Jump to content

Cum se regleaza amestecul ?


RALLYMAN
 Share

Postare recomandată

Am un VW Passat variant GT 16V din 92 cu motor ( typ 9A ) de 2000 cmc 16V (1985cmc).

Din februarie cand am schimbat senzorul Hall (platina fara contacte ) teava de esapament este mereu neagra si afumata pe interior.

Inainte sa schimb asta teava de esapament era alba de aveai senzatia ca este data cu faina.

Cred ca este amestecul prea bogat dar nu a umblat nimeni la reglaje.

Cum se regleaza amestecul ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut! Daca spui ca nu s-a umblat la reglaje atunci nu are umbli nici la reglajul de dozaj din cap(imbus de 3 mm).Exista si posibil ca in timpul interventiei la delco sa fi deranjat si altceva.Oricum avansul trebuia reglat dupa interventia la senzorul hall. :21:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Avansul a fost reglat cu pistol stroboscopic la service.

De unde se regleaza ?

In care cap ?

Macar sa am idee.Motorul este cu injectie multipunct si Ke-Motronic 1.2.1.

Sa fie injectoarele murdare ?

Dupa cum arata cred ca nu au fost scoase niciodata.

Filtrul de aer e nou (o luna ).

Bujii curatate si reglata distanta.

Benzina iau din acelasi loc de doi ani (Rompetrol).

Filtru de benzina nou.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut!Prin "cap" numeam regulator-distribuitorul de benzina.Cel din care ies conductele spre injectoare.De obicei acesta e f greu de diagnosticat.Probabil ar trebui un banc specializat.In practica se masoara presiunile(sus si jos) si se concluzioneaza daca face ce trebuie.Nu cu probabilitate de 100%.Incearca sa verifici nivelul de CO(dozajul) pe un analizor de gaze simultan cu verific tensunii pe sonda de Oxigen.Legat de injectoare pot sa spun ca nu exista metoda de verificare iar cele noi sunt vai mama lor.Sfatul meu e sa le lasi in pace! :21:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

este un reglaj (cu inbus) de amestec pe capacul filtrului de aer (linga debitmetru) dar se poate face (corect) numai daca verifici cu analizor de gaze. Dupa cite stiu poti face asta cu 200-500.000 lei la orice service care are analizor.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

se pot verifica si injectoarele, dar asa ochiometric. este o procedura in Bentley ... o sa o pun aici cand ajung si eu pe acasa :) si nu uit ... :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!