Jump to content

Intrebari tehnice despre Octavia 3


Makron
 Share

Postare recomandată

Panoul ala are rol de a atenua zgomotul mai pregnant la motoarele diesel...din pacate intra si el in programul de cost reduction. Daca existau pe capota niste grile de admisie aer si le obturai cu panoul ala as fi zis ca influentezi racirea motorului. Cancan... Eu la Fluence benzina nu am avut panou initial, mi-am montat unul AM si nu am avut nici un comentariu din partea service-ului legat de supraincalzire, garantie etc. Motorul nu a suferit cu nimic.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pe mașina din semnătura am montat capitonaj și nu am văzut abur niciodată la umezeala. Și eu cred că e reducere de costuri.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu am capitonaj la Leon, dar tot am vazut aburi, doar ca foarte rar.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Primele tsi-uri de la O2 aveau din fabrica capitonaj. De ce acum nu mai este bun? Costuri?

 

Aburul iese de la diferente de temperatura, ce vi se pare anormal?

Modificat de teologul
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am zis sa aduc si ceva productiv la forum nu doar sa stau pe bara...

 

stiu ca e la moda subiectul cu saptamana 22 asa ca am cercetat internetul si am aflat urmatoarele din acest link (http://www.automotiveworld.com/news-releases/skoda-geneva-motor-show-2015/):

 

- toate motoarele o sa fie euro 6

- motorul 1.2 TSI 105 CP o sa aiba 110CP (ca la LEON)

- motorul 1.4 TSI 140CP o sa aiba ~147CP

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Rog si eu un coleg de forum sa ma lumineze cu privire la schimbarea setului de roti "stock" (Minoris 16") cu unul de 17": ce optiuni am cu privire la roata de rezerva?

 - pot pastra roata "stock" de 16" (diametru' mai mic cu 2mm)?
 - trebuie sa cumpar o roata "normala" de 17" (nu sunt sigur daca are loc in spatiul pentru rezerva)?
 - trebuie sa cumpar o roata de uz temporar de 17" (PCD 5 X 112, ET?)?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu am roti pe 17 si rezerva e pe 16. La inceput am fost contrariat, dar mi-au explicat la dealer ca daca inaltimea totala a rotii (janta+cauciuc) este identica in ambele cazuri nu sunt probleme. Am cautat apoi pe net si asa e. In concluzie, vezi ce cauciucuri pui pe 17. Ce faci cu jantele pe 16"...le vinzi?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Acum am 205 55 R16 si urmeaza sa montez 225 45 R17. Diferenta de diametru ar fi 2,4 mm in favoarea celor de 17". Neglijabila asa ca ma gandeam si eu sa pastrez rezerva de 16". Simulasem insa o configurare pe Skoda si acolo, daca alegeam jante de 17", ma avertiza ca asta presupune roata de rezerva de uz temporar. Din cauza asta am zis sa ma lamuresc si cu o intrebare aici.

Referitor la setul de roti de 16", cel mai probabil il voi vinde (oricat as aprecia anvelopele de iarna cu care este echipat - Dunlop Winter Sport 4D - lipsa spatiului de depozitare ma forteaza s-o fac). Voi vedea azi ce oferta imi vor face si cei de la care iau setul de 17".

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Tot asa, am Teron pe 17, roata de rezerva stock pe 16. Identic cu ce a spus @barqqsanu, inaltimea conteaza, ori fiind de rezerva, nu cred ca apuci sa faci cu ea >2000km.

 

Eu am vrut sa schimb jantele pe 17 cu care a venit masina pentru un set de 16 pe tabla, si sa raman cu aliaj doar pe vara pe 17, insa acuma cred ca voi ramane cu 2 seturi de aliaj pe 17, unul vara / unul iarna, nu cred ca ma mai complic sa le vand - oricum se pierde, chiar si fiind folosite doar 1/2 luni.

 

@kthor: revenind la intrebarea ta, confirm 205/55 R16 - roata de reyerva, si 225/45 R17 pneuri si jante iarna&vara, este in ordine pentru drumuri nu prea lungi, si totusi viteze adaptate ;)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Jantele de 17" vin cu cauciucuri mai late (225 fata de 205) si trebuie vazut daca incape roata de rezerva in spatiul ei din portbagaj. O sa ma uit si eu la mine, chiar nu mai tin minte ce roata de rezerva am.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@ToniM:
La orice vanzare vei pierde, chiar si atunci cand sunt noi. PBN mi-a oferit, cand a sosit masina, 70% din valoare lor (ma gandeam inca de atunci la un schimb insa nu aveam motivatia practica a "amortizarii" setului de roti). Si asta sub forma unui discount (deci trebuia sa cumpar tot de la ei - Hawk la 4k setul) asa ca nu prea ai ce sa faci in privinta "devalorizarii". Bine ca ai unde sa le depozitezi. ;)

Oricum, cand am decis sa trec la 17" am luat in calcul o pierdere de 100% la tot ce insemna 16" (jante + anvelope vara/iarna). Ba chiar eram (inca mai sunt da' logica spatiului ma trage in jos) decis sa maresc cheltuielile cu un sablat + powdercoating pentru 16" (in caz ca nu ma impac cu 17"). Problema este ca inca aleg sa ignor faptul ca nu am unde depozita, pe termen lung, un set complet de roti (hotelurile de anvelope ies din discutie din cauza lipsei de incredere). Ca sa nu mai zic ca am si un set de anvelope de vara :)... insa acolo cred ca rezolv repede.

@TudorM:
Din ce am verificat ar trebui sa incapa. Ca diametru este loc. Ca inaltime (ma rog, latime per se) posibil sa ridice "podeaua Simply Clever" cu maxim 1 cm. Insa nu ma gandesc decat la roata de rezerva de uz temporar (pe care nu prea vad de unde s-o iau) sau la una de tabla de 16" (in caz ca n-o pot pastra pe cea din aliaj daca voi vinde intreg setul de 16").

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

kthor, nu cred ca este vreo problema daca folosesti o rezerva pe 16, tu avand roti de 17. Oricum nu ai sa mergi 5000km cu ele asa, tot pana la prima vulcanizare unde repari anvelopa.

 

exact asa am facut si eu cu jantele si anvelopele. Dupa ce am cumparat jante pe 17 hawk si anvelope de vara, cele cu care a venit masina velorum 16" le-am pastrat pentru iarna (pretul pe care l-as fi luat ar fi fost foarte mic chiar daca erau impecabile) si acum a ramas sa le vand pe cele pe 15" tabla cu anvelope de iarna. Avantajul meu este ca am unde sa le tin chiar pe toate.

Modificat de doggy
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare. Are cineva idee daca pe Octavia 3 se poate pune retrofit cruise control ? Daca da, cam cat ar fi costurile?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cauta in zona de servicii...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

A incercat cineva sa scoata emblemele Skoda?

Scrisul l-am dat jos foarte usor (mai dificil a fost sa sterg ramasitele de adeziv :D) insa la embleme nu sunt sigur daca este vorba doar de adeziv sau mai sunt si ceva suruburi/nituri implicate.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu am avut o tentativa, dar m am linistit repede cand am vazut cam ce presupune. Nici timp, rabdare dar cu siguranta nici pricepere nu as avea. Pe topicul masinii mele (parca) descriau colegii cam ce trebuie facut

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am vazut ca ai amanat momentan "proiectul". :) Si eu tot aman "black pack-ul extins" de ceva timp (am apelat chiar si la colantare sperand sa nu fiu nevoit sa intervin "chirurgical") dar intr-un final mi-am comandat tot ce trebuie ca sa-mi fortez putin mana.  :D

Nu pare chiar simplu asa ca daca nu-mi iese o sa apelez la PBN (desi as fi preferat ca inlocuirea capacelor de oglinzi, eleronului si emblemelor s-o fac eu iar ei sa se ocupe doar de rama de la grila radiatorului si manerele de la usi).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Buna ziua

Puteti sa imi spuneti daca este vreo diferenta intre Maxi-DOT si Maxi-DOT color, in afara ca unul este color ? ( Vreo informatie in plus la cel color, sunt asezate informatiile mai bine, etc. sau singura diferenta este doar culoarea ).

La "Volan multifunctional sport", ce comenzi sunt disponibile pe volan in afara de cele pentru telefon si radio ? De exemplu, la Seat Toledo se puteau schimba informatiile afisate pe Maxi-DOT.

Multumesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La volanul sport cu comenzi ai două rotite, poți schimba radio, afișajul maxidot, da telefon, volum radio. Poți vedea în topicul mașinii mele cum arată ;)

Cât despre diferența între maxidoturi nu te pot ajuta, nu sunt în cunoștință de cauză, dețin color, nu m-a interesat celălalt

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Voi aveti plasa pe polita spate ca cea din poza atasata, alea din portbagaj se cumpara , le am dar cea de pe polita ...?

post-48100-14282301724636_thumb.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am dat o fuga pana la masina, cel de pe "polita" nu il am. Carligul alb este prezent, insa nici nu mi-am dat seama cum se poate prinde acel sistem de plasa pe el - am cautat carlige :(

Modificat de ToniM
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Este o alta polita cu plasa pe ea, am un cod dar nu sunt sigur de el si speram sa aiba cineva sa imi dea codul, dar una fara prasolar retractabil

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

plasa de sub polita aia face parte din pachetul "Sun & Pack 1", am pus eu

post-8103-0-59755900-1428266379_thumb.jp

 

sub polita se mai poate pune o tavita - foto din catalog

 post-8103-0-73876700-1428266714_thumb.jp

 


 Carligul alb este prezent, insa nici nu mi-am dat seama cum se poate prinde acel sistem de plasa pe el

carligul alb nu are treaba cu plasa, de el poti agata banda aia de care tragi cand ridici podeaua portbagajului sa iti iei sculele de acolo.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Misto tavita de sub polita... buna mai ales acuma de Paste :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Destul de utila insa se umple repede cu nimicuri (cel putin in cazul meu). :)
Are avantajul ca poate culisa usor pe sina de sub polita si are si pozitie de blocare pentru a nu scoate diverse sunete la drumuri mai "naravase". Tot ca avantaj, compartimentele sunt "dinamice" (separatoarele pot fi mutate functie de necesitati).
"Problema" ar fi ca reduce cu cativa cm din inaltimea spatiului disponibil sub polita.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Bebeee a deschis acest topic
  • vdragos a închis acest topic

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!