Jump to content

Nu porneste


adriankorgpa60
 Share

Postare recomandată

Buna ziua.

Parintii mei au un Seat Ibiza de 1.4 benzina din 2007.

Masina e cumparata la inceputul anului trecut si circula foarte putin cu ea.

Problema este ca nu vroia sa porneasca doar dupa ce se punea redresorul 10-15 min.

Ne-am gandit ca este bateria si la sfarsitul anului trecut am cumparat baterie nou. 

Astazi a facut din nou la fel.

Nu vroia sa porneasca fara redresor.

Are curent destul dar.......

A mai patin cineva asa ceva?

 

Va multumesc.

 

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Bateria are curent sufiient,

Parerea mea este ca ceva ramane blocat.

Nu stiu ce sa spun.

Trebuie sa ma interesez daca la noi in "catun" are cineva tester.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ce baterie ai luat? A fost verificată încărcarea la montaj? Te-ai asigurat sa nu ai consumatori porniti când masina e oprită? Am mai auzit de becuri prin torpedou/portbagaj care mancau bateria.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mersi.

Am gasit pe cineva care are tester.

"CATUN" fin NAdlac.

Vreau sa verific pe tester daca gaseste ceva.

Din cate stiu toate sunt electrice(servo, frana...etc)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ai masurat tensiunea pe baterie inainte de a incerca pornirea? Daca motorul porneste dupa ce pui bateria pe redresor, este clar ca nu este suficient incarcata. As zice ca ai o problema de incarcare, sau un consumator ''ascuns'', sau chiar bateria poate fi de vina(chiar noua fiind). Poti sa incerci pornirea cu un robot de pornire. Asa iti poti da seama ca nu este nimic "blocat"

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

problema apare ca multa lume crede ca e suficient ca bateria sa invarta cat de cat ok. Dar de multe ori char daca bateria invarte bine (dupa ureche), turatia obtinuta de electromotor nu este suficienta sa declanseze pornirea.

sau poate chair electromotorul este obosit si nu mai atinge maximul de turatie.

Modificat de andrei_221
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

 Urmeaza pasii si posteaza rezultate :  

 

-Pune aparatul de masura pe baterie inainte de a pune contactul si noteaza tensiunea

-Pune contact   si  zi la cat scade

-Dai la automat si zi la cat scade maxim ( minimul cat arata pe aparat )

-Numara  cate secunde ii ia pana creste tensiunea dupa pornire la 14 v, daca ajunge acolo

 

Verifica cu bancheta rabatata daca becul din portbagaj se stinge cand il inchizi.

 

Posteaza te rog rezultatele .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Confirm ce zice andrei_221. De vreo 2 ani când afara se răceşte sub 0 grade îmi pornea la a doua cheie. Iarna asta a început sa pornească la a treia. Vara sau la temp peste 5 grade nu face nici o problema. Acum 3 sapt nu a mai pornit deloc. Am schimbat bateria şi acum pleacă la sfert de fiecare dată, chiar şi ieri la -5 de sub un munte de zăpadă. Deci bateria dadea semne de oboseală de 2 ani, numai sa şti la ce sa te uiţi.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mersi.

Am sa verific cele aparatul de masurat.

Bateria este noua.

Are max. 3-4luni.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Bateria poate fi noua, daca s-a descarcat complet inseamna ca e o problema cu sistemul de incarcare sau exista un consumator. Oricum, daca bateria s-a descarcat complet nu o sa mai fie ok, o sa se duca mult mai repede.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vad ca o tine pe a lui ca are baterie noua si gata. Incearca sa asculti sfaturile colegilor ca nu te invata de rau. Verifica ce s-a scris mai sus.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mersi.

Am sa verific cele aparatul de masurat.

Bateria este noua.

Are max. 3-4luni.

Bateria este noua OK , ai facut ceva drumuri cu masina sau a stat "2 luni pe dreapta",cind pui contact se aprind ledurile?! se sting dai cheie invirte electromotorul?! cite ture il tii asa cu aproximatie?! invirte in forta sau anemic?! Pentru un motor de 1.4 bateria de 3-4 luni nu ar trebui sa fie o problema ,verifica  si relee,bujii,sigurante,cabluri alternator/baterie ca poate pierde pe undeva curent si nu incarca App ce baterie "noua" ai pus-brand,Amh,CCA ??!!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

asta ca sa nu mai spunem ca era interesant de stiu si amperajul precum si lungimea drumurilor facute...

L.E. scuze rayn, am vazut ulterior ca ai pus si tu problema amperajului

Modificat de domu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!