Jump to content

Golf V 2.0TDI 16V


ICiceu28

Postare recomandată

E destul de banal de schimbat, costa 180-220 ron, ca sa ai acces mai usor la el, dai jos scutu, filtru de aer, si ai loc sa umbli la el. Dupa ce ai sa-l schimbi, pedala de  ambreiaj o sa fie mult mai rigid, te obisnuiesti rapid cu el. Eu cand am luat masina imi ramanea pedala de ambreiaj la jumatate, dupa cateva luni am schimbat cilindrul ca aveam o gaura de 1 deget in el.

Modificat de deenman
Link către comentariu

La mine e rulmentul de presiune :) rulmentul se afla in cutie :)

Link către comentariu

Rulmentul de presiune pentru ambreiaj nu e in cutie.

E vorba de acea piesa care are putin verde.

sachs%20ambreiaj%202.jpgbig.jpg

Modificat de The_Ego
Link către comentariu

Iciceu cred ca s-a referit ca trebuie data cutia jos sa poata schimba rulmentul , ca el fizic nu este in interiorul cutiei de viteze . 

Link către comentariu

Pai atata vreme cat trece "priza de putere" a cutiei de viteze prin el, clar ca trebuie data jos cutia pentru a ajunge la el.

Link către comentariu

Din pacate, in cazul meu trebuie schimbat tot kitul de ambreiaj :)

Link către comentariu

Doar kit-ul. Volant-ul arata bine :) Este Sachs

Link către comentariu

Galbioara, a ajuns acasa, e bine sanatoasa! 

 

Ma bucur enorm ca am scapat de trepidatiile din habitaclu la relanti :) Pedala de ambreiaj are alt feeling si cupleaza mult mai bine :) Ma declar fericit! :)

Link către comentariu

Detaliaza putin: ce piese, ce preturi samd. Multam.

Ps: e bine cand totul se termina cu bine.

Link către comentariu

Piese: Tot ce implica kitul de ambreiaj + rulmentul de presiune care era dus :) placa de presiune, era la limita uzurii asa ca am decis sa schimb tot kitul.

Pretul, cu manopera, ulei s.a.m.d. a fost de 1,350 de lei :)

Link către comentariu

Principial, e decent cat ai platit. Imi inchipui ceva gen 10 bulioane piesele si restul manopera. Plus ca tu ai pe masina versiunea scumpa de ambreiaj.  :rolleyes:

 

La ce te referi cand zici ca ai schimbat/completat si ulei?

Link către comentariu

Lichid de frana, la aerisirea ambreajului :) greseala mea

Link către comentariu

PS: Manopera a fost de 250 de lei :) e in limita normalului, avand in vedere ca e un service cu standarde de vest si proprietarul e fost inginer Audi, el facand constatarea la masini :) tot aici am fost si am sa merg in continuare. Sunt seriosi, capabili si nu te fura la bani :)

Modificat de ICiceu28
Link către comentariu

E un pret foarte bun. Banuiesc ca volant este dual mass la TDI.

Mie mi s-a oferit un pret tot pt kit de ambreiaj Sachs (fara volant) de 1900ron cu tot cu instalare, 1400 doar piesa. Enorm, in conditiile in care am vazut acelasi kit de ambreiaj la 800ron.

Modificat de The_Ego
Link către comentariu

Da, volantul e dmf. Dar la el nu s-a schimbat volant care cica se prezinta ok :tuktuk: . 

Link către comentariu

Da, a verificat nea' "injiner" volantul si a zis ca nu are joc :)

Link către comentariu

Azi mi-am luat si eu un cablu de diagnoza si m-am jucat putin. Acum seara m-am socat putin... mai tare!

 

post-128380-0-35151900-1437764299_thumb.

Link către comentariu

Vezi, mai bine stateai potolit:))). Nu arata prea bine valorile alea....

Link către comentariu

Saptamana viitoare vreau sa merg pe transfagarasan :)) De azi nu cred ca mai dorm noaptea! :))

Cel de pe cilindrul 2 l-am schimbat anul trecut in vara, cand m-a lasat masina balta la 3 noaptea. Ca norocul ca in centru!

Hai ca +2.2 e inca in valori "normale" :))

Modificat de ICiceu28
Link către comentariu

Cel 2 este aproape de "mort"... daca zici ca deja l-ai schimbat ,ai putea  sa te gandesti si la oringurile de la injectoare,daca nu cu 1500 lei le schimbi pe toate 4(dezmembrari),dar este o treaba de durata in caz ca vreunul din ele nu merge bine si le duci inapoi si sa cauti altele si etc.Ai putea sa incerci ceva..de obicei nu recomand asa ceva,dar din cauza ca de obicei oamenii care incep sa bage aceste solutii au valori bune pe injectoare,dar tie iti recomand sa incerci niste solutii mai cunoscute si sa iesi la un drum de 200 km acolo in care sa consumi din solutia care o bagi in rezervor,iti recomand sa mergi mai turat la drumul respectiv, 3000-4000 rpm,un constant de 2-3 minute la 3500-4000,dupa mers constant 3000 si etc.Daca vezi ca se indreapta cu 0.30 acolo macar valorile pe cele 2 injectoare sa folosesti solutia respectiva cateva zile,bagi mai putin in rezervor si bagi solutie sa se consume mai repede...iti recomand asta ca oricum 99% nu o sa se indrepte fara sa faci nimic.

 

1.Asta ar fi solutia cea simpla

2.Solutie putin mai complicata ar fi sa schimbi oringurile (sau sa faci teste intre ele)

3.Cea mai complicata sa-ti cauti injectoare 2 sau toate 4, sa le montezi si sa fie bune(oricum daca nu sunt ok,te duci cu ele inapoi si gata,doar ca e munca degeaba).

 

bafta!

Link către comentariu
  • 2 weeks later...

Buna seara. Proaspat intors dintr-o mini vacanta de 3 zile pe Transfagarasan si Transalpina, pot sa spun ca sunt foarte incantat de potenta si dragostea ce mi-o poarta masina asta. :))

Consumul mixt a fost de 7L/100km = de vis :)

Masina s-a comportat exemplar pe traseul Cluj-Sibiu-Transfagarasan-Transalpina-Sibiu-Cluj. In total 1000km.

Motorul trage, ma pot baza pe el, masina are stabilitate si isi misca fundul mare si gras cu usurinta :)

Am avut emotii avand in vedere starea injectorului nr. 2, dar am scapat teafar :)

post-128380-14385460764524_thumb.jpg

Modificat de ICiceu28
Link către comentariu

Bine ai revenit si vezi ce faci cu injectoarele :D

Link către comentariu

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!