Jump to content

Golf VI 2.0 TDI


izzet

Postare recomandată

Salutare tuturor.  

 

Dupa o luna in care am citit forumul m-am decis sa fac si eu introducerea. Mentionez ca am ramas impresionat de calitatea informatiilor pe care le-am gasit aici. O comunitate cum rar vezi :D.

 

Deci, masina e un Golf VI Variant 2.0 TDI, 143 CP, 2010, culoare neagra. De imbunatatiri nu prea a avut parte, dar am de gand sa-I aduc mai multe cu ajutorul sfaturilor voastre.

 

Ma gandesc sa cumpar un rcd 510 (standard are rcd 310) si un system audio (din cate am citit ma gandeam la dynaudio) pentru ca nu sunt deloc multumit de cel din fabrica. Daca ma puteti ajuta cu un site sau stiti pe cineva care vinde mi-ar fi de mare folos.

 

La motor ma gandeam sa merg la cei de la revo pentru un software si eventual sa continui cu stage 2. Din ce am citit eu nu am gasit pe cineva care sa fi facut asta pe forum.

 

Lista cu dotari si poze voi adauga maine.

Link către comentariu

Sa o stapanesti sanatos si multi km fara neplaceri.

 

Chiar crezi ca ai nevoie de Revo stage 2? sa investesti inca 620 euro DOAR pentru soft? si asta doar pt stage 1... si restul de cheltuieli pentru stage 2(soft-piese).

 

Parerea mea ar fi sa te gandesti ce vrei sa faci cu masina, daca o folosesti doar pentru a te deplasa din punctul A in punctul B ar fi cazul sa uiti de Revo.

 

Asteptam pozele cu bestia si sper ca nu te-am ofensat cu parerea mea !

Link către comentariu

Sal.,

Sa o satpanesti sanatos si sa te duca pe unde vrei fara probleme .

Acum legat de stage 2 .

Tu chiar crezi ca este asa ieftin de facut un stage 2 la un motor .

Pai ai nevoie de :

1. TURBO mai mare ceva de la motorul 2.7 sau 3.0 V6 TDI .

2. Un alt INTERCOOLER .

3. Upgrade la AMBREIAJ (disc + placa de presiune ce tin 550+ Nm) sau un AMBREIAJ SPORT complet (volant + disc + placa + rulment de presiune ce tine 600 / 650+ Nm) asta daca ai cutie manuala daca ai DSG e alta treaba .

4. Un alt soft custom care se face in functie de ce piese pui pe masina si cati Km are masina, iar daca vei apela le cei de la REVO cred ca e minim 1000 Euro (daca iei in calcul faptul ca soft stage 1 costa 620 Euro) .

5. Alte FRANE mai mari si mai performante ceva de pe GOLF R20 (opresc in siguranta masini gen Passat R36 care e mai grea ca un GOLF) sau BREMBO (daca te tine buzunarul) 

6. O EVACUARE mai performanta din inox sau inconel care o poti face la cei de la LONGLIFE .

Acum la o socoteala simpla ar veni cam asa :

1. 800 - 1000 Eur (in functie de unde gasesti sa o cumperi)

2. 250 - 350 Eur (in functie de unde gasesti sa-l cumperi)

3. 700 - 1500 Eur (in functie de ce ambreiaj vrei)

4. 1000 Eur depinde la cine apelezi poti gasi si mai ieftin 

5. 600 Eur cele de R20 pe ebay (asta daca ai noroc si rabdare sa cauti) sau 1500 Eur (sau mai mult) cele Brembo .

6. 3500 Ron (sau mai mult in functie de ce material optezi INOX sau INCONEL)

Acum tu trebuie sa te gandesti bine ce vrei sa faci si de ce bani dispui .

O zi buna .

Modificat de @DRI@N
Link către comentariu

A punctat bine colegul @dri@n, daca faci un calcul doar la piese(aici ma refer la cele mai ieftine afisate) fara manopera ajungi la 4870 euro mai pui o manopera, un suc o cafea si 2-3 nervi sari de 5500 euro, bani cu care iti poti cumpara inca o masina. Cu banii astia faci altceva (daca ii ai) sau vinzi masina si cu diferenta cumperi altceva cu ponei mai multi.

 

Oricum hai cu pozele :)

Link către comentariu

Exceptand faptul ca nu ai nevoie de alt turbo pentru Stage 2, toate celelalte sunt destul de corecte. Ai nevoie de admisie si evacuare, cu tot cu downpipe, nu doar cat-back, ambreiajul probabil nu o sa tina si franele ar trebui upgradate.

 

Ceea ce nu inteleg este de ce ar face cineva asta pe un Variant. Adica e o masina cumparata pentru concedii si pentru a avea spatiu de plimbari cu familia, nu? Nu stiu cat de linistitor e drumul cu o evacuare sport urland in cap, mai ales la viteze de autostrada. Un Stage 1 cred ca e mai mult decat suficient si oricum scoate numere foarte frumoase.

 

Sa o stapanesti linisit!

Link către comentariu
  • Administrator

S-a omis un lucru cel putin la fel de important... Suspensia...

Degeaba vei ajunge la Stage2 daca esti pe suspensia stock - nu cred sa fie sport OEM, ma gandesc ca ai fi precizat chestia asta

Cum spuneau colegii mai sus, gandeste bine care este scopul masinii si apoi adaptezi modificarile

(daca este masina de familie, decat sa investesti in ambreiaj si soft, mai bine intr-un car entertainment pentru copii - daca exista :D - sau, daca iti place calitatea sunetului, in ceva peste ce ofera VW

 

@rudiRUD , daca nu ai nimic de spus, rog abtine-te. Data viitoare vei fi sanctionat

Modificat de dudu
Link către comentariu

O mica precizare legat de Revo: nu oferta Stage-uri 2,3 pt tipul acesta de motor..de fapt nu prea ofera alte Stage-uri decat Performance (Stage1) la diesel. Doar pt benzinare au Stage-uri superioare in oferta. Dar Stage 1 la motorul asta e arhisuficient...si nici nu ai nevoie de modificari mecanice

Link către comentariu

Multumesc pentru urari.

Din cate vad, nu stiam nici jumatate din ce implica stage 2 revo. La stage 1 insa ma gandesc foarte serios, daca intradevar masina va scoate peste 180.

Ma gandesc la revo pentru ca sunt pasionat de viteza si nu cred ca voi schimba masina decat peste vreo 2-3 ani. Cu ajutorul informatiilor voastre stage 2 sare din schema. Si pentru un plus de 40 cp doar din modificarea softului nu mi s-ar parea o investitie rea.

Link către comentariu

Stage 2 necesita minim un downpipe schimbat si evident soft. Btw, s-o stapanesti sanatos si sa-i faci ceva poze :)

Modificat de prunaionutz
Link către comentariu

Am o nelamurire. Nu stiu daca e gresit sau nu sa postez aici dar din ce am citit pe forum nu am gasit nici un raspuns concret.. Daca masina nu vine echipata cu faruri auto de ce as avea nevoie ca sa se aprinda pozitiile la deschiderea centralizata? La intrebarea asta am primit pareri impartite. Unii ziceau ca e de ajuns sa schimb blocul de lumini cu unul care are optiunea auto si functiona plug&play desi nu prea cred ca e de ajuns iar altii au spus ca trebuie cumparat blocul impreuna cu senzorul de lumina dar va functiona doar 10 secunde de la deschiderea masinii pana la calibrarea senzorului.

 

Imi puteti da un link de unde pot cumpara presuri de o calitate mai buna (am gasit si eu dar par de proasta calitate) si cover pedale gti? :D

Link către comentariu

Va scoate in jur de 180cp si 400nm. Ca sa poti pune puterea jos ar trebui lucrat la suspensie sa fie ceva mai dura si anvelope 225. 

 

Franele poate doar upgrade discuri si placute. Nu vad nevoia unora de R.

Modificat de The_Ego
Link către comentariu

Am o nelamurire. Nu stiu daca e gresit sau nu sa postez aici dar din ce am citit pe forum nu am gasit nici un raspuns concret.. Daca masina nu vine echipata cu faruri auto de ce as avea nevoie ca sa se aprinda pozitiile la deschiderea centralizata? La intrebarea asta am primit pareri impartite. Unii ziceau ca e de ajuns sa schimb blocul de lumini cu unul care are optiunea auto si functiona plug&play desi nu prea cred ca e de ajuns iar altii au spus ca trebuie cumparat blocul impreuna cu senzorul de lumina dar va functiona doar 10 secunde de la deschiderea masinii pana la calibrarea senzorului.

 

Imi puteti da un link de unde pot cumpara presuri de o calitate mai buna (am gasit si eu dar par de proasta calitate) si cover pedale gti? :D

 

Sa inteleg ca  vrei functia leaving home. Pentru ca aceasta functie sa iti mearga , vei avea nevoie de un bloc de lumini cu auto si de senzorul de lumina/ploaie original(cel din oglinda) Din informatiile mele iti va trebui si un parbriz nou + cablajul pentru senzor , costuri cam ridicate.

 

Solutia ieftina este un bloc de lumini cu auto la care pui un senzor de lumina chinezesc (in jur 200 lei cu totul) . Nu iti va functiona leaving home , doar va aprinde farurile in functie de luminozitatea de afara.

 

Covorase poti cauta petex sau rigum(sunt cativa colegi care vand asa ceva pe aici pe forum) sunt un compromis bun , nu rezista ca cele OEM dar sunt ok.

 

La fel si cu ornamentele de gti , tot pe aici pe forum aduc diversi useri.

Modificat de blacka
Link către comentariu
2.0 TDI are 312 frane?

Nu stiu exact, ma uit si iti spun.

@blacka - Alta varianta am inteles ca ar fi sa leg pozitiile la luminile din plafoniera ca atunci cand deschid masina sa se aprinda ambele. Cu senzor de lumina chinezesc dupa cum am spus nu prea ma incanta. Alte variante stiti?

Link către comentariu

Cel mai probabil ai frane de 288. Pentru frane de 312 trebuie sa schimbi portetrierii si evident discul. Tot atunci merg luate si alte placute, dar ele nu difera.

Link către comentariu
Nu te incanta cu senzor chinezesc dar te incanta cu legarea unor fire pe direct ^^? Cati kw ai in talon?
103 kw. Pai cu senzor de lumina dupa cum am spus s-ar aprinde farurile doar pentru 10 secunde pana la calibrare. Pe mine ma intereseaza pozitiile. Modificat de izzet
Link către comentariu

Daca legi pozitiile la plafoniera nu crezi ca se vor stinge odata cu ea? Sau ai in plan sa lasi plafoniera pornita mereu? Oricum, nu inteleg de ce vrei pozitiile on, DRL-ul care e pornit mereu e mai puternic si daca lasi comutatorul mereu pe faza scurta o sa porneasca odata cu motorul si nu raman aprinse cand il opresti...

Link către comentariu

@theone66 - in cartea masinii din cate tin minte scrie 143 CP, in certificatul de inmatriculare 103kw. Si 143 cp = 105 kw.

 

@rave - plafoniera sta aprinsa cam 30 de secunde de la deschiderea masinii si ar fi un timp destul de ok daca ar sta si pozitiile la fel de mult aprinse, totusi nu prea vreau sa fac treaba asta. Daca las comutatorul pe faza scurta nu se aprinde nimic cand o deschid. Inca incerc sa gasesc o metoda sa se aprinda pozitiile la deschidere iar la inchidere sa stea aprinse macar 10-15 sec inainte sa se stinga automat. Imi poate explica cineva cum functioneaza coming/leaving home? Pot face optiunea asta originala in autocenter sau trebuie sa gasesc ceva after-market?

Link către comentariu

Spre exemplu dimineata cand deblochezi masina si este indeajuns de intuneric cat sa isi intre in rol senzorul de lumina se aprind pozitiile si proiectoarele (in cazul meu, insa de fabrica se aprinde faza scurta). Cand deschizi portiera sau trece un anumit interval pe care il poti seta din bord se sting.

Seara se activeaza cand deschid portiera.

 

Trebuie lasat comutatorul de la lumini pe auto pt a functiona ch si lh.

 

Pe scurt ai nevoie de alt parbriz, oglinda cu senzori de lumina si ploaie, switch de lumini cu functia auto.

Modificat de The_Ego
Link către comentariu

Nu gasesc setarea asta in bord. Tu ai senzor de lumina after-market? Nu ma las pana nu fac treaba asta, cat de greu poate fi. Singura setare pe care o gasesc la lumini in bord e comfort light. Era deja activata si tot nu se aprinde nimic la deschiderea masinii cu blocul pe faza scurta. Am dezactivat-o si tot nu se intampla nimic. Stie cineva la ce foloseste comfort light?

 

O sa revin cu mai multe poze dupa ce spal masina, azi a nins si e praf.

 

 

post-131360-0-58234000-1390418242_thumb.

post-131360-0-86087700-1390418242_thumb.

post-131360-0-32372600-1390418243_thumb.

Link către comentariu

Eu ti-am explicat cum functioneaza sistemul oem. Din codare poate sa apara si optiunea ch/lh.

http://golfmk6.com/forums/showpost.php?p=545994&postcount=38

Insa e inutila activarea daca nu faci retrofit la sistemul oem.

 

Comfort light daca nu ma insel este pt semnalizare. Apesi usor pe semnalizare si va clipi de 3 ori. Utila in oras cand schimbi benzile.

Modificat de The_Ego
Link către comentariu

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!