Jump to content

Intrebari tehnice despre Octavia 3


Makron
 Share

Postare recomandată

Pentru orice operatiune de mentenanta oficiala recomandata de producator te prezinti la orice dealer autorizat, prezinti VIN-ul si primesti lista cu toate operatiunile si lucrarile necesare. Poate afli si de vreo actiune oficiala, recall sau alte chestiuni.

Daca ai iesit din garantie gasesti pe forum mecanici foarte priceputi cu feedback-uri excelente. Despre service-urile oficiale, poti incerca la Brady.

Modificat de Doc Morelli
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

salut numele meu este bogdan si as dori sa stiu daca se poate face inca o cheie pentru skoda mea echipata cu keyles go,am cautat si nu am gasit nimic nici macar la alta marca auto,o alta intrebare :trebuie cheie noua cumparata de la reprezentanta sau se poate reprograma o cheie originala de la alta skoda

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

sper ca postez unde trebuie, intrucat nu gasesc un topic specific si pentru ca este o problema tehnica poate ma puteti ajuta

am descoperit azi dupa ce am facut plinul ca ceasul care indica nivelul de  benzina nu s-a mai miscat, la fel s-a intamplat si cu datele din calculatorul de bord

fiind chiar aproape de mine am fost direct la service care insa nu mi-a dar inca un raspuns clar - ci doar ca pot veni dupa 16 Ianuarie la verificare si ca probabil este Sonda de benzina cu probleme dar ca daca voi merge cu ea in cativa KM isi revine si o sa-mi arate consumul si nivelul de benzina corect

ceea ce s-a si intamplat, in 10-20km si-a revenit,  insa problema ramane inca, nu ma mai bazez pe ce-mi arata si momentan folosesc trip computerul ca sa stiu cand alimentez

a mai patit cineva asa ceva?sa fie sonda cu probleme sau pot si fi alte cauze?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@the_andy16 o pagina mai in spate am scris si eu. La mine, ceasul s-a reglat la urmatorul plin, aceeasi chestie a patit-o si seful meu la un ford focus, si la fel s-a rezolvat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Iti pot spune ce am patit eu la alta marca dupa ce rezervorul a stat aproape gol (cativa litri de benzina) vreo luna si jumatate.

Dupa alimentarile full indicatorul nu mai urca mai mult de 3/4 din gradatie. S-a schimbat sonda de combustibil (sau plutitorul cum se mai spunea pe timpuri).

Se pare ca daca rezervorul ramane gol contactele se oxideaza si nu mai circula cum trebuie curentul - asta e o explicatie mai empirica ca sa iti faci o idee.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

eu nu merg niciodata cu rezervorul gol, cand imi arata 150-200 km ramasi mereu reumplu, mi se pare aiurea sa se strice fiind folosit in conditii normale

 

culmea e ca acum am alimentat cand imi mai arata 520 km de facut,  pt ca am de facut un drum mai lung si vreau sa fie plinul deja facut  cand am plecat la drum asa ca am alimentat azi cu doar 17 litri

 

deci cel mai probabil e sonda cum zic ei, aiurea cel putin o sa o schimbe pe garantie intrucat masina mai are 2 ani garantie.

Eskilsson, s-a rezolvat in sensul ca si-a revenit dupa cativa Km si nu a mai facut probleme de atunci?

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

On 22.12.2017 at 16:52, andrei_221 a scris:

doar la reprezentanta

doar la reprezentanta cu cheie noua cumparata de la ei sau pot cumpara eu o cheie de la cineva care a avut masina si a facut-o praf si a ramas cu cheia?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai daca e vorba de reprezentanta, te doare mana sa sa le scrii un email sau sa le dai un telefon? Ca doar forumul nu e reprezentanta sa-ti spuna ce accepta si ce nu.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cheile deja programate pe o masina nu se mai pot programa pe alta (imobilizatorul)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@the_andy16 eu fac plinul cand imi arata ~50km de mers, de cand am cumparat masina.

Atat in cazul meu, cat si in cazul focusului, s-a "rezolvat" la urmatorul plin.

De cand am masina (~18.000 km), nu mi s-a intamplat si nici fostul proprietar nu mi-a zis ca ar fi patit ceva de genul(bine, nici nu cred ca ar fi zis daca i s-ar fi intamplat, ca nah, era in interesul lui sa prezinte masina cat mai buna :) ). De cand am patit-o, pe 16.11, nu mi s-a mai intamplat, de fiecare data facand plinul.

De cand am luat masina, drumurile/conditiile de mers/parcatul au fost in proportie de 98% aceleasi, deci nu pot da vina pe un mers mai smucit sau sa fi fost masina parcata cu diferenta de inaltime (adica cu spatele in sus)...deci nu imi dau seama de la ce sa fi aparut situatia asta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

Salutare grup,

 

Ieri am achizitionat o O3 din 2014 2.0 150cp dsg6 cu 204k km.

Toate bune toate frumoase pana astazi cand intr-o intersectie cand am vrut sa plec de pe loc a murit motorul.

Dupa ce am pus-o pe trotuar am pus tester ... nu are nici o eroare... am desfacut filtrul de motorina si era gol.

Dupa mult chin am reusit sa ridic bancheta spate si pompa de motorina nu schiteaza nimic.

Dupa mult chin conform cartii de olanda pompa de motorina are asignata siguranta F10 din tabloul de langa baterie... care este ok.

Poate sa imi spuna cineva daca a mai patit asa ceva? daca mai exista o alta siguranta ? 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Porneste pompa din vcds ,nu cred merge  cand pui contactul la 2.0 cr

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Incerc si chestia asta ... daca nu ?exista ceva in adv measuring blocks unde pot vedea ?

in mod normal si logic dupa mine trebuie sa porneasca odata cu contactul ca la PD pentru a aduce motorina in pompa de inalte...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Poti sa oui contactul pana obosesti - filtrul nu se va incarca. Fa ce a zis Catalin - din vcds amorseaza pompa.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ce cod de motor?

99% la motorul tau nu merge pompa din rezervor la punerea contactului . 

CR nu e PD 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sa nu zic prostii cred ca CKFC. Asa cum am zis abia a venit si nu am apucat sa ma documentez asupra tuturor aspectelor tehnice.

Maine testez din vcds. Daca nu schiteaza din tester pot sa mai verific ceva? Daca e pompa nu e problema se schimba :) dar nu as da 700+lei pe o pompa care dupa ce o scufund in motorina nu o mai pot da retur...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

in mufa pompei verifici daca vine tensiune cand dai testul de actionare din tester.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Gata... problema rezolva ... astazi cand am pornit masina rangeu initial 220. Azi fata de 220 era 350 :) a pornit a mers 10 minute si a murit. Am bagat un bidon de 10L de motorina si range/ac a ramas la fel. Cand am ajuns la pompa am mai bagat 46l :) in termeni romanesti pana prostului.

Acum sa vedem daca exista sonda litrometrica separata de pompa.

Modificat de dragosmp
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

exista, se poate comanda separat. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare dragi forumisti!

Sunt proaspat posesor de Skoda Octavia 3 si de asemenea prima experienta cu grupul VAG - ceea ce pentru mine este o evolutie!

Masinuta, de care sunt megaincantat este sh, cu ~80000 km, 2.0tdi, 150cp, cutie manuala 6 trepte, e cumparata de la o cunostinta - ca urmare nu am nici un fel de dubii asupra ei.

 

Am in schimb o intrebare la care nu am gasit raspuns (sau poate  nu am cautat suficient) nici in manualele de utilizare si nici aici pe forum.

Mai exact, masinuta sta in turatie de cca 1000-1100 rot/min destul de mult de la pornire -practic aproape pana cand ajunge la temperatura optima de functionare, dupa care pentru o perioada ajunge la normalitate (750-800) apoi dupa alte minute / km  (10-25min / 5-10km) intra iarasi in regim de turatie ridicata.

Din cate am inteles de aici de pe forum regimul de functionare la 1000-1100 rot/min reprezinta o regenerare a filtrului de particule - dar tot aici am citit ca aceasta regenerare are loc la 300-400 km.

Am vorbit cu fostul proprietar si m-a asigurat ca atata vreme cat nu afiseaza vre-un mesaj de eroare/service/whatever nu trebuie sa-mi fac griji - dar totusi mie mi se pare ca nu e chiar o functionare normala  si de aceea incerc sa ma lamuresc

Imi cer iertare daca nu am postat unde trebuie sau daca subiectul a mai fost atins si nu am fost in stare sa-l identific. Multumesc

 

Modificat de hadul
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu stiu daca ai cautat peste tot, nu stiu daca in MFD ai meniul car, nu stiu daca ai SS dar, pentru informarea ta, turatie marita poate insemna si:

1. Necesitati energetice marite (baterie slaba, incalzire electrica suplimentara activata, faruri aprinse etc);

2. Cutia la punct mort si viteza de deplasare mai mare decit 0.

In mod normal informatia de la 1 este vizibila in MFD, meniul Car la SS status.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc frumos pentru raspuns! 

Ce-i drept ma cam fixasem pe ideea de regenerare, ca urmare alte cauze ale turatiei mari nu am cautat.

desi nu sunt familiarizat cu abrevierile specifice, intuiesc ca MDF e MultiFunctional Display si SS e Start&stop

si da: in meniul in care imi spune de ce nu poate functiona sistemul Start&Stop zice ceva de genul ~"x seat heated" si /sau ~"Power consumption to hight"  ... si alte.

1 - Am verificat oprind consumatorii respectivi - turatia a scazut la normal. 2 - de asta nu-mi faceam griji - cam asa functioneaza toate.

multumesc inca odata! m-am linistit!

 

 

 

Modificat de kthor
Folosirea nejustificată a citatului.
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Well - e frig afara, avind in vedere ca pompa de apa e pilotata si ca fiind diesel, ai si PTC pe circuitul de incalzire, iar alternatorul e de asemenea debreiabil, atunci se explica de ce merge turata. Probabil pina se incalzeste bine motorul, PTC merge continuu - si are citeva sute de wati.

Si la mine merg amindoua turate cind e frig.

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Confirm si eu acest comportament al motorului la rece. Am avut O3 2.0 TDI si in 3 ierni petrecute impreuna cam la fel facea. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • vdragos a închis acest topic
  • Bebeee a deschis acest topic

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!