Jump to content

Polo 6R facelift 2014


Dun
 Share

Postare recomandată

Adevarat, cele de highline sunt mai comode decat cele de Comfortline :| (un lucru care nu-l pot intelege..) Eu cum am Comfortline sunt destul de incomode la drum lung. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Replies 164
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • Dun

    24

  • The_Ego

    21

  • Bogdan_wrc

    12

  • Rave

    9

Top Posters In This Topic

Posted Images

am mers distanta cel putin la fel de mare si pe cele de HIGHLINE (am avut Polo HIGHLINE inainte de actualul confortline) (Milano-Arad; Munchen-Arad; Arad-Ploiesti toate non stop in jur de13-16h) si mi se par la fel. doar lateralul putin difeirt, dar nu prea se simte la drumuri normale, drepte.

dar la scaune s-a facut vreun facelift? 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

stiu ca sunt, se si vede diferenta, eu am zis la cum am stat, cum am simtit. intre HL si CL.

eu intrebam daca dupa facelift s-au facut shcimbari si la scaune. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

S-au facut ceva schimari si la scaune, eu am obsevat si ceva la interior. masina de misca destul de bine. start-stopul, cat am mers cu ea ieri, PBV - AFi ,nu pare deranjant. este destul de silentioasa masina si atunci nu are acea trepidatie cand porneste. poate fi doar parerea mea initiala. RCD-ul cu touch-screen vine destul de bine in bord. parca sunt ceva multe butoane in parte de sus. iar o masina fara optionale cred ca ar arata destul de uratel acolo, daca sunt toate butoane goale. per total, mie imi place masina destul de mult. am mers cu un Fresh.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am vazut si eu faceliftul cu o culoare ff misto, un albastru deschis, expus prin diferite mall-uri. imi place, dar la exterior este 99% identic. la interior se vad diferente.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Bogdan.. este ideea de marca, mai nou la VW, sa nu para ca este  mare diferenta, daca tie ti se pare 99 % identica eu iti spun asa : emblema noua ( plina) , spolier fata nou, spoiler spate nou, masina cu totul arata la fel, este un facelift. Am fost astazi la intalnire.. si au vazut mai multe persoane masina. poate mai isi dau si ei cu parerea. Din clasa aceasta este net superior tuturor. Spun asta dupa ce am mers cu Clio, 208, Fiesta si i20. Este adevarat ca exista si o diferenta mare de pret, intre ele. Dar macar sti pe ce dai banii, asta este parerea mea.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am vazut Polo facelift azi in echiparea fresh si per total iese pe plus. Exteriorul a fost imbunatatit pe unde trebuie (toata fata si bara spate), iar interiorul are alt aer cu ceasurile, volanul si unitatea media de G7. Echiparea Fresh vine si cu capacele oglinzilor negre, jante 16 gun metal  :icon_thumleft:

Minusurile vin de la consola centrala, cu accentul pus pe cotiera care arata aftermarket.

 

VW foarte rar a avut o schimbare de design, cu atat mai mult la facelift-uri. E adevarat din profil nu se deosebeste cu ceva de 6R nonfacelift, iar diferentele pe spate sunt pt cunoscatori :)).

Ceva foarte interesant este noul motor de 1.2 pus pe MQB si-a gasit locul si pe vechea platforma. Nu de alta, dar pana nu am vazut am crezut ca nu se poate. In special datorita design-ului si propagandei VW:

engines.jpg

Modificat de The_Ego
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Adica noul motor de 1,2 tsi pe curea este pe o platforma care nu este MQB?

De unde intelegi tu asta?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Polo facelift nu este pe mqb si totusi motorul nu mai este cel vechi cu distributia pe lant.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Esti sigur? Eu am vazut unul cu capota deschisa si parca avea turbina in fata, ca cele pe lant. Cele pe curea au turbina in spate.

Ma rog, eram pe fuga si nu am aprofundat!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sigur este un motor foarte asemanator cu ce se pune pe Golf 7. Nici eu nu am aprofundat, insa din ce se vede intr-o poza fizic nu au unde sa puna turbina in fata.

2014-polo-6r2-launch-SAM-3940.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Chiar m-ai facut curios!

Ei se laudau ca noile motoare sunt special concepute pentru noua platforma MQB.

De exemplu pe Skoda Rapid(ambele variante) se monteaza vechile motoare pe lant, tocmai din motivul ca noile motoare nu se potrivesc pe vechea platforma.

Modificat de bogdanpiatra
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Asa stiam si eu! Insa punand cap la cap design-ul nou al motorului cu faptul ca FL nu este pe mqb => se poate si pe platforma veche. Sigur probabil cu ceva modificari, dar se poate. Decisiv ar fi codul motoarelor.

Indicii ca sunt alte motoare sunt puterile de 90 si 110cp fata de 85 si 105cp cat au cele pe lant si pozitionarea jojei.

Modificat de The_Ego
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu acesta e criteriul. Motorul de 1,4 CP pe concernul VAG avea puteri de 80 , 85, 86 si parca pe unele fabii 101 CP.

Nu e un criteriu ce spui tu. Parca pe Audi motorul pe lant de 1,2 avea 90 CP.

Puterile de 86! si 105 poate au fodt putin umflate.

Cred ca amandoi vorbim din poze, tu spui dupa pozitia jojei si parca ceva pozitionare a motorului, eu dintr-o privire fugitiva asupra unei capote deschise.

Ar fi bine sa ne oprim si ori dam fuga la un reprezntant, ori .........nu mai informam sau dezinformam

VAG a spus ca noile motoare sunt montate doar pe platforma MQB(care lipseste la polo facelift)

Cine poate confirma il asteptam. Sau cine are ETKA actualizat poate vedea daca motorul are lant sau curea.

Modificat de bogdanpiatra
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am studiat pe motor-talk.de si asta traduce google:

 

Is now really clear that the 6C gets the new 1.2TSI with timing belt?
In mobile.de first facelift model're there now and their 1.2TSI looks just like the Golf VII and no longer business as usual at the 6R.
 
Yes, the 1.2 TSI is definitely EA211 Golf VII ergo ergo toothbelt etc. (monolithic cover module, elbows in the head, etc.).
 
Si nu doar intr-un post ci in mai multe.
Pentru o intreaga discutie referitoare la motorizarile de pe facelift:
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Tot un forum, poate stiu la fel ca noi! :lol:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...
bogmotorsport

Au aparut noile motoare de pe VW Up! de 1.0 benzina 60cp respectiv 75cp pe Polo facelift. Cel de 1.2 benzina de 60 cp si 70cp nu mai este disponibil. A comandat cineva Polo facelift cu noul motor de 1.0 sau a facut vreun drive test? Cum se descurca?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nici cel de 1.4 MPI nu mai e. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

In acest week-end am un Polo FL Fresh 1.2 TSI 90CP, Albastru, destul de bine dotat.

Foarte frumos interiorul, o evolutie fata de modelul non facelift. Volan multifunctional frumos, scaune ffff ok, materiale placute la atingere si care inspira calitate, infotainment si computer de bord intuitiv si cu multe informatii si setari. Nu am avut fff mult timp sa o butonez, insa am ramas impresionat de interior.

Suspensia imi place, masina se simte tare si inghegata (are aprox 500 KM), jantele pe 16 finisate gri inchis arata excelent. Cu niste arcuri -30 cred ca este si mai ok.

O sa verific si o sa fac o poza motorului, pentru a elucida misterul distributiei pe curea sau lant.

Mai scriu aici dupa ce merg mai mult cu ea, pana acum am facut vreo 40km si imi place fff mult masina.

Modificat de Andrei AXN
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

O poza cu motorul 1.2TSI. Este varianta noua se pare, cu distributie pe curea.

Si prima mica "problema"...desi masina are in jur de 500 km...s-a ars becul de pozitie de la stopul de pe dreapta.

In rest, merge foarte bine si imi place foarte mult.

 

post-6569-0-30247000-1402128795_thumb.jp

Modificat de Andrei AXN
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

uitate in talon sau in ca darte si gasetsi codul motorului ;) 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...
distrugatorul

Gata...am platit avansul pt o jucarie din asta mica pt ai mei :) 1.2 tsi 90 cai comfortline + volan schimbator  in piele + computer de bord + climatronic + covorase VW + culoare rosu metalizat.. dupa reducerea de la remat si discount 12.600.. rezonabil zic eu

@Turbo diesel...nu e topic de versus aici :)

niciodata nu faci comparatie intre o masina cu echipare de top...cu alta masina de alta clasa cheala sau quasi-cheala...in plus pt o masina micutza..o jucarie cum e polo in opinia mea nu merita sa o iei cu echipare de top...ci numai cu echiparile decente. (dar asta e doar o opinie subiectiva)

 

ps...distributia nu mai e pe lant. e pe curea acum..si motorul este euro 6.. am intrebat la 3 dealeri :P

Modificat de distrugatorul
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Au introdus si varianta 1.4 tdi cu 105 cp. Prinde 194km/h si demarajul îl face in 9,9 secunde. E binisor pentru un tdi de 1422 cmc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 5 weeks later...

Stie cineva de ce nu apare optiunea ACC  cruise control adaptiv  pe configuratorul de la VW.ro  pt. new polo desi pe celelalte situri vw din europa ea exista ????

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!