Jump to content

Intrebari tehnice despre Octavia 3


Makron
 Share

Postare recomandată

La unele masini am vazut niste capacele mici metalice rotunde cu rol de protectie a acelui surub si a interiorului insa nu stiu unde pot fi gasite. Daca nu ii pui nimic acolo ca sa protejezi, sarea si gheata va lasa urme vizibile.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sarea si gheata da fac pb, dar la mine au ruginit in halul asta din aprilie pana acum in oct..deci nici urma de gheata :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca pe timp de vara au ruginit in halul ala inseamna ca in primavara o sa aduni rugina cu lopata. :winter:

Totusi ar trebui sa intrebi si la garantie. Nu e normal ca intr-un timp asa scurt sa rugineasca in halul ala. Mai este posibil ca acele capacele sa nu fi etansat bine si sa fi intrat solutie de spalat masini care contine chimicale.

Modificat de Lagunez
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu am jante de tabla pt iarna si când am schimbat rotile ce de la Autosoft au dat cu vaselină lichida (spray) la fiecare roata. Nu era rugina dar si mașina e din Iulie așa ca nu avea timp sa ruginească. Sigur nu va rugini, dar pe interior se va murdari janta de aliaj când o voi pune...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu mi le-am schimbat acasa asa ca n-am dat cu vaselina ca nu stiam ca trebuie. Dar nu aveam nici un pic de rugina. 

 

@bogdann81 ai incercat sa-ti speli parbrizul cu o solutie de geamuri anti calcar? Si mie incepusera sa-mi stearga rau si am vazut ca imediat dupa spalare nu simteam geamul curat. L-am frecat bine cu o solutie de asta si au inceput sa stearga ca la inceput.

 

@ionut_slatina de ce sa nu ai cum sa protejezi acel surub? janta intra destul de fix si daca ai si capacul din mijloc montat nu ar trebui sa intre foarte usor apa.

 

post-128788-0-96025900-1415373934_thumb.

Modificat de florino2
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La janta de tabla nu ai unde sa pui capacel pe mijloc. La aliaj ai capăcelul care protejează (asta pana nu ți se fura capacelele)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La jantele de tabla puneti capace. Nu ajunge apa/sare/gheata acolo. Nu are cum. Eu asa procedez de 5 ani. No problems

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cand dați jantele jos curățați acolo cu smirghil perie de sârnă și apoi cu un spray cu pastă de cupru protejați.

Dacă curățați fără să protejați, mai bine lăsați așa.

Oricum nu e o zonă foarte impprtantă, aia importantă e sub Discul de frână.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare!

Am citit aproape in intregime acest topic, insa nu am gasit informatiile care ma intereseaza.

Pe scurt, intentionez sa cumpar o Skoda Octavia cu motorul de 1,2l - 105 CP, si cutie de viteze automata DSG. Aceasta este preferinta mea, din ratiuni de confort, etc, si consider ca DSG este destul de "matura" incat sa nu mai fie diferente de performanta sau consum majore.

 

Intrebarea mea este: ce parere aveti despre aceasta combinatie de motor-cutie de viteze, este in regula? Eventual niste argumente pro si contra? Multumesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

eu nu am mers foarte mult cu ea inca , insa iti zic ca este ok pt un tip care nu prea are talpa grea, are si resurse de putere , reactioneza bine la tapa dar c am zgomotos se aude de parca zici ca l ai deranjat din somn :)) in schimb la plimbari de seara si drumuri cu 100 de km . h te va incanta si la buzunar.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare!

Am citit aproape in intregime acest topic, insa nu am gasit informatiile care ma intereseaza.

Pe scurt, intentionez sa cumpar o Skoda Octavia cu motorul de 1,2l - 105 CP, si cutie de viteze automata DSG. Aceasta este preferinta mea, din ratiuni de confort, etc, si consider ca DSG este destul de "matura" incat sa nu mai fie diferente de performanta sau consum majore.

 

Intrebarea mea este: ce parere aveti despre aceasta combinatie de motor-cutie de viteze, este in regula? Eventual niste argumente pro si contra? Multumesc.

 

Citeste si topicul asta (http://vwforum.ro/topic/102040-jurnal-dsg7/page-33#entry2458411) iar daca esti impacat cu problemele care o sa-ti apara la cutie atunci go for it. Eu unul dupa ce-am citit topicul si am vorbit direct si cu ceva proprietari care nu sunt de pe forum, am hotarat sa merg pe cutie manuala :)

 

Cat despre motor, eu am auzit doar de bine. Am si condus timp de 3 zile o Octavia 3 1.2TSI si am fost foarte impresionat. Trage decent, este foarte silentios si are un consum excelent. In Sibiu (caci de aici suntem amandoi) am reusit sa scot 6% in cele trei zile. Un super consum pe care greu il scoteam cu vechiul meu 1.9TDI.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut!

Astazi am schimbat si eu jantele de aluminiu cu unele de tabla. Cand am dat rotile jos am observat ca au ruginit suruburile ( acolo unde este capacelul cu sigla Skoda). Am vazut ca pe spate au un fel de capacele metalice. intrebarea este: masina  nu trebuia sa aibe si pe fata acele capacele? oare se potrivesc cele de pe spate? daca da de unde se pot cumpara? 

Cat despre cutia DSG mai tine si de noroc. eu am ajuns la 14 k si nu am avut nici o problema cu ea ( ma refer la DSG 7 )...

O seara placuta in continuare!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pe fata nu exists acele capacele plus ca foarte mult nu conteaza rugina de pe surub, el se infileteaza in capul planetarei, chiar si cele fara pic de rugina se desfac greu dupa cativa ani

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare!

Am citit aproape in intregime acest topic, insa nu am gasit informatiile care ma intereseaza.

Pe scurt, intentionez sa cumpar o Skoda Octavia cu motorul de 1,2l - 105 CP, si cutie de viteze automata DSG. Aceasta este preferinta mea, din ratiuni de confort, etc, si consider ca DSG este destul de "matura" incat sa nu mai fie diferente de performanta sau consum majore.

Intrebarea mea este: ce parere aveti despre aceasta combinatie de motor-cutie de viteze, este in regula? Eventual niste argumente pro si contra? Multumesc.

Daca tii la nervii tai eu te sfatuiesc sa renunti la Skoda. De cand am luat masina nu e luna sa nu fiu in service cu ea pentru diverse lucruri pe care nu le-am patit la alte masini avute. Astazi m-au lasat iar senzorii de parcare...a 2-a oara in 2 saptamani...deci si in luna nov trec pe la service...ti-am zis...luna si vizita la service.
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Hmmm o chestie ciudata cu senzorii de parcare. Stateam la o distanță cosiderabila de o mașină (la semafor) si senzorii laterali au inceput sa piuie de ziceai ca am parcat in ala din stanga mea :)). Barqqsanu, la tine cum s-au manifestat? In 14 mii de km nu am trecut pe la service deloc ( nici macar nu mi-a scazut nivelul la ulei). Dar daca simptomele mele sunt asemănătoare cu ale tale m-as duce si eu la service.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ai mei incep sa tiuie continuu si apoi incepe sa clipeasca becul ala de la butonul de senzori.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Deci eu am altceva... la mibe nu e chiar asa grav. Tu ai senzori față, spate sau 360°?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si la mine fac la fel aia laterali. De multe ori se aprind total aiurea. Daca iei maxim de volan stanga sau dreapta, si pleci de pe loc se inrosesc instant. E aberant pt ca nu exista niciun obstacol dar ei se aprind aiurea . La parcari laterale manuale nici nu i mai bag in seama , ma uit in oglinzi si aia e. O sa vad cand am timp si o sa trec pe la service, dar ceva nu pare in regula cu ei. Alte simptome nu sunt. O alta chestie care am observat o de vreo 2 ori, la porninre, farul din stanga nu a mai facut secventa laterala de verificare ci doar cea sus/jos. Nu a dat nicio eroare insa, dar deja m am obisnuit si cu lipsa erorilor(daca nici cand m a lasat in drum nu a avut erori pe tester, ce pretentii sa mai am in alte situatii :) )

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si la mine fac la fel aia laterali. De multe ori se aprind total aiurea. Daca iei maxim de volan stanga sau dreapta, si pleci de pe loc se inrosesc instant. E aberant pt ca nu exista niciun obstacol dar ei se aprind aiurea . 

 

De fapt, e chiar normal sa faca asa si asa fac si ai mei in situatia asta. Senzorii au un unghi de "vedere" de aproape 180 grade, iar tu cand dai din volan maxim stanga/dreapta roata va iesi sensibil de mult in afara caroseriei. Iar senzorii se inrosesc tocmai pentru ca detecteaza roata. Simplul fapt ca ei fac asta iti arata ca functioneaza bine. :)

 

In schimb nu e normal sa se activeze singuri si s-o ia razna cum pateste barqqsanu (lui ii clipeste si butonul, deci are erori).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Tudor da cazul meu e altu: stau la semafor, masina si in stanga si in dreapta, si la un moment dat incepe sa imi arate pe display-ul navigației ca sunt cu partea stanga f aproape de un obstacol cu toate ca poate sunt mai aproape demasina din dreapta... nu face mereu, deci nu e problema....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cu senzorii mi se mai intampla si mie sa se activeze de zici ca i-a atins cineva dar nu cred ca este neaparat o problema...Poate sa fie si o frunza sau praf care sa zboare prin fata lor...

Dar nu stiu ce o sa se intample la iarna cand o sa fie mocirla si noroiul o sa zboare peste tot, sper sa nu se transforme in pom de craciun :))

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai nu stiu! :)

 

Eu nu am patit decat pe fata si era clar de la roti, pe spate nu mi s-a activat niciodata si nici sa nu fie nimic pe langa masina.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

O sa i mai urmaresc dar se aprinde si spatele sigur..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La chestia cu rotile nu m-am gandit....sa fie oare de la jantele de tabla de iarna? O sa intreb joi cand ma duc din nou la service.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Bebeee a deschis acest topic
  • vdragos a închis acest topic

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!