Jump to content

Intrebari tehnice despre Octavia 3


Makron
 Share

Postare recomandată

cum sunt prezentate in catalog

attachicon.gifsertare-o3-catalog.jpg

cum sunt la masina mea

attachicon.gifsertare-o3-masina.jpg

sertarul pentru vesta este la scaunul soferului.

aaa... tu ai incalzire in scaune? Nu cumva de-aia nu este storage box, fiindca eu am cablajul si toate cele de la incalzirea in scaune, acolo?

Modificat de adig
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cum sunt prezentate in catalog

attachicon.gifsertare-o3-catalog.jpg

cum sunt la masina mea

attachicon.gifsertare-o3-masina.jpg

sertarul pentru vesta este la scaunul soferului.

aaa... tu ai incalzire in scaune? Nu cumva de-aia nu este storage box, fiindca eu am cablajul si toate cele de la incalzirea in scaune, acolo?
N-are treaba cu incalzirea. Eu pe elegance am asa: incalzire in scaune, scaun cu reglaj electric sofer si scaun manual pasager. Sub scaunul soferului am suport vesta, sub scaunul pasagerului am cutia cu usa rabatabila. Cred ca e eroare de fabrica...
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si eu am incalzire in scaune si cutia sub scaun pasager. ..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dragi colegi, am primit raspuns oficial din partea Skoda RO, compartimentul de depozitare de sub scaunul pasagerului s-a scos si a fost inlocuit cu suportul pentru vesta, incepand din saptamana 45/2014.

 

Avand in vedere ca masina mea a fost produsa fix in saptamana 45, si cand a fost comandata cutia era in lista de dotari standard la Elegance, voi primi de la Skoda RO inapoi cutia in loc de suport, dealerul mi le va inlocui fara costuri suplimentare (sper).

 

Asta imi aminteste de faza cu volanul in 3 spite turtit pe care era sa-l primesc desi l-am vrut rotund, si in final a trebuit sa modific comanda inapoi la volan cu 4 spite rotund.

 

Se pare ca modificarile comunicate de fabrica nu se regasesc suficient de repede in brosura de prezentare pe site, respectiv in configurator.

 

Multumesc tuturor de ajutor. :salut:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am observat zilele trecute când a nins ca dezaburirea lunetei spate nu se face si in dreptul stopului al treilea de pe luneta. La O2 am văzut ca se dezgheța si in dreptul celui de al treilea stop. Nu am reușit sa observ la alte O3. A mai sesizat careva dintre voi acest aspect?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu am break deci nu am problema asta, dar tin minte o discutie similara de pe forumul din UK unde se plangeau de acelasi lucru. Raspunsul este ca nu aveti la hatchback/sedan/cum vreti sa-i ziceti :) o linie de dezaburire pe luneta in dreptul stopului. Deci nu prea exista o rezolvare. Decat poate la facelift sa-si dea seama de eroare si s-o remedieze de atunci incolo...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am verificat...sunt 3 linii chiar pe stop :). Probabil ca face ceva vid acolo...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In linkul acesta:

 

se aude atat zgomotul de la pornire cat si "zdranganeala" din zona cutiei cand este pedala de asmbreiaj libera. Filmat azi dimineata

Salut,

Am si eu zgomotul la cutie cand eliberez ambreiajul.

Am fost de vreo 4 ori in service si dupa mai multe pareri concluzia de la pbn a fost ca trebuie schimbata cutia dar nu-i lasa cei din Cehia sa faca asta. Raspunsul oficial a fost zgomot tehnologic insa cei de la pbn,dupa cum spuneam, nu prea cred nici ei asta.

Tu ai fost in service sa verifice problema asta?

 

Pentru toti posesorii de 1.4 tsi

Pare ca problema cu zgomotul de cutie la eliberarea ambreiajului atunci cand motorul e rece e frecventa la aceasta motorizare.

Sunt si cazuri la care problema nu se manifesta?

Acum ca s-a racit afara zgomotul ar trebui sa fie mai evident. Asta vara imi erau greu sa-l replic.

Modificat de sorin1979
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Din motive de timp nu am lasat masina sa o auda dar cu siguranta o voi face. O am de la8000 si acum are 31000 si nu s a accentuat plus ca am vb cu un mecanic de la porsche care mi a zis ca asa fac toate, chiar desfacuse una sa vada daca e ceva dubios. Zgomotul provine de la anumite jocuri intre pinioane si relatiul mic plus uleiul mai putin fluid . Daca se apasa acceleratia pe loc dispare zgomotul pt cateva secunde. Eu am de gand sa cer constatare si in cazca se considera normal o sa incerc sa obtin in scris. Ca parere personala sunt convins ca toate hibele astea pleaca de la reducerea de costuri.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cu maxim 150 lei poti incerca un schimb de ulei la cutia de viteze,  putin mai gros. adica un 75w80 GL4 sau chiar un 75w90 GL4, dar acesta din urma s-ar putea sa ingreuneze putin schimbarea treptelor la temperaturi foarte mici.

Dar ai putea sa vezi daca e corecta presupunerea cu jocul dintre pinioane, ulei subtire etc,.

 

PS si eu am ramas cu impresia ca uleiul e cutie este prea "apa". Nu am avut nicio manifestare la masina mea, dar am decis sa il schimb si diferenta este mare, in bine. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu am obtinut o constatare scrisa dar nu ajuta cu nimic......."zgomot tehnologic ce nu afecteaza funtionarea normala a masinii".....bla-bla

A treia oara cand am mers in service mi-au desfacut cutia, au verificat totul in ea si au inlocuit niste "saibe distantiere" insa degeaba - zgomotul si tremuratul e  tot acolo....

La insistenta mea au completat si in foaia de garantie a masinii aceasta operatiune


Nu stiu care e treaba cu secunda 12.

Pe scurt, dupa cateva secunde, cand turatia la relanti scade pe la 800-900 cand eliberez ambreiajul areniste smucituri pret de 2-3 secunde, dupa care ramane doar un zgomot ca cel de diesel. Zgomotul asta dispare imediat ce calc ambreiajul sau dupa ce se incalzeste putin


Nu sunt chiar o persoana tehnica insa ma gandesc astfel:

Problema apare indeosebi la temperaturi scazute (foarte rar cand e cald).

Daca uleiul prea subtire ar fi problema m-as astepta ca masina sa "se simța bine" la rece cand uleiul se ingroasa. Realitatea insa e pe dos.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Apropo de a treia lampa stop la berlina ca tot vorbea un coleg mai sus ... mergand azi pe la 18:00 deci intuneric in spatele unui O3 cu numere rosii vad ledurile exterioare de la a 3 a lampa ca erau jumate aprinse (dar doar exterioarele). La franare se lumina toata lampa dupa care ramaneau iar la ~ 50% din valoare aprinse cand nu frana. Zic hmm refexia farurilor mele si le sting ptr 2 sec si nimic la O3 ...tot aprinse raman. Este vreun feauture nou acum sau avea probleme pe ea. La mine din cate tin minte cand nu am frana calcata este in benza a treia lampa ....

Modificat de STC
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu am facut urmatorul rationament. Daca cutia are o problema pana la urma va crapa si mai mult ca sigur nu rezista pana iese din gatantie.

Mai jos acelasi zgomot cu aceasi diagnosticare, sunet normal

http://youtu.be/RZXsHibfn18

Zgomotul apare la toate cred eu doar ca este deajuns sa ai radioul pornit si nu il auzi, pleci de pe loc si gata. Cand o sa apara gerul cu gheata groasa pe geamuri sunt convins ca va incepe lumea sa se intrebe deoarece vor porni motorul pana curata parbrizul si o sa auda zdranganeala.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ai volant cu masa simpla sau dubla? Dc e dubla atunci probabil de acolo e zgomotul.

Modificat de saibot
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@sorin1979

Cu sunetul de la sec.12, esti si tu, fara sa fii stiut pana acum, in clubul ce l-am infiintat, avand membrii cei care (acum) au aflat(auzit) zgomotul din secunda urmatoare pornirii motorului. "Wecome to the club"

PS. Cineva a avut dreptate, multi au acest mic "muget", dar nu l-au bagat in seama, ceea ce ma conduce la concluzia ca "toate face asa".


Parca volant cu masa dubla nu gasim decat la diesele, dar s-ar putea sa ma insel.

Modificat de Alunakis
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu am facut urmatorul rationament. Daca cutia are o problema pana la urma va crapa si mai mult ca sigur nu rezista pana iese din gatantie.

Mai jos acelasi zgomot cu aceasi diagnosticare, sunet normal

http://youtu.be/RZXsHibfn18

Zgomotul apare la toate cred eu doar ca este deajuns sa ai radioul pornit si nu il auzi, pleci de pe loc si gata. Cand o sa apara gerul cu gheata groasa pe geamuri sunt convins ca va incepe lumea sa se intrebe deoarece vor porni motorul pana curata parbrizul si o sa auda zdranganeala.

 

Zgomotul prezent in clip este dat de ceva rulment de la ambreiaj, nu are treaba cu cutia din moment ce dispare la apasarea ambreiajului.

Se gaseste pe multe 1.4tsi de pe plaforma veche (daca nu toate manualele), dar de obicei cu debut de pe la 40-50k. Rulmentul in sine este ieftin, mai scumpa este manopera insa nu iti garanteaza nimeni ca nu recidiveaza. Nu dauneaza functionarii.

 

Ma surprinde sa vad ca acest lucru nu a fost rezolvat, ba chiar e dat ca normal.

Modificat de The_Ego
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

2.0 TSI are masa dubla, nu stiu cum e la 1.4...daia intreb. Poate fi o cauza... Suna a volant cu masa dubla uzata.

Rulmentul de obicei nu bate....are un huruit

Modificat de saibot
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@ego---cand motorul este pornit, cutia pe pct mort si pedala de ambreiaj libera, axul principal se invarte odata cu vibrichenul, rulmentul poate cel mult sa se balangane in furca dar nu se invarte. Pe benzinarele de 1.8 si 2.0 este volant cu masa dubla, pe astea mai mici nu

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Initial si la mine au spus ca e ceva la ambreiaj.

La vreme respectiva zgomotul se auzea si la cald, ori de cate ori eliberam ambreiajul brusc (la relanti).

Ulterir ,dupa ce au schimbat saibele distantiere din cutie problema apare doar cand motorul e rece.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Tolerante mari in construcția cutiei de viteze cauzează aceste zgomote. Apar la mai multe mărci, nu doar la VAG si intra la "neutral gear rollover". La încălzire ar trebui sa dispară. Daca sunt prezente si la cald sunt cauzate de uzura si se impun înlocuiri.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am bifat in Bolero optiunea ca display-ul sa se stinga dupa 10 sec. si observ ca setarea  este "uitata" la urmatoarea pornire a motorului. Asa e si la voi?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Bebeee a deschis acest topic
  • vdragos a închis acest topic

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!