Jump to content

Intrebari tehnice despre Octavia 3


Makron
 Share

Postare recomandată

Am o situatie ciudata, luminile s au aprins si au ramas asa...de la ce sa fie?

BDEB4B52-BEEA-4038-91B6-6EB0661E07F6.jpegDesi nu era niciun martor aprins pe bord, iar usa de la sofer era inchisa, dupa ce am verificat si re-inchis usa de la sofer, s au stins

Modificat de Eskilsson
Rezolvat
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

usi inchise, niciun martor aprins pe bord si ele aprinse...am verificat usa din dreapta (doar ce o lasasem pe sotie la munca) - tot aprinse, am verificat portbagaj - tot aprinse, am urcat in masina si inchis usa sofer  - s-au stins 

ciudat este ca nu mi-a indicat nimic pe bord, de regula imi apare masina cu usa dechisa cu culoare rosie, acum nimic.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Hm - pare un bug electric/electronic, problema e ca nu poti vedea despre ce e vorba decit probabil daca face asa cind o duci la service.

Poate iese ceva la scanare - la un coleg la care merg pe auto toate geamurile mai putin soferul da la scanare eroare pe modulul de usa - ca idee de defect care are o sursa la scanare.

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am inteles, am avut si eu o problema cu geamul dreapta fata, care in momentul in care il inchideam, atingea tabla/usa, si apoi se deschidea un sfert. am mai vazut si la alti colegi de forum aceeasi problema, si se pare ca era o problema a calculatorului din usa care trebuie schimbat. Cum tocmai iesisem din perioada de garantie, am zis ca o sa il fac/verific/schimb la un moment dat...si si-a revenit de la sine, fara sa ii fac ceva.

Am fost la al bundy saptamanile trecute pentru ceva activari, si la el au aparut alte erori, geamul nefiind printre ele.

Modificat de vdragos
Limba romana
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Cum dezactivez Startul automat cand se misca masina din fata ? 

E super enervant si face Start&Stop ineficient, consumand mai mult: ma opresc la semafor si se opreste si motorul (Stop) = OK, dar daca dupa X secunde masina din fata mea se misca doar 5 cm => se porneste motorul automat (Start), chiar daca eu stau cu piciorul intepenit pe frana !!??

Vezi poza in attach: daca dau click pe Info la Start&Stop imi zice: Functionarea motorului este necesara. Ultima repornire: autovehiculul aflat in fata a pornit de pe loc.

Mentionez ca ACC (Adaptive Cruise Control) e pe OFF din maneta din stanga jos de langa volan si Climatronicul tot OFF + maneta de viteze automata pe deplasare (D).

In manualul de utilizare nu scrie decat: Motorul porneste automat de indata ce se relaxeaza pedala de frana, dar eu stau intepenit cu piciorul pe frana !!

SAU in urmatoarele cazuri:

- consum de curent prea ridicat

- bateria e prea descarcata

- climatizarea/incalzirea necesita motorul pornit.

Nu e niciunul din cazurile de mai sus pt ca verific mesajul afisat pe display -> Start&Stop -> Info: Functionarea motorului este necesara. Ultima repornire: autovehiculul aflat in fata a pornit de pe loc. Celelalte cazuri au alte mesaje specifice.

Chiar cred ca merita folosit Start&Stop in Bucuresti la orele de varf si n-as vrea sa-l dezactivez de tot din buton, deocamdata. Dar Start-ul asta automat cand se misca doar un pic masina din fata il face total ineficient.

Multumesc de ajutor!

IMG-20170926-WA0000 (1).jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ar mai fi un caz in care porneste motorul, daca face o regenerare la DPF. De obicei la mine in trafic bara la bara, masina porneste sinngura si se tureaza, iar singura explicatie care o am eu pentru acest comportament este ca face o regenerare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@Adi Lazar

Front Assist e responsabil pentru comportamentul asta, incearca sa il dezactivezi si ar trebui sa scapi de problema. Asta daca esti dispus sa mergi fara FA. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@gabinitu23 : Am incercat si fara Front Assist, dar tot la fel porneste automat cand se misca masina din fata mea :( - vezi poza

@bbv1976: Nu cred ca am DPF la TSI + chiar face Start automat numai cand se misca masina din fata.

Daca nu mai sunt alte idei, cine stie cum si unde pot raporta pba asta direct la Skoda ?

Multumesc de ajutor

20171019_181508-min.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si la mine se comporta la fel, dar m-am obisnuit sa dezactivez SS cand am in fata un sofer care ajunge mai repede la destinatie cu acei 5 cm patinati.

Si eu presupun ca se intampla din cauza senzorului FA. Poate acesta nu se dezactiveaza neaparat complet cand debifezi optiunea.

 

Poate vreun coleg care nu are bifata cel putin una dintre cele doua sisteme de asistenta FA/ACC sa mentioneze daca i se intampla fenomenul ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu au legatura nici senzorii, pentru ca eu nu am. M-am convins, am incercat si eu cu FA oprit si in continuare porneste cand se misca cel din fata.

Concluzia: it's not a bug, it's a feature :)) 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Las si eu o intrebare aici: observ de ceva vreme - nu prea circul cu masina prin oras - ca in mod aleatoriu, dupa ce opresc la stop - rpm constant relanti, cutia in D1 sau chiar in N insa decuplata, picior pe frana - in timpul stationarii masina pare ca are niste foooarte mici "smucituri" (retep, aleatoriu, nu constant, difera si intensitatea) - ca si cum ar fluctua relantiul, motorul n-ar merge "rotund" desi acul sta fix si asta s-ar traduce prin usoare "miscari" ale motorului care ar antrena si masina. Insa, stand in scaun pare ca si cum ar agata ceva in cutie (?) si masina ar vrea sa se miste. Se intampla astea chiar si cu motorul incalzit - acul la 90 grd.

Repet, senzatiile astea sunt foarte estompate, dar le simt. Sunt aleatorii, si daca bag cutia in P pare ca face la fel (dar parca se simt si mai incet).

In rest nu am identificat nicio prolema in functionarea cutiei, in mers schimba la fel de lin . Ma roade insa chestia asta si am zis prima data sa scriu aici.

Nu stiu daca am explicat indeajuns de clar, dar sper ca se intelege cat de cat...

Multam pt eventualele raspunsuri, daca sunt necesare info suplimentare raspund.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu cumva e compresorul de AC? (cupleaza / decupleaza)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@vvede: la asta nu m-am gandit, insa poate fi, deoarece in dimineata asta eram in P si tot la fel simteam, aleatoriu. Deci  nu avea legatura cu D sau N, la fel e si in P. O sa incerc sa opresc AC-ul (la mine e mereu pe auto). Mersi... 

(stiu ca poate a fost o intrebare usor paranoica) insa invatat cu diesel, acum pe banzina daca motorul nu se aude mai deloc, aud altele :) 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

12 hours ago, SwatKat said:

Las si eu o intrebare aici: observ de ceva vreme - nu prea circul cu masina prin oras - ca in mod aleatoriu, dupa ce opresc la stop - rpm constant relanti, cutia in D1 sau chiar in N insa decuplata, picior pe frana - in timpul stationarii masina pare ca are niste foooarte mici "smucituri" (retep, aleatoriu, nu constant, difera si intensitatea) - ca si cum ar fluctua relantiul, motorul n-ar merge "rotund" desi acul sta fix si asta s-ar traduce prin usoare "miscari" ale motorului care ar antrena si masina. Insa, stand in scaun pare ca si cum ar agata ceva in cutie (?) si masina ar vrea sa se miste. Se intampla astea chiar si cu motorul incalzit - acul la 90 grd.

Exact aceleasi simptome le are si a mea, cutie manuala M6, ceea ce ma face sa cred ca nu e de la cutie. Cand stau pe loc la ralanti, scoasa din viteza, se simt (cateodata) niste smucituri foarte mici si scurte, agataturi, ca si cand motorul ar vrea sa se opreasca pentru o fractiune de secunda. Pe turometru nu se vede nimic. Am fost la service, mi-au spus ceva de "catalizator". Am lasat-o moarta pentru ca oricum se intampla rar si in rest masina merge brici.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@freerider: multam de feedback. O las asa, deoarece, la fel, masina merge brici in rest. 

Am si testat cu AC oprit, la fel face. Indiferent de pozitia levierului in cutie - deci clar nu e de la cutie. Bun, sa zicem deocamdata ca "asa face toate" :) O sa pun o intrebare si la service ca ma apropii de prima revizie.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

A fost un missfire mic si nevinovat. Mai mult o eroare de senzori pentru ca eroarea nu a mai aparut de atunci.

Referitor la "smucituri", eu pe 1.4 TSI (fabricatie iunie 2017) nu am observat asa ceva. Si merg zilnic cu masina, atat la drumuri scurte prin oras cat si in afara. Intra-adevar, de cand au scazut temperaturile, motorul se incalzeste mai greu dar nu are trepidatii si in niciun caz nu da semne ca vrea sa se opreasca. De asemenea nu am observat niciun zgomot deosebit fata de cum se auzea vara. Asta este avatajul distributiei pe curea.

La amanta (Honda Civic), se simte imediat distributia pe lant. In perioada asta, pana se incalzeste, motorul are mici trepidatii ce dispar imediat ce uleiul ajunge la temperatura optima.

Modificat de Doc Morelli
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

N-am timp sapt astea (inca vreo 2) nici sa prea respir... Iar noaptea nu cred ca scaneaza nimeni :) 

Si nici nu prea am unde sa merg cu masina zilele astea... Incerc sa vad poate pana weekeendul viitor contactez un coleg de aici si sa vad cand si cum si cat ar dura o scanare. 

La mine turometrul nu misca, m-am uitat atent. 

@Doc Morelli: ce a insemnat la tine acel "random misfire"? adica cum l-ai identificat? 

Din putina mecanica pe care o cunoasc, n-ar trebui sa fluctueze turatia la misfire? sau nu e neaparat necesar...maine am de mers la un botez, incerc sa mai ascult din nou si sa vad si la esapament daca aud ceva nereguli.

Acu, daca tot mi-ati "bagat mortul in casa", :) am pus intrebari...

PPS. Nu-s trepidatii ca de diesel, ci ca si cand as trece peste niste bumpere mici in asfalt...

Modificat de SwatKat
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@SwatKat S-a citit masina cu OBDEleven si a fost detectata o singura eroare pentru un singur missfire. Eroare a fost stersa si 3 luni mai tarziu nu a mai fost detectata la citirea cu OBDEleven. Avand in vedere ca injectia comanda cateva milioane de aprinderi pe ora, nu m-am impacientat. Mai ales ca motorul merge perfect echilibrat si fara tremuriciuri.

Eventual, vino la o intalnire de duminica in Bucuresti si arata-ne cum face.

Modificat de Doc Morelli
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In weekend am tot fost pe drumuri cu treaba si n-am prea simtit nimic din simptomele descrise anterior, poate doar o data, cu motorul rece. 

Ori statia OMV din Bran de la care am pus benzina (aia de 100) acum vreo 3 sapt nu era chiar ceea ce trebuie, ori cine stie. In fine, daca termin cu raportarile sap asta poate ailalta apuc sa discut pentru o programare la colegi pe aici pentru o scanare... macar asa, de curiozitate. 

Oricum mai am 30 km pana la borna de 10k si probabil in primavara va fi prima revizie.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare,

Am o problema pe care nu am mai intalnit-o pana acum.

Ieri am facut plinul, pe “refuel quantity” imi arata 35L, au intrat aprox 38L. Dimineata cand am pornit spre birou, indicatorul de la rezorvor era “pe ultima [cenzurat] mica”, iar pana la birou a scazut pana la “penultima linie mare”.

Dupa cum se vede in poza “refuel quantity” e pe zero, iar la “range” imi arata o distanta normala cu un rezervor plin de mers in minunatul Bucuresti - 520km.

A mai patit cineva asa? De la ce sa fie? Care ar fi rezolvarea?

0BAF329E-CD92-4B41-AACE-F6D42B149D5A.jpeg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ma ajuta cineva cu codul de scutul motor care vine pe benzinara cu pachetul de drumuri grele sau un cod de caroserie.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Salut, va rog sa ma ajutati cu cateva sfaturi. Am achizitionat recent o Skoda Octavia 3 din 2013, 1.8 TSI, 180 CP, DSG, 70000 km. Cand apas pedala de acceleratie mi se pare foarte tare, se apasa greu, asta la.inceput, adica masina nu accelereaza greu, se misca bine, doar ca pedala mi se pare ciudata, nu e f sensibila, e normal?Mai am un.Logan si pedala e f moale. 

Masina nu a avut probleme,adica am acces la tot istoricul de mentenanta si daune, revizii facut la timp

La DSG 7+1 se schimba vreodata uleiul? Stiu ca ambreiajele sunt uscate, dar si aceasta cutie are ulei.

La acest motor 1.8 TSI se schimba distributia? Am cautat un caiet de service dar n-am.gasit

Ce service recomandati pentru operatiunile viitoare de mentenanta?

 

Multumesc mult

 

 

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • vdragos a închis acest topic
  • Bebeee a deschis acest topic

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!