Jump to content

Intrebari tehnice despre Octavia 3


Makron
 Share

Postare recomandată

+1 @100 de ore, ma uitam peste poze, aveti dreptate, nu am fost eu atent, ambele dati intre 27km/h respectiv 30km/h

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Exista pe undeva vreun tutorial pentru schimbare becuri proiectoare sau lumini interior (plafoniera)?

Am reusit intr-un final sa schimb toate becurile din masina, cu led-uri: portbagaj (simplu), plafoniere (spate simplu, fata dificil), torpedo (dificil) si footlights (dificil) + numar inmatriculare spate (putin dificil).

Mai ramane sa rezolv cu oglinzile, becurile pe marsarier si proiectoarele.

Modificat de Frnm
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cum ai reusit la plafoniera fata? eu m-am chinuit si m-am dat batut cand era sa rup ceva pe acolo

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Florin, eu tot nu inteleg. Propun sa ne intalnim si sa-mi arati "pe viu". Direct pe masina mea, fireste. :P

 

Ceva "adaptari" necesare sau ai scos becurile si ai pus LED-urile asa cum au venit?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Acesta este capacul catre trebuie scos primul (vezi poza) si pe urma totul vine de la sine. Ideea este ca si eu am tot incercat sa scot capacul unde sunt pozitionate becurile si mi-am dat seama ca cel mult pot sa il sparg/rup.

 

Nu au fost necesare niciun fel de adaptari. Paradoxal, chiar daca deja imi comandasem lampi led pentru nr. inamtr. spate, am facut un test inainte de a le schimba si am montat doar pentru verificare o placa led in lampa originala (fara adapator, fara codare). Spre surprinderea mea a functionat fara niciun fel de eroare. 

 

Cred ca sambata dimineata ma duc la Brady Militari pentru o vopsire de bara (un cetatean s-a gandit sa imi lase o surpriza in parcare) si daca ai timp ne putem intalni acolo inainte sa las masinia.

 

 

 

LE - poti sa intri pe pagina de prezentare a masinii mele sa vezi rezultatul partial (nu am apucat sa pun poze cu lampile nr. inmatr. spate montate si cu footlights led).

post-141858-0-04794500-1433396740_thumb.

Modificat de Frnm
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La O2 exista posibilitatea ca geamurile sa fie inchise automat daca au fost lasate deschise si incepe sa ploua. La O3 unde ar trebui setata optiunea? Are senzor de ploaie ai faruri automate.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Trebuie facuta activarea optiunii prin VCDS. Sunt baieti aici pe forum care te pot ajuta.

Modificat de Frnm
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am facut revizia de 2 ani (22 500 km). ulei castrol + filtru ulei, filtru aer, filtru polen + igienizare climatizare, reglat faruri + manopera = 840 lei.

Filtrul de aer arata bine dupa 2 ani dar cel de polen era extrem de murdar , deci trebuie schimbat anual.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Trebuie facuta activarea optiunii prin VCDS. Sunt baieti aici pe forum care te pot ajuta.

Multumesc. Un pic cam complicat daca asta este singura varianta... de ce ar fi scos oare functia din infotainment...? Modificat de hazard555
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Discutiile deviaza mult de la intrebarile tehnice despre produs.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 year later...

Va salut,

Am si eu o nedumerire. Nu stiu cum sa fac pornirea corecta a masinii cu Keyless si DSG. Nedumerirea este urmatoarea:

Care e varianta corecta?

1) Intri in masina, apesi frana, apesi butonul de start si porneste motorul.

sau 

2) Intri in masina, apesi butonul de start (isi face secventa, adica astept pana se sting becurile), apesi frana, mai apesi inca 1 data butonul de start si porneste motorul.

Intreb acest lucru deoarece am observat ca acum iarna, daca pornesc masina dimineata pe varianta 1) se chinuie pana porneste ca si cum bujiile nu ar fi suficient de incalzite, gen diesel din generatia veche.

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Stiu ca masina e noua, n-ar trebui sa fie probleme cu bujiile...

Si cred ca nici nu e cazul sa intreb ce tip de motorina folosesti...

ECU ar trebui sa stie cat timp e necesar pentru preincalzire, indiferent de secventa care o urmezi tu si abia apoi sa actioneze demarorul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am mai patit si eu in diminetile foarte reci (sub -10C) sa se balbaie motorul la pornire, cu MaxxMotion de la OMV. Daca pun contactul da 2 ori inainte sa pornesc, porneste mai usor. La cealalta masina (Nissan Qashqai) diferenta e si mai evidenta. Faptul ca e DSG e irelevant.

Nu stiu daca ar trebui sa nu sa stie ECU, dar cert este ca, si a doua oara cand pun contactul, martorul de bord pentru bujii sta aprins la fel de mult.

Modificat de iou.paul
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • kthor a deschis acest topic

Eu pornesc folosind varianta 2. Apăs o data, ca și suma as pune contactul, după care mai apăs odată pentru pornire.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare, vreau si eu sa schimb volanul la Octavia mea, am volanul în 4 spițe fără comenzi pe el deși am navigație, și am găsit oferta buna la un volan în 3 spițe tot de octavia 3 cun tot cu comenzi. Știu ca dacă vreau sa meargă comenzile trebuie sa fac și alte modificări dar dacă vreau doar sa îl pun pe cel în 3 spițe chiar dacă nu merg butoanele pot sa fac asta fără sa mai am nevoie și de alte piese gen spira de la etc?? Bineînțeles airbag îl iau de la asta

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut. Am o O3 2014 1.6 tdi si a fost cumparata fara cruise control (pilot automat). Se poate monta ? Ce trebuie facut? Seara buna.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Deocamdata doar la reprezentanta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

On 1/21/2017 at 8:31 PM, Eto said:

Va salut,

Am si eu o nedumerire. Nu stiu cum sa fac pornirea corecta a masinii cu Keyless si DSG. Nedumerirea este urmatoarea:

Care e varianta corecta?

1) Intri in masina, apesi frana, apesi butonul de start si porneste motorul.

sau 

2) Intri in masina, apesi butonul de start (isi face secventa, adica astept pana se sting becurile), apesi frana, mai apesi inca 1 data butonul de start si porneste motorul.

Intreb acest lucru deoarece am observat ca acum iarna, daca pornesc masina dimineata pe varianta 1) se chinuie pana porneste ca si cum bujiile nu ar fi suficient de incalzite, gen diesel din generatia veche.

 

Eu am manuala dar nu cred ca la DSG e diferit

Apas abreiajul(la tine frana), apoi apas odata butonul de pornire si se aprind becurile in bord, in functie de cat de frig este sta mai mult sau mai putin pana incearca sa porneasca motorul.

De ex: cand afara erau -16 grade a stat cam 5 secunde si dupa a pornit motorul din prima, nu s-a chinuit

Mi s-a intamplat doar de 2 ori pana acum sa se chinuie putin pana sa porneasca motorul dar nu era frig, probabil au fost alte cauze.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Buna ziua,

Imi poate spune cineva ce tip de ulei si care este norma acestuia pentru O3 - motor benzina 1.8 TSI?

vreau sa pun marca Castrol - cred ca se potriveste 5W30. Masina e setata pe interval extins.

Vreau sa cumpar de la emag un bidon de 1l dar aparent au foarte multe sortimente diferite de Castrol 5w30 la 1 litru si mi-e frica sa nu iau vreo tampenie. In 11 luni de la revizie e prima oara cand s-a aprins martorul de ulei, nivelul fiind acum sub zona hasurata pe joja.

Va multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

La parcarea asistata de pe ecran, distanta e reprezentata prin niste linii. Stie careva cam cat reprezinta o linie?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Buna ziua, de cateva zile am si eu o problema cu Octavia mea:

La fiecare franare scurta(dar si la o franare mai lunga sau mai intensa), la eliberarea pedalei se aude o pocnitura din fata. Zgomotul se aude doar la eliberare franei si se aude destul de tare nu prea ai cum sa nu il auzi.

Am observat ca dupa ce am spalat masina pentru cateva minute nu s-a mai auzit, dupa care si-a revenit.

Eu suspectez bucsele de la bascula ca am tot fost la Brady cu ele cu probleme de genul iarna scartaie peste denivelari si chiar acum 2 saptamani am fost si le-au gresat.Zgomotul a aparut acum cateva zile deci dupa ce am fost la Brady.

Am incercat azi si la PBV1 si a venit unul la o proba de drum si a spus ca e normal sa se auda asa ceva(I-am mai spus si de rontaitul la viraj stanga si a spus ca e normal).

La ei toate sunt normale... M-am enervat si am plecat.

Stie cineva de la ce e?

Modificat de Jorjest
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Jorjest , ti-au demontat bratele la gresarea bucselor mari ? Daca nu, se prea poate sa nu fi gresat unde trebuie. La remontare trebuie alte suruburi.  Dupa gresare, la mine tot se mai auzea ceva scartait/frecat la balansari mai mari si a fost de la rulmentii de sarcina ( aia din capul amortizoarelor).

Pentru rontait, daca se aude de la caseta de directie si se si simte in ea atunci au informare pentru inlocuire. Trebuie doar sa ridice masina pe elevator si sa verifice, nu au nevoie de proba de drum .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu stiu exact ce au facut ei dar scartaitul se auzea doar iarna la temperaturi scazute, acum nu mai face dar a aparut zgomotul asta(pocnitura). Cu rontaitul nu stiu exact de unde vine ca alti colegi de pe forum au spus ca e de la cutie si cred ca de acolo e ca in volan la mine nu se simte absolut nimic.

Modificat de lucian.1950
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • vdragos a închis acest topic
  • Bebeee a deschis acest topic

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!