Jump to content

Problema canistra carbon?


negraruovidiu
 Share

Postare recomandată

Salut am si eu o nedumerire legata de canistra carbon, am gacut un test cu VCDS pe grup 70 si la field 2 imi da inafara  limitelor adica -16.4% limitele din manual fiind -10.......7%

 

Address 01: Engine  (06A 906 033 K)

18:29:35 Group 070: Emission Reduction (TEV - Basic Setting)
  1.6 %  Evap. Emissions Sol. Valve (Open)
  -16.4 %  Oxygen Sensor Control Deviation
  0.0 %  Evap. Emissions Sol. Valve (Flow)
  Test OFF   Result Evap. Emissions

 si in manual mai scrie ca

 

Re display field 2:

t Lambda regulation - deviation in the negative range: activated charcoal filter full. t

Lambda regulation - deviation in the positive range: activated charcoal filter empty.

 Adica canistra e plina?? sa inteleg avand in vedere ca e spre minus valoarea??? Canistra stiu ce face ar fi si logic sa se umple ca e un filtru pana la urma si din cate stiam am vazut pe undeva ca cica se schimba la 7 ani canistra dar nu mai sunt sigur.

 

Si tot in acest timp MAF masoara intre 1.4...2.1 g/s la relantiu, limita minima fiind 2 g/s.

 

  Address 01: Engine  (06A 906 033 K)

17:53:31 Group 003: Basic Functions
  672 /min  Engine Speed
  1.67 g/s  Intake Air Mass
  2.0 %  Throttle Drive Angle Sensor 1
  9.8 °BTDC  Ignition Timing Angle

 

la fel in manual zice ca am:

less than 2.0 g/s t Large quantity of unmetered air between intake manifold and air mass meter –  Eliminate unmetered air.

 

si de nu am cautat de numa si daca merg cu masina, opresc si desfac imediat tubulatura dela MAF la clapeta se vad vapori care au ramas pe tub si cu timpul se depun pe MAF mergand de la motor catre MAF dupa ce opresc motorul.

 

 

Voi ce spuneti de ciudateniile astea??

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu stie nimeni cu canistra asta daca e ok??

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

   Banuiesc ca nu se poate umple. Poate dupa ce faci un plin de benzina si bagi prea multa, adica insisti cu pistolul pana este plin rezervorul cu varf, se poate ineca canistra temporar, pana mai consumi din benzina.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

din pacate la criza de azi nu am mai facut plin de ceva timp... :(

da dar canistra asta nu are si ea o viata, nu se termina niciodata??

Modificat de lucian.1950
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Din cate stiu eu acolo se aduna doar vaporii de benzina formati in rezervor ,care sunt bagati in admisie printr vo electrosupapa comandata de ECU.  Cand lucreaza se aude cum tacane supapa...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

verific furtunul si revin cu post

da se aude supapa cu merge

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am zis de acel furtun pentru ca pe acolo ar mai putea trage aer "necontorizat" presupunand ai verificat

 

less than 2.0 g/s t Large quantity of unmetered air between intake manifold and air mass meter –  Eliminate unmetered air

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am verificat furtunul si nu are fisuri e k ,dar am descoperit altceva ca furtunasul din linkul urmator care vine din tubul de admisie aer dintre clapeta si maf si intra in sistemul de admisie al masinii face ceva ciudat.

 

http://imagizer.imageshack.us/v2/800x600q90/547/r5sc.jpg
http://imagizer.imageshack.us/v2/800x600q90/594/a1i6.jpg

 

Adica cu furtunul montat la locul lui la maf masoara 1.4...2.1g/s, lam scos afara si masoar sub 2 g/s daca il astup cu degetul atunci maf masoara inter 2.1 g/s...3 g/s si nu scade mai jos si parca si valoarea la canistra a mai scazut la -10 dar tot inafara limitelor.


https://imageshack.com/i/f7r5scj


am atasat si un log


logul

LOG-01-003-010-070.xls

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

dar MAFU zice ca intre 2....4.5 si la mine sta si sub 2 g/s, acolo cum e??

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!