Jump to content

Golf 4 Coupe 1.4 16v


dragos124

Postare recomandată

Salut, dupa ceva timp de cand am achizitionat-o si m-am bucurat de ea, am zis sa-i fac si o pagina de prezentare.

Este vorba despre un Golf 4 Coupe 1.4 16v - AXP, fabricata in 2001, dotata cu strictul necesar, si anume aer conditionat, geamuri electrice si ESP. 

In principiu am cautat o masina simpla si ieftina de intretinut, avand in vedere ca bugetul meu de student este destul de limitat.

Sunt destul de multumit de ea,sunt constient ca nu e cine stie ce, dar mi se pare ca e o masina foarte buna pentru o persoana tanara aflata la inceput de drum. 

Probleme foarte grave n-am avut pana acum cu ea, doar una singura legata de senzorul ESP G202 care mi-a dat ceva batai de cap. 

 

Pe viitor as vrea sa-i fac urmatoarele:

- de inlocuit kit-ul de distributie pe care l-am tot amanat;

- de verificat aerul conditionat;

- sa-i inlocuiesc prima sonda lambda, asta dupa ce inainte am schimbat-o pe cea de a doua;

- de vopsit jantele;

- de reparat ceva indoituri si zgarieturi dobandite prin parcari. 

 

Planuri ar mai fi in ceea ce priveste anumite imbunatatiri, dar prefer sa am o masina perfect functionala din punct de vedere mecanic inainte de toate.

 

 

post-56775-0-93432900-1392020624_thumb.j

post-56775-0-10809600-1392020635_thumb.j

post-56775-0-42207200-1392020965_thumb.j

post-56775-0-80877100-1392020974_thumb.j

post-56775-0-50974900-1392021012_thumb.j

post-56775-0-15491900-1392021017_thumb.j

post-56775-0-41591200-1392021943_thumb.j

Link către comentariu

Multumesc, da arata destul de bine pentru anii ei, asta m-a si determinat sa o iau.

Link către comentariu
  • 2 weeks later...

Chiar arata foarte bine masinuta! Sa ai noroc de ea si cat mai multi km fara incidente!

Link către comentariu
  • 3 weeks later...

De curând am reuşit sa schimb kitul de distribuţie (la 132.000km), deoarece atunci când am luat maşina nu eram sigur daca fusese schimbată recent si intr-adevăr rolele si curelele era destul de uzate. Dupa schimb motorul este un pic mai silenţios. De saptamana viitoare am sa pregătesc jantele de vopsit. :-) post-56775-1394283713522_thumb.jpg

Modificat de dragos124
Link către comentariu
  • 5 weeks later...

Ultimele noutati sunt legate de montarea jantelor si de pregatirea pentru sezonul calduros. Am reusit sa-i repar aerul conditionat, asta dupa ce i-am  schimbat radiatorul de clima. A fost ceva de munca, dar mi-a facut placere, acum ma pot bucura in sfarsit de "frig" in masina.  :icon_bounce:

post-56775-0-64482300-1396870744_thumb.j

post-56775-0-42661700-1396870782_thumb.j

post-56775-0-01099700-1396870795_thumb.j

post-56775-0-35792200-1396870813_thumb.j

Link către comentariu

Frumoasa foc masinuta, sa o stapanesti sanatos  :icon_thumleft:

Link către comentariu

Multumesc, incerc pe cat posibil sa am grija de ea, din pacate cel mai tare ma oftica ca desi am mare grija pe unde o las, tot ma mai trezesc cu cate o zgarietura sau chiar atinsa in parcare, ma gandesc daca merita sa remediez defectele astea sau sa o las asa.

Link către comentariu
  • 1 month later...

Azi am profitat  de vremea frumoasa de dimineata si am curatat-o un pic si i-am schimbat si bujiile. In curand ma pregatesc sa-i fac schimbul de ulei, dar astept sa fac rost de garniturile de la epurator. Din cate se pare, curge ceva mai mult ulei pe acolo.

De ceva timp ma tot chinui sa-mi dau seama cum as putea regla hayonul, fiindca distanta dintre el si caroserie este destul de mare, aveti idee daca asta se poate regla cumva din incuietoare ?

post-56775-0-73704000-1402128063_thumb.j

post-56775-0-33873800-1402128071_thumb.j

post-56775-0-19834500-1402128185_thumb.j

post-56775-0-66196000-1402128190_thumb.j

Link către comentariu
  • 4 months later...

Revin cu ceva noutati, de curand am reusit sa fac rost de un set de jante pe 16 care imi plac mult de tot cum vin. Imi pare rau ca trebuie sa le folosesc acum pe perioada iernii, dar n-am alta alternativa fiind echipate cu caciucuri de iarna.

Am scapat si de problema legata de consum asta dupa ce-am schimbat ambele sonde, destul de costisitor, dar efectul este unul pozitiv asupra consumului.

Acum o saptamana am incercat sa-i fac un polish si sa-i aplic o ceara, in final sunt de parere ca a iesit destul de bine.

post-56775-0-91907700-1414318191_thumb.j

post-56775-0-94669300-1414318238_thumb.j

post-56775-0-08688200-1414318262_thumb.j

post-56775-0-28376500-1414318337_thumb.j

Link către comentariu

Arata f.frumos cu aceste jante ! Este o culoare super dupa ceruire, acum sa ai grija de jante sa nu le agati mai ales ca vine iarna.

Link către comentariu

Ba da am umblat la ele, dar fara efect, cand este inchis hayonul nici macar nu le atinge. Am incercat sa umblu si la incuietoare insa degeaba. Cred ca toata povestea are legatura cu chederul.

Modificat de dragos124
Link către comentariu
  • 1 year later...

Noutati, dupa o perioada in care eram hotarat sa o vand, dorind sa-mi achizitionez ceva mai mare, m-am razgandit avand in vedere faptul ca este o masina destul de accesibila ca intretinere si nici nu se afla intr-o stare rea. 

Asa ca pe sfarsit de an i-am mai facut cate ceva:

- toba finala esapament

- parbriz 

- suportul motor de pe partea dreapta, odata schimbat s-a simtit imediat, schimbarea treptelor de viteza fiind mult mai precisa. 

 

Prin vara, au fost inlocuite toate bucsele din fata si bieletele de directie, fiind vopsite in acelasi timp bara fata si cea din spate pentru ca acumulasera destule zgarieturi si ma saturasem sa le vad asa.

Pun cateva poze dupa ce-am spalat-o.

post-56775-0-86670600-1449419289_thumb.j

post-56775-0-44039900-1449419297_thumb.j

post-56775-0-50081700-1449419304_thumb.j

post-56775-0-32897700-1449419308_thumb.j

Link către comentariu
  • 2 months later...

Un nou an, noi interventii pe sub masina. Cea mai recenta am efectuat-o ieri, cand i-am schimbat arcurile cu Eibach Pro Kit + flansele pe fata (Swag). Am avut ceva de lucru cu cele de pe fata, in sensul ca pentru a le monta la loc amortizoarele a trebuit sa desfac capatul de bara, capatul de planetara, etrierul si bieleta de la bara stabilizatoare, ceea ce mi-a luat destul de mult in comparatie cu arcurile de pe spate, al caror montaj nu a durat mai mult de o jumatate de ora.

Ca si impresii, garda la sol a coborat cam 20-30mm (cel putin pe spate se vede cel mai bine diferenta), este mai rigida, compartamentul in viraje si la franare fiind mult mai bun. Ar fi si mai bun daca as schimba si amortizoarele, dar cred ca am sa mai aman.

Daca tot era capota deschisa, am desfacut si vreo 3 parghii de la timonerie sa le curat si sa le ung  pentru ca mi se parea ca intra un pic cam greu in viteza.

Acum vreo luna, am schimbat placutele si discurile de pe fata (TRW). 

Am pus cateva poze ca sa faceti cat de cat o idee. 

DSC_0395.JPG

12736050_998021446941743_1852929323_n.jpg

12746213_997900963620458_214711874_n.jpg

12746483_998021500275071_43469287_n.jpg

Modificat de dragos124
Link către comentariu

Arata mult mai bine cu arcurile Eibach,uite ca odata cu schimbarea arcurilor s-a si murdarit masina :)

Link către comentariu

 O așteaptă un drum de peste 1000km si de asta m-am grăbit sa le pun. ?

Link către comentariu
  • 2 months later...
Publicat (modificat)

De ceva timp am observat ca aveam scurgeri de ulei din cutie pe la simeringurile de la planetare, dar n-aveam curaj sa ma incumet sa le schimb, asta pana de curand cand am zis ca trebuie sa schimb si uleiul din cutie. Asa ca m-am apucat intr-un weekend de treaba, totul a decurs foarte bine pana cand trebuit sa pun simeringurile noi pe pozitie si sa constat ca sunt mai mici in diametru desi au fost comandate pe seria de sasiu de la autokarma. Asta a insemnat ca 5 zile masina a stat pe butuci pana mi-am facut timp sa o asamblez la loc. Daca tot am desfacut pe acolo, am zis sa fac treaba pana la capat si sa schimb amortizoarele pe fata care erau cam praf si rulmentii care aveau ceva joc. 

Un lucru ce l-am remarcat uleiul din cutie era mult mai inchis la culoare usor spre negru fata de cel nou original, asa ca din punctul meu de vedere este bine sa fie inlocuit o data la cativa ani.  

O sa incerc sa nu mai lucrez pe cat posibil niciodata in zi de sarbatoare ca mereu mi se intampla cate ceva similar, ca in situatia asta cu simeringul. :biggrin:

FullSizeRender.jpg

IMG_1528.JPG

Modificat de dragos124
Link către comentariu

cat au fost amortizoarele?

uleiul din cutie nu se schimba asa des (vezi specificatiile producatorului).

cred ca si in 6 luni are alta culoare fata de cel nou, nu neaparat culoarea conteaza.

la diesel cel putin, uleiul e negru si dupa 2 luni de la schimb, nu are cum sa se pastreze auriu ca atunci cand il torni.

Link către comentariu

La diesel e "normal" sa fie negru si dupa 1 luna,mai ales uleiul de motor,cel mai recent am obs.la Ford Focus 2006 1.6 TDCI,dupa aprox.1luna disparuse culoarea "originala" a uleiului,evident ca a luat uleiul proaspat reziduri ce mai erau prin bloc...

In cutie si eu l-am schimbat,luat de la reprezentanta pe original,2L 1x1 ,undeva la 58 lei litrul ( in urma cu 2 ani),mare diferenta nu am observat si inca nu observ,ce-i adevarat era inchis la culoarea si probabil cerea a fi schimbat.nu se schimba des,dar majoritatea nu il schimba deloc,iti dai seama daca a mai fost schimbat si dupa cat de usor poti deschide dopul de umplere/completare (de obicei in spate la roata sofer, cheie imbus 20).la mine s-au chinuit vreo ora pana au reusit.

Link către comentariu

Amortizoarele au fost 140 lei bucata, am zis cativa ani ca totusi uleiul meu din cutie nu cred ca a fost schimbat vreodata in 15 ani.

Link către comentariu

Frumoasa,intretinuta,multa bafta cu ea.Carenajele de plastic fata sa le dai jos cind poti sa vezi depuneri...

Link către comentariu

Acum mi-a scapat din vedere, dar le curat in fiecare primavara - toamna. Acum vreo 3 saptamani am zis sa curat EGR si clapeta de acceleratie.Desi EGR n-avea depuneri am zis sa bag putina solutie in el. I-am facut adaptare, dar la 200km imi da eroare de flux insuficient. O sa mai incerc sa-l curat inca o data, daca tot asa face am sa il schimb.

Link către comentariu

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!