Jump to content

Audi A4 quattro


quattro
 Share

Postare recomandată

As dorii sa cumpar un A4 quattro, generatia precedenta, puteti sa-mi trimiteti diferntele de caracteristici dintre motorizari: 2,5tdi vs 1.9tdi si aici ma refer la greutate, viteza, acceleratie, consum, altele. As dorii chiar comentarii de la posesori al ambelor modele. Merci anticipat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

A4 1.9 TDI 130 CP quattro

130 CP/ 4000 rpm

310 Nm/ 1900 rpm

1515 kg, 10.1 sec 0-100 km/h, 205 km/h vit. max

consum 8.3/5.2/6.4

A4 2.5 TDI 180 CP quattro

180 CP/ 4000 rpm

370/ 1500-2500 rpm

1595 kg, 8.4 sec 0-100 km/h, 226 km/h vit. max

consum 10.6/5.9/7.6

;)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

rog prezentare extinsa si pentru 155 cp si 163 cp... :blink:

si mai am o rugaminte : unde se ajunge cu remaparea in cazul fiecarui motor, mai putin in cazul 130 cp, cand am inteles ca 165 e un numar rezonabil...

Modificat de oaspetele
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

A4 2.5 TDI fwd

163CP/4000 rpm

350 Nm/1500 - 3000 rpm

1510, 8.8 sec 0-100 km/h, 227 km/h vit.max

consum 9.6/5.8/6/3

ciudat este ca in varianta cu multitronic are doar 310 Nm dar intre 1400-3600 rpm

A4 2.5 TDI fwd

155 CP/ 4000 rpm

310 Nm/1400-3500 rpm

1505, 9.4 sec 0-100 km/h, 221 km/h vit. max

consum 9.7/5.3/6.8

Cu remaparea se ajunge la un plus intre 30 si 50 CP, la oricare dintre acestea.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

si mai in detaliu, ca am prins curaj : la oricare din aceste motorizari s-a introdus 4x4 ??

4 fwd inseamna four wheel drive sau tractiune pe fata??

ce fel de cutii se pot monta pe motorizarile descrise ??

mersi !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

:blink: 4fwd nu exista, ci 4wd (four wheel drive)

S-a montat doar pe cel de 130 si 180 CP.

Toate dintre cele 4 motorizari au avut optiune cutia automata multitronic, o exceptie fiind motorul de 180 CP care are optiune cutia tiptronic.

ESTI MULTUMIT? :P

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

multumit o sa fiu doar atunci cand o sa conduc unul dintre ele.

acuma daca tot ai fost atat de dragut, te-as ruga sa faci si un fel de clasament : care din varaiantele de mai sus crezi ca ar fi de preferat ?? care din motoarele de mai sus sint de preferat ??

as prefera kombi, asa ca intreb : crezi ca motorul de 130 cp remapat pe la 165 ar face fata ??

mentionez ca cutiile de viteza automate, fie ele multi sau tip-tronic nu intra in target.

:D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu ti-as recomanda 2.5 TDI. De ce? Pentru ca este un motor cu resurse impresionante si la second hand il gasesti la putini bani peste 1.9 TDI. Remaparea unui 1.9 este si aceasta ok. In ambele cazuri masina te va multumi.

Eu personal as lua 2.5 tdi multironic sau 2.5 tdi quattro manual. Faptul ca e kombi nu schimba cu nimic ecuatia. Bafta. :D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

multumit o sa fiu doar atunci cand o sa conduc unul dintre ele.

acuma daca tot ai fost atat de dragut, te-as ruga sa faci si un fel de clasament : care din varaiantele de mai sus crezi ca ar fi de preferat ?? care din motoarele de mai sus sint de preferat ??

as prefera kombi, asa ca intreb : crezi ca motorul de 130 cp remapat pe la 165 ar face fata ??

mentionez ca cutiile de viteza automate, fie ele multi sau tip-tronic nu intra in target.

:)

Ia roaga tu un coleg de forum cu motor de 1.9 remapat sa iti dea o tura, si eu iti arat cum merge 2,5 remapat :) . Daca am putea sa le facem in paralel, asa ai vedea cel mai bine diferenta, si o sa stii mai bine ce iti cauti.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

da, e clar ca 180 de cai sint mai performanti decat 130, proportia respectandu-se aproximativ si dupa remapare. iar cei 80 de kg diferenta nu vor atarna prea tare in balanta.

ceea ce pun eu in balanta sint diferentele de costuri

1.achizitie

2.vama (asta intra de fapt tot la 1)

3.consum de combustibil

4.de fapt marea mea angoasa : viitoarele impozite, care pentru masini peste 2000 de cm3 se aude ca vor fi substantiale.

o intrebare retorica : merita toate aceste cheltuieli in plus ???

un plus la 2.5 de 180 cai este faptul ca de cele mai multe ori masinile echipate cu acest motor vin destul de bine garnisite cu optiuni ce "fac deliciul" ascultatorilor (xenon, navigatie, standheizung etc)

si inca ceva : care ar fi diferenta dintre motorul de 163 cp si cel de 180 cp quattro ?? datorita diferentei de mase, vad ca timpul pentru atingerea a 100km/h difera doar cu 0.4secunde.

cat de semnificativa este acesta valoare ??

dar ca sa nu mai existe dubii, rog de pe acum un coleg cu un 130 cp remapat sa-si dea acordul pentru o mini-*** la Tusnad, daca vom fi prezenti cu totii pe acolo.

:lol:

Modificat de oaspetele
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Voi incerca si eu sa fiu acolo, pentru comparatie, dar nu pot promite, am mult de "nasit" anu' asta :P , si nu stiu exact datele la care voi fi liber.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc voua pentru raspunsuri si interventii, am lipsit ceva timp si doar acum am ''deschis'' forumul.

L-as ruga pe max, daca are drum prin cluj sa-mi dea de stire, dau o bere pentru un test...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

As dorii sa cumpar un A4 quattro, generatia precedenta, puteti sa-mi trimiteti diferntele de caracteristici dintre motorizari: 2,5tdi vs 1.9tdi si aici ma refer la greutate, viteza, acceleratie, consum, altele. As dorii chiar comentarii de la posesori al ambelor modele. Merci anticipat.

Imi cer scuze daca nu aici trebuia sa postez, dar macar o parte din cele de mai jos raspunde unor probleme ridicate aici.

Acum am un Audi A4 1.9 TDI quattro, din 2003, mapat in Romania la 165-170 CP. L-am cumparat personal din Germania, in septembrie 2005, am facut 3 drumuri pina acolo ca sa o gasesc, insotit de fiecare data de "comisionari" care sa ma ajute cu limba, actele si experienta lor in achizitia unei masini.

Acum insa ma bate gandul sa-mi cumpar o casa, si nu fara parere de rau, m-am hotarit sa o vind. Oricum am postat-o pe Autovit, http://www.autovit.ro/html/8/4/6/8/308468.php

Toate informatiile de acolo sunt reale si verificabile, iar starea masinii si dotarile sunt de exceptie.

Este a patra masina Audi pe care am avut-o de-a lungul timpului, si referitor la intrebarea legat de motorizare, este cea mai buna alegere putere/costuri.

Am mai avut A4 quattro 2.5 TDI 150cp/mapata la 180 cp model 1999, A6 2.5 TDI 150 cp mapat la 180 cp model 2000, A4 1.9 TDI 130 cp mapat la 170 cp model 2002 si acum pe aceasta, care este parca mai sprintena decat acel A4 2.5 TDI 150/mapat la 180 si cu siguranta mai economica si mai putin costisitoare la intretinere (filtre, cantitate de ulei, distributia).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 months later...
A4 1.9 TDI 130 CP quattro

130 CP/ 4000 rpm

310 Nm/ 1900 rpm

1515 kg, 10.1 sec 0-100 km/h, 205 km/h vit. max

consum 8.3/5.2/6.4

A4 2.5 TDI 180 CP quattro

180 CP/ 4000 rpm

370/ 1500-2500 rpm

1595 kg, 8.4 sec 0-100 km/h, 226 km/h vit. max

consum 10.6/5.9/7.6

:P

Referitor la motorul de 2.5 - a mea nu scoate frate consumul ala... am un regim de condus mai sportiv, dar si cand merg "normal" si schimb pe la 2000, 2300 - nu mi-a scos niciodata 5,9 in afara, e imposibil- 7,8 a fost limita cea mai buna pt. mers afara, in general ia cam 13-15 in oras.

Sfaturi- pt cel interesat sa aleaga intre cele 2 modele, de 1,9 si 2,5 - In primul rand, quattro rupe tot, masina mea are si suspensii sport , deci sofatul sportiv e o placere, mai ales pe zone gen dealul negru sau dealul feleacului. Daca insa ai de gand sa folosesti masina mai mult in oras, nu prea ti-as recomanda quattro deloc, nici de 1,9 nici de 2,5- asta pt ca iti creste consumul urban. Daca totusi esti hotarat sa alegi una cu tractiune quattro, alege modelul de 2,5. Nu exista diferente vizibile la consumul de carburant intre 1,9 quattro si 2,5 - exista insa la performante.

O problema comuna a motoarelor v6 de 2,5 - este aceea ca pe la 160-180,000 km o sa-i schimbi axele cu came (care nu reprezinta o "problema" foarte mare insa)

http://www.autovit.ro/html/8/5/7/0/358570.php - asta ar fi masina mea - nu interpretati gresit faptul ca am pus link-ul, 99% nu am de gand sa o vand, am pus-o la vanzare mai degraba de curiozitate sa vad daca primesc telefoane la pretul ala, oricum, autovit sucks (99% din masinile de acolo au in jur de 80k km ... nu conteaza anul :) )

Si as avea o intrebare, initial mi se spusese ca masina mea are peste 400 n/m cuplu, dar pe net am gasit cum ca ar fi de 370 - toate modelele B6 (sper sa nu fi gresit) de 2,5 quattro TDI au 370, corect?

Modificat de Satto
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu exista diferente vizibile la consumul de carburant intre 1,9 quattro si 2,5 - exista insa la performante.

La performante te inteleg , dar la consum poti sa dai mai multe lamuriri- ("nu mi-a scos niciodata 5,9 in afara, e imposibil- 7,8 a fost limita cea mai buna pt. mers afara, in general ia cam 13-15 in oras") - fata de ce anume ai scris tu aici ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Citasem pe cineva, mai sus :

A4 2.5 TDI 180 CP quattro

180 CP/ 4000 rpm

370/ 1500-2500 rpm

1595 kg, 8.4 sec 0-100 km/h, 226 km/h vit. max

consum 10.6/5.9/7.6

Consumul asta se apropie mai degraba de cat imi scotea o bora pe care am avut-o inainte de a4 (motor de 1,9 TDI 116 cai) - care arata cam asa 9 /5.3/ 6

La a4 insa (2,5 TDI quattro) repet, in oras ia cam 13-15, afara intre 7.8 si 10

Din cate am auzit insa, diferenta de consum intre a4 1,9 quattro si 2,5 quattro este mica, ambele fiind quattro consuma evident mai mult. Daca insa va influenteaza consumul, in a alege modelul, ar fi de ales intre 1,9 tractiune fata si 2,5 quattro (ori la bal, ori la spital :Driver: )

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Niciodata nu vom avea un consum ca la carte.Depinde de felul in care schimbi vitezele,conteaza foarte mult si atmosfera poluata de la noi,etc.

Mie imi ia in oras intre 12/14% iar afara intre 7.5/9%.

Luigi Vicol

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dar pt un motor de 1.9 Tdi 4x4 nu ne lamureste nimeni :P ? Ca vad ca pt 2.5 Tdi 4x4 ne-am mai lamurit noi.

Ma refer la un consum dat exemplu de "Luigi Vicol".

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dar pt un motor de 1.9 Tdi 4x4 nu ne lamureste nimeni :offtopic: ? Ca vad ca pt 2.5 Tdi 4x4 ne-am mai lamurit noi.

Ma refer la un consum dat exemplu de "Luigi Vicol".

passatul meu(1.9tdi 4x4 131cp) consuma in oras--->9-13%

afara--->5.2(dc conduc pana in 100km/h si cu putine depasiri)-7.5%max.de obicei afara consuma 6.5

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

passatul meu(1.9tdi 4x4 131cp) consuma in oras--->9-13%

afara--->5.2(dc conduc pana in 100km/h si cu putine depasiri)-7.5%max.de obicei afara consuma 6.5

Sincer, mi se pare cam mare consumul tau... mie la 2.5 imi ia 9-13 in oras, depinde cat de cald e motorul. Iar afara, am scos cel mai putin 6,2, mergand pana la 100 km/h.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 months later...

Mie in orash: ziua in super blocaj am vazut si 25%

cand e acceptabil cam 11-12%

noaptea 8%

Afara: autoban 160-180km/h cam o media de 6.35%

in ro cam la aceelashi regim de viteza poate umpik mia jos medie de 6.55%

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pot spune ca la masina din semnatura (care nu este Quatro) am obtinut urmatoarele performante:

- urban - 8,8;

- extraurban (viteza intre 100 - 140 km/h) - 4,9;

- extraurban (viteza 160 - 180 km/h, pe alocuri peste 200 km/h) - 5,6;

- combinat (circa 10.000 km dintre care 2500 afara si restul Bucuresti) - 7,2;

- viteza maxima atinsa, indicata de cadranul de bord al masinii - aprox. 225 km/h (nu cred ca era viteza reala dat fiind faptul ca in cartea tehnica a masinii viteza maxima este estimata la 210 km/h);

Este adevarat faptul ca in ambuteiajele din Bucuresti, pe distante foarte scurte, computerul mi-a aratat consum mediu maxim de 16,8 l/100km!!!

Mentionez faptul ca am un stil de condus mai batranesc, iar masina nu prea "vede" peste 3500 rpm, iar climatronicul functioneaza vara-iarna pe 20 grade celsius.

In mod normal la indicatorii de consum obtinuti mai sus mai adaugi un plus de 10% pentru Quatro (tipul de tractiune dorit de tine).

Modificat de b10wbd
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

- extraurban (viteza intre 100 - 140 km/h) - 4,9;

- extraurban (viteza 160 - 180 km/h, pe alocuri peste 200 km/h) - 5,6;

hmm...

mi`e greu sa cred

4.9 poate iti consuma la mers constant cu 100km cu cruise control spre exemplu... in nici un caz la 140km

si 5.6 la peste 160km la ora iar mi se pare greu de crezut...

dar cine stie.. :D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

- extraurban (viteza intre 100 - 140 km/h) - 4,9;

- extraurban (viteza 160 - 180 km/h, pe alocuri peste 200 km/h) - 5,6;

hmm...

mi`e greu sa cred

4.9 poate iti consuma la mers constant cu 100km cu cruise control spre exemplu... in nici un caz la 140km

si 5.6 la peste 160km la ora iar mi se pare greu de crezut...

dar cine stie.. :D

Poti fii sigur ca informatiile sunt cat se poate de corecte! PS: cutia are 6 trepte si se pare ca ajuta putin si la consum!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Mie la un Audi A6 Quattro 2.5 TDI 180 CP (motor V6) mi-a iesit ieri un consum pt. drumul Tg-Jiu - Pitesti via Rm. Valcea (si retur) de 8.0% indicat de computerul de bord si 7.13% matematic (356,6 km cu 25,42 l), pornind din statia Rompetrol din mijlocul orasului Tg-Jiu si terminand in aceeasi statie peco.

Nu-i cam mare?

Mentionez ca am mers mai mult cu 60-70-80 km/h si mai putin peste 100 km/h, deoarece era ceata.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!