Jump to content

DBP Mk7 GTI


koro

Postare recomandată

Salutare!

 

Urmaresc de ceva timp forumul asa ca in spirit de multumire pentru multele informatii utile gasite pe aici am decis sa fac un thread de prezentare al viitoarei masini.  :D

 

Lasand gluma la o parte, ar trebui sa ajunga in saptamana 8 si nu mai am stare, asa ca imi omor timpul cu toate activitatile GTI-related pe care le pot intreprinde.

 

Pe scurt, configuratia e urmatoarea:

 

Mk7 Golf GTI 2 usi standard (220) +

 

- vopsea DBP

- climatronic

- camera

- cotiera

- xenon cu DRLed

- jante 18" Austin

- lampi spate LED

- privacy glass

- composition media

- driving mode selection

 

Asta fiind primul meu VW, m-ar interesa in general ce site-uri pot folosi pentru accesorii la preturi ok.

 

Aveti cumva idee cat e transportul la urmatoarele?

 

http://www.kunzmann.de/shop/de/vw-golf-7-vii-gummi-fussmatten-allwettermatten-mit-schriftzug-golf.htm

http://shop.ahw-shop.de/1666-vw-golf-7-gummi-fussmatten-original-vw-zubehoer-allwettermatten-set-5g1061500_82v.html

 

Pana soseste probabil o sa-mi fac colectie, insa prietena m-a avertizat ca trebuie sa mai pastrez si pentru cadouri de la ea  :D

 

Poze evident cand va ajunge  :icon_bounce:

Modificat de koro
Link către comentariu
  • Replies 57
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • koro

    19

  • Rave

    6

  • The_Ego

    3

  • dadu

    2

Top Posters In This Topic

Posted Images

De fapt 220cp + optiunile din cate inteleg :D

 

Sa o stapanesti sanatos. Culoarea este Deep black pearl sau ce?

Modificat de The_Ego
Link către comentariu

Multumesc de urare Robi!

 

'+'-ul arata ca urmeaza lista de optiuni :D

 

Masina e standard, fara PP iar culoarea e intr-adevar deep black pearl.

Modificat de koro
Link către comentariu

Sa o stapanesti sanatos. Transportul de pe kunzmann e 15 euro, cat scrie pe site. De pe ahw e 19 euro.

Link către comentariu

:)) Parea cunoscuta configuratia si orasul!

A, daca vrei sa iei de pe ahw sa-mi zici. O sa dau si eu o comanda, pe la inceputul lunii cred, si putem imparti transportul ca este aceeasi suma indiferent de cate lucruri iei.

Modificat de Rave
Link către comentariu

Multumesc, intr-adevar daca as putea sa ma trezesc in februarie ar fi ideal  :D

 

Noroc cu sarbatorile ca a trecut timpul mai repede...

Link către comentariu

Felicitari pentru masina si culoarea aleasa! Este pretentioasa dar are farmecul ei. Asteptare usoara, cu cat se apropie momentul cu atat e mai greu.

Link către comentariu

Multumesc pentru urari.

 

Referitor la culoare, ultima masina 'de suflet' a fost o Alfa 147 'Nero Fuoco' asa ca sunt cat de cat obisnuit cu intretinerea de negru :)

 

Pentru GTI i-am rugat pe cei de la Tess sa nu faca PDI-ul mai departe de dezlipirea protectiilor de transport pentru a evita zgarieturile fine premature.

In functie de cum ajunge de pe transport o spalare cu presiune (fara atingere) sper ca va fi ok ca sa pot verifica starea vopselei.

 

Cum intra in posesia mea va primi un detailing, in masura in care ma pricep: tar/glue remover, degresare cu argila, GTechniq C1 + EXO, coating de plastice si sticla.

 

Nu, nu e OCD  :D

Modificat de koro
Link către comentariu

De ce nu ai ales si Perf Pack? Motive financiare sau ... ? Masina o sa fie super si fara, dar chiar mi se pare un plus foarte mare la GTI (si in curand si la Leon Cupra), fata de O3 RS de exemplu.

 

Asteptare usoara!

Link către comentariu

Pe scurt da, am vrut sa tin pretul cat mai jos, iar pachetul asta nu mi se pare atat de ieftin pentru beneficiile pe care le ofera intr-o masina de zi cu zi.

 

Primele configuratii pe care le-am facut includeau PP, trapa, pachet de iarna si altele care in final dadeau o rata de leasing sensibil mai mare.

Pachetul Performance ar fi insemnat si ca nu pot pune jante de iarna de 16" (nu stiu de ce dar am o slabiciune pentru masini semi-potente pe jante de tabla).

 

Plus ca masina ar fi fost cu 30Kg mai grea! :))

Link către comentariu

Performance pack iti aducea si diferentialul autoblocant care ar fi facut mare diferenta pe viraje. Pacat ca nu ai optat pentru el. 

Link către comentariu

bine ai venit pe club si in lumea GTi  :). Suna destul de bine configuratia facuta, dar subscriu ideii ca ar fi meritat un PP, e drept ca nu face mare diferenta in daily driving dar poate ai de gand sa o duci pe circuit si acolo s-ar fi simtit. Chiar zilele trecute am vazut comparatia intre un GTi stock cu DSG si unul cu PP si manual, cel din urma a fost mai rapid pe circuit cam cu 1.30 sec, deci diferentialul dar mai ales franele mai mari fac diferenta, probabil daca era si DSG ar fi fost mai mare diferenta. Eu in special pentru frane l-as fi luat PP, "diferentialul" e oricum electronic, nu-i wow si faptul ca nu se poate dezactiva complet sistemul ESP e un dezavantaj si duce la incalzirea franelor inainte de vreme. Oricum, vei fi super incantat de masina, nu stiu ce masini ai mai avut pana acum cu care sa compari, dar din punctul meu de vedere e o masina super, vei vrea doar mai multa putere dupa o vreme, daca ar fi sa aleg din nou as lua un R pentru tractiunea integrala si deci usurinta de a-i adauga putere mult mai multa si de-a o putea controla, insa e mai fun FWD, asta asa ca o consolare :) .

Link către comentariu

Multumesc pentru urari mik15.

 

@twilight: imi place cum reply-ul tau suna de parca n-as avea nicio treaba cu subiectul si ma bucur la o masina cumparata de tata  :D (no offence)

 

Adevarul e ca la cat am studiat masina si toate optiunile, probabil ca as putea sa le enumar din memorie, cu tot cu preturi :)

 

SI pentru ca mi se parea normal ca subiectul principal de discutie sa fie PP vs non-PP, inca cateva ganduri:

 

Diferenta pe viraje - in opinia mea intrebarea e, care viraje? 

 

Daca vorbim de circuit, pai, nu avem :) Si chiar daca te gandesti la Hungaroring/Nordschleife, prefer oricand sa merg acolo cu o masina inchiriata, asigurata, si de care sa nu-mi pese foarte mult. Masina personala, nu foarte performanta, pe circuit inseamna (daca nu e vreo mazda mx-5 modificata pentru asta), din experiente apropiate, destul de mult asteptat pentru ca franele sa se raceasca, si de multe ori o lacrima varsata pentru un set de anvelope despre care n-ai fi crezut ca se pot uza atat de repede.

 

Iar daca te referi la drumuri publice....cred ca sunt alti factori mult mai importanti care determina cat de tare te poti distra. Vezi trafic, conduita celorlalti soferi, samd.

Probabil lucrurile se vor schimba cel putin prin imprejurimile Brasovului odata cu constructia autostrazii, abia astept  :D

 

Pana la urma, asa cum spunea si mik15, cu sau fara diferential, masina asta e tot un hatchback FWD la care nu poti dezactiva ESP-ul.

De aici si motivul pentru care am ales-o: confortabila, destul de puternica/rapida pentru drumurile noastre, tinuta de drum impecabila, buna la toate :)

 

Daca adaugi la asta si bugetul de 25k cu TVA pe care imi propusesem sa nu il depasesc acum 6 luni, alte optiuni incep sa para mai avantajoase decat PP.

 

Link către comentariu
  • 4 weeks later...

GTI-ul e de ieri in Curtici, urmand sa se comande transportul spre Brasov maine dimineata.

 

Maine am drum la Arad; stie cineva care-i spaga la zona libera ca sa intru sa-i fac poze pe TIR?  :D

Link către comentariu

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!