Jump to content

Intrebari tehnice despre Octavia 3


Makron
 Share

Postare recomandată

Masina mea este 6 trepte si in marsarier se baga apasand in jos pe schimbator si introdus in treapa 1 gen. Poate la 5 trepte este altfel.. Ce vreau eu sa va intreb este daca a sesizat cineva ca iese cateodata greu din marsarier cand tragi de schimbator. In mod normal iese foarte usor dar are momente cand trebuie sa maresc forta incheieturii ca sa o scot.. A patit cineva acest lucru ca atunci cand vrei sa o scoti din marsarier si sa o aduci la punctul mort, schimbatorul opune rezistenta ?

Ma gandesc sa nu fi aparut din motivul ca mama dupa ce o parcheaza o lasa in marsarier in loc sa o bage in treapa 1.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am mai patit si eu la inceput de cateva ori, dar cu trecerea km nu a mai facut.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu am 4500km.. la inceput nu imi amintesc sa fi facut asa.. de cateva saptamani parca a inceput. Ii voi face niste teste sa vad in ce conditii face.. Daca nu imi dau seama o duc la skoda sa ii faca o verificare sa vad ce are..

Modificat de son1k
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

a folosit cineva un scanner OBD2 pe acest model de masina ?

sigur merge un obd universal pe motor

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La 25.000 a inceput sa scartaie la actionarea pedalei de ambreiaj, se manifesta dupa ce se incalzeste , se aude atat din habitaclu cat si din exterior. Mai este vreun coleg cu problema asemanatoare? Astept 30.000 sa vad ce rezolvare se gaseste ....nu am mari sperante

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

eu sesizez un scartait usor cand e foarte cald (masina are 3500km)

asa pateam si la fosta masina, un opel astra h. cred ca este ceva normal dar nu sunt sigur

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca reglajul electric al farurilor e la maxim si totusi vreau putin mai sus sa bata, atunci de unde pot face asta singurel eu la O3?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu iti recomand, maxim sus incomdeaza participantii la trafic si asa cum e el, daca te duci mai sus, o sa te injure toti. Drumurile la noi in tara sunt denivelate si farurile sus au un impact mai mare in conditiile astea.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu stiu, ma gandesc ca poate nu au venit chiar bine reglate din fabrica. Au mai fost cazuri parca.

Si in plus, mai bine sa vad eu sa nu iau pe careva pe bot sau sa dau in vreo groapa. Senzatia mea e ca bat prea in botul masinii.

Probabil pentru soselele din afara care sunt imaculate si marcate, liniate...luminate...e alta treaba. Dar in Ro...ne adaptam.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu zic sa te duci sa le verifici pe aparat,si in caz ca e nevoie le mai ridici..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

 mai bine sa vad eu

 

maxim sus incomodeaza participantii la trafic 

mai bine verifica unde iti sunt luminile.

 

eu, o tin pe 1-2, asa vad si eu si nici nu deranjez. 

Rotita aia ma enerveaza ca si-au batut joc de ea. Pe Fabia are niste trepte pe care le simti la deget, nu trebuie sa te uiti. La O3 au pus o roata de jucarie, la misto. Eu nu o pot vedea pentru ca e dupa volan.

Modificat de warlock
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La 25.000 a inceput sa scartaie la actionarea pedalei de ambreiaj, se manifesta dupa ce se incalzeste , se aude atat din habitaclu cat si din exterior. Mai este vreun coleg cu problema asemanatoare? Astept 30.000 sa vad ce rezolvare se gaseste ....nu am mari sperante

 

La fosta masina am avut acest scartait de pe la 45-50.000km pana la 120.000 cand am schimbat cilindrul receptor de la ambreiaj. Tija lui producea respectivul scartait si doar la cald. Dar alte probleme in afara de scartaitul ala nu mi-a facut. Nu zic ca poate fi si la voi neaparat acelasi lucru dar poate fi o varianta

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mi s-a intamplat si mie asta-vara, cand masina statea mult in soare. Facea doar la inceput, pana se racea putin in masina. Eu am deschis topic pe aria de Golf VII pentru problema asta, pana acum sunt singurul care s-a plans, si probabil asa va ramane pana la vara viitoare. :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am si eu 2 intrebari una mai tehnica si alta mai putin .

 

1. Ca roti de iarna, pot monta pe masina jante pe 15 cu et-ul de 47 ? In certificatul de conformitate, sunt trecute cu et 43 cele de 15 dar la punctul 35 este trecut si 6jx15 et 47 pentru axle 1 respectiv 2 .

 

2. Aveti cumva vreo adresa de e-mail pentru a face o reclamatie direct la sursa ( Skoda, Cehia, Mlada Boleslav ) ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am schimbat si eu uleiul azi, la 1 an fara cateva zile si aproape 15000km, mai devreme decat zicea service-ul variabil, care imi mai dadea inca 15100km sau 370zile parca.

Ei bine, am pus Motul Specific 50400 tot pentru service variabil. Am schimbat desigur filtrul de ulei. Pe langa am schimbat si pe cel de aer. Aici a fost mai problematic,  ca baietii nu prea s-au descurcat sa il desfaca, pana s-au prins au impins in toate furtunurile de pe langa, de imi venea sa ii dau cu capul de capota. Apoi cand au prins treaba au flexat furutunul armonic de admisie aer in filtru, si au impins in tubulatura rigida care merge din filtru in admisie. Aici am ceva emotii sa nu fi stricat etanseitatea pe conducta intre filtru si admisie (e un ansamblu rigid din ce am vazut). Iara imi venea sa trantesc cu ei.

Si la final...surpriza :) cand sa resetam intervalul de service, au reusit de in loc sa apara cele 2 intervale, pt schimb ulei si revizie, acum am doar unul. Si ala e pus 30000km (corect) sau 730zile (asta stiu ca trebuie sa fie 365 de acum). La voi cum afiseaza dupa primul schimb.

O sa incerc sa remediez situatia cu afisarea la o alta reprezenanta eventual.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@aditu---desi sunt aproape sigur ca revizia ai facut-o la o reprezentanta , simt nevoia sa intreb: palmasii aia care se chinuiau cu filtrul de aer lucreaza la reprezentanta?

Cat de greu poate sa fie sa iti arunci o privire pe documentatie? Ma dispera prostia...e mai nociva ca hotia.

 

Scuze pt acest post offtopic dar e prea de rahat nivelul unor "profesionisti"

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ar fi bine sa spui totusi si unde s-a intamplat asta...macar sa ii evitam

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am o mare problema pe care am facut-o din neatentie.. Eram in seara asta pe întuneric si am vrut sa introduc cardul SD in locul lui si l-am bagat din greseala in CD si acum numai merge nici cd-ul si am cardul prins acolo.. Am încercat cu o hartie impaturita sa scot cardul insa nici nu il simt la mana prin intermediul hartiei.. Singura mea sansa sa rezolv aceasta belea este sa ma duc la service. Aici problema se despica in doua..
1. Ori casetofonul este prins in capse si nu se poate desface si nu am nicio sansa sa scot cardul..
2. Ori trebuie sa cumpar alt casetofon care ma lasa sărac.. Asta in cazul in care nu poate fi desfacut si inalturat SD-ul..
Are cineva idee daca pot vedea arhitectura casetofonului la Octavia 3 cu consola Swing
 

Modificat de lucian.1950
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut, pai aici zonal, deci prin Pitesti si da a fost reprezenanta.

Avantajul pentru mine au fost altele, De a pune ce ulei vreau eu si de a sta la masina.

Sunt convins ca asa se intampla si in alte parti in mare parte din cazuri, doar ca nu stiti voi, pentru ca fie nu stati mereu langa, si va uitati doar sa fie piesele voastre, fie beti cafea...Si cata lume nu lasa masina acolo si vine mai tarziu dupa ea...etc. Deci...sunt sigur ca se intampla gafe si mai mari dar nu stie nimeni, si musteriul care gafeaza in 90% din cazuri nici nu isi da seama. Si daca ar avea un mod operator, tot nu l-ar respecta. Deci, pe viitor, o sa imi iau un cleste de coliere din alela. De unde as putea face rost de unul, sau ceva ajutator?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

aditu, ceva de genu am patit si eu in galati cand am facut revizia de 1an(ulei, filtru ulei si filtru aer). S-a chinuit ala vreo jumatate de ora sa il desfaca(in loc sa se uite cum spuneai si tu un pic pe documentatie), doar ca am stat langa el  si nu treagea de el ca Dorel, ci un pic mai cu grija :D. 

 

----

Si la final...surpriza  :) cand sa resetam intervalul de service, au reusit de in loc sa apara cele 2 intervale, pt schimb ulei si revizie, acum am doar unul. Si ala e pus 30000km (corect) sau 730zile (asta stiu ca trebuie sa fie 365 de acum). La voi cum afiseaza dupa primul schimb.

----

Ai dreptate daca ai pus ulei longlife, atunci ar tb sa fie 30000km si 365zile, asa mi-au pus mie. Ca peste 1an schimb altceva(filtru polen, etc), nu esti obligat sa schimbi ulei dar la reprezentanta tb sa te duci sa nu pierzi garantia, cel putin asta mi-au zis mie

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu nu m-am uitat la mine cum arata dupa prima revizie, dar nici nu imi bat capul pentru ca intervalele de revizie mi le stabilesc singur : 1 an sau ~15000 ..

Modificat de lucian.1950
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am fost azi iarasi. Am cerut sa imi lase tot interval variabil.

Acum au corectat ce apre pe bolero cu programul corect si actualizat:

Inspectie Service 30000km sau 365zile

Schimb ulei 15000km sau 365 zile

E ok?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Buna seara,

As dori sa stiu cat ulei trebuie la un schimb la O3 1.4 TSI? Am cautat in manualul de utlizare si nu am gasit. Multumesc anticipat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In manual, pt 1.4tsi sunt trecuti 4L de ulei de motor.

In realitate intra putin peste 4L, daca se pune pana la maxim, se schimba filtrul de ulei (cel putin asa am observat la mine).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Bebeee a deschis acest topic
  • vdragos a închis acest topic

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!