Jump to content

Intrebari tehnice despre Octavia 3


Makron
 Share

Postare recomandată

La usa din dreapta spate se obturasera datorita unor bucatele de chit uscat.

Îți mulțumesc foarte mult de feedback, mai ales că este și unul pozitiv. Zilele următoare am să fac niște poze cu localizarea găurilor mai ales că este o treabă ușor de făcut.

Găurile alea, din varii motive sunt predispuse la înfundare din varii motive. E bine să verificați și voi când auziți, nu mai pierdeți timp până la dealer deși au și dealerii nevoie de feedback pentru a raporta mai departe problema la fabrică.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Stiti cumva puterea in K a farurilor xenon originale cu care vine masina ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

K = Kelvin si este unitate de masura pentru temperatura de culoare, nu pentru putere.

In general temperatura mica (2500k - 2700k) echivaleaza cu lumina calda (galbuie), iar 5000k - 6000k cu lumina alba rece.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da, m-am uitat și eu ciudat stiind ca intensitatea luminii se masoară în lumeni ...

Modificat de bogdan_qwerty
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

"Temperatura indica nuanta luminii emise de XENON, astfel:

3000K - Galben-auriu. Este o lumina foarte buna in conditii grele de drum precum ceata

4000K - Alb-galbui. O lumina calda, alba, puternica, comparabila cu lumina data de becurile originale noi

5000K, 6000K – Alb, Alb rece - O lumina alba, puternica. Ofera cel mai bun contrast si este cel mai usor recunoscuta in timpul condusului.

6500K - Alb-albastrui - Lumina alba , cu tenta de albastru

8000K - Albastru inchis - Lumina este cu 50% mai puternica decat BEC-ul HALOGEN Este o lumina utila in conditii normale de vreme dar total inutila pe ceata sau ploaie"

 

Dupa mine cele originale au in jur de 4000-5000 K. 

 

Modificat de adig
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Deci pe ceata, cu drum fără marcaje vizibile e o adevărata lupta sa mergi mai tare de 60km/h cu xenoane-le din doare :).

Ar fi trebuit sa ma dau jos și sa mânjesc oleacă farurile poate mai dispărea "haloul".

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dar farurile cu xenon nu vin cu spălător pentru faruri ?

Modificat de sorin_
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@sorin---care e legatura cu lumina xenonului pe ceata?

Legatde h8 , nu are nimeni un pont pt inlocuirea becurilor stock din far ceata. Tot cautand pe net am vazut la unii, pe alte marci ca au pus h11 ( 55w in loc de 35) in loc de h8 , trebuie midificat un pic soclul becului dar mi e frica sa nu stric oglinda si poate nici instalatia nu tine

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da, așa este. Nu au treaba

Dar ai încercat cum funcționează ​Adaptive Frontlight

​System, controlul dinamic al unghiului de iluminare pe auto, pt ceata sau ploaie ?

Eu sunt curios daca e ceva de capul ei. Își modifica doar unghiul de iluminare sau alți parametrii ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In manual scrie: dacă aprinzi proiectoarele intra în modul ceata și se lasă în jos.

Sincer as fi vrut sa sa lase putin mai mult.

 

Da are spălătoare, se vedea bine doar cât era spuma pe geamurile farurilor, de aceea am presupus ca dacă le "murdăream" eu cu putin noroi ar fi fost mai bine :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mai bine le închizi și mergi doar cu proiectoarele de ceață. Nu ai ce să le faci pe ceață densă, au lumina extrem de focalizată și te orbește spotul creat în ceață.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da asa este, numai ca în momentul respectiv nu știam ca pot stinge faza scurta și sa rămîn cu proiectoarele active :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Intrebare pt colegii ce au mai mult de 20k km cu masina: suspensia e la fel de rigida ca in primii 10k km? S-a mai "lasat"?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

 Salut, exista mai multe tipuri de diferentiale in industria auto, stie cineva ce tip de diferential se foloseste pe octavia 3 4x4 ?

Stiu ca intre puntile fata si spate avem un cuplaj Haldex 5, dar as vrea sa aflu daca diferentialele fata / spate sunt autoblocante sau nu.

Cu alte cuvinte daca tractiunea poate fi distribuita la o singura roata sau nu.

 

Poate cineva sa explice daca si cum functioneaza distributia cuplului ?
Merci !!!  039.gif

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu sunt autoblocante; sunt diferentiale deschise, iar fata se poate echipa cu XDS, care e practic o functie auxiliara a ESP (actioneaza selectiv frinele stinga -dreapta pentru a emula un autoblocant). Haldexul central la rindul lui emuleaza un diferential central, se presurizeaza de la pornire si distribuie cuplul functie de ce spun senzorii (ABS, giratie, viteza, pozitia volanului), practic fata de 4x2, ESP are posibilitatea sa intervina activ, prin accelerarea rotilor, si pe puntea spate.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

O3 4x4 este de folos la ceva?

Oare cat costa revizle la 4x4?:)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Având în vedere că în plus ar fi uleiul de Haldex care se schimbă odată la 90k plus manopera (sub 1 oră), consider că nu sunt diferențe mari de costuri.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Haldex 5 (si 1-4) nu sunt decat un singur diferential montat pe puntea spate. Nu exista central si spate separate si nu este blocabil de catre utilizator. In mod normal ai 5% din cuplu pentru rotile spate, iar in caz de nevoie Haldex 5 poate distribui  pana la 100% din cuplu spre puntea spate si chiar catre una singura dintre rotile spate ale masinii. Daca am tinut minte bine, in utilizare obisnuita ai distributie 50-50% la plecarea de pe loc pana pe la 30-40 km/h in conditii normale de aderenta.

 

Pe fata ai ce a mentionat vdragos.

 

Uite o explicatie de la sursa:

 

 

PS: Sunt extrem de putine masini care au diferentiale fata, centrale si spate separate si cu atat mai mult si blocabile de catre sofer. Si sigur nu in gama (de pret) compacta.

Modificat de TudorM
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ok, Haldex e practic un ambreiaj care transmite cuplul la rotile de spate, de acord. Skoda are diferential fata si spate separat, ca de aia e 4x4, si daca trage spatele , atunci acolo trebuie sa fie un diferential......

Iar pe fata au diferential - evident - toate masinile cu tractiune fata...

 

Am inteles, diferentialele nu sunt autoblocante.

Merci !!!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Are cineva Skoda pe culoarea Blue Race si stie codul vopselei ? Vreau sa imi iau niste pleoape la faruri si imi trebuie codul ca sa ii spun celui la vopsitorie.. Nu gasesc sub nicio forma codul culorii. M-am uitat si in cartea masinii sa vad unde ar scrie CODE COLOR.. nimic.. Am gasit un cod, mai exact 8x8x insa nu stiu sigur daca acesta sa fie cel de culoare sau cel de adaugare la optional.. Orice produs are de obicei un cod al sau, de aceea ma gandesc ca poate fi codul de produs, nu cel de culoare.. 

Daca e cineva bine facator si doreste sa ma ajute ori cu un sfat unde l-as putea gasi concret sau care este cel exact as fi recunoscator cu o bere.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@son1k --daca imi dai un mesaj cu vin-ul iti dau codul de culoare

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Intrebare: Functia Cornering functioneaza indiferent de pozitia comutatorului de lumini sau doar cand este pe auto ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

9463 / F5W / 8X8X Blue Race Metalic Skoda Octavia 2006-2010 ,Skoda Fabia 2010-2011

@son1k gasesti codul de culoare al masinii pe stickerul din cartea service care cuprinde si optionalele masinii de asemenea se mai gaseste un sticker si in portbagaj

Modificat de GTD
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Poti folosi 9463 pentru codul de culoare la vopsitorie. Valabil si pentru spray sau creion corector, mai putin cele produse de Skoda (HFB381084 sau HFB380084).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Bebeee a deschis acest topic
  • vdragos a închis acest topic

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!