Jump to content

Vw Passat B6, 2.0 TDi, BMP


dj sky

Postare recomandată

Am decis sa imi prezint si eu masina, frumoasa, dar din pacate m-a dezamagit de a doua zi de la cumparare.

2.0tdi, Fab. 2005.11, cutie manuala 6 trepte, climatronic, cb maxi, cd player cu mp3 si navi,Senzori parcare fata-spate, crom la exterior si pe laterale jos, functie hold la buton, incalzire scaune, oglinzi si in parbriz.

178200 km la bord, fara uzura la volan/pedale, schimbator, tapiterie.

 

24.01.2014 - Vineri

Am cumparat masina din Tg Mures, pornita la rece de dimineata, am fost cu ea la tester, valori foarte bune la injectoare, -0.25 maxim cu motorul cald, presiunea pe turbina buna,o singura eroare pe incalzitorul electric pentru interior, ala de 1000 de w sa dea caldura dupa pornire, imediat. Am mers la un itp, unde s-au facut test de fum, directie, suspensie, frane, toate bune, facuti cu ea aproximativ 200 km.

25.01 - Sambata

Dimineata, a pornit foarte greu, ca si cum ar fi bateria slabita, dar cam pe dos, pornit de la o turatie foarte mica si urcand incet pana la pornire, asta in aproximativ 10-15 secunde.

Am pornit la tara cu ea si dupa 30 de km, mi s-a oprit motorul in mers, tras pe dreapta, verificat vizual distributia, am incercat sa pornesc din nou si a invartit greu tare. Am constatat ca baia de ulei era plina de motorina, cam inca de doua ori peste maxim.

27.01 - Luni

Am dus-o la un service la tara, unde s-a aplicat presiune pe tur cu returul infundat si curgea motorina pe la al 2-lea injector de la dreapta la stanga. S-au schimbat toate garniturile de la cele 4 injectoare,cu ceva aftermarket ambalate cu eticheta de Unix distributia, filtrele, uleiul. Pret total 1530 Ron

28.01 - Marti

Amorsata instalatia cu testerul, cu toate astea a pornit foarte greu, dupa ce am omorat bateria si am schimbat-o cu alta second dar incarcata si in stare buna.

Dupa pornire mi s-a aprins becul la airbag din bord + mesajul pe BC, stearsa eroarea cu testerul, dar nu am memorat-o, zicea ceva de tensiune prea mica.

30.01 - Joi

Porneste tot greu dimineata asa ca am venit inapoi la Tg Mures cu ea, mers la alt tester (Munteanu-Voiniceni), unde s-a sters eroarea la airbag, spunandu-mi ca a aparut de la mufa de sub scaun sofer si s-au inlocuit toate bujiile cu noi. 380 ron Bujiile + 50 ron manopera + tester

31.01 - Vineri

Masina a pornit de dimineata perfect, dar mentionez de la inceput ca era parcata cu rotile din stanga pe bordura, deci inclinata spre dreapta, cred ca toate sunt bune, verific nivelul la ulei, era tot la maxim unde l-am lasat.

01.02 - Sambata

Masina a ajuns la Toplita, dimineata iar nu a pornit, la fel ca in zilele trecute, dupa prima pornire, merge perfect pana sta 3-4-5 ore sau se raceste motorul.

02.02 - Duminica

Masina ajunge iar la tara, unde dimineata a ramas cu frana de mana blocata pe partea stanga. Am demontat motorasul, deblocat manual etrierul si am venit la Mures cu Beep-ul in cap. Verific nivelul la ulei, era tot la maxim unde l-am lasat, poate o idee peste, dar masina nu era pe loc drept. Deconectat bateria 10-15 min(in gandul meu) pentru a scapa de beep beep continuu masina licarind ca are eroare la frana de mana .

03.02 - Luni

Masina parcata in acelasi loc ca vineri, cu rotile din stanga sus, porneste iar la sfert. M-am gandit ca dupa reset de tester sau scos bateria o ia, posibil in capul meu eroare pe releu bujii sau ceva. Caut la dezmembrari motoras, nu gasesc decat de pe un passat din 2009 cu 450 ron cu tot cu etrier si mufa de alimentare taiata.

Merg sa il montez pe masina si nu se potrivea. La mine motorasul are torx in varf, cu 6 laturi, cel nou avea cu 12 (Imbus).

Il probez pe al meu pe o baterie si se invartea greu, il curat, degresez, ung cu wd40 si mergea mai bine (mai turat, mai silentios)ca cel cumparat.

Lipesc carcasa sparta, si il montez inapoi pe masina. Frana si-a revenit.

Plec de la service cu masina sa returnez motorasul la dezmembrari si pe cand ies in drum simt ca iar vrea sa se opreasca motorul. Verific nivelul de ulei si era 2 cm peste maxim. Facuti cu masina aproximativ 400 km de la schimb.

04.02 - Marti

Schimb din nou garniturile la injectoare cu originale Bosch, + suruburile de prindere de la injectoare, se netezeste temeinic chiulasa cu o pasla pentru a nu agata noile garnituri, se baga injectoarele unse cu ulei, se scot, garniturile au ramas intregi. Schimb din nou uleiul, pret total piese + manopera 650 ron.

Verific zilnic nivelul uleiului, tot crestea incetul cu incetul.

07.02. - Vineri

Inlocuiesc pompa tandem cu una second hand, cunosc vanzatorul, zice ca e demontata de pe motor dezmembrat functional, deoarece am citit pe forum si au zis si 2 mecanici ca pierde pe undeva presiune din circuit si de acolo pornirea grea pana se amorseaza/reface presiunea. inlocuit din nou uleiul contaminat (180 ron), pompa primita de proba, manopera 50 ron.

08.02. Masina parcata drept, a pornit iar greu cu noua pompa pusa. Nivelul la ulei e tot la maxim ca ieri, dar s-au facut doar 30 de km de la schimbul uleiului. Am dus masina si am parcat-o iar intr-o parte, sa vad, iar porneste bine? Parcata la 10, o mai las 2-3 ore si merg sa vad. oricum mai ramane acolo si maine dupa masa reincerc.

La B5, trebuia parcata in bot, deoarece are pompa tandem in spate, la mine e pe partea soferului, motorul e pus transversal.

Nici nu stiu ce sa mai fac cu ea, intre timp azi noapte mi-au expirat si numerele de Zoll. Ii scot luni rosii pentru continuarea testelor...

 

p.m. Sper sa nu se supere moderatorii pe mine ca expun cumva, probleme tehnice, dar incerc sa imi pastrez un jurnal al evenimentelor si lucrarilor facute la masina.

Modificat de dj sky
Link către comentariu

Bine dotata masinuta!Foarte nasol cu problemele ce au aparut..Sper sa le rezolvi cumva si sa te poti bucura de ea si sa ne zici care a fost cauza.Cand ai timp urca ceva poze cu ea ;)

Link către comentariu

Ai fost cu seria VIN la reprezentanta sa vezi cati km are ? Si sa pui o intrebare cam ce ar putea sa aiba . Poate nu mai are compresie .

Oricum sa o stapanesti sanatos ! O sa rezolvi problemele dar sa o duci la cineva avizat eventual reprezentanta ! Si eu tot pe 24 mi-am luat un Passat BKP cu 67 de mii reali revizii doar la PBN dupa 2 luni de cautari ...Masina nu are nici o problema si tot am bagat 30 de mil in costuri de intretinere ..distributie pe original , placute frana , lichid frana , revizie  etc ! orice masina pe care o cumperi cere bani .. e cumva cea neagra din Tg Mures de pe autovit ?

Link către comentariu

Multumesc de aprecieri si pareri. Cand ma dau cu ea sau mai stau cu ea imi place, dar in rest m-a suparat :(...

Acum am vazut ca am gresit in titlu, are motor BMP, nu BKP. Sper sa vada un moderator si sa inlocuiasca, Multumesc anticipat!

Cateva poze, cu numere rosii proaspat montate, murdara, dar nu am mai mers sa o spal ca ploua si maine merge la service pentru demontat chiulasa...

 

post-131837-0-96667900-1392054400_thumb.

post-131837-0-81494200-1392054412_thumb.

post-131837-0-82383800-1392054416_thumb.

post-131837-0-80893300-1392054423_thumb.

post-131837-0-86392000-1392054427_thumb.

Link către comentariu

Colegu, esti sigur ca masina are 178.200km? Este adusa din Germania? pentru un variant din 2005, km sunt mult prea putini , mai ales daca a fost rulata in afara. Nuca schimbatorului pare foarte uzata! Sa ii verifici istoricul la reprezentanta pe baza codului VIN si sper ca dupa ce ii vei rezolva problemele ce le are, sa te bucuri de ea. Sa ai grija si de pompa de ulei!

Link către comentariu

Am sa fac de curios o verificare si la reprezentanta. 

Nuca de la schimbator are decojit cromul de pe ea, pielea de pe nuca nu e uzata absolut deloc. Pielea"ecologica" de desesubt are un loc unde s-a decojit. Volanul nu e cu piele dar nici nu are uzura pronuntata, pedalele la fel, fara uzura mare, doar frana putin in partea dreapta spre acceleratie. Toate butoanele din interior arata bine, nu sunt sterse, tapiteria arata ca noua inclusiv usi si plafon.

Nu cred sa aiba chiar 400000, cred ca undeva acolo vreo 200-250.000, ceea ce accept.

Injectoarele au parametrii foarte buni, corectia cea mai mare era de -0.40 la rece, altul cu + pentru el, iar la cald maxim -0.25 mg cea mai mica valoare. Turbina dezvolta si ea parametrii normali, chiar foarte buni, din ce am aflat la tester la Munteanu-Voiniceni.

Tinand cont ca neamtul face in medie 20-30000 de km pe an, nu ar trebui sa aiba peste 300 k km...

Modificat de dj sky
Link către comentariu

Pacat de problemele care le-ai avut . Cam toata lumea se fereste de motoarele de 2.0 tdi fabricate inainte de 2009 . Au avut probleme si pe touran cu ele .

 

Stiu ca Vw Passat-urile B6 rosii in Germania lucreaza cu ele in administratie / vama / primarii . Deci s-ar putea sa aiba ceva km , oricum 200k nu cred ca are . Avantajul este ca au avut parte de service autorizat la timp .

 

Te-ai uitat pe brif-ul vechi sa vezi cati proprietari a avut si daca a fost masina la un privat sau pe firma ?

 

Cel mai bine Reprezentanta Vw din Tg Mures sau din apropiere ar trebui sa-ti dea un raspuns cand a fost ultimul service inregistrat in baza lor de date si dupa aceea tragi tu concluziile si realizezi o marja de eroare cam cat ar trebui sa aiba acum. 

 

E frustrant acum ca trebuie sa investesti in ea , dar poate se rezolva , nu vrea sa te descurajez.  


Poate mai gasesti ceva info interesant in topicul asta pentru problemele tale : 

 

http://vwforum.ro/topic/96802-problema-pornire-passat-b6-motor-bmp/ 

Link către comentariu

Si eu iti doresc mult succes in rezolvarea problemelor, ca sa te poti bucura de masinuta cat mai repede. Sa ne tii la curent !

Link către comentariu

Colegu sa ii faci niste poze mai calitative si te asteptam cu ele aici sa vedem si noi.

Link către comentariu

Poze noi de la interior + brieful mare, de care intreba un coleg mai sus. Proprietari sunt reprezentanta, nu stiu de ce si un neamt.

La interior ca defecte, are manerul de la usa, putin decojit, pielea de sub schimbator putin uzata, cromul de la schimbator curatat tot jos, cateva zgarieturi fine deasupra la cd player la buzunarelul din stanga butonului de avarii, in poza nu a iesit deoarece si zgarietura este pe fundal tot gri. In rest e impecabila in ideea mea cel putin...


La exterior are ceva rugina sub vopsea in spate la ledul drept de la iluminare numar si la usa din dreapta fata la bandoul cromat. Mai are lovituri pe bara spate ca de carucior sau diferite obiecte bagate/scoase din protbagaj. Astea m-au ajutat la reducerea pretului masinii, in rest nu aveam ce sa ii bag de vina.

post-131837-0-07373100-1392144427_thumb.

post-131837-0-91854500-1392144430_thumb.

post-131837-0-87768800-1392144439_thumb.

post-131837-0-72471400-1392144443_thumb.

post-131837-0-04919400-1392144447_thumb.

post-131837-0-42190100-1392144795_thumb.

post-131837-0-32748900-1392144796_thumb.

post-131837-0-77228300-1392144796_thumb.

post-131837-0-50410700-1392144797_thumb.

post-131837-0-25184200-1392144798_thumb.

Modificat de dj sky
Link către comentariu

Intr-adevar estetic arata bine , pe brif arata reprezentanta , probabil a fost luat-o in leasing dupa trecuta pe persoana fizica, sau a fost masina de test la reprezentanta respectiva din Bamberg . 

 

Uzura e normala pentru o masina din 2006 , deci nimic de speriat . Rugina la fel , mai apare pe la extremitati - portiere , hayon (baza , margine) 

 

Ai intrebat la reprezentanta de ultimul service ? 

Link către comentariu

Pe Brief apare 21.11.2005 inmatricularea la reprezentanta din Bamberg, probabil masina de test sau tinuta asa pana la gasirea unui cumparator. Pe 24.01.2006 trece pe numele proprietarului anterior, cu care e si facut contractul de vanzare cumparare cu care a fost adusa masina in tara, pe suma de 3990 Eur :). Eu am dat pe ea 4650.

Am sa trec si pe la reprezentanta, sa vad daca vor sa imi furnizeze ceva informatii despre masina si istoricul ei.

Link către comentariu

Da,cel mai probabil a fost masina de test la reprezentanta.

 

E irelevanta suma de pe contractul de vanzare-cumparare , putea sa fie si 9.000 e :) ,dar avand in vedere cat ai dat pe ea s-ar putea sa fie trecut corect. 

 

Cei de la reprezentanta trebuie obligatoriu ( ! ) avand in vedere ca esti proprietarul masinii sa-ti furnizeze date despre masina - daca a fost service-ata la reprezentanta trebuie sa apara si in baza lor de date 

Link către comentariu

[quote name="Cosmin ZKG" post="2306573" timestamp=

Cei de la reprezentanta trebuie obligatoriu ( ! ) avand in vedere ca esti proprietarul masinii sa-ti furnizeze date despre masina - daca a fost service-ata la reprezentanta trebuie sa apara si in baza lor de date

Lamureste-ma si pe mine cu afirmatia asta.

Mai concret ce am de facut ca sa primesc scris informatiile?

Mie mi-au spus toti ca imi zic doar verbal si imi notez daca vreau, scris nu imi pot oferi nimic.

Scz de offtopic.

On topic: frumos rau vagonul rosu!!

Link către comentariu

Maine revin cu detalii de la reprezentanta. Sa vad ce au de zis...

Multumesc @Gaborvad pentru aprecierea "vagonului" :) .

Masina e cumparata pentru mama mea. Eu detin un sedan (MB E Klasse),si pana acum eram doar pro sedan si contra break, dar urmatoarea sigur va fi si pentru mine tot "Vagon" deoarece in cele 2 saptamani, chiar daca mai mult m-am "scarpinat in cap" langa ea, o consider foarte utila ca si pozitie/spatiu de incarcare. Pana acum am avut in familie doar sedanuri, Nu-s prosti nemtii degeaba cu "vagoanele :)" lor, la ei aproape jumatate de astea au, pe cand la noi, avem o retinere fata de ele. Chiar si loganuri in Austria si Germania, 99% le-am vazut doar MCV...

Modificat de dj sky
Link către comentariu

In legatura cu cei de la reprezentanta : trebuie sa mergi cu actele masinii - brief / c.i.v. - si introducerea seriei masinii in baza de date , acolo apar toate service-urile realizate la reprezentanta sau centrele autorizate ; deci daca are schimbat ulei / placute la colt de bloc nu o sa apara in baza de date a acestora . 

 

Scris nu stiu daca iti vor oferi ceva , doar un printscreen a istoricului masinii . Poate ai pe cineva cunoscut pe acolo . Mie mi-au oferit detalii ori de cate ori am avut nevoie . 

 

Legat de "vagon" , e intr-adevar util un break ca si masina de familie , majoritatea din Germania au ca masina de familie break / crossover . Pacat ca au dat gres cu motorul acesta de 2.0 tdi generatia B6 ,pentru ca multi se feresc de aceste motoare . Eu am avut acest motor timp de 3 luni de zile , si ca problema am avut infundarea filtrului de particule , dar am rezolvat cu o regenerare , in rest masina tragea foarte bine . (era varianta cu un singur ax cu came)

Link către comentariu

La un asemenea pret eu zic ca merita masina! arata bine la exterior si urmele de uzura sunt normale, dar tot tind sa cred ca are mai mult cu 100.000km decat pe bord.


BMP are 8 valve si este motorul cu o axa cu came, injectoare Bosch. In afara problemei cu pompa de ulei, acest motor este lipsit de probleme.

Link către comentariu

Oricum daca masina a rulat in Germania , cel mai probabil avea parte de schimbarea gratuita a injectoarelor chiar si in cazul in care nu erau Bosch

Link către comentariu
  • 2 weeks later...

Am scos ieri masina de la service. Am schimbat chiulasa, cu alta second de pe un Caddy 1,9 TDI accidentat, cu 80.000 km la bord. Avea si chiulasa asta putina uzura la injectoare, dar infirma in comparatie cu a mea. S-au montat cuzineti noi, suruburi noi, garniturile toate.

Momentan masina merge bine. Sper sa fi scapat de probleme deocamdata.

Am fost la reprezentanta, ultima intrare in service o are in luna a  11-a, 2009 la 99000 de km, deci posibil sa aiba km reali la bord si totusi probleme la motor deja...

Link către comentariu
  • 1 month later...

ai grija la pompa de ulei ,eu sunt patit ,motorasele de la frana de mana ,turbina .

Am tot BMP

Link către comentariu

Sal.,

Scuze de intrebare .

CE BANI AI PLATIT PE EA ?

O seara buna .

Link către comentariu
  • 2 weeks later...

Am dat pe ea 4650 Eur, dar am mai bagat vreo 500 Eur in ea pana acum pe probleme, fara consumabile, care nu le socotesc la banii astia, cu totul e trecut de 1000, tinand cont ca am facut 3 schimburi de ulei, 2 de garnituri la injectoare + o pompa tandem pe stoc, care nu stiu cand o voi folosi.

Momentan masina functioneaza bine, cu toate ca uneori motorul isi schimba sunetul la relanti in un zgomot mai trancanit, cauza inca nedescoperita, deoarece injectoarele au parametri super, sub -0,25 la rece si sub -0,12 la cald, corectia. Zgomotul a aparut dupa schimbarea chiuloasei.

In turatie/sarcina motorul suna si se comporta foarte bine.

Consumul mediu in 2600 km, e de 6,7%, condusa preponderent intre 2000 si 3000 rpm, aproximativ 500 km au fost facuti in oras unde ia intre 8 si 11, la drum intins se prezinta foarte bine, cu consum sub 6 intotdeauna la mers preponderent in a 5-a la 90-120 km/h.

Link către comentariu

Colegu, daca masina ta a fost fabricata printre primele modele exista sansa (destul de mare) ca ansamblul pompei de ulei sa fie pe lant si acesta sa scoata zgomotul de care ai pomenit. A doua posibilitate este volantul care a inceput sa bata din cauza uzurii. In ambele cazuri trebuie intervenit.

Link către comentariu

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!