Jump to content

Intrebari tehnice despre Octavia 3


Makron
 Share

Postare recomandată

PTC consuma cam 1000W , e un consumator mare. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutari. Am cateva nelamuriri vis a vis de functionarea normala a masinii din semnatura (2.0 tdi 150cp DSG) - 4.000 km

Sper ca postez in aria potrivita:

1. vibratii volan - sunt niste vibratii foarte fine, nu e totusi o senzatie de trepidatie, doar vibratii. am condus alte dieseluri si totusi nu exista vibratie in volan deloc. poate fi din cauza vibratiei motorului transmisa catre volan ? pe loc nu se simte deloc, doar in sarcina. am observat ca vibreaza si cu motorul cald / rece, indiferent de starea carosabilului. chiar si pe asfalt perfect exista o vibratie.

2. Ieri, pentru prima oara, "cred" ca am avut un rateu al cutiei de viteze.am accelerat ceva mai vioi la plecarea de pe loc, si cand a schimbat a 2-a, a dat putin in nas pentru 1 secunda, apoi a cuplat. ati sesizat ceva similar, sau experimentat astfel de rateuri?

3. Filtrul de particule: am observat ca atunci cand conduc in oras (niciodata nu conduc distante foarte scurte, minim 5-6 km, de obicei 12km la un drum) filtrul isi face regenerarile la 100-150km. e normal sa fie atat de dese? folosesc doar motorina premium, de la omv / petrom. ce-i drept, perioada asta merg mai subturat, pentru ca motorul e rece, si prefer sa nu o fortez pana nu ajunge la temperatura de regim.

 

Multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

1. Poate fi de la frig, suportii de motor sunt mai rigizi

2. DSG poate fi usor luat prin surprindere daca esti nehotarit cu acceleratia, poate ai picat cu apasarea pedalei intre algoritmi

3. E normal

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

1. Orice Diesel, chiar si modern, are ceva vibratii, in special la rece. De altfel si zgomotul motorului este diferit atunci. Nu ai de ce sa te ingrijorezi, 2.0 TDI este de vreo 7-8 ani cel mai solid motor din gama VAG. Evident, asta daca il folosesti cu cap, la turatii reduse cand este rece si tragi de el doar dupa ce ai ajuns la 60-70 grade in ulei.

2. Nu stiu, nu am.

3. Live with it ! Ai luat Diesel cu DFP si Euro 6, asta e comportamentul normal. Trebuie sa te adaptezi la motor si sa mergi constant pe drumuri lungi extraurbane. Eu nu am avut nervi si drumuri sa ma adaptez si am trecut la benzina in timp util.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Partea cu extraurbane nu se mai aplica la EU6. Din cauza abuzului de EGR inclusiv la mers constant, ca sa reduca NOx, poti avea surpriza sa-ti traga o regenerare exact cind te dai jos de pe autostrada.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am prins mai rar si regenerari din astea, dar in perioadele in care mergeam mai mult la drumuri externe, adica vara, era mult mai lejer cu arderile de cenusa, adica nu prea le vedeam.

Pe cand iarna, la drumurile mele prin oras, era criminal, saptamanal le vedeam si trebuia sa mai merg jumatate de ora ca sa nu le intrerup.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La partea cu regenerarile (tot 2.0), am observat si alta ciudatenie: daca e liber in oras si pot merge in ritm mai alert 15-20 de minute, cand ajung la destinatie, pac o regenerare, zici ca face dinadins. Dar e ok, m-am obisnuit, una peste alta sunt super incantat de masina. ;)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Confirm partea asta cu "dinadins". In cazul meu, motorul m-a invins pe partea de psihic. Asa ca am cedat ispitei benzinarei.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Intrebare de baraj

 

Azi am m-a lasat bateria la masina din semnatura

a fost vina mea, intrucat am lasat un consumator pornit ( camera DVR) pt cateva zile, pur si simplu am uitat, asta e

pasii urmati de mine- scot bateria, o pun la incarcat insa ramane o problema, cum incui usile intre timp?

cea de la sofer merge cu cheia, insa restul nu se incuie, exista vreo solutie care imi scapa?

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da. Iei curent de la alta masina, de la alta baterie sau de la un robot de pornire.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ai incercat si nu se inchide decat usa de la sofer? stiam ca se inchid toate odata, inclusiv portbagajul

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

da, doar cea de la sofer, cred ca ii trebuie baterie casa functioneze inchiderea centralizata pt toate usile

 

insa ma gandeam ca exista vreo functie mecanica pt celelalte usi

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

eu am avut aceeasi problema si am luat bateria de pe masina sa o incarc iar masina am inchis-o din cheie prin intermediul usii de la sofer

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

te referi tot la Skoda octavia 3?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

hmm, dupa ce ai dat bateria jos de pe masina sau inainte?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ciudat atunci, am verificat dar degeaba

 

eu am si alarma pe masina, oare sa influenteze in vreun fel?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

daca blochezi usile din interior si apoi usa de la sofer o incui cu cheia, nu merge?

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

aici nu stiu ce sa iti raspund, eu nu am alarma si nu am facut alte modificari pe instalatia masinii.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

1 minute ago, Eskilsson said:

 

 

nu merge pt ca nu am cum sa incui usile pe interior, nu mai are tamburusurile alea  ca la modele mai vechi care daca le dadeai in jos incuiau usa

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ms Link2hash,

 

ma gandeam ca ala poate sa fie ceva de genul, am  bagat cheia acolo si se invartea in gol, poate ca trebuie scos cauciulul ala, o sa  mai incerc mai incolo

 

 ms, mult

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

"Pe partea frontală a portierelor care nu sunt prevăzute cu cilindru, se găseşte un mecanism pentru încuierea de urgenţă; acesta este vizibil numai când portiera este deschisă. › Demontaţi masca A » fig. 18. ›Introduceţi cheia în fanta B şi rotiţi-o în sensul săgeţii, în poziţie orizontală (la portiera din dreapta executaţi operaţiunile în oglindă). › Montaţi la loc masca. După închiderea portierei, aceasta nu poate fi deschisă din exterior. Portiera se deblochează prin tragere de mânerul portierei şi apoi se deschide din exterior. "

 

Sper sa reusesti.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Incearca sa setezi in infotainment sa ti se descuie doar usa de la sofer apoi incui/descui din cheie si iti ramane deschisa doar usa soferului pe care o incui manual. Bafta!

P.S. Daca nici asa nu reusesti cauta un service baterii, au acolo un robot cu incarcare rapida.

 

Modificat de mariusd4
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • vdragos a închis acest topic
  • Bebeee a deschis acest topic

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!