Jump to content

Intrebari tehnice despre Octavia 3


Makron
 Share

Postare recomandată

Daca tin minte bine, trebuie dezactivat si S-S. Ca altfel, daca esti cu motorul cald (oricum doar asa e recomandata plecarea in forta) iti poate omori distractia. ;)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Chiar ca iti omoara distractia. Am ajuns langa manual. Aveti dreptate: asa se face, doar ca traducerea te poate face sa te calci pe picioare deasupra pedalei de frana.post-149109-0-44906300-1424281805_thumb.post-149109-0-39324000-1424281839_thumb.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am facut testul in seara asta si nici cu ASR-ul si S-S-ul dezactivate refuza sa se lase turata mai mult de 1300 1400 rpm..Ori fac eu ceva gresit ori nu merge,caz in care as fi profund dezamagit.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am aflat in cele din urma ca DSG 7 nu are launch control.. Neplacut moment dar trebuie sa ma conformez. Nu e ceva ce as utiliza decat foarte rar dar in opinia mea este un minus de luat in considerare cand alegi o transmisie.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu cred ca ar trebui sa te bucure vestea. :)

DSG7 nu este genul de cutie careia sa-i testezi limitele (nici macar "foarte rar"). ;)

Si pana la urma nici Octavia nu este genul de masina pentru care sa fie indicat asa ceva.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu am incercat launch control-ul de cateva ori dupa ce am terminat rodajul, sa vad cum e. Si da, pleci ca din pusca, dar tot trebuie sa fii foarte atent la conditiile de aderenta. Pe asfalt chiar si doar putin umed, nici LC nu poate face mare lucru si tot invarti rotile in gol. In trafic normal te ajuta mult mai mult simplul fapt ca ai DSG si schimba mult mai rapid decat poate un posesor de manuala.

 

Oricum cu orice motor de peste 150cp poti sa pleci foarte tare in trafic, la nevoie. Nu uitati ca in Europa media de putere la masini e pe la 100-110cp. Probabil ca la noi e si mai mica de atat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sunt foarte constient si de acord cu voi, insa din punct de vedere ingineresc consider lipsa LC-ului in cazul acesta ca si carenta tehnica, considerentele tehnologice pentru care nu exista LC sunt 100% de natura economica pentru producator. Oricum o sa imi sterg din minte treaba asta si o sa ma concentrez asupra placerii condusului acestei masini reusite. :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Astazi am avut parte de ceva nefericit. M-a lovit un vw caddy pe autostrada, la 60-70km /h si masina mea a cam ajus asa:post-133304-14245168769484_thumb.jpgpost-133304-14245168834056_thumb.jpgpost-133304-14245168860139_thumb.jpgpost-133304-14245168896034_thumb.jpgpost-133304-14245168930946_thumb.jpg este cineva priceput sa-mi zica si mie daca rotile stau asa , este afectat lonjeronul sau doar vreun braț rupt.... Navlegul cu polo m-a lovit din partea dreapta direct in roata, cred, m-a aruncat in parapete in stanga dupa care m-am dus incet spre dreapta dar taras deoarece rotile nu se mai invarteau... roata din stanga este impinsa spre spate... cand s-a oprit masina ea era in drive dar totusi motorul stătea pornit fara nici un fel de problemă. Oare a afectat si cutia? Tin sa precizez ca sunt cu ea in germania si o sa am de tras cu astia de la porsche asigurări. ...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Roata sta mai in spate , acolo ai bascula amortizor si portfuzeta ce pot fi strambe sau cadru motor , pe el se prinde bascula. Incearca sa o faci in germania, daca ai unde sa stai, poate iese treaba mai corecta decat la noi

Si janta pe st vad ca deformata intr un mod ciudat

Modificat de Alexandru P
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

99% lonjeronul nu are nicio problema. Toate celelalte trebuie constatate in service. Dureroasa intamplare. . Iti urez sa se miste repede cei cu asigurarea si service-ul sa o scoata ca noua! In orice caz cel mai probabil daunele par mai grave decat sunt cu adevarat!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu lucrez aici... aici stau cu masina si nu voi fi de acord daca cei de la porsche asigurari zic sa o aduc in tara ptr reparatii... sunt terminat psihic ...pana luni cei de la porsche au inchis, luni o sa sun la ei sa vad ce zic... la cum arata masina nu cred ca va fi foarte ieftin. mai am o intrebare, airbagutile nu au sarit dar mi s-a aprins becul de la airbag in bord si primesc atentionare si pe maxidot. De cutie ce ziceți, o fi fost in vreun fel afectată?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Suntem cam offtopic aici, poate muta un moderator disctia aici: http://vwforum.ro/forum/108-legislatie-asigurari/, dar la de ce sa o repairi pe asigurarea ta?

Tu ai fost de vina? in postul anterior spuneai ca ai fost lovit, nu ca ai lovit.

La ce societate ai CASCO?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In germania e alt sistem. Iti repari masina p asigurarea ta si asigurarea ta isi ia banii de la asigurarea lui... in fine nu de asigurare mi-e frica... de c ar putea avea masina, motorul, cutia...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@cipriantinu...iti inteleg pf nelinistea dar impaca-te cu ideea ca pana cand nu o vad meseriasii nu stii exact pagubele. Detaseaza-te, ai asigurare, o sa pierzi ceva timp dar se va rezolva, sunt lucruri mai importante in viata

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Porsche Asigurari :) Masina e in leasing

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mda... stiam ca Porsche asigurari doar intermediaza polite (broker) nu stiam ca emit si in nume propriu.

In cazul acesta mi se pare complet aiurea sa nu ai un numar de contact non-stop sa stie si clientu' incotro apuca cu masina...

In conditiile de asigurare nu se mentioneaza nimic in acest sens?

Modificat de loghy
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca ai asistenta rutiera, trebuia sa suni la ei si sa ceri platforma. In orice caz, se poate repara si in Germania, dar unele companii de asigurari limiteaza desapgubirea la nivelul unei reparatii similare in Romania. Spre exemplu daca ora de manopera in Ro este de 40 EUR si in Germania este 100 EUR, diferenta o suporti tu. 

Trebuie sa citesti conditiile de asigurare.

 

Insa sunt si cazuri fericite cand manopera sau piesele sunt mai ieftine in alte tari (chiar si Germania), fata de Romania. 

 

Tot ce am zis mai sus este valabil daca polita casco are extindere teritoriala in afara Romaniei (din cate stiu Porsche Asigurari are, intrucat ei nu emit si polite RCA).

 

In alta ordine de idei, nu te pot obliga sa iti repari masina pe casco cu regres pe RCA-ul vinovatului. Polita Casco este facultativa si puteai sa nu ai polita casco.

Eu as incerca sa o repar direct pe polita RCA a vinovatului.

 

Bafta!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Imi inchipui ca accidentul fiind in Germania trebuie sa se supuna legilor din Germania.

Daca acolo legea spune ca o repari pe asigurarea ta si apoi asiguratorul primeste despagubirea de la societatea vinovatului nu prea ai cum sa faci altfel.

Imi inchipui ca daca nu avea casco o repara din buzunar si apoi primea despagubirea.

Modificat de loghy
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu merge chestia asta. Asa am zis si eu polițistului dar el mi-a zis ca nu merge asa. Firmele de asigurare se inteleg intre ele... deci eu nu prea am nimic de facut... luni o sa sun la ei sa vad c se face...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@cipriantinu: succes, am avut si eu incident in germania, si cu masina inmatriculata in germania - privat - , si cu masina inmatriculata in autria - firma - , ambele dati vina "celuilalt", insa s-a rezolvat fara batai de cap.

Am un prieten care a facut o distractie, pe vina lui, cu nr de romania, in germania, si stiu ca a fost multe "hartogarii", insa fiind din vina lui, ar trebuie sa vb la Porsche, sigur au ceva parteneri, nu iti fa prea multe griji, e ameabil si de bun simt in germania - din experientele mele personale - DA, e f f f f f neplacut sa iti vezi jucaria asa, insa cheer up si bine ca nu a fost si cu alte daune decat ceva financiare si de masina ;)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut,

 

am si eu cateva intrebari pentru posesorii de O3

 

1 - chederele de la geamuri ... este vreun motiv pentru care au diferenta aceea de 3-4mm fata de geam ? nu cred ca au innebunit cei de la Skoda (doar au pus si pe Rapid aceleasi chedere) dar eu nu-mi explic cum sunt mai bune decat cele clasice care se "lipesc" de geam?

 

2 - fetele de usi ... chiar nu exista solutii pentru plasticul care se gaseste la nivelul cotului ? O2 avea textil iar acum au pus doar plastic ?

 

3 - parasolarul sofer si pasager .... mi se pare incredibil ca nu au luminita (stiu ca pot parea exagerat dar totusi masinile din "gama" octaviei au toate -> opel astra / vw golf / seat leon etc.)

 

 

multumesc anticipat :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Intrebarile tale se adreseaza celor de la Skoda, sau te intereseaza daca s-a apucat sa modifice cineva toate astea pe cont propriu? Si pe mine ma deranjeaza cateva lucruri (am mai scris, de exemplu, ca as vrea ca liniutele de la rotitele gurilor de aerisire sa fie luminate noaptea), dar asta e, asa e facuta masina. Daca nu poti trece peste aceste neajunsuri, probabil te orientezi spre alta marca... dar probabil vei gasi apoi alte neajunsuri :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ma intereseaza daca stie cineva un raspuns mai destept pentru 1 macar :D

 

dealer-ul de la metrotehnica mi-a spus, referitor la 1, ca acel santulet nu e problema ca apa trece prin el si se scurge prin portiera. Sa zicem ca nu m-a incantat motivatia. As vrea sa inteleg daca exista vreun motiv tehnic, e mai bine sa treaca prin usa apa ? Nu mai bine cheder care se lipeste de geam si apa se scurge pe exteriorul portierei ?

 

 

de asemenea l-am intrebat de ce la stopul de la portbagaj este acel plastic negru departat de caroserie (am citit si pe aici ca unii au acest defect) iar el mi-a zis ca asa e din fabrica si ca oricum se scurge apa si nu ajunge la firele (vizibile prin acel spatiu!!!) ci se scurge.

 

 

deci stiu ca intrebarile sunt mai mult pentru un dealer, dar nu am apucat sa vizitez decat metrotehnica de unde am plecat zambind usor amar, cu gandul la povestile pe care le-am ascultat.

 

 

 

deci pana la urma, acel cheder departat, provoaca vreo problema sau este ok? ce se intampla daca ploua si apoi ingheata acel material de acolo ? Asta e mai degraba intrebare pentru posesori :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La mine unul nu am avut probleme, -livrata masina doar in februarie- poate posesorii care au prins mai multe sezoane pot da un "feedback" mai bun ;)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Bebeee a deschis acest topic
  • vdragos a închis acest topic

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!