Jump to content

1,9tdi zmunceste, mai ales in a doua


szepi1
 Share

Postare recomandată

Poti detaila putin acel refresh ,intri cu VAG pe can gatewey si..?

vcds > select module > 19 can gateway > coding > lasi valoarea care este, sau o refaci conform indicatiilor oferite de VCDS si dotarilor de pe masina > Do it!

 

http://www.ross-tech.com/vcds/tour/recode_screen.html

Modificat de andrei_221
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare,am schimbat releul 109 si nici o schimbare....andrei_221 o sa incerc si varianta ta,momentan e vremea asta de rahat si nu-mi arde de investigatii.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

daca motorul e codat pentru cutie automata, iti face acele smucituri. dar sunt mai finute si la o anumita turatie.

unii le mai codeaza asa pentru pornire mai usoara.

in cazul asta trebuie verificata codarea pe 01 Engine

Modificat de andrei_221
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Posibil pt. ca motorul omului sa fi avut probleme cu pornirea la cald ,tipic AGR  ,trebuie vz. daca nu e codata pe cutie automata...multi recurg la aceasta treaba sa scape de pornirea greoaie.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare !

 

Revenind la topicul initial Va comunic ca doar am prins un moment bun cand va scriam ca am zambetul larg de tot.

In dupa-amiaza zilei cand am schimbat releul 109 a inceput sa revina vechiul obicei de a smuci. :RO flag:

Asa ca deloc nu am scapat de problema.

 

 

Ar mar fi cele spuse de costy_nepotu si anume "avansul distributiei". Stiti ce ? O sa duc masina inapoi la service-ul unde am schimbat distributia, deja de 4000 de km.

Ce nu inteleg la acest "debit" : daca ar fi sa fie din cauza distributiei nu trebuia sa apara mult mai devreme, sa zic dupa cateva sute de km ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu are legatura cu avansul sau distributia.....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 9 months later...

si eu am avut smacituri la viteza a 2-a... si pornire greoaie la rece intre 4 si 14 grade. a fost din cauza avansului. era prea mic... un coleg de forum din bistrita m-a ajutat si mi-a reglat avansul...nu am ami avut probleme de atunci... deci merita incercata si varianta asta... noroc bun...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Salutare la toată lumea şi La Mulţi Ani deoarece observ că exact de un am am vorbit cu voi pe topicul respectiv.

S-a rezolvat problema în sfârşit.

M-am tot zgârcit, nu am vrut.să duc maşină la reprezentantă. Vara a mai fost maşină la un service de injectoare căci toţi ziceau că problema de la injectoare porneşte. Desigur nu era.
Am mai încercat şi un schimb de senzor ambreiaj cu un prieten de la Golf4. Tot nu era rezolvarea.

Astfel m-am decis totuşi să-l duc la reprezentantă şi vezi.miracol. M-au sunat.dup 20 de minute că maşina este gata.
Mă întreabă tipul când am montat CD playerul JVC ?!
Dacă punea aşa întrebarea normal că am făcut legătura: exact din acea perioadă smucea maşina.
Şi rezolvarea era: un cablu de la cd player care dădea comandă de volum in funcţie de viteza maşinii. Şi era o problemă de comunicare între maşină şi cd player. Şi atât. :))))
Gata.
S-a deconectat cablul respectiv iar maşina merge ca nouă.

Modificat de lucian.1950
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Super Tareee faza :beer: bine ca ai rezolvat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 years later...

Exact la fel a fost si la mine.Sunt 2 fire subtiri in cablajul cd player_ului.Unul albastru si unul gri cu albastru.Am avut plus pe unul din ele,cel care l-a montat crezand ca e antena.Masina smucea in viteza 2 cand mergeai constant de zici ca era posedata.Daca lasai acceleratia sau o calcai nu mai facea.Am intrerupt alimentarea pusa aiurea pe firul subtire si merge perfect.Cu alte cuvinte,aceeasi problema...rezolvata de 2 luni si merge bine.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 7 months later...

Aceeasi problema am avut-o si eu. Am deconectat cd playerul (instalat de mine) si masina nu mai smuceste in treapta a doua, motiv pentru care va multumesc mult pentru sfaturi. Era aproape sa incep sa schimb injector cu fir in prima faza, apoi urma curatare si reglare pompa injectie iar daca nu diparea urma in vizor chit de ambreiaj la indemnul mecanicilor.. Acum incerc sa instalez corect doar ca nu pricep ce nu am facut bine deoarece  numai cat am deconectat adaptorii de la Kenwood ramanand mufele clasice pt  Blaukpunkt; pt care am gasit si schema de fire aici pe forum intr-o alta discutie. precizez ca am si amplificare pe masina si un fir subtire , rosu care era prins de adaptorii vechi l-am desfacut si l-am prins cumva rau de mufele clasice ramase. Am crezut ca e alimentarea la amplificare si urmand traiectoria firului de la adaptorul pt kenwood de care era prins acest fir rosu , spre mufa clasica de alimenare pentru Blaupunkt, am lipit firul pe mufa din urma dar se pare ca am facut ceva gresit. Va multumesc inca o data si scuze de topicul creat dar poate ma ajuta un moderator cu un link pe acest forum poate dau de capatul problemei

Modificat de bistriteanu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!