Jump to content

Intrebari tehnice despre Octavia 3


Makron
 Share

Postare recomandată

"deci pana la urma, acel cheder departat, provoaca vreo problema sau este ok? ce se intampla daca ploua si apoi ingheata acel material de acolo ? Asta e mai degraba intrebare pentru posesori :)"

 

Raspuns: nimic.

 

Am o propunere, pentru a afla raspunsurile la intrebarile tale cred ca ar trebui sa te adresezi producatorului. El stie cel mai bine care au fost factorii ce au dus la adoptarea acelor solutii constructive. Dealerul doar intermediaza vanzarea (vinde frumos marfa)...

Modificat de mariusd4
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cam asta ziceam si eu... nu cred insa ca inginerii de la Skoda vor oferi explicatii publicului despre cum au ajuns sa adopte anumite solutii de etansare, etc.

 

Daca in urma unor sesizari pe scara larga, nu izolate, se va constata ca o solutie anume genereaza probleme, vor lua masuri pentru imbunatatiri, fie prin chemare in service - daca este cazul - fie prin reproiectare la lotul / generatia / modelele urmatoare. Sunt sigur ca Skoda se respecta intr-atat incat sa ia in serios toate feedback-urile pertinente.

 

Pana acum eu nu am bagat de seama ca solutia constructiva indicata de tine sa genereze vreo problema. Ramane de vazut.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Administrator

Toate intrebarile tale sunt puse de pomana la dealer - ok, se pot face interogari din partea lui la importator insa sunt sigur ca nici acesta nu are raspunsurile...

 

E ca si cum ai intreba un vanzator de iaurt ce culoare si cate ugere a avut vaca de-a facut laptele... Poate intreba la fabrica de iaurt, care la randul lor paseaza intrebarea fermei si poate de acolo i se va spune ca au facut o cercetare cum ca vaca baltzata cu 4 in loc de 5 tzatze da o productivitate mai buna sau orice alt motiv care justifica intrebarea/intrebarile

Iertare pentru comparatia exagerata - a fost in spirit de gluma, nu ma dau destept sau altceva :D

 

Sfatul meu? Bucurati-va, oameni buni, de masini si de garantia oferita de producator si nu le mai cautati atat in coarne (sic! :) )

 

cheers

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Referitor la genul acesta de problema, eu am sesizat spatii la aparatorile de noroi. La toate 4 este cate un spatiu de 2cm intre aparatoare si conturul interior al aripii si chiar nu stiu ce sa cred in legatura cu asta. Si la voi e la fel? Si o a 2 a intrebare: tocmai am primit o copie dupa talonul masinii unde scrie ca dezvolta 180 cp la 6200 rpm. Poti ajunge la 6200? In modul sport schimba la 6000 treapta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

 dezvolta 180 cp la 6200 rpm.

Au scris ce au putut si ei pe acolo. 

 

Corect ar fi asa:

post-8103-0-20933200-1424703464_thumb.jp

Poti ajunge la 6200? In modul sport schimba la 6000 treapta.

Probabil cu o cutie manuala sigur ajungi. Cu DSG nu stiu...Ai calutii astia de la 5100.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Foarte corect! O sa incerc candva si in modul manual poate ajunge asa pe rosu.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pe modul manual sigur poți, te vei duce în limitare. În extrema cealaltă, îți va retrograda automat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@dudu mi-a placut raspunsul :D

 

imi inchipui ca intrebarile mele nu au raspuns la dealer si nici mai departe. voiam doar sa vad si opiniile posesorilor. Sotia mi-a zis ca 1 din 10 daca observa chederele dar mie mi-au sarit in ochi inainte sa ma pun la volan ...

 

 

multumesc de interventii tuturor

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Chederele sunt la fel la toate masinile din grupul VAG. Si eu am fost sceptic la inceput, dar pana acum si-au facut treaba ok. De intrat apa in usa nu intra caci pica etans pe geam.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cum se demonteaza grila din dreptul radiatorului de jos, intre proiectoare?

Ma gandesc ca e prinsa in cleme dar sa nu rup vreuna as astepta o metoda exacta de demontare.

 

post-17144-0-62538400-1424768501_thumb.p

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Colegii cu dsg 7, ati sesizat vreo modificare in comportamentul cutiei? Smuncituri, accelerari in gol sau alte raspunsuri anormale ale cutiei?

Multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu unu nu desi as putea sa jur ca in anumite momente knd opresc din drive pe loc,in prima secunda,desi am frana calcata bine are o mica intentie de a pleca. Dar poate ridic pedala foarte putin fara sa realizez.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nici eu nu am obs vreo anomalie la Dsg7

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

A mai observat cineva fenomenul aburirii masive a capotei la cea mai mica ploaie/umezeala? Odata ce mi s-a incalzit motorul si ploua, ies niste aburi de pe capota de zici ca am facut foc de tabara sub. Vechiul Leon sigur nu facea asa si nici nu pot sa zic ca am observat vreodata vreo alta masina in trafic sa faca la fel, indiferent de masina/motorizare.

 

2.0 TSI nu are captuseala acea de sub capota si cred ca nici celelalte motoare pe benzina de pe O3 nu au, nu? Vechiul Leon in schimb avea si cum am zis, nu aveam parte de fenomenul asta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@TudorM:

Eu l-am si filmat "pe la inceputuri" crezand ca este vorba de ceva anormal. De observat, l-am observat la prima ploaie.

Pana la urma, nimic ingrijorator... o fi de la carbuni. ;)

 

@ToniM:

Din pacate nu este recomandat panoul de insonorizare la TSI (PBN + Brady).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

De ce nu e recomandat panoul de insonorizare la TSI ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ca apoi arata ca un golf cand ridici capota, alt motiv nu vad sa fie :)). Golfurile cu exact acelasi motor au captuseala.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da, asta am intrebat si eu la Avia, avand in vedere ca GTI-ul are asa ceva. Am primit tot un raspuns ce denota cunostinte tehnice lipsa...

 

Deci macar si la 1.8 TSI se manifesta. Ceilalti cu TSI de alte cilindree ati observat acelasi lucru? Sincer, nu mi-am facut probleme, dar eram curios daca-s eu mai "norocos".

 

@ToniM, da probabil ca asta e solutia. Dar daca e sa ma apuc sa comand, as comanda intai altele (amortizoare capota, lumini portbagaj + oglinzi). Inca nu m-am preocupat de astea.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

E relativ ieftin capitonajul asta, la skoda octavia 2 costa aprox 140 ron la reprezentanta (acu 3 ani cand mi-am luat)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La mk7 1.4 tsi am capitonaj si ies si aburi de pe capota.

Modificat de Silviu_7
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca va ajuta cu ceva, Golful 3 (benzina) n-are capitonaj si am observat aburi, iar la Passat si Octavia (diesel), este capitonaj si n-am observat aburi.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

De ce nu e recomandat panoul de insonorizare la TSI ?

 

PBN: producatorul nu recomanda instalarea de elemente suplimentare in compartimentul motor... cu atat mai mult la TSI... (n-am insistat sa aflu de ce :D )

 

Brady: posibile probleme de disipare a caldurii la motoarele TSI (asta dupa ce am intrebat eu daca montarea panoului ar afecta disiparea caldurii produsa de motor)... ;)

 

Skoda (alti "experti" la info center-ul lor oficial, seamana cu cei de pe Superskoda dupa raspunsuri, mai ales cele referitoare la suprafata frontala & co.): se interzice montarea elementelor cu rol termo(supresor/conductor) in compartimentul motor... altele decat cele prevazute si montate de fabrica... :icon_thumleft: ...si cum un powerbox nu are deloc un astfel de rol, producatorul ne da voie sa-l montam... sau nu?! :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si la mine apar aburi pe ploaie in draci. Se pare ca motoarele pe benzina se incing mai repede + lipsa capitonajului.

Si eu am primit raspunsuri similare: se poate supraincalzi motorul daca adaug acel capitonaj.

 

Sincer nu m-as risca sa il montez..

PS - daca mai face cineva din Buc comanda la superskoda ma bag si eu pt niste amortizoare capota.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Deci...daca pe Golf 7 exista...chiar pe GTI...pe Octavia de ce nu? Cred ca pur si simplu au facut taiere de costuri...nu are legatura cu supraincalzirea...bla bla

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Bebeee a deschis acest topic
  • vdragos a închis acest topic

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!