Jump to content

Nu mai porneste


blueyed
 Share

Postare recomandată

Dupa cum spune si titlul topicului, masina din semnatura nu mai vrea sa porneasca. Suspectez acumulatorul deoarece de cand a inceput gerul dadea semne de oboseala, si anume:

- initial pleca la "sfert"

- odata cu scaderea temperaturii, pleca fie la "jumatate", fie la jumatatea cursei dadea semne ca moare, se reseta BC-ul (e vorba de fractiuni de secunda), dupa care pornea fara sa dau o a 2-a cheie.

- ieri dimineata nu a vrut sa plece deloc; am dat de cateva ori la automat, nu f insistent dar bateria a crapat de tot

- am pus-o pe un redresor ieri dupa-amiaza de la orele 17 pana astazi la 7am cand am plecat plin de speranta cu ea in brate la masina;

- din cate imi amintesc, o baterie care a stat pe redresor atatea ore "clipoceste" ca si cum solutia din elementi fierbe; de data asta nu se intampla nimic desi redresorul "bazaia". Pe acesta nu l-am mai folosit pana acum, l-am luat de la un vecin si nu garantez ca e competitiv

- am pus bateria, am conectat bornele, mi-am spart timpanele de la alarma, am oprit BC, clima, radio si dau la cheie -> invarte, da semne ca pleaca dar trage din ce in ce mai greu; La punerea contactului, indicatorul pentru baterie arata 12,5v iar alarma scotea beep-uri intermitente (am armat-o, dezarmat-o, beep-urile continuau la punerea contactului); dupa cateva incercari aproape reusite de a porni a crapat definitiv; acum abia invarte...

La prima vedere pare bateria dar, BC-ul imi indica o avarie (!) care nu stiu ce inseamna. Acel semn[ (!) ] a mai aparut de 2-3 ori intr-un interval de o luna in momentul in care dadeam la cheie si disparea la pornirea motorului.

Am sa incerc astazi cu o alta baterie si daca se dovedeste ca a mea e terminata am sa iau una noua; Masina o am de 15 luni, nu stiu ce vechime are acumulatorul; daca aveti alte idei sau daca ar trebui sa fac o diagnoza, astept sfaturi si pe cineva diponibil sa faca o scanare cu VAG-COM-ul. Mentionez ca NU ma pricep deloc la motoare sau electronica si nu vreau sa-mi bag nasul sa nu fac vreo tampenie

Mersi

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut,este posibil sa fie intradevar acumulatorul terminat,dar este de asemeni posibil sa fie electromotorul defect(fura curent),pentru aceasta incearca dupa cum ai spus cu o baterie care esti sigur ca este buna ,in prima faza.Cat despre acel semn(!)cred ca se refera la faptul ca in sistem curentul este sub limita admisa.

Vlad MHL: nu se da quote la primul post din topic.

Modificat de Vlad MHL
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@mikye si daca pun baterie buna cum imi dau seama daca electromotorul e hotzoman?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

face clanc, clanc si nu iti invarte motorul, sau e posibil sa se fi suparat pe tine si nu maizice nimik :blink:

cauta spre binele tau un acumulator cu amperaj mare la pornire ,eu pe masina mea am luat unul Varta de 66A si 620 A la pornire

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@mikye si daca pun baterie buna cum imi dau seama daca electromotorul e hotzoman?

ma asteptam sa ma intrebi asta,in mod normal o baterie si un electromotor bun nu ar trebui sa dea nici un semn de oboseala la invartitul motorului,deci tu daca pui o baterie BUNA si observi acele simptome de invartit greu atunci de vina este electromotorul.Bateria trebuie sa aiba un an de fabricatie pe undeva marcat .

Modificat de mikye
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Bateria sigur e batrana; cand am luat masina avea luni de zile de zacut in parcare; cred ca are minim 2-3 ani; merita facuta la cei care le reconditioneaza sau una noua?? Daca una noua, ce recomandati?

@passat no1, invarte motorul, da sa plece dar parca nu are putere; repet, indicatorul zice ca ar avea 12,5 iar normal e 14

Modificat de blueyed
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Bateria sigur e batrana; cand am luat masina avea luni de zile de zacut in parcare; cred ca are minim 2-3 ani; merita facuta la cei care le reconditioneaza sau una noua?? Daca una noua, ce recomandati?

@passat no1, invarte motorul, da sa plece dar parca nu are putere; repet, indicatorul zice ca ar avea 12,5 iar normal e 14

daca bateria are aceasta vechime schimb-o, ia una noua cu puterea prevazuta la modelul tau,dar recomand sa nu cumperi decat de la un magazin care are vanzare la acest produs.Poti avea surpriza sa vezi ca dai banii pe o baterie noua fabricata in 2003-2004,si nu prea este bine.In general la nemti se mege cu bosch.

Modificat de mikye
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

parerea mea ,schimbo frate ca dupa mine bateria ta e trecuta de 2 ani si dupa cum stiti cu toti o baterie mai veche de 2 ani incepe sa moara pe zi ce trece

eu am patit asta in bacau la politie ,a pornit am mers vreo 100 de metri am oprit si dupa aia m,ai porneste-o Ioane daca poti , cam aceleasi simptome ca la tine le avea si batranoaga mea si dupa mine bateria care o aveam sigur era trecuta de 2 poate chiar si 3 ani

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ma gandeam la Bosch sau Caranda dar cum/unde aflu ce amperaj recomanda producatorul?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Exista cataloage la magazine. Pe bateria veche ce scrie?

Bosch am inteles ca nu sunt asa de bune. Poate ar fi preferabil Varta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

s_c: N'am retinut numele bateriei, un no name mi s-a parut; Doru mi-a recomandat Caranda si NU Bosch ca au probleme; din descriere (reset BC) el merge pe baterie terminata. Faza misto e ca spatiul pt baterie e f mic si nu pot lua ce am eu chef; in stanga e fisa de minus prinsa pe caroserie iar in dreapta un opritor.

Am redescoperit metroul...fuuuuuuun!

Va tin la curent

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eh, si tu...

- noname ca noname, dar ce rating are?

- de Bosch ziceam si eu ca NU; Caranda nu-mi spune nimic. Am avut bune Fiamm, Fulmen, Steco (parca) si Varta

- si eu cred ca bateria e terminata

- spatiul e rezonabil de mare (vorbesc din experienta)

Consulta un catalog de piese auto (eventual intreaba-l pe volksman). SOTE da variante de 44, 60, 70 si 82Ah dar nu face asociere intre motoare si "rating". Avand in vedere ca ai un motor pe benzina relativ mic, ti-as recomanda 60 (cel muuult 70, dar cred ca e exagerat deja). Eu am de 44 cred (ce-i drept, pe 1.6) si merge brici.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu nu as lua varta din romania.Le importa o firma din Iasi care a cam suparat toata lumea din bransa cu nerespectarea termenelor de garantie.Acum le importa VSV,si fac la fel.Asta in Ardeal.si la cite retururi am vazut,inclin sa cred ca sint stocuri vechi,ramase.Eu am folosit,intr-o vreme Steco,si am fost tare multumit.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@passat no1, invarte motorul, da sa plece dar parca nu are putere; repet, indicatorul zice ca ar avea 12,5 iar normal e 14

@blueyed, 13,8 - 14,1 V este tensiunea masurata in timp ce motorul functioneaza, implicit alternatorul, iar aceste valori iti arata ca alternatorul lucreaza OK. Cum in cazul tau, motorul nu este pornit, 12,5V este tensiunea bateriei care, este o valoare normala dar, asta nu inseamna ca bateria are si capacitate. Adica, volti OK nu inseamna si curent de pornire OK. ;)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am pus o baterie noua-Fulmen de 50A, are 2 zile, a unui amic; NU porneste si pace! Vorba aia: invarteste, benzineste dar nu prea scanteieste. Mai exact invarte, da semne ca vrea sa porneasca, miroase a benzina (aceste motoare se "inneaca"?) dar nu porneste. Banuiesc ca e o problema de aprindere dar nu stiu de unde s-o apuc; nici macar la bujii nu am reusit sa ajung sa vad daca vine scanteie.

Bateria mea (Fulmen, deci nu e noname) am pus-o pe Dacia amicului si a pornit destul de greu...asta ca fapt divers

HELP pls??!?!?

XXleeus: ai dreptate...si cu bateria noua pe masina, motorul oprit (macar de-ar porni) indica tot 13A

Modificat de blueyed
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Banuiesc ca e o problema de aprindere dar nu stiu de unde s-o apuc

A venit vremea testarii :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

este adevarat ca daca ai o masa slaba la electromotor in momentul in care sa da la automat curentul se inchide prin circuitul injectoarelor si se poate arde calculatorul masinii?

calculatorul va tine injectoarele deschise permanent si motorul se va umple cu benzina!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Bun, ma poate ajuta cineva cu diagnoza?

Adica se poate deplasa pana in Balta Alba?

Nu mai zic ca fac cinste ca e "default"

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

CC_SEAT: ai PM

mikye: sunt EXTREM de obosit si nu am observat :banghead:, mersi

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

CC_SEAT: ai PM

mikye: sunt EXTREM de obosit si nu am observat :banghead:, mersi

nu este nici o problema,si in legatura cu inlocuirea acumulatorului pot sa iti spun ca am avut aceeasi experienta cand am luat masina si am cumparat unul nou,dar noname cu un pret ff mic,in schimb era una produsa atunci model care avea mare cautare(pretul) si oricum mai mult de 2 ani posibil sa nu tina,deci alta noua(peste 2-3 ani)

.Avantajul >>bani putini la un termen aproximativ egal cu una ff scumpa :D (parerea mea)

Modificat de mikye
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am mai pus o baterie de amperaj "mai mare" 55. Cea de dimineata avea 50. Am citit pe audiworld ca ele vin stock cu baterii de 70. Ideea e urmatoarea: motorul suna ciudat si nu porneste. Cand dau la automat "clipoceste" un martor luminos de culoare portocalie cu o masina desenata....asadar sa punem testerul..

Later EDIT: nu am fost f atent...este martorul pentru imobilizator, se pare ca nu mai recunoaste cheile. Cum o invat?

Modificat de blueyed
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

duci cheile la scoala si le inveti.... ( nu te supara dar nu m-am putut abtine )

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am mai pus o baterie de amperaj "mai mare" 55. Cea de dimineata avea 50. Am citit pe audiworld ca ele vin stock cu baterii de 70. Ideea e urmatoarea: motorul suna ciudat si nu porneste. Cand dau la automat "clipoceste" un martor luminos de culoare portocalie cu o masina desenata....asadar sa punem testerul..

Later EDIT: nu am fost f atent...este martorul pentru imobilizator, se pare ca nu mai recunoaste cheile. Cum o invat?

cred ca este musai sa faci verificarea cu vag- ,nu te mai chinui!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am mai pus o baterie de amperaj "mai mare" 55. Cea de dimineata avea 50. Am citit pe audiworld ca ele vin stock cu baterii de 70. Ideea e urmatoarea: motorul suna ciudat si nu porneste. Cand dau la automat "clipoceste" un martor luminos de culoare portocalie cu o masina desenata....asadar sa punem testerul..

Later EDIT: nu am fost f atent...este martorul pentru imobilizator, se pare ca nu mai recunoaste cheile. Cum o invat?

daca imi amintesc bine este cu imobilizare separata fata de bord (parca 25 in vag-com ) . cauta un specialist sa o faca.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!