Jump to content

Codare oglinzi octavia 2


costyn@serban
 Share

Postare recomandată

Salutari tuturor !Am  o problema cu oglinzile de pe octavia 2 fabr dec 2006(1.9 tdi bjb)...mai exact cand codez semnalizarile din oglinzi nu imi mai merge incalzirea oglinzilor!aste se intampla la ambele oglinzi!din ce am observat ramane doar ultima codare,semnalizare sau incalzire!am incercat si sa codez pe stanga semnalizare iar pe dreapta incalzire si merge si asa dar nu merg ambele functii!la scanarea 'door electric' nu apar eruari!am incercat cu vcds mai vechi dar de curand am cumparat si ver 12.12(clona)si face la fel!sper ca am postat unde trebuie daca nu rog moderatorii sa mute topicul cu scuzele de rigoare!orice sfat este binevenit,multumesc anticipat!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si cum codezi, pui doar ce apare dupa plus sau aduni cele 2 numere?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am uitat sa spun ce era mai important!ca sunt incepator in folosirea interfetei vcds...poate m am exprimat gresit!....intru la fiecare in 'coding'  si pun codul respectiv...0000004 semnalizare sau 0000032 pentru incalzire!codurile le iau din lista care apare in stanga.multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

CA sa pui 2 sau mai multe optiuni le aduni , ca de aia in fata cifrelor ai un +.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Gata ..a mers...multumesc mult!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...