Jump to content

Intrebari tehnice despre Octavia 3


Makron
 Share

Postare recomandată

Functia este activa doar noaptea (sau pe intuneric) gratie senzorului de lumina de pe spatele oglinzii adica spre parbriz. Odata activata functia oglinda se comporta normal dar ramane in standby si cristalele lichide sunt activate de fiecare data cand senzorul din partea de jos si orientat spre luneta detecteaza lumina puternica. Functia poate fi dezactivata manual cu ajutorul tastei de pe muchia de jos a oglinzii.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai si poze cu lucrarea finala nu primim si noi? :)

La cate modificari are (interior + exterior) ar fi destul de greu sa le "prind" in poze. Da' se pot vizualiza oricand "pe viu". ;)

Eventual la un test de consum... :P

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Funcția anti orbire a oglinzii interioare este afectata și de activarea/dezactivarea senzorului de ploaie din Bolero.

Modificat de Zodrac
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

da, e de 'vina' senzorul din spatele oglinzii retrovizoare, daca il acopar cu un deget oglinzile se inverzesc ziua. Probabil o sa-l acopar permanent cu ceva si cand nu vreau sa fie activ opresc din buton :D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da. Dar cred ca iti va aprinde si farurile... :) Nu e neaparat o problema, doar ca idee.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Exista pe undeva vreun tutorial pentru schimbare becuri proiectoare sau lumini interior (plafoniera)?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Au aparut ceva informatii oficiale despre Superb 3, printre care se precizeaza ca motoarele 1.8 si 2.0 tsi au distributia pe lant. Motorul de 1.8 cu 180 cp de pe Octavia 3 are distributia pe lant?? Eu stiam ca este pe curea aceasta varianta noua de motor.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Care sunt cazurile in care se reseteaza "long term" ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Aveti idee cum se regleaza duza de la stergatorul de pe luneta? De ceva vreme nu mai arunca lichidul decat pana la jumatatea stergatorului.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Care sunt cazurile in care se reseteaza "long term" ?

Ai manual?

Ai cautat?

La 100ore sau 10000km!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

motorul de 1.2 TSI si 110 cai este pe curea sau lant? 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

E pe curea. Practic e acelasi motor ca pana acum doar l-au softat un pic sa fie cu EU6 si cativa caluti in plus.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ok, multumesc. deci nu mai are problema cu intinzatorul de lant.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Teoretic ar cam fi motor nou, e in 16 valve, turbina dispusa altfel, etc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

 

Care sunt cazurile in care se reseteaza "long term" ?

Ai manual?

Ai cautat?

La 100ore sau 10000km!

 

Merci de raspuns si bine ca nu mi ai dat si vreo palma ca am indraznit sa intreb asa ceva fara sa caut in prealabil in manual.

Pt asta exista forumul. Sa discutam.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Administrator

Care sunt cazurile in care se reseteaza "long term" ?

Ai manual?

Ai cautat?

La 100ore sau 10000km!

Merci de raspuns si bine ca nu mi ai dat si vreo palma ca am indraznit sa intreb asa ceva fara sa caut in prealabil in manual.

Pt asta exista forumul. Sa discutam.

Nu, te înșeli. Este datoria ta sa citești manualul de utilizare, nu sa întrebi ce îți trece prin cap pe forum
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am intrebat ceva care nu avea legatura cu masina? Cu O3?

Asta inseamna ca am intrebat ce imi trece prin cap?

Ma scuzati ca nu am retinut tot ce scrie in cele 280 de pagini ale manualului de utilizare si mi-am permis sa adresez  aici o intrebare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ca mica completare: experienta personala - au fost 2 reseturi pana acuma long-term (in bord undeva pe la ~5800km), si ambele au avut loc in jur de ~2700km, nu am prins personal long-term de peste 2800km.

 

Experienta personala, nu am retinut detaliul din manualul tehnic, insa imi vin greu sa cred ca am facut de doua ori ~2700km intr-un interval de 100 de ore

 

Incerc sa compar manualul cu experienta personala in 3 saptamani - voi pleca la un roadtrip de peste 5000km...

 

@barqqsanu: nu se poate regla pe garantie? Eu am avut experienta cu cel de la "copilot" , sa miscat undeva la peste 4000km in bord, arunca peste masina - recunosc ca am facut in service reglarea pe garantie, insa nici nu cred ca este prea "tehnic" sa nu o reusim singuri -oricum daca afli sau dai de ceva informatii mai concrete, apreciez un reply/detaliu/PM, mersi!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Inainte de a fi o comunitate, un forum este un grup de discutii. Un loc in care fiecare contribuie cu ceva. Nu neaparat un loc in care fiecare asteapta sa primeasca. ;) Iar faptul ca inainte sa pui o intrebare iti faci un minim de "cercetare" prin accesarea celor mai la indemana materiale (iar manualul este unul dintre acestea - alaturi de functia de cautare as mai adauga) reprezinta, in mod indirect, o contributie. Pentru ca arata un usor respect pentru restul membrilor, o remuneratie indirecta a efortului depus de cei care contribuie activ din partea celor care, fara a avea in asta o vina, contribuie mai mult in mod pasiv.

Departe de mine gandul de a-ti fi profesor corsi, tie si celor pentru care RTFM ramane in continuare un acronim. Dar nu este oare raspunsul taios pe care l-ai dat catre warlock o invitatie la flame?! Un fel de "bataie" virtuala, acel "rau" la indemana - calea prin care evitam atunci cand suntem "taxati" sa recunoastem ca poate am gresit, crezand ca cea mai buna aparare ramane atacul.

E adevarat, warlock ti-a raspuns cam "in doi timpi" (suntem in zona auto, perii n-au prea multa importanta aici :P) insa asta pentru ca tu ai cerut un astfel de raspuns. Prin modul in care ai intrebat.

Si nu e vorba ca intrebarea pusa de tine, corsi, avea legatura cu O3. Topicul curent se refera la intrebari tehnice. Ceva mai serioase. :) Stiu, in "adancul" ei si intrebarea ta avea ceva "gene tehnice". Dar plecand de la premisa asta cam toate intrebarile devin tehnice. Cum ar fi cea in care as intreba care dintre cele trei pedale este ambreiajul si cum trebuie apasat. Sau de unde se activeaza pilotul automat. Si tot asa... ;)

 

@ToniM:

Este asa cum a spus warlock. S-a nimerit probabil sa faci aproximativ acelasi numar de km in 100 h de doua ori. :)
 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Scuze tuturor, nu am fost deranjat de intrebare, dar exprimarea mea a parut mai dura decat voiam.

O sa stau la colt 10 minute.

manualul masinii, oricat de tehnici am fi sau descurcareti, e bine de parcurs.

...acest mesaj se va autodistruge...cu vointa moderatorilor. Multumesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Experienta personala, nu am retinut detaliul din manualul tehnic, insa imi vin greu sa cred ca am facut de doua ori ~2700km intr-un interval de 100 de ore

 

Daca in acei 5400 km ti-ai pastrat si traseul obisnuit si stilul de mers, inseamna ca ai avut o medie orara de 27 km/h. Ceea ce nu-i imposibil/improbabil deloc pt un traseu preponderent urban. :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

DanNiculescu

Am si eu o intrebare, ca nu am gasit pe nicaieri. Senzorii de parcare (spate) au afisaj pe Bolero, sau sunt cu avertizare sonora doar?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Au afisaj pe Bolero.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

 

Experienta personala, nu am retinut detaliul din manualul tehnic, insa imi vin greu sa cred ca am facut de doua ori ~2700km intr-un interval de 100 de ore

 

Daca in acei 5400 km ti-ai pastrat si traseul obisnuit si stilul de mers, inseamna ca ai avut o medie orara de 27 km/h. Ceea ce nu-i imposibil/improbabil deloc pt un traseu preponderent urban. :)

 

 

E corect. Eu am observat ca a facut primul reset, la 100 ore. Acum am cam 6300 km, iar dupa primele 100 ore, dupa cum am socotit, aveam cam 4900 km, deci o viteza medie (preponderent de sosele nationale) de pana in 50 km/h. Asta ar insemna cam dublu, aproximativ, fata de ToniM, care foloseste masina mai mult in oras, plus ca orasul lui e mai mare :) , iar la el s-a resetat de doua ori in timp ce la mine doar o data, la numar aproximativ egal de kilometri totali.

 

As completa ca, daca ar fi sa se reseteze la numar de km, ar trebui o medie de peste 100 km/h, ceea ce cred ca se adreseaza doar detinatorilor din tari unde se merge cu masina pe "autobahn" cale de, se zicem, 100 km zilnic (poate nici atunci!). S-ar strange cam 2500 km/ luna, ceea ce pentru mine ar reprezenta o buna exploatare a masinii (diesel) din mai multe puncte de vedere (protejarea motorului, optimizarea intervalelor de service, etc.), spre care tind, dar nu prea vad cum as putea sa realizez.

 

Ramane atunci sa ma setez ca reset-ul se va face la 100 ore, asta fiind in concordanta cu reviziile la 15.000km sau cel mai probabil un an, ceea ce, in conditii exploatarii masinii in tarisoara noastra (preponderent nationale plus cateva segmente de autostrazi, si in oras cand e nevoie) si cate un concediu pe an in afara, eventual un weekend lung la ski, se inscrie in limitele "bunului simt". Despre intervalele de service am vazut multe posturi, concluzia mea e ca "nemtii cu distantele si cu service-ul variabil, iar noi cu timpul si cu intervalele fixe de service". M-am luat cu fabulatiile statistice, scuze...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Bebeee a deschis acest topic
  • vdragos a închis acest topic

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!