Jump to content

Golf 4 RRRRRRRR


quattro3001

Postare recomandată

Mi-a luat ceva timp sa ma decid daca sa o pastrez sau nu ( Timbru de mediu 3500 euro impozit 3000 ron/an si asigurare 2500 ron/an ), dar cel care ma ajutat in a lua decizia de a pastra masina, a fost un prieten care mi-a promis ca ma va ajuta  ca masina sa aibe numere de germania!

Este vorba de un Golf 4 r32 din  2004 ca si dotari pot sa spun ca nu are trapa, in rest toate optiunile care se puteau pune la vremea respectiva , masina arata foarte foarte bine si cu ceva modificari o sa fie Fan, dar doar atat, masina de weekend !

Masina vine cu suspensie Vw racing de fabrica ceva foarte rigida din punctul meu de vedere , sistemu de franara este impresionant poate si din cauza discurilor si a placutelor ( Ebc turbogrove fata spate si yellowstuff fata spate ) , directia este foarte precisa si iti ofera o foarte mare incredere in abordarea virajelor, dar pe departe cel mai mare plus al masini sunt scaunele care sunt senzatie dar cum o masina nu poate sa aibe numai plusuri are si MINUSURI  si aici vorbesc de transmisie care din punctul meu de vedere Haldex-ul nu este ce trebuie la aceasta masina , si greutatea ei de 1590 kg mult foarte mult , dar la o scurta analiza , interiorul+ frane fata + jante = 300kg aici pot sa intervin si sa pun kitul de frana de la Alcon care deja il am , voi vedea exact ce voi face !

Probabil va intrebati cat consuma , aici pot sa va spun ca pe ultimi 2000 km arata un consum de 14% , mult putin nu prea conteaza !

Gata cu vorba ENJOY!

 

post-66184-0-79834900-1391768524_thumb.j

post-66184-0-02148600-1391768546_thumb.p

post-66184-0-43862500-1391768568_thumb.j

post-66184-0-28433100-1391768582_thumb.j

post-66184-0-23283800-1391768691_thumb.j

Link către comentariu

Frumoasa masina, dar cred ca e un pericol public la noi (masina puternica, volan pe dreapta - combinatia fatala cand vrei sa faci depasiri de camioane, tir-uri)

Link către comentariu

felicitari..sper ca am contribuit si eu la luarea acestei decizii...ne-am intalnit pentru jante si ti-am spus sa o pastrazi..doar atat: muta volanul pe stanga, doar daca nu te deranjeaza...oricum:SUPERBA!!!

Link către comentariu

Sa o stapanesti sanatos ! cred ca e senzatie masina..cu volanul pe dreapta nici eu nu sunt de acord la noi in tara xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx...distractie placuta cu bolidul  :icon_thumleft:

Modificat de dudu
Moderator edit: frauda tot frauda e, in orice fel o coafezi. Abtine-te pe viitor in a da sfaturi de genul asta, nu toleram asa ceva. Mersi
Link către comentariu

Referitor la conversie , ma voi gandi daca o voi face singurul lucru care ma sperie este ca voi avea greieri, si ca plasticele nu vor mai veni ca din fabrica! Pe mine unu nu ma deranjeaza cu nimic , si nici eu pe alti !

Cu aceasta ocazie ai multumesc si lui Vali pentru ajutorul acordat !

Link către comentariu

Bine ca te-ai decis pana la urma...ti-am zis din prima zi sa o pastrezi,dar tu nu,batman-batman!!!

Tu trebuie doar sa te bucuri cand mergi cu ea.

Pentru carcotasi,da frate,e crima sa aiba volan pe dreapta,englezii nu pleaca niciodata in europa cu masinile in vacanta,stau doar pe insula aia a lor si merg doar pe partea gresita a drumului...

Daca vrei,o sa faci si conversie!

Pana atunci,apa,paie si bataie!

Brgds

Link către comentariu

Subscriu si eu ca era pacat sa dezmembrezi asa minunatie de masina + ca sunt foarte rare .

 

In Germania cea mai ieftina am gasit-o la un privat care vroia 8900euro pe ea , era abandonata undeva intr-un garaj . Insa taxele de la noi din tara sunt enorme - impozit / asigurare . Singura solutie viabila pentru aceasta masina o vad inscrierea pe persoana cu handicap sau vreun veteran de razboi  :dry:

 

Poate reusesti totusi sa schimbi volan si sa o poti folosi cu incredere si la noi in tara , sa nu ai nevoie mereu de un copilot , cu toate ca s-ar oferi multi sa stea in stanga , numai vreo 2 stiu de pe forum :))  :bom:

 

In rest , spor la km , pentru ca modificari in afara schimbarii volanului pe partea stanga nu are rost sa-i faci !  :icon_thumleft:

Link către comentariu

f misto masina, dar pune-i niste frane bune ca EBC sunt slabe rau. am avut fix ce ai tu, si scoteam fum din ele cand le luam la trante. 

poate o sa o vad si eu candva live ca nu am mai vazut de ani buni 4 R32 :)

Link către comentariu

super, bine ca ai ales sa o pastrezi (cu dezmembrarea mai greu, mai ales la preturile alea ;) )

sa inteleg ca ai renuntat la proiectul cu golf-ul rosu?

 

inscrie-o pe numele parintilor, iesi mai ieftin cu RCA si inmatriculare pe Bg ca e mai aproape ca De.  masina de weekend cu costurile astea....nu stiu cat renteaza.

 

legat de conversia volanului, merita daca o face cineva f priceput si la final totul arata ca in fabrica.

Link către comentariu

Ma bucur si ma intristez in acelasi timp :) . Ma bucur ca ai pastrat masina ( am facut o mica plimbare cu ea) si ma intristez pt ca nu mai am cum sa iau bara ( in prima faza)

 

important e ca ai o masina frumoasa si intretinuta.

 

legat de dotari : trapa , reglaje electrice la scaune , oglinzi rabatabile electric si (nu am verificat aici) senzori de miscare in habitaclu. sunt  :evil:

 

masina e perfecta asa cum e. 

Link către comentariu

Bogdan R32 are frane de 334mm nu sunt de 312mm , sunt ok am un kit de frane de la Alcon dar este destinat altei masini! Mai bine o dezmembrez decat sa pun nr de BG situatia sta in felu urmator

BG - asigurare + impozit+ oprit de politie = 550 euro pe an

DE - asigurare + impozit+ casco + liniste sufleteasca = 600 euro pe an

Plus de asta o sa arate mult mai bine numerele de germania

Ps: Masina are 65.000 mile !

Ps : R32 nu are scaune electrice

Ps : R32 nu are scaune electrice

Link către comentariu

Asta ar insemna sa o treci pe numele cuiva care locuieste acolo,nu?

Si dupa aceea facuta o procura pentru a circula international .

Link către comentariu

Si eu cred ca merita sa faci conversia. Nu numai ca-ti usurezi tie viata la volan, dar mai si creste valoarea masinii cu mai mult decat costa conversia in sine. Totusi nu e un 1.9 TDI...

Link către comentariu

Stiam ca in cazul in care nu este masina pe numele tau,asta in cazul in care nu ai domiciliul in Germania,unde vrei sa o inmatriculezi,este necesara o procura pentru a circula,international.

Link către comentariu

pfff senzatie masina :) am avut ocazia sa ma duc un r32 si sunetul motorului e absolut superb !

Link către comentariu

Eu as face conversia, nu-mi place volanul pe dreapta. In schimb imi place mult masina, bine ca nu ai dezmembrat-o.

Link către comentariu

daca nu te deranjeaza poti sa o ti si cu volanul pe dreapta. eu conduc asa de mai bine de nu an si nu am avut nici o problema...mai ales in oras, nu incomodeaza deloc...

Link către comentariu

Ma repet pentru ultima oara NU vreau sa fac conversia , am motivat de ce nu vreau, nu pot sa cred ca daca maine veti avea oferta sa munciti in anglia nu veti putea sa conduceti masina cu volan pe partea dreapta , ganditiva ca GTR-ul are volan pe partea "gresita" si nu vrea nimeni sa il mute!

Link către comentariu

Sa o folosesti sanatos. Pentru mine e urmatorul pas.Sper sa-l pot face la anul.Inca o data felicitari!

Link către comentariu
Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!