Jump to content

Polo 6R facelift 2014


Dun
 Share

Postare recomandată

Apar si in configurator. Am facut eu o simulare ieri si era sa cad pe jos.

 

Cand apare pe site-urile oficiale din Romania brosura electronica de prezentare a modelului si optionalelor?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Replies 164
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • Dun

    24

  • The_Ego

    21

  • Bogdan_wrc

    12

  • Rave

    9

Top Posters In This Topic

Posted Images

Asta stie doar importatorul.. lista generala de pret pot sa trimit eu.  :) si eu am configurat unul acum :)) 16.000 =)) 1.2 TSI 90 CP.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Din punctul meu de vedere, preturile-s chiar OK. Am configurat un Polo la fel ca al meu, insa mna, are 5 CP in plus, in culoarea your anus grey, ca e singura moca, si a iesit ompick peste 19K Euro. Fata de 17,2K cat a fost al meu pret de lista, io zic ca asta imi mentine valoarea de revanzare sus :)

De regula, cand apare un facelift, preturile la modelul anterior se duc in cap. Ma bucur sa vad ca de data asta nu e asa :)

yuhu!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Hmm...

La plus se poate pune :

-Rear View Camera

-Adaptive Cruise Control, Front Assist si City Emergency Brake

-Senzori parcare fata-spate

 

La minus:

-Climatronicul costa "numai" 372euro. E adevarat ca atunci cand il bifezi primesti moka oglinda interioara antiorbire si senzor de ploaie (de ce nu si de lumina? :dry: )

-Desi m-am uitat la un Highline vad ca tempomat nu e in standard si trebuie sa scoti din pusculita 352,16 euro (sunt curios cum se calculeaza preturile optionalelor de dau ashe cu virgula).

Numa' bine sa te faca sa iei Pachetul Relax (senzori fata-spate+tempomat+computer de bord plus) la 414,16 euro (nu scapam de cei 0,16 euro :D )

-Computerul de bord PLUS e optional (si) pe Highline si costa vreo 152,52 euro. Cum ziceam mai sus, noroc ca exista pachetul relax!

 

Mentionez ca nu mi-a sarit nicio fereastra in fata cand am selectat Rear Camera desi in dotarea standard e Radio CD Composition Colour. Eram obisnuit ca la G7 unde te obliga la (era sa zic Bolero :winter: ) Radio CD Composition Media. Sau poate e o scapare pe configuratorul din .ro care va fi remediata dupa ce mastermox va citi ce zicem pe aici.

E adevarat ca daca iei Pachet Relax si implicit senzori parcare-fata spate vei primi bonus Radio CD Composition Media la 286,44 euro. (cine nu vrea radio+BT la banii astia?)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Preturi mai mult decat decente pentru optionale (mai putin la climatronic). Faruri led 800euro, la Golf cele xenon fara led drl sunt 800. ACC la fel este mai ieftin la Polo.

Plus mirror link care mi se pare interesant.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

:screwy: eu personal sunt socat...preturile astea pentru un facelift?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Preturile alea pentru o masina care ofera Automatic Cruise Control, camera, front assist, bluetooth, touch screen color mare, faruri full led, nu halogene cu 3 leduri langa, ca alte marci. Si toate astea intr-o masina aproape la fel de mare ca un Golf 4. E mai mult decat decent avand in vedere ca optiunile astea le gaseai acum 2-3 ani doar de la A4 in sus...

Aproape atat am dat eu pe Golful meu, cvasi-chel. Si cam astea sunt optiunile, un Polo full sau un Golf chel la aceiasi bani?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am uitat sa adaug la plusuri: directia electromecanica (inainte era doar pe Polo GTI)

Acum merge si retrofit la Park Assist pe Polo! :D (sper ca si pompa ABS e alta pe facelift)

 

Asa arata farurile cu LED de pe POLO facelift?

 

Modificat de Hayate
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

eu vreau o masina nu un gadget...pentru mine dotari optionale = volan piele , cotiera fata si covorase de cauciuc

btw pana la urma tsi-ul e cel de generatie noua?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

volan de piele si cotiera se pot pune si pe sandero, fiecare masina are target-ul ei..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

dar polo inainte de facelift nu are directie electromecanica?  stiam ca da, si pana la 100km/h se simte diferit... 

farurile cu led & bixenon costau ~700 inainte. le-am pus eu in Noiembrie.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

inainte de facelift era electrohidraulica, doar pe polo gti era electromecanica

Modificat de Hayate
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Hai sa punem pe hartie: Polo facelift HL vs Leon/Auris/Mazda 3 (clasa superioara)

 

          Polo HL                                                                       Leon Style                                          Auris Luna                                        Mazda 3 hatch Challenge

1.2 tsi 110cp, 4 usi                                                  1.2 tsi 105 cp s&s, 4 usi                             1.6 valvematic 132cp, 4 usi                          1.5 100cp, 4 usi

              +                                                                                 +                                                          +                                                                     +

Culoare sunsed red 416E                                          Culoare emocion red 0 E                          Culoare rosu 438 E                                   Vopsea metalizata 390 E

Climatronic 372 E                                                       Media system plus 277 E                              Total 17.242 E                                          Total 17.100 E

CB plus 152 E                                                            Pachet iluminare led 66 E

Jante Rivazza 94 E                                                     Pachet protect 173 E

Pachet conectare 152 E                                             Total 17.438 E

RCD comp media 286 E

Volan multif 127

Total 17.500 E

 

Toate configurate dupa bunul plac, cu dotari de bun simt, in limita unui buget de max 15. 000 E (dupa ce se aplica un discount de ~2000E (rabla+discount dealer))

Dupa ce tragem linie avem 3 masini superioare (din punctul meu de vedere) lui polo prin : 

spatiu

siguranta

dinamica

comfort

pret(la cele 3 cu siguranta se pot obtine discounturi mai mari in comparatie cu vw)

 

De aici problema mea cu preturile "noului" polo...

Modificat de TurboDIesel
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu vreau sa-i iau apararea lui Polo (nici a celui nou, nici a celui vechi) ca n-am de ce, insa pornesti de la premisa complet gresita ca toti isi doresc cat mai multa masina in aceeasi bani.

Eu cand mi-am luat masina, puteam de exact aceeasi bani sa-mi iau un Auris, un Golf (mai spartan dotat) sau o Mazda 3 cu motor aspirat, insa am preferat o masina din clasa mini unei compacte fiindca e mai usor de parcat, e mai usoara (si la un motor de putere comparata pus pe Golf, de ex., avantaj Polo) si nu in ultimul rand, fiind singur, n-am nevoie de mai mult spatiu in jurul meu. Simplu.

Strugurii nu-s acri, pur si simplu prefer merele.

 

Iar in timp ce la capitolele spatiu si intr-o oarecare masura, siguranta e posibil sa ai dreptate, la capitolul comfort eu vin de pe un Golf 5, dupa care am trecut printr-un A3 si am ajuns la Polo si ai fi surprins sa afli ca diferenta e cvasi-inexistenta. Cel putin in privinta postului de sofat; in spate nu stiu si nici nu imi pasa. In ce priveste dinamica... :) am incercat un test de demaraj la Cluj cu Rex, Polo 1.2 TSI 105 PS DSG vs. Golf 5, 1.4 TSI 122 PS M6.

Polo ;)

Every single time.

 

Asa ca da, noul Polo are un pret prea mare, da, exista variante mai bune, totul e sa stii ce vrei de la masina. Pe mine, a mea ma satisface 100%.

Modificat de Vizitator
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cu riscul de a fi off topic, Rex in ce configuratie avea masina? :D

 

On topic legat de concluziile lui TurboDIesel.

Masina mai mare, in speta clasa compacta vs clasa mica nu se traduce in siguranta mai buna.

Dinamica de ce? Leon are tot punte pe spate, nu stiu de restul. Ba chiar e mai buna la Polo datorita masei mai mici. Celelalte doua mai au si motoare aspirate banuiesc.

Confort? Asta legat de spatiu.

Modificat de The_Ego
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu vreau sa fiu Gica contra...imi place polo, conosc avantajele unei masini de oras insa ca potential client m-am asteptat la niste preturi mai decente(cu siguranta nu sunt singurul) in ideea in care nu este un model nou(cred ca mai bine de 70% din piese sunt de la modelul anterior);

Sa zicem ca ar fi fost un model 100% nou caz in care ar fi fost de inteles pretul crescut insa tot cei de la vw ne-au demonstrat cu ocazia modelului golf 7 ca nu e o regula universal valabila;

Apoi sa facem o comparatie cu modelele din clasa lui... ibiza, mazda 2. yaris, jazz...care pot fi achizitionate in echipari decente cu preturi intre 12-13.000 E (asta fara acel posibil discount)

O alta problema o am cu optiunea airbaguri laterale(cortina) care costa putin peste 600 de euro... la japoneze sunt incluse in echiparile de baza si la ibiza costa putin peste 200 de euro;

Ps: nu vreau sa transform topicul in unul de polo versus... am vrut doar sa demonstrez ca o masina din clasa mica a intrat ca pret si doar atat peste clasa compacta;

Ps2: @the_ego leon-ul nou stii foarte bine ca e pe mqb care e un sasiu reusit chiar daca vine cu punte pe spate in acest caz, apoi auris pe 1.6 are brate pe spate, mazda 3 e renumita pentru o dinamica foarte buna...eu stiu ca polo nu se ridica la nivelul celor 3; La fel si cu celelalte aspecte(siguranta,comfort(engl) samd vorbim de clasa compacta unde investitiile sunt pe masura vanzarilor...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

VW, sau VAG prin marca VW, incearca din ce in ce mai mult sa creeze o noua nisa de piata. Vor sa plaseze marca asta intre turma, recte restul de marci/masini compacte, si cioban, recte clasa Premium.

Vor ca pe piata sa existe:

- compacte normale: Leon, Octavia, Auris, Mazda 3, i30, Ce'ed etc.

- semi-premium: Golf, V40(!)

- premium: A3, Seria 1, A-Klasse

 

In ce priveste Polo e la fel, vor sa-l plaseze intre restul masinilor mici si compacte. Si fac lucrul asta prin dotari, materiale, ambianta, si, evident, preturi. Si le cam iese...

Platforma e foarte buna, masina sta bine pe strada, arata bine, ca dimensiuni nu e cu mult mai mic decat un Golf 4, confortul e ok, dotarile sunt la nivel de limuzina deja... Cruise Control Automat, sistem de franare automata si faruri led avea doar S-Klasse-ul pana nu cu mult in urma.

Adica, hai sa fim seriosi, Ibiza, Mazda 2, Yaris si celelalte din gama asta au ca optionale ce? Pilot automat si 4 geamuri electrice? Gasesti un touch-screen abia la Clio sau la 208.

 

Nu iau apararea masinii, dar lumea trebuie sa inteleaga ca are un target specific. Cei care vor o masina mica, de oras, de mai buna calitate decat turma, nemteasca, si cu dotari apartinand clasei imediat superioare, sau chiar mai sus de atat. Pentru cei care vor o masina ieftina de oras exista Ibiza. Pentru cei care vor o masina ieftina de familie, exista Rapid, pe care, apropo, ti-as recomanda-o cu toata inima. La 17.000 poti sa iei una aproape full, cu plafon panoramic, faruri xenon, scaune sport, jante 17 si alte fite. Si masina nu e urata deloc!

 

skoda-rapid-spaceback6.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Apropo de Skoda: cand mi-am cautat eu masina, imi mersese la suflet Fabia Monte Carlo. Cand am auzit insa ca DSG nu era disponibil, indiferent cat de OK era pretul, a picat. In mod ciudat, un Ibiza Style, configurat identic cu Polo, era cu cca. 1.700 Euro mai... scump! :huh:

Nu stiu daca lucrurile au ramas valabile in continuare pentru modelele 2014, insa la nivel de info, interesant :)

 

Oricum, eu nu-mi mai iau masina noua niciodata. Insa asta e off topic...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Fara suparare dar Polo-ul chiar nu este comfortabil ! Pozitia sofatului este mult prea ridicata. Scaunele sunt destul de rigide iar lipsa suportului lombar dauneaza grav confortului la drum lung. Polo este gandit ca masina de oras. Bun. Atunci pentru ce iti mai trebuie restul rahaturilor ?! Gen, faruri cu led, camere video si alte rahaturi ?! Eu sincer nu gasesc utilitatea lor. Daca masina este gandita pentru oras, acuma chiar ai nevoie de faruri de ultima generatie ca sa te descurci ?! Eu zic ca sunt un "fass" inutil, nu-si merita banii. N-as fi dat niciodata atatia bani pe un Polo si pe astfel de dotari.

 

Cand l-am vazut prima data si am zis ca asta va fi masina noastra de oras, m-am dus la reprezentanta sa ma interesez de preturi. Un polo un pic mai dotat ca al meu era la 16.000 Euro ! Enorm din punctul meu de vedere. In urma cu cativa ani, la 20.000 E sau un pic mai mult, iti luai passat b6 cu dotari de bun simt.

 

Eu am dat 10.000 E pe a mea si mai avea un an garantie..

 

Din punctul meu de vedere preturile sunt exagerate si n-as luat niciodata o masina de oras cu atatia bani. Sa nu mai zic ca un amarat de A1 poate fi la pret de passat, bine dotat..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@Rave Skoda rapid e pe platforma de polo din cate stiu eu...respect marca insa nu e pentru mine;

@qwk amen to that!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu mai aduceti in discutie altceva decat Polo facelift cu bune si cu rele.

Multumesc!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru ca s-a facut comparatie intre actuala generatie de Polo si cea precedenta va pot spune urmatoarele lucruri, avand in vedere ca mi-au trecut amandoua prin mana:

 - m-a socat in sens negativ cand am gasit pe 6R schimbatorul de pe 9N3 (motiv pentru care l-am si schimbat)

 - din punct de vedere al stabilitatii, al comportamentului pe viraje si al franarii cand am trecut de pe 9N3 pe 6R am gandit ca am trecut la clasa superioara. Chiar daca nu era adevarat, la momentul ala, am gandit ca 6R este, din cele trei puncte de vedere enumerate, la nivelul lui Golf V.

 

In al doilea rand, ceea ce a spus Rave este exact ceea ce gandesc si eu: o masina cu tendinte premium in gama mica.

Am sa merg sa vad faceliftul si voi reveni daca voi simti ca am ceva de spus.

Modificat de Dun
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

si eu am vrut Polo pt ca atat cautam spatiu, si asta aveam nevoie in oras... de ce sa iau un Golf daca nu am nevoie de el? si plus ca un Polo cu optiuni corecte e sub Golf.

vorbesti de dinamica, dar sa stii ca nu e asa WOW 1.6 de 100 de cai fata de POLO, mai ales ca sunt mai grele. si pune si taxele in calcul, la 1.2 fata de 1.6

legat de scaune, eu am facut joi 13h cu Polo, si sambata alte 13h, si nu m-am durut spatele deloc.

Modificat de Circoloco
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cel putin scaunele de Highline sunt super comode si foarte corect conturate,parerea mea  :icon_thumleft:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!