Jump to content

Intrebari tehnice despre Octavia 3


Makron
 Share

Postare recomandată

Da, zgomotul este identic la pornire. Pentru moment, îmi lipsește timpul sa rezolv cumva zgomotul asta. De la demaror sau ce altceva o fi, trebuie rezolvat. Sunt prea putini cu zgomotul asta ca sa fie "tehnologic".

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

este vorba de zgomotul de la secunda 12-13? Cu prima ocazie o sa verific si eu si revin cu raspuns. Doar ca eu am motorul de 1.2, vad ca voi aveti 1.4

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu la 2.0 sigur nu am sunetul asta, se aude relativ pregnant in film. Daca era prezent tot timpul, sigur il auzeam macar o data (cel mai probabil demaroarele sunt diferite, daca de la asta e). Sa nu fie o problema similara cu pompa de motorina de pe 2.0TDI, unde a fost un lot de pompe cu probleme care intr-un final au fost schimbate pe garantie.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pana acum doar cei cu 1.4 au spus de prezenta acestui zgomot. Dar, foarte adevarat, s-ar putea la altii sa se auda mai incet si sa nu bage de seama.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ma îndoiesc de posibilitatea ca ar fi demarorul de vina. Ar face la fiecare pornire. Dar se aude numai după staționări mai mari de 4-5 ore. La pornirile de pe parcursul zilei la intervale mai scurte de 4 ore nu se aude nimic. Mai degrabă un deficit de lubrefiere.

Modificat de tocilarie
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si asta-i adevarat. S-ar putea sa fie o bucsa, care la rece sa stranga mai tare pe tija, de asta face numai cand este rece. Este o posibilitate.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu am acest sunet la 1.2 dar este prezent un altul care apare pentru 5 sec. la pornire, un sunet care-ti da inpresia ca la pornire lubrifierea este insuficienta, un "tacanit" ca de tacheti, tije. Si in legatura cu Bolro care dupa ce iarna trecuta a functionat corect indiferent de gerul de afara, acum de cand a venit frigul a inceput sa se blocheze(credeam ca problema asta nu o am dar....)

Modificat de kyu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ce trebuia sa cumpar sa am parte de : 

Driving Mode Selection ? 
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

din bolero nu merge selectat fara acel buton ?


crd ca intrebarea este daca pe 1.2 tsi dsg se poate pune 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

"Driving mode selection" nu se poate pune pe 1.2, doar pt motorizarile mai mari, incepand cu 1.4

Stiu ca voiam si eu si ar fi ales daca mergeam pe 1.4tsi.

La fel, parbrizul incalzit.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ca tot se vorbea de reduceri de costuri..

1. Cum naiba sa rugineasca in halul asta dupa nici un an?

post-125093-14152776516661_thumb.jpg

Nu am fost langa masina cand s au schimbat rotile ca le ziceam sa dea cu perie si sa puna ceva vaselina acolo. Citroenul are 10 ani aproape si nu a ruginit nimic in zona aia. Ma uitam azi la O1 cu jante de tabla, la fel nici urma de rugina acolo..

Si in spate se vad urme fine de rugina, doar cand sunt rotile pe 17. Alea au aparut mult mai devreme.. Oare cat ar costa in plus sa trateze corespunzator aceste zone expuse la umiditate?

2. Stergatoarele nu mai sterg cum trebuie. Sau sunt cele mai proaste stergatoare sau cineva le o fi schimbat(refuz sa cred dar nimic nu e imposibil). Lasa niste dare destul de nasoale si nu am mers deloc pe ploaie.. Mai e varianta lichid de parbriz, dar n am pus mizerii niciodata.

O sa vad cat costa si imi comand un set ..dar prea repede totusi

Modificat de bogdann81
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Referitor punctul 1, "toate face la fel" .... si la O3 si la Leon am rugina si sunt platforme diferite !!!!

 

Referitor punctul 2, cauta sa cumperi BOSCH cum era la Skodele anterioare la care se putea schimba doar lamela de cauciuc ....rahaturile astea de Valeo sunt de toata jena. Deocamdata nu imi lasa dare pe O3 dar la Leon sunt la setul nr. 2 si tot proaste sunt. Cand s-o strica si la O3 ma dau si eu pe BOSCH. Macar sunt mai ieftine ulterior schimbarile de lamele decat tot stergatorul !!!!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

la 1...ai avut capace puse pe janta?

 

 

2. pe masina mea veche(opel astra) dupa 1 an a trebuit sa le schimb si chiar daca le-am schimbat cu unele bosh, scumpe, tot nu stergeau ca atunci cand a iesit masina pe usa fabricii.

trebuie sa ai grija de ele sa nu fie mizerie intre lamela si geam si mai ales iarna sa nu stearga peste gheata.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am avut rotile originale pe 17 :).

Legat de stergatoare, au fost ok pana in vara asa cand nu stiu ce s a intamplat.. Deci nici vb de gheata. Mi se pare ciudat ca nici nu le am prea folosit. Oricum ..e consumabil aia e, iau altele, dar sunt uimit din prisma experientelor anterioare.

Modificat de bogdann81
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si eu am avut aceeasi problema cu bolero-ul nu mai raspunde in nici un fel si am fost cu ea si i-au facut o diagonoza si era o eroare. au incercat sa-i faca un update si tot nu a disparut. si cu filmarea mea si cu eroarea care le aparea lor mi-au schimbat bolero-ul. Rifflections incearca sa mergi cu ea la alt service si normal arr fi sa ti-o schimbe.sper sa te ajute ceea ce am postat cumva. daca te ajuta eu am fost prima data la porsche bucuresti si aia au fost niste nesimtiti si pe urma am fost la avia motors din pantelimon si cei de acolo mi-au schimbat unitatea bolero


Si eu am avut aceeasi problema cu bolero-ul nu mai raspunde in nici un fel si am fost cu ea si i-au facut o diagonoza si era o eroare. au incercat sa-i faca un update si tot nu a disparut. si cu filmarea mea si cu eroarea care le aparea lor mi-au schimbat bolero-ul. Rifflections incearca sa mergi cu ea la alt service si normal arr fi sa ti-o schimbe.sper sa te ajute ceea ce am postat cumva. daca te ajuta eu am fost prima data la porsche bucuresti si aia au fost niste nesimtiti si pe urma am fost la avia motors din pantelimon si cei de acolo mi-au schimbat unitatea bolero

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ca tot se vorbea de reduceri de costuri..

1. Cum naiba sa rugineasca in halul asta dupa nici un an?

attachicon.gifImageUploadedByTapatalk1415277651.407127.jpg

Nu am fost langa masina cand s au schimbat rotile ca le ziceam sa dea cu perie si sa puna ceva vaselina acolo. Citroenul are 10 ani aproape si nu a ruginit nimic in zona aia. Ma uitam azi la O1 cu jante de tabla, la fel nici urma de rugina acolo..

Si in spate se vad urme fine de rugina, doar cand sunt rotile pe 17. Alea au aparut mult mai devreme.. Oare cat ar costa in plus sa trateze corespunzator aceste zone expuse la umiditate?

2. Stergatoarele nu mai sterg cum trebuie. Sau sunt cele mai proaste stergatoare sau cineva le o fi schimbat(refuz sa cred dar nimic nu e imposibil). Lasa niste dare destul de nasoale si nu am mers deloc pe ploaie.. Mai e varianta lichid de parbriz, dar n am pus mizerii niciodata.

O sa vad cat costa si imi comand un set ..dar prea repede totusi

 

 

La jantele de 17 originale ai avut capacele puse?

La masina mea au fost furate si am pus niste capacele de plastic similare care sa nu fie atractive pentru hoti. Daca o lasam fara capacele probabil si la mine aparea rugina.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

NU am schimbat nimic la jantele originale, sunt fix cum a venit masina din fabrica :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

referitor la rugina de pe jante, si ale mele au ruginit mai rau de atata in 2 ani si am Octavia Tour din 2005. Dar asta pt ca din ignoranta nu le-am spalat inainte de a le depozita peste vara (am jante separate vara si iarna). Sa le vedeti ep interior cum arata, acoperite complet de rugina. Sarea care ramane de peste iarna e normal sa corodeze mai repede nu credeti? Si masina o spalam peste iarna nu? daca n-am spala-o pana toamna cred ca la fel ar fi. Bine masina poate o mai spala si ploaia.

Jantele de vara arata mult mai bine si au tot 9 ani.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu ma refeream la modificari. Ma refeream la acel capacel din mijloc cu sigla Skoda exact ca in foto atasat.

post-133136-0-38054100-1415346333_thumb.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si eu ti am raspuns :)..nu am modificat nimic. Capacelul e acolo .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am crezut ca nu ai avut capacele si a intrat apa. Insa, este inadmisibil sa rugineasca in halul ala.

La mine nu a ruginit inca. Masina dateaza din mai 2014.

Cred ca trebuie cumva izolat locul acela ca sa se previna ruginirea. O sa ma gandesc si eu la o solutie.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Capacelul e acolo .

La tine inca se pastreaza capacelul ...... la mine au avut nevoie niste bajeti de ele si le-au "imprumutat" :) Oricum la setul de iarna nu ai cum sa protejezi acel surub. Cred ca in primavara cand ma dau pe aliaj o sa il perii nitel si il dau cu ceva grund, prea urat arata.

Modificat de ionut_slatina
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Momentan nu a disparut nimic de pe masina..sper nici sa nu dispara :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Bebeee a deschis acest topic
  • vdragos a închis acest topic

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!