Jump to content

Vw Golf IV,2003,1.9 TDI 4motion,ARL 150 hp R-line


waf

Postare recomandată

Multumesc,

 

Ideea e ca toate cele 3 furtune schimbate pana acum au venit cu O-ringuri negre. Eu am comandat kit-ul complet, inclusiv siguranta. La furtunul din dreapta masinii am lasat initial O-ringurile negre, dar vazand ca s-a umezit in partea ce intra in intercooler le-am schimbat si pe acestea. Lafel s-a intamplat si la furtunul de la EGR si cel de la intercooler (partea stanga)..n-am mai asteptat sa vad cum se comporta cele negre si am bafat direct de alea verzi...

Link către comentariu
  • Replies 83
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • waf

    25

  • Cosmin ZKG

    14

  • yoh01

    8

  • Laurentiu_LWR

    6

Top Posters In This Topic

Posted Images

Felicitari pt masina ! Frumoasa si ingrijita corespunzator. 

Ce combinatie letala... : ARL + 4 motion  :dry:

Link către comentariu

Mai vad si masinuta ta curata  :icon_thumleft:

 

Nu mai ai ganduri "negre" de vanzare ? Sau vrei sa vezi iarna care sunt mai eficiente : quattro vs 4motion ?  :D

Link către comentariu

Frumoase si ingrijita, cum zice si Cosmin, in sfarsit si curata :P

O curiozitate am, la ce te referi cu "R-line"?

Link către comentariu

Raspund eu in locul lui WAF :) vroia sa ii aduca mai multe elemente al celebrului R32, momentan s-a mai linistit o data cu venirea lui Quattro in familie. Preturile OEM pentru elemente de R-line sunt destul de piperate niste banale ornamente pentru pedale + trimuri consola ajung la preturi de 250 euro, nu mai vorbim despre scaune sau bara fata + spate. Probabil un retro fit ar ajunge lejer la cateva mii de euro

Modificat de Cosmin ZKG
Link către comentariu

Am inteles doar ca... la vremea golfului 4 nu era R-line, era R32 si atat.

Golf 4 R32 au fost toate in 3 usi (dupa cate stiu eu), scaunele Koenig desi sunt superbe (si probail si comfortabile) cu broderia "R" mi se par putin cicioase pe orice altceva decat un R32. Cam tot ce tine de ornamentele specifice R dau mai bine (parca) pe un benzinar in 2 usi.

waf a avut norocul sa prinda un arl 4motion fara sa aibe pachetul GTI, cu tot cu ornamentele lui de mahon, un highline cum scrie la carte si cum "îi şade bine!"

Link către comentariu

Te anunt ca furtunele de intercooler imbibate in ulei este un lucru normal la motoarele astea si se datoreaza vaporilor de carter ce se elimina in admisie.

Daca vrei sa scapi de problema asta iti recomand un oil catch can

Link către comentariu
  • 3 years later...

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!