Jump to content

Vw Golf IV,2003,1.9 TDI 4motion,ARL 150 hp R-line


waf

Postare recomandată

Decizia este doar a ta...

Pasionati...toti sunt ...dar cand e vorba de bani spun pas :))

Trebuie sa fim realisti si sa acceptam ca in viata mai si pierzi ...de ex cand e vorba de masini...nu poti folosi un lucru si sa iti iei acelasi bani pe el :) si investitiile ulterioare chiar nu se vad cand esti cumparator...asa e romanul...vrea ieftin si bun...si sa ii fie bine numai lui...nimeni nu o sa zica..."da ma...masina asta merita banii astia..." se gandesc ce chichite sa ii gaseasca sa ii mai ramana niste bani in buzunar...

Poate ca o sa spui ca sunt rau...dar sunt realist si imi place sa spun lucrurilor pe nume...chiar daca asta presupune sa imi fac noi "prieteni"..ca majoritatea daca esti sincer cu ei si nu ii minti in fata te considera dusman :(

Daca te hotarasti sa o dezmembrezi...vei sta mult cu ea...si sigur nu vei putea sa vinzi absolut tot de pe ea...plus ca banii cu picatura sunt foarte greu sa ii strangi...

Daca tot ai ganduri de dezmembare...poti vinde doar niste dotari de pe ea..adica ii pui volan normal...scaune textile...niste jante pe 15...etc...sa o faci pentru preturile de pe piata...

Nu mi-o lua in nume de rau...dar asta este realitatea:(

Link către comentariu
  • Replies 83
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • waf

    25

  • Cosmin ZKG

    14

  • yoh01

    8

  • Laurentiu_LWR

    6

Top Posters In This Topic

Posted Images

Ia incearca sa dai un anunti sa vezi cum sar vrei 2 colegi "binevoitori" , intr-adevar taxa e undeva aproape de 2.000 euro , dar depinde de pret , daca o vinzi la un pret de 4 mii e , s-ar incumeta cineva sa plateasca taxa , e totusi o masina care valoreaza 6 mii , poate 6,500 . Sunt foarte rare , poate un necunoscator ar zice ca tot un golf 4 e , intr-adevar , dar pe carosabil se "bate" cam cu orice de varsta ei motor / dotari / fiabilitate.

 

E o varianta sa mergi in Germania , sa o lasi la un parc si sa astepti sa o vanda , am niste prieteni acolo , daca vrei sa te pun in legatura cu ei , ma anunti . 

 

E si dezmembratul o varianta , dar nu in cazul tau + ca nu vinzi atat de repede produsele ca sa obtii banii necesari imediat pentru a-ti fi de folos pentru cumpararea altui autoturism .

 

In legatura cu audi-le b6 quattro 1.9 131 cp , ti-am spus ca sunt preturi pe masura pentru ca este o masina rara la fel ca golful tau . Si acolo te izbesti de timbrul de mediu care e tot in jur de 2 mii , deci , nu stiu cat merita .

 

M-am interesat si eu de retrofit-ul cu oglinzi rabatabile electric , dar e prea multa bataie de cap pentru 2 secunde cat dai cu mana oglinda manual , e intr-adevar un moft , daca as gasi un golf / bora / seat la dezmembrari cu asa ceva la un pret acceptabil m-as baga , dar asa , nu are rost sa imi dau singur batai de cap :)  

Link către comentariu

@Lawrentzyu_86: nicio suparare..stai fara grija...mai ales ca sunt de aceeasi parere cu tine...

 

@Cosmin: chiar zilele trecute am vazut un ARL de vanzare aici pe forum la 6000 euro..daca nu gresesc si sper sa nu gresesc nu avea taxa platita..si nu s-a aratat nimeni interesat..int-adevar a mea e ceva mai dotata decat masina la care ma refer...

Link către comentariu

In definitiv taxa tot pe acolo e si la b6 1.9tdi. Nu merita sa o schimbi cu o masina din aceeasi generatie, dar cu ceva mai mult spatiu. Mai ales ca iti stii masina, stii cat ai investit in ea si cum ai intretinut-o. Upgrade-ul ar fi unul minor, chiar downgrade daca te alegi cu o masina cu probleme.

Mai castigat daca vrei neaparat spatiu ar fi Passat avf 4motion, fiind si mai ieftin.

Link către comentariu

intr-adevar, taxa e cam la fel pentru amandoua...am luat in calcul si passat, si e chiar o varianta..acum ramane de vazut ce ne rezerva viitorul,,,oricum, pentru viitoarea masina, indiferent care ar fi aceasta va trebui sa renunt la golf..deoarece opel-ul care e masina de zi cu zi nu poate contribui foarte mult la acumularea bugetului, avand aceeasi problema a taxei..pe langa faptul ca nici nu se compara ca grad de dotari, intretinere..etc cu golful...

Link către comentariu

Da vazusem si eu anuntul respectiv valabil cateva zile ca gasise un "pont" , facuse si niste poze "pertinente" , daca stii anuntul stii la ce ma refer. 

 

Subscriu si eu la ce zice "the_ego" , poate doar la calitatea materialelor folosite la interior si poate exterior sa ai ceva de castigat . Mi se pare ca acel model are tabla galvanizata deci ar fi un plus, sau b5-ul , nu mai stiu exact .

 

Merita investitia daca gasesti o masina intretinuta pe masura golfului tau , in caz contrar mai bine ramai cu el :)

Link către comentariu
  • 2 months later...
Publicat (modificat)

Zic sa mai stergem praful pe aici,,,masina a ajuns la aprox 182.500 km si merge la fel de bine ca si pana acum. Saptamana viitoare o sa urmeze schimbul de ulei (Motul) si cele 4 filtre (Mahle). Desi le-am schimbat in urma cu aprox 7000 pentru ca mi s-a aprins avertizarea de 'service in 3000 km' am decis sa le comand si sa le inlocuiesc. E o practica de la care nu ma abat niciodata, avand in vedere praful din RO consider ca 7000 km cu un schimb e suficient. Inca nu stiu daca sa apeley la PBN ca sa continui cartea service sau sa le schimb pe 'blat'

 

In iunie sper sa o pot programa la un detailing profi interior/exterior..deoarece saptamana aceasta doar audi-ul a primit aceasta atentie, avand prioritate.

 

Mai bine las pozele sa 'vorbeasca' :


...si alte poze:


...

post-108853-0-25929200-1400951592_thumb.

post-108853-0-87845400-1400951592_thumb.

post-108853-0-27119400-1400951593_thumb.

post-108853-0-04837300-1400951594_thumb.

post-108853-0-31551100-1400951844_thumb.

post-108853-0-65982100-1400952206_thumb.

post-108853-0-30836400-1400952747_thumb.

post-108853-0-70103100-1400952747_thumb.

post-108853-0-38255700-1400952959_thumb.

post-108853-0-58596400-1400952959_thumb.

Modificat de waf
Link către comentariu
  • 1 month later...

daca tot ai tinut atatia ani cartea .. continua ! bafta cu ea ca tare frumusica e :D

Link către comentariu

Eu vreau sa continui cartea masinii, dar se pare ca cei de la PBN si PBV nu prea vor..le-am spus ca vreau sa vin cu consumabilele mele (ulei, filtre..etc) iar ei nu vor acest lucru. Cam acesta e motivul care m-a determinat sa renunt. Oricum, consumabilele le-am schimbat eu si zic ca am facut-o mai bine decat ei. Filtru de motorina este foarte usor de inlocuit + ca eu il amorsez si fizic (punand motorina in el + de pus de cateva ori contactul) cat si cu VCDS-ul, lucru pe care tovarasii nostrii ni service-uri il cam omit. La filtru de aer si polen, inainte sa le montez pe cele noi, curat de destul de bine pe acolo - cei de la service nu prea. Filtru de ulei si uleiul merg la un mecanic foarte bun sa mi le schimbe, care e foarte meticulos (curata cu sparay foarte bine toate locurile), e calm, verifica uleiul de 5 ori pana sa plec de la el...etc

 

In schimb nu stiu ce voi face cand o sa fie nevoie de interventii mai mari, gen: volant, bucse, capete de bara, suspensie..etc. Avand in vedere ca s-au cam nesimtit, in sensul ca dupa ce ora de manopera e foarte mare (am tercut peste asta) dar pretul pieselor pe care te obliga sa le cumperi de la ei e exorbitant de mare.

Link către comentariu

Poate o vinzi pana la urma si nu vei mai fi nevoit as faci alte investitii :) ai renuntat la ideea de a o vinde ?

Link către comentariu

cred ca este foarte greu sa te desparti de o asemenea masina eu unul nu as vinde-o niciodata ....  :blah_:

Link către comentariu

Piesa masina, felicitari ! Eu nu cred ca o vei vinde..pt ca nu iti va conveni sa o dai pe nimic, iti spun din experienta ; romanul nu face diferenta dintre un ARL si in ALH, pt el tot diZãl e..nu pune pret pe optiuni si masina perfecta, il intereseaza sa fie ieftina, cu km 0 daca se poate si sa se minta ca a facut afacerea vietii..mi-e scarba de.rasa asta proasta..bine fac samsarii astia cand ii pacalesc pe unii de ii ia dracii, ca prea merita..nu cred ca va fi apreciata la adevarata ei valoare si sub 4000€ eu nu as vinde-o sub nicio forma..mai bine se pune praful in garaj de 2 dejte pe ea si o scoti de 2 ori pe an decat sa fi nevoit sa o vinzi la pretul ala din cauza unor ciori borate care strica piata cu masini de 2500-3500€……

Link către comentariu

Deocamdata masina va ramane la mine, desi sincer au fost multe momente in care m-am gandit sa o dau ca sa mai ies din gaura provocata de noua masina. Ma plangeam ca e destul de costisitoare aceasta masina comparativ cu audi. Dar daca stau sa ma gandesc ca 90% din investitia in piese am facut-o doar pentru ca eram eu maniac (discuri, placute, distributie, faruri, pachet r line..etc toate OEM) si nu pentru ca erau necesare, pot sa afirm ca e o masina super corecta. Dar la audi, se cunoaste ca e o masina premium, iar preturile la retrofit-uri sunt mult mai mari si mult mai multe...

Link către comentariu

waf-ule  daca se poate rezerva-mi primu loc la vanzare :)  :rolleyes:  

Link către comentariu

nu ! pentru ca sunt suparat pe tine ! l-ai lasat pe golfinho fara webasto, pe langa faptul ca l-am scos din primavara asta din garaj, acum ai facut ce ai facut si l-ai lasat si fara o incalzire..

 

glumesc: ti-l rezerv.. poate tot raul spre bine, ca acum imi da dureri de cap webasto de pe audi...nu cred ca rezistam cu aceeasi problema la ambele..m-as fi impuscat

Link către comentariu

eu am dat masina cu totul..  

 

 

Nu ai gasit un webasto oem de pe alt audi ? sa fie plug and play?

Link către comentariu

:(

 

sunt foarte rare sistemele de incalzire auxiliara pe audi b6 si b7..asa ca am luat unul complet de pe un audi a6 2006..si nu gasesc pe nimeni care sa ma ajute sa-l instalez, dar nici nu ma dau batut...

Link către comentariu
  • 1 month later...

I-am aplicat tratamentul pentru piele: Rejuvinator Oil & Prestine Clean. Urmeaza si un detailing exterior ca a cam fost ignorat..in rest merge impecabil

Modificat de waf
Link către comentariu
  • 2 months later...

Salut baieti!

 

Zic, ca ar cam fi cazul sa mai facem "update" la acest thread.

 

Cum, ultima data cand am schimbat uleiul si filtrele masina avea 182.500 km, ajungand la 190.000 am decis sa fac schimbul de consumabile (cam de fiecare data fac schimbul cam la acelasi nr. de km: 7000-8000). Avand in vedere ca a venit sezonul rece, am decis sa raman tot pe Motul (fiind foarte multumit de anterioarele experiente cu 5W40 PD) dar de aceasta data am ales sa merg pe 5W30. Am in plan sa-l tin pana la primavara si estimez ca o sa-l tin aprox 3500-5000 km, apoi sa-l schimb cu 5W40.

 

De asemenea, am schimbat si toate filtrele cum o fac de obicei la schimbul de ulei. Filtru ulei, motorina, aer si habitaclu cu carbon activ, toate de la Mahle. Odata cu aceste schimburi am facut o revizie completa de iarna, care a constat in: verificarea bateriei, instalatiei de climatizare, antigel (care indica rezistenta -40 grade C), verificare stergatoare, iluminare, lichid de frana, lichid de parbriz si cred cam asta au fost toate (oricum, mi se pare un bullshit).

 

Bineinteles, ca am trecut si la incaltarile de iarna, iar pana la primavara trebuie sa ma decid daca trec la jantele de R32 18" pentru sezonul cald si pentru iarna sa ma hotarasc daca raman la Montreal II 16" sau Santa Monica 17". Dar pana atunci mai e...

 

In acelasi timp, avand in vedere ca desi mi-e greu sa admit, masina are o anumita varsta, am decis sa incep un proces de schimbare a furtunelor. Bineinteles am ales sa merg doar pe repere OEM, asa ca am inceput cu furtunul de vaccum, "trombonul" / saxofonul (cel de aluminiu a carui urechi au cedat) si cu furtunul de la intercooler, cel din partea dreapta a masinii. Am fost foarte neplacut surprins sa observ ca dupa cateva luni de la montaj, capatul ce intra in intercooler este umed. Avand in vedere ca la momentu schimbarii am cumparat tot kit, care e format din furtun, oring negru (!) si siguranta. Cand am fost la Midocar pentru revizia de iarna, le-am spus ca nu mi se pare normal ca dupa cateva luni, furtunul sa cedeze. Ei mi-au spus ca de vina ar fi oringurile acelea negre care sunt de slaba calitate. Zilele acestea, cand am decis sa mai schimb doua furtune, cel de sus de la EGR si cel de jos de la intercooler din partea standa, am comandat la fel, kit-ul complet. La fel, asa cum se poate vedea si in poze, au venit insotite de aceleasi oring-uri negre. Numai ca de data aceasta, am cumparat oringuri verzi pentru ambele furtune si am cumparat si pentru cel schimbat anterior. Chiar sunt curios, sa vad cum se prezinta dupa cateva luni de utilizare.

 

Las, pozele sa vorbeasca:

 

 

 

 


Continuare la poze..

post-108853-0-18815900-1417366223_thumb.

post-108853-0-34981200-1417366229_thumb.

post-108853-0-65286400-1417366243_thumb.

post-108853-0-54433400-1417366256_thumb.

post-108853-0-25056800-1417366263_thumb.

post-108853-0-08853200-1417366269_thumb.

post-108853-0-98864500-1417366338_thumb.

post-108853-0-60133200-1417367106_thumb.

post-108853-0-38242900-1417367115_thumb.

post-108853-0-95470900-1417367121_thumb.

post-108853-0-06225900-1417367128_thumb.

post-108853-0-00883600-1417367135_thumb.

post-108853-0-82027100-1417367140_thumb.

post-108853-0-02440000-1417367148_thumb.

Link către comentariu

Felicitari..o masina intretinuta exemplar...

Vezi ca O-ringurile sunt cele verzi pe traseul intre turbo-intercooler si cele negre intre intercooler-egr...

Cred ca cele verzi sunt mai rezistente la temperatura...

Link către comentariu

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!