Jump to content

Consum ulei (Touareg 7P)


alex1500ro
 Share

Postare recomandată

  • 3 weeks later...

Pana la urma consuma ulei nejustificat noile motoare?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dupa primii 11000 rulati mai aveam 2 linii pana la minim. Am pus vreo 6-700 de grame si s-a dus la o line sub maxim. Acu am vreo 12000 si ceva si e la 2 linii sub maxim. In km astia am si un Buc-Cta si retur, tinuta cam la 150-160 constant. Atunci cred ca mi-a coborat o line, poate de la forja, desi nu mi s-a parut ca am fortat.

Asta ar insemna cam 100 de grame la o mie si ceva de km. E mult, e putin, nu-mi dau seama, pentru ca nu am avut pana acum decat motoare in 4 cilindri. Oricum, ideea unui motor care consuma ulei nu prea maguleste blazonul german.

Ce pot sa va spun e ca la Latitude, diesel de 2000 cm, intra tot 8 litri de ulei si nu scade pe joja aproape deloc intre schimburi, cam la 15000 unul. La niciunul dintre Renault-urile pe care le-am avut din 2000 si pana azi nici nu mi-am pus problema sa verific uleiul.

Sa vedem ce ne mai rezerva viitorul.

Oricum, gaselnita cu joja electronica mai mult ne tampeste de cap, mai bine lasau batu' ala clasic.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

....Asta ar insemna cam 100 de grame la o mie si ceva de km. E mult, e putin, nu-mi dau seama, pentru ca nu am avut pana acum decat motoare in 4 cilindri. Oricum, ideea unui motor care consuma ulei nu prea maguleste blazonul german.....

un motor care sa nu consume ulei nu exista, daca masina nu papa ulei inseamna ca are probleme si compenseaza uleiul mancat, sigur maninca, cu motorina

 

mie-mi ia cam 1 litru intre revizii, daca o alerg poate lua ceva mai mult, e foarte ok

 

am ajuns la 42k km si nu am avut nici o problema, comparat cu fosta masina, bmw x3 luat tot nou, e exceptional, pe aia la km astia nu am mai suportat-o 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Despre ce linii vorbiti voi? :D Eu nici macar joja de ulei n-am vazut-o unde e. Am 11.000 km facuti abia in 14 luni si nu l-am verificat deloc sa vad cum e. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@mecea

1. Nu mi-am facut (inca) probleme si nici nu sustin ca masina nu trebuie sa aiba si un consum de ulei rezonabil. Ideea era unde inceteaza acest rezonabil.

2. Cam care e kilometrajul mediu dintre revizii?

3. Am un amic in Bucuresti care a trecut de la GLK (cu probleme la motor) la X5 (absolut inconfortabila) si, nemultumit de ambele, acum are Touareg 7P. Mi-a declarat cu mana pe inima ca Touaregul este mult peste ambele.

 

@Ripper

E vorba de afisajul nivelului de ulei din bord, ala pe care-l accesezi din meniul Car.

Joja nu cauta ca nu mai are.

Modificat de Danmarc
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

1 litru la 10.000km e mai mult decat acceptabil, sau cel putin mie asa mi se pare

 

cam la 20k km am ajuns sa fac revizia 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Al meu are acum 115000 km si a consumat de nou ulei in medie 1l la 15000km

Am avut si o situatie asta vara cand dupa 5000km sa aprins la bord si mi-a cerut inca un litru dar am alergat-o

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Indicatorul ala electronic al nivelului de ulei e din "Zona crepusculara". Ce i-o fi mancat in fund pe nemti sa-l puna, nu stiu?

Concret, plec din Cta. catre Buc. cu uleiul la 2 diviziuni sub maxim (precizare suplimentara: sta aici de cateva sute bune de km, dar numai prin oras). Nu ma grabeam, asa ca am mers cu maxim 150-155.

In apropiere de Buc. ma uit la nivel, deja "resemnat", stiind ca scade la drum lung si, surpriza, nivelul era la full, unde a si ramas toata fataiala prin Buc.

Plec inapoi spre casa (cu nivelul la maxim) si, la intrarea in Cta. (mersul a fost ceva mai alert, 160 si peste), nivelul era o linie sub maxim. OK zic, bine ca sta cuminte.

A doua zi, dimineata, era din nou, frumusel, la 2 linii sub maxim, exact acolo unde era inainte de drumul la Buc.

Cu siguranta exista explicatii, presiuni, fronturi atmosferice, fazele lunii, etc, si nici nu mai stau sa incerc sa le patrund, ideea e insa alta: pentru unul ca mine, mai de moda veche, batrana joja era mai buna si mai confortabila psihic, fie si pentru faptul ca nu as fi verificat-o niciodata. Asa, cand ai sau nu chef, arunci cate un ochi pe indicatorul electronic si incepi sa-ti storci mintea.

Oricum, pe mine m-a convins: la vara, cand plec in Grecia, bag in portbagaj si un bidon de 1l de ulei. Deja incep sa am nostalgii de pe vremea batranei Dacii 1300 :).

Aoleu, si sa nu uit: scartaitul si vibratia din volan la bracarea rotilor au revenit. In Buc., la parcarea cu spatele, dupa drumul de la Cta. A tacut malc toata iarna si a re-aparut acum, cu motorul cald.

Am gasit o chestie similar descrisa pe forumul Touareg de la americani, unde cineva ajunsese la concluzia ca fenomenul e clar legat de temperatura din compartimentul motor si cea a lichidului de servo si incheia descrierea, malitios, cum ca asteapta vara ca zgomotul sa revina.

Exact asta mi s-a intamplat si mie.

Modificat de Danmarc
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 years later...

Voi cum mai stati cu consumul de ulei?

La mine dupa 3500 km de la ultima revizie, rulati numai pe exterior, 70% autostrada, mi-a scazut nivelul cu doua linii pe joja electronica.

E mult, e putin sau e normal?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu la 12000 km ii pun cam un litru sa fie la maxim. Ii completez treptat, cand scade 2 liniute. Mers 80% extraurban si restul 20% Bucuresti/Ploiesti. Forje la greu mereu, nu stie ce e ala consum sub 10-11 la drum lung. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 months later...

Din volumul „Noaptea mintii”- ieri aveam nivelul la doua liniute sub maxim, completez cu 150g, merg 250 km normal, nu forjat.

Azi verific nivelul-la fel ca ieri-doua liniute sub max. Ce sa mai cred?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ai verificat nivelul si imediat dupa ce ai completat?

150 ml e o cantitate mica. S-ar putea sa nu se vada diferenta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dupa completare nu imi arata nivelul imediat, trebuie sa treaca un timp sa afiseze afurisita aia de joja electronica.

Eu, fiind pe drum, mi-am adus aminte sa verific nivelul dupa ce am parcurs vreo 200 km. Imposibil ca in acei km sa consume 150ml ulei, ceea ce inseamna ca nu indica bine. Stiam ca o gradatie sau o linie din indicatorul uleiului corespunde cu 100 ml, asa ca trebuia sa creasca cu cel putin o linie dupa completare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 5 months later...

Revin cu o noua ciudatenie legata de consumul de ulei.

Am facut revizia in iunie, inainte de a pleca la un drum mai lung, de vreo 4000 km, in concediu.

Cand am plecat - uleiul la maxim, ok. Dupa 2500 km - 3 linii sub max. Completez cu 300g - la max.

Dupa inca 1500 km - uleiul nu mai scade deloc.

Am mai facut vreo 500 km - tot la max.

Sa-i fi scazut apetitul la ulei asa, brusc?! Sau poate a intrat la cura de slabire:scratch:

Oare sa aiba vreo legatura cu faptul ca am schimbat marca de ulei, am trecut de la Castrol la Vapsoil(Shell) 0w30. Dar atunci de ce in primii 2500 km a consumat totusi destul de mult si pe urma nimic, desi am mers in acelasi regim, cca 80% autostrada si in rest DN si oras.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 years later...

Salutare!

A folosit cineva alt ulei decat cel castrol recomandat de producator? Ma intereseaza o parere despre Ravenol cu specificatiile 507.00

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu-ți pune Ravenol. Am pus eu și nu am fost mulțumit. Consum mare de ulei și motor zgomotos. Acum am pus Motul X clean și este ok. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@mariusmsxcu siguranta foarte multi posesori folosesc orice altceva decat Castrol :)  si aici fac referire strict la Castrol cumparat din Romania.

Eu unul nu il mai folosesc de multi ani de zile , exista destule uleiuri raport calitate pret mult peste Castrol.Masina a venit din Germania cu ulei Shell.

 

Legat de Ravenol,  eu unul am folosit acest ulei in Touareg si la alte masini...mai multe schimburi.Am fost/sunt multumit de ulei, si-a facut treaba foarte bine dpmdv.

In Touareg am ales sa merg pe Ravenol SMP, nu este ceea ce au ei mai bun dar am vrut sa testez.In gama lor de varf intra VMP( ceea ce iti si recomand).Eu unul nu am simtit motorul zgomotos, sau sunete ciudate.Consumul de ulei a fost in limite normale.

 

Ultimele 2-3 schimburi am mers pe Mobil 1..si acesta un ulei foarte bun, sincer acesta mi s-a parut mai potrivit de accea am si continuat cu el.Consumul de ulei a fost mai mic decat cu Ravenol.

Schimburile le fac to timpul al 10k km.

 

Nu sunt specialist in uleiuri dar imi culeg informatiile de la 2 baietii care "mananca acest subiect pe paine" si fac studii/analize/cercetare.Nu am fost niciodata dezamagit de propunerile lor.

 

Bafta

 

Modificat de Bogdan.TM
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!