Jump to content

nu porneste - martor ASR aprins


andreiweb
 Share

Postare recomandată

Azi dimineata cand am bagat cheia in contact, semnul de sistemul de control al tracţiunii (ASR) nu s-a mai stins (ala cu masina care derapeaza). Dau la cheie, motorul se invarte dar nu o ia. Imediat se aprinde si becul de la servo (ala cu volanul). 

 
 
Am repetat actiunea de cateva ori si la fel a facut. 
 
 
E prima data cand se manifesta asa. Are cineva idee din desriere ce-ar putea fi? O sa mai incerc o data diseara si daca nu o ia o pun pe platforma si-o duc la service.
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Spira de bujii se aprinde cand pui contactyul ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

sa nu fie una din borne slabita sau bateria pe "duca"...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

posibil problema bateria

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Invarte bine sau abia o da peste cap? Ca daca invarte bine te orientezi spre ce spune Al

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc pentru raspunsuri. 

Spirala se aprinde si se stinge destul de rapid. 

Bujiile sunt noi. Le-am schimbat pe toate 4 acum 2 luni pentru ca stiam ca am probleme cu ele de iarna trecuta.

Bateria are 1 an (pentru ca a murit cea veche anul trecut din cauza bujiilor) si pare destul de viguroasa - invarte motorul bine cand dau la cheie.

Modificat de andreiweb
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu ai posibilitatea sa faci o scanare?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Din pacate nu am interfata vag com si nici nu cunosc pe cineva care sa aiba. Tot am zis ca imi iau o clona pentru situatii de genul asta :) 

Chiar daca ii fac diagnoza si aflu cauza tot va trebui sa o pun pe platforma sa o duc in service pentru remediere. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca ai posibilitatea sa scoti mufele de la senzorii turatie arbore cotit si la cel cu came, sa le dai un spray de contact ar merita incercat daca nu e un efort prea mare, asta pana sa o sui pe platforma.

 

La tine problema e ca nu porneste motorul dintr-o anumita cauza.

 

ASR aprins rezulta din defectiunea in sistemul de management al motorului.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mai ieftin ar fi sa vb cu unul din baietii care fac diagnoze in Bucuresti sa vina acasa, contra cost si majoritatea sunt priceputi si la electrica/mecanica de baza si poate scapi doar cu o vizita :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am rezolvat cu masina. 

Am pus-o pe platforma si-am dus-o la service. Cand au pus interfata pe masina, nu se putea conecta, nu raspundea calculatorul de motor. Au desfacut si-au gasit un fir ros. Au inlocuit firul si acum merge masina fara probleme. 

In concluzie, a fost un defect de proiectare (sincer nu inteleg cum a putut sa se roada un fir). 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mi-au zis ca ar fi fost ros de la vibratia motorului si ca au mai intalnit cazuri similare. Daca ar fi fost o zona mai libera si-ar fi avut acces vreun soricel mi-ar fi spus. 

Anyway, bine ca s-a rezolvat, sunt super multumit ca am masina functionala chiar si cu vremea de-afara :) 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

se mai intampla si la alte modele.... si la Bora, Golf... depinde de la caz la caz.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca tot ai rezolvat problema, unde anume este acel fir? Ca poate patesc si altii!

Modificat de b73bmw
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu am stat langa masina si nu pot preciza cu exactitate unde e acel fir. Calculatorul de motor e in spatele volanului, intr-o zona in care nu ai acces la fel cum nu ai acces nici la firul cu pricina. Trebuie demontat bordul pentru a ajunge la el. 

In concluzie nu prea ai cum sa previi incidentul protejand firul din timp. Poate doar daca ai "drum" pe-acolo cu alta treaba :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Calc de motor e sub stergatoare, nu are treaba cu demontatul bordului, iar fire care sa duca de la baterie la ecu si sa treaca pe motor si sa se rupa de la vibratii nu sunt. 

Eu zic ca ai avut o siguranta arsa si au bagat de la ei.

 

PS: am rezolvat un Amarok care se manifesta la fel, nu se putea conecta VCDS la engine, dar am gasit sig sc38 arsa, curios, in toate schemele apare ca fiind de la bricheta. Dupa schimbare, masina a pornit.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ciudatenie, am o problema asemanatoare. Se aprinde ASR si masina nu mai trage ca inainte. Asta se intampla de cateva zile. daca repornesc motorul isi revine...pentru urmatoarele 30 minute..

Eu mai am o situatie asociata acestui fenomen, cand reglez oglinda stanga se misca si cea dreapta.

Ambele simptome au aparut in ruma cu cateva zile.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ti-am raspuns in celalalt topic.

Si este interzis de REGULAMENT postarea aceleiasi probleme in mai multe topic-uri, si postarea unei probleme ce nu are legatura cu titlul topicului.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mai bine ii raspundeai acolo doar pentru oglinzi, si aici pentru martorul ASR. Zic si eu, nu dau cu parul, desi colegul are ceva vechime si putea sa puna intrebare pentru fiecare problema in topicul adecvat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ciudatenie, am o problema asemanatoare. Se aprinde ASR si masina nu mai trage ca inainte. Asta se intampla de cateva zile. daca repornesc motorul isi revine...pentru urmatoarele 30 minute..

Eu mai am o situatie asociata acestui fenomen, cand reglez oglinda stanga se misca si cea dreapta.

Ambele simptome au aparut in ruma cu cateva zile.

 

- fa o scanare sa vedem daca ai erori stocate.

 

- oglinzile - e normal asa - se poate dezactiva aceasta functie.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mai bine ii raspundeai acolo doar pentru oglinzi, si aici pentru martorul ASR. Zic si eu, nu dau cu parul, desi colegul are ceva vechime si putea sa puna intrebare pentru fiecare problema in topicul adecvat.

I-am raspuns si dincolo.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 months later...

Salutare tuturor ,Azi de dimineata nu mi-a mai pornita skoda octavia 2 1.9 tdi.Apare ASR-ul aprins(masinuta galbena in derapaj) volanul galben dar nu-mi apare rezistenta de la bujii.Cat timp este contactul pus imi functioneaza servodirectia si asta nu se intampla inainte.Am crezut ca ECU a luat apa la cele 2 mufe si dupa ce m-am chinuit sa scot stergatoarele si ECU, am constata ca e curat si nu are  apa sau urme de oxidare.Maine dimineata nu stiu in ce parte s-o apuc.Astept sfaturi va rog.Am incercat cu un tester d-asta micut sa ma conectez la masina si nu se poate conecta.Va multumesc pentru sfaturi.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

verifica alimentarea la calculatorul de motor. In Ebox langa baterie, parca e o siguranta de 30 de amperi.

Modificat de andrei_221
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!