Jump to content

Intrebari tehnice despre Octavia 3


Makron
 Share

Postare recomandată

Asa imi pare si mie...ca nu ar fi ulei. Am dat cu mana dupa ce am oprit motorul si nu parea sa fie pelicula, si nici unsuros. Mai degraba parea a ceva nevascos, lichid...murdar, spre negru. Si dupa cum a fost arunca de curea...ma gandesc ca nu avea cu, ajunge uleiul pe curea...cel mult ajungea pe parte interioara si arunca de acolo, nu de pe ambele parti.

In plus am pipait toate rolele, cureaua, zona de ax a rolelor spre motor, si toate zonele de pe partea aia a motorului. M-am uitat si cu lanterna. Nimic umed, nimic uleios. Doar ceva negru, gen pulbere neagra pe ici pe colo. In rest curat si uscat. Am facut asta si atunci dupa ce am oprit motorul si s-a racit putin cat si dupa o zi de stat in garaj. Nimic umed sau uleios.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Stie cineva cum trebuie interpretat sistemul OPS pt Octavia 3 (cred ca este la fel la toate masinile din grup)?

Ma intereseaza la ce distanta intra pe rosu, care este distanta maxima la care te lasa sa te apropii de un corp, etc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Rosu are 2 trepte..eu de obicei ma opresc cand linia rosi este lipita de pictograma masinii... Nu cred sa ramana mai mult de 15 cm..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ce parere aveti despre urmele alea de pe scut? Arunca ceva...si arunca si spre bratul rotii si pe conductele de la radiator...adica pe aceeasi linie. Am observat de noua asta. Dar uneori parca nu arunca, ramaneau urme vechi sau se punea praful. Am onservat ca apare dupa ce o alerg mai turat...spre 5000rpm... Asta o fac destul de rar. Mie mi s-a parut ca urmele alea apar atunci cand e si ud afara...gen ploaie.

Ma asteptam ca ceea ce este aruncat sa spele in timp si sa nu mai apara urmele.

Acum, totusi am zis sa cer o parere...

 

In legatura cu poza si relatarea de mai sus... Am mai alergat-o o tura astaseara, dupa ce uleiul a ajuns la 90 de grade. Cateva reprize de schimbat in 4000-5500 rpm. Am ajuns la garaj si am ridicat capota. Nu a stropit cu nimic. Tot urmele vechi care arata la fel, ca ceva stropi inchisi la culoare si uscati, care, cand dai cu mana nu ramane decat ceva gen pulbere neagra.

Deci ulei nu e, si ceea ce a aruncat a fost probabil mizerie si pulbere de cauciuc de pe cureaua de accesorii udata de la ploaie.

Oricum, o sa o tin sub observatie.

Modificat de Aditu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dar de ce totusi nu vrei sa o duci si la service sa primesti o opinie?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vreau sa o duc la o reprezentanta anume, mai departe de mine si nu am timp. In plus...astept sa sa faca vremea mai buna

Modificat de Aditu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Aditule, mai verifica dar nu este nimic suspect in poza, cureaua arata impecabil, stropii aia uscati sunt de la apa de ploaie aruncati de curea, am vazut si la mine primavara cand mai iau cate o balta in viteza.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Are cineva vreo idee despre aceste erori la TSI? Benzina este OMV 100.

 

10203 - Random/Multiple Cylinder Misfire Detected
          P0300 00 [096] - -
          Intermittent - Not Confirmed - Tested Since Memory Clear
             Freeze Frame:
                    Fault Status: 00000001
                    Fault Priority: 2
                    Fault Frequency: 1
                    Mileage: 8749 km
                    Date: 2015.02.05
                    Time: 17:41:44

10591 - Cylinder 1
          P0301 00 [096] - Misfire Detected
          Intermittent - Not Confirmed - Tested Since Memory Clear
             Freeze Frame:
                    Fault Status: 00000001
                    Fault Priority: 2
                    Fault Frequency: 1
                    Mileage: 8749 km
                    Date: 2015.02.05
                    Time: 17:41:44

10594 - Cylinder 4
          P0304 00 [096] - Misfire Detected
          Intermittent - Not Confirmed - Tested Since Memory Clear
             Freeze Frame:
                    Fault Status: 00000001
                    Fault Priority: 2
                    Fault Frequency: 1
                    Mileage: 8749 km
                    Date: 2015.02.05
                    Time: 17:41:44

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da, si la mine luneta genereaza ciudatenii. Daca te uiti in spate la linia continua, se vede ca "pi..tul boului". Dar am fost avetizat (si de voi) si nu-mi pasa. 

 

Dar cum ACC a devenit indisponibil din 03.2014, ca la a mea exista si este din 11.2014? A fost o perioada de pauza?

 

LE: ma gandesc ca e vorba de modelele din UK.

Modificat de adig
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am studiat pe forum aria tdi...sincer cred ca nu ar trebui sa fie probleme cu pompe duze...inca nu am auzit pe nimeni personal...cel care mi.a zis ca 1.9 e mai bun ca 2.0 tdi...problema ca pe octavia 3 nu este 1.9

Sper ca am facut o alegere buna

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cat timp ati dormit oameni buni? Auzi, 1.9tdi! ...si asta e "o problema" la octavia!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Imi aduc aminte cu nostalgie de motorul 1.6 benzina, cu carburator, de pe Golf II... apoi de 1Z-ul TDI de pe primul Passat pe care l-am avut, si apoi 1.4 Mono-Motronic, 1.9 TDI PD... si acum am ajuns la 2.0 TDI CR pe Octavia. Fiecare dintre noi poate avea o istorie similara, cu modelele si motorizarile aferente.

 

Se cheama evolutie, nu inteleg unde e "problema".

 

Spre exemplu, motorul 2.0 TDI CR (stock - nu vorbim dupa tuning) de pe Octavia III, are performante (cuplu si cai putere) perfect similare cu un motor de cilindree mai mare, 2.5 TDI PD din deceniul trecut, si asta in conditii de emisii de noxe cu mult sub acesta.

 

Chiar daca anumite motoare au fost de succes, si inca ne mai folosim cu brio de ele, evolutia nu are decat un singur sens.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am studiat pe forum aria tdi...sincer cred ca nu ar trebui sa fie probleme cu pompe duze...inca nu am auzit pe nimeni personal...cel care mi.a zis ca 1.9 e mai bun ca 2.0 tdi...problema ca pe octavia 3 nu este 1.9

Sper ca am facut o alegere buna

 

@Geamby, se pare ca nu intelegi ce tot vor sa-ti spuna colegii de vreo 2 pagini. :)

 

Nu o sa fie probleme la PD pentru ca nu exista la O3! Motoarele diesel actuale din intreaga gama VAG sunt common-rail, o tehnologie diferita. Si cand mai auzi discutii de genul "1.9 e mai bun ca 2.0 tdi", iti sugerez sa faci un rapid 180 de grade si sa te indepartezi de zona respectiva...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

A facut cineva prima revizie (schimb ulei, filtre, etc) la O3 motor 2.0 tdi? Ma intereseaza la cati km ati facut prima revizie si la ce pret (zona Bucuresti).

Am interval flexibil, masina a trecut de 17.000 km, ulei nu a mancat pana acum insa as dori sa schimb uleiul mai devreme.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu la O3 (insa 1.6TDI) i-am facut azi revizia de 30.000..prima data cand i-am schimbat uleiul si filtrul de motorina. E prima data cand merg atatia km cu un ulei..am zis sa merg pe planul de service recomandat...dar nu e treaba buna; uleiul era deja foarte negru si filtrele la fel. Tot la 15.000km ramane intervalul ideal la noi in tara. Nu mai zic ca masina are si cu totul alta vlaga dupa revizie. A mea e pe firma (leasing operational), si nu am de ales in ce priveste intervalul de service, insa pt cei ce sunteti proprietari nu va recomand sa optati pt interval de 30.000

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si eu ma gandeam daca sa fac revizia mai repede pentru ca vreau sa plec cu masina in grecia si fac un an inainte de plecare. Din cate am inteles uleiul la motoarele pe diesel se inegreste mult mai repede fata de cele pe benzina. Inainte am avut masina pe benzina si abia dupa 8 luni incepuse sa-si schimbe culoarea.

 

A incercat cineva verificarea de primavara-vara de la unii dealeri, ce ii fac mai exact, iti pot recomanda schimbarea uleiului inainte de 2 ani?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In partea din stanga a bordului...fix acolo unde este comutatorul de lumini...partea superioara a bordului iese mai in afara decat partea inferioara? La mine iese...si nu stiu daca e normal.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Va salut! Am si eu o intrebare a carui raspuns nu am reusit sa-l gasesc, asa ca sper sa postez corect. Cum poti pleca de pe loc cu DSG 7 in stilul in care o face launch control-ul? Este o intrebare de beginner si imi cer scuze pentru asta, dar chiar nu stiu daca se poate si cum. Multumesc!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Banuiesc ca tii frana apasata...tii motorul turat la 4000 ture...si dai drumul la frana :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am incercat si nu ma lasa sa accelerez.Doar foarte putin peste relanti.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu scrie in manual?:). Dezactivezi ESP, pui cutia in S, calci frana si incepi sa aceelerezi. Asa e la a mea cel putin :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc Bogdan!Sincer am citit in manual dar ori am trecut cu vederea ori nu scrie. O sa incerc in seara asta si o sa informez daca merge si la mine asa. Cand am incercat nu am dezactivat ESP ul si nu vroia sa se tureze.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Bebeee a deschis acest topic
  • vdragos a închis acest topic

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!