Jump to content

Intrebari tehnice despre Octavia 3


Makron
 Share

Postare recomandată

Completezi la revizie, cu cel OEM.Si la mine este mai mic nivelul la rece, dupa ce se incalzeste creste cu cativa mm.

Modificat de calin.g
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Din ce am inteles eu G13 e G12+ fabricat intro maniera eco-friendly, deci practic identice ca proprietati. Pentru completare nu cred ca e o problema, G13 fiind compatibil cu toate versiunile anterioare.

http://www.skodaparts.com/product/g13-coolant-50247 - magazinul skoda vinde exact produsul mentionat mai sus.

VW_Audi_Coolant_Cooling_G12_Plus_G13_Antifreeze_Purple_Pink_Pentosin_Vaico_OAT_HOAT_Hybrid_Silicates_Phosphates_Glycerin.pdf

Modificat de kidmanis
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai G13 scrie pe vas sub capota. E clar ca G13 trebuie si pe original autentic as vrea.

Ce parere va face cel din link-ul de mai sus? In plus vad ca mai da si asta pe acelasi cod. http://www.autokarma.ro/piese-auto-originale/G013A8JM

Care o fi diferenta? pe care sa il iau?

Pare ceea ce trebuie...doar sa fie autentic, nu facatura.

Modificat de Aditu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am o intrebare referitoare la utilizarea climatizarii . Am observat ca pe ploaie se aburesc geamurile (un lucru normal ) problema este ca am clima pusa pe auto si tot se face condens, daca apas si  AC atunci nu mai abureste . Climatizarea trebuie lasata vara iarna, pe auto si AC porinit ? De ce intreb ca la vechea masina Renault Megane lasam tot timpul clima pe auto si nu aveam probleme cu aburirea nu trebuia sa apas si AC vad ca la Skoda doar modul auto nu este suficient pentru aburirea gemurilor. Are ceva daca las climatizarea pe auto si AC pornit tot timpul vara iarna afecteaza instalatia de climatizare? Pare o intrebare tampita dar am cautat in cartea tehnica a masinii si nu am gasit un raspuns clar referitor la utilizarea AC doar ca vara nu face rece fara apasarea lui si ca iarna nu functioneaza de la o anumita temperatura.

Modificat de Teodoreanu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

 

În anotimpul rece, prin activarea instalaţiei de răcire se împiedică aburirea geamurilor.

pagina 100

 

AUTO pentru mine este inutil, nu inteleg ce face...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut,

Este trecut undeva, pe vreun document al masinii, ce fel de ulei are in motor? M-am uitat si n-am gasit nimic referitor la asta.  Castrol stiu ca e, dar de care, pentru ca vreau sa cumpar un litru, sa-l am in portbagaj.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cu AC-ul aburirea poate veni din mai multe surse: umiditate in masina, plasticul nou, grija cu care stergi bordul (dai cu spray si pe parbriz), parbriz murdar, etc.

AC-ul pe automat ajuta si la reglarea umiditatii, fapt pentru care eu il tin mai tot timpul ON.

Sfatul meu ar fi sa cureti mai intai bine cu o laveta si ceva degresant (folosesc alcoolul izopropilic 1:1 cu apa si sters cu discurile demachiante ale sotiei:)) tot parbrizul pe interior si curatarea bordului sa o faci cu spray dat pe laveta si apoi cu laveta pe bord.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Functia AUTO - cred ca scrie si in carte - modifica automat directionarea aerului sus, jos, centri si controleaza temperatura interioara, prin variatii ale ventilatorului. Poti, iarna dupa ce s-a incalzit motorul, sa eviti aburirea prin selectarea unei trepte mai mari a ventilatiei. Iarna, folosesti AC pentru dezaburire si incalzire mai rapida, pana la un punct a habilaclului. Dupa acel punct, care in general este undeva in jurul valorii de 10-12 grade poti opri AC si lasi instalatia pe AUTO pana face cat ai nevoie de cald.

Nu cred ca spune undeva in carte ca nu e bine sa lasi AC mergand tot timpul, dar imginereste vorbind... ventilatoarele alea mergand tot timpul... Nu stiu cat de bine face.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cand este frig nu merg ventilatoarele

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@andrei_221: ma refeream la postul de mai sus cu mers non-stop, vara/iarna. Sub 4 grade ventilatoarele de pe radiator nu mai merg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Bz1 am vazut data acelui articol si este de anul trecut... ce e drept nu am citit tot articolul, dar se adreseaza si dsg-urilor care au venit pe masinile din 2014?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Aceasta rechemare s-a facut pt inlocuirea uleiului si pe modelele mai vechi, banuiesc ca cele 2014 au venit direct cu ulei mineral in loc de sintetic. Insa asta nu rezolva problema de fond a cutiei dq200.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Astazi am fost in service pt 4 chestii care ma iritau de mult:

1. Luneta care deformeaza. Nu a fost constatat defect. Am testat alte 3 masini de acolo...acelasi efect...nu stiu cum ziceti ca la voi nu se vede...poate nu bagati de seama. So...daca asa e la toate...tre sa ma impac cu ideea. E ceva ce tine de unghiul de inclinatie si de curbura lunetei.

2. Bandourile de crom laterale matuite...ca si data trecuta, au dat vina pe spalatorie. Le-am cerut in scris, ma duc la OPC cu constatarea.

3. Antigelul scazuse la minim...a fost completat pana la max, dar nu mi-au zis de ce a scazut. Cand am luat masina era la jumatate...o sa-l tin sub observatie.

4. Suportul de la a 3-a lampa stop se dezlipise...se pare ca banda dublu adeziva cu care vine din fabrica e foarte proasta. Au pus alta mai buna...zic ei. O tin sub observatie.

Cam atat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@barqqsanu

1) Nu am sesizat problema am sa fiu mai atent

2) La mine nu sunt probleme

3) Si la mine a ajuns la minim am complectat sunt curios daca mai "dispare "

4) Am avut problema asta rezolvata la service acum o luna vad ca nu sa mai dezlipit

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

1. Si la mine deformeaza luneta. Nu e deranjat pt ca nu este foarte evident.

2. Nu am banda cromata, dar am inteles ca într-adevăr soluțiile de la spălătorie ataca cromul.

3. Încă nu am observat, dar așa se întâmpla si la mașinile din înainte

4. La mine au schimbat banda adezivă când au înlocuit hayonul după un accident. Am mișcat de stop si pare prins bine

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@barqqsanu

Poate ca tu vezi mai bine acea deformatie din luneta datorita inaltimii tale, cand te uiti in retrovizoare cazi fix in unghiul care distortioneaza. Treaba cu antigelul se intampla la multe masini noi in primii km , urmareste-o , acum nu are voie sa mai scada, eu m am luat cu mainile de cap cand am vazut ce circuit de racire are 1.4 , doua radiatoare, un intercooler si multe furtune, doua termostate ,cam greu de aerisit

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Va rog sa va minunati de problemele mele cu navigatia Columbus, care au aparut din nou odata cu scaderea temperaturilor:

 

Aici l-am blocat complet din prima miscare:

 

 

Iar aici urmariti incepand cu secunda 15 cum se apuca sa schimbe singura posturile de radio:

 

 

Rugamintea la voi este de un sfat. Ce pot face?

 

Am sesizat inca din iarna trecuta problema, iar cei din fabrica spun ca stiu de problema insa nu au rezolvare. Ceea ce este extrem de ciudat este ca nimeni de pe forum cu Columbus nu are problema asta si mai stiu si alte persoane din afara forumului care, iarasi, nu au problema asta.

 

Sa trimit o sesizare direct la importator si sa cer schimbarea unitatii? Sa merg la OPC?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Este clar o defectiune de functionare a unitatii Columbus ! Eu personal as merge la reprezentanta sa cer inlocuirea unitatii daca  si cei din fabrica spun ca nu au rezolvare la problema semnalata . Am citit dar nu mai tin minte unde ca la primele modele fabricate au fost mai multe probleme cu unitatea Columbus si a fost inlocuit furnizorul . La mine nu mai este scris sus pe unitate Columbus de exemplu . Apoi daca ar refuza inlocuirea as merge la OPC . Mult succes in rezolvarea problemei .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai avand in vedere ca deja am raspuns de la fabrica, o sa incerc sa importator si daca nu rezolv, merg la OPC, clar!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut,

As dori un sfat din partea voastra. De cand am masina, aprox. 2 saptamani, in fiecare dimineata cand pornesc motorul, se aude un zgomot ciudat( eu il percep ca "muget" , "vaiet" ) care dureaza o fractiune de secunda (am inregistrat pe telefon zgomotul, dar din pacate nu sunt un cunoscator IT si nu stiu sa-l postez). Dupa asta, daca mai pornesc motorul, nu se mai aude. Mai este cineva cu asemenera problema si care ar fi rezolvarea? Multumesc anticipat.
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Alunakis nu faci si tu te rog un review la masina.

Modificat de ph32dan
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Alunakis, sa nu fie de la amorsarea pompei de benzina... se aude doar cu contactul pus.....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Bebeee a deschis acest topic
  • vdragos a închis acest topic

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!