Jump to content

Intrebari tehnice despre Octavia 3


Makron
 Share

Postare recomandată

Pai da, asta era "dilema" : acea lumina galbuie, difuza, care ar fi (dupa parerea mea) pozitia. A incercat cineva care are Bixenon+LED, daca se aprinde acea lumin(it)a cand se selecteaza pozitia ?

La mine mai dureaza o (una) luna pana sa vina masina si ...

Tot la capiolul lumini, am gasit ceva interesant (de vazut) si util. S-or gasi pe undeva (pe la noi) de comandat lampile cu led pentru portbagaj ? pe site-ul superskoda.com, am vazut ca sunt 35 de Euroi.

 

post-131395-0-74939000-1391177015_thumb.

post-131395-0-97395300-1391177033_thumb.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pozitia este banda de LED. Aia nu poti s-o stingi nicicum.

 

Luminile functioneaza asa:

Pe pozitia 0 este aprinsa doar banda LED la maxima intensitate.

Pe pozitia auto decide senzorul.

Pe urmatoarea pozitie se aprind luminile galbui + banda LED la intensitate scazuta.

Pe ultima pozitie se aprinde faza scurta + lumini galbui + banda LED intensitate scazuta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut!

O intrebare scurta si la obiect. Pe gerul asta de afara…-10 grade.. este normal sa stea turatia la relanti undeva pe la 1000rpm chiar si cu motorul incalzit (dupa 30km de mers)??!!

Pentru ca la mine asa sta si parca nu ar fi tocmai normal, desi la frigul de afara te astepti la orice...

Mersi!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai daca LED-urile au si rol de lumini de pozitie (lucru care l-am sugerat si eu in prima postare), de ce se mentioneaza in manual ca "in timpul functionarii daylight, nu functioneaza pozitiile nici in fata nici in spate" ???? 

Poate fi o formulare confuza ?!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

formularea e clara.  cat timp ai Daylight aprins (LED la intensitate maxima) - nu se aprinde niciun alt bec, pe nicaieri.

 

ce nu e clar?

Modificat de andrei_221
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Au folosit aceleasi led-uri pentru pozitii (intensitate scazuta) si pentru luminile de zi (intensitate maxima).

 

In momentul cand se aprind luminile de intalnire banda led isi schimba intensitatea luminoasa si preia functia de lumini de pozitie.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da, asa incep lucrurile sa aiba sens.

Multumesc pentru precizari   :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@andrei_221 - dap, becul H15 are toate functiile :D (Pozitie, DRL, Lunga) Intensitatea variaza ! Am ramas putin masca referitor la becul de semnalizare ....cum adica ...trebuie gaurit si pus dop ? Pai ei nu puteau face farurile de la bun inceput asa ? Daca tot au astupat becul ....de ce nu au pus niste leduri sa reziste nu filament ....

 

asa au inceput cu Yeti in 2009. Vad ca tin acelasi trend. Nu stiu sa spun care sunt ratiunile. Oricum se ard destul de greu, cativa ani buni tin sigur becurile.

 

problema ce nu imi place la becurile astea noi, ex H15, este pretul mare.... un H15 este 130 lei buc.  Se apropie deja de lampile xenon generatie veche, D2S

Modificat de andrei_221
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mda. Din pacate sunt foarte scumpe niste becuri normale. Sa speram ca tin si nu schimbam ca la "reno" megane ...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cum/de unde si in ce conditii se pot seta luminile Daylight in modul flickering ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Off: poate un mod sa editeze titlul topicului, din Ocavia in Octavia?

On: merg puse jante de aliaj 16" ET41 7,5J in locul celor stock de otel 16" ET 46 6,5J? Diferenta de ET si J imi pare a nu afecta cu nimic, insa as aprecia raspunsul celor in tema.

Multumesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cum ar fi aici, la secunda 30

Mai gasisem unul mai edificator, dar nu mai reusesc acum sa-l regasesc.

Este vorba de aprinderea cu intermitenta a benzilor cu leduri.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

LOL... asa se ved pe filmare. Din cauza frecventei cadrelor.

In realitate banda cu led nu face asa. :D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Iti dai seama ca ar fi pom de crăciun sa faca asa :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Este foarte posibil sa fie in cauza frecventei cadrelor, dar de ce nu apare acelasi efect si la faruri (xenon), care sunt aprinse ?

Poate ca ar arata ca u pom de craciun, dar cred ar avea utilitate in semnalizarea prezentei in conditii meteo nefavorabile (ceata, ninsoare), cu vizibilitate mai redusa. E doar o parere ...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu este foarte posibil, daca inca exista urma de indoaiala, sterge.o cu totul, asa se vad led.urile pe filmare :)

Sent from my HTC One X using Tapatalk

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

explicatia ar fi ca masina era cu farurile aprinse, deci LED-urile erau aprinse la intensitate redusa.

Atunci cand LED-urile sunt aprinse la intensitate redusa, sunt alimentate in PWM si de aici apare asa numitul Flickering.

Fenomenul nu apare cand sunt aprinse DRL LED la intensitate maxima (frecventa de alimentare este 0 Hz)

Modificat de andrei_221
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da.... si asta este o situatie neexplicitata: semnalizare alternativa lampa semnalizare cu DRL. Si aici nu cred ca mai este vorba despre o "iluzie optica" ?!

De fapt la ce se refera bZ1 in expresia "sterge-o cu totul" ??

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In clipul postat de colegul Guadalcanal este prezentata o functie ce poate fi activata cu VCDS-ul.

Ce ai postat tu pe pagina trecuta, acel flickering, este un fenomen des intalnit atunci cand se filmeaza LED-uri. DRL-urile NU vor face asa in viata reala, apar asa doar pe video!

Colegul bZ1 ti-a sugerat sa "stergi" din calcule posibilitatea ca flickering-ul sa fie ceva Easter Egg ascuns de inginerii Skoda, intrucat - si repet - e un glitch care apare asa datorita/din cauza camerelor video. Cauta pe Youtube alte videouri cu masini cu LED-uri si o sa vezi ca la cele filmate cu aparate mai putin profesionale, apare acest flickering.

Capisci :)?

Modificat de mike.
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

:offtopic: Este exact acelasi fenomen intalnit atunci cand se filmeaza un TV sau un monitor si apar acele benzi negre sau clipiri. Pe deasupra, ar fi extrem de deranjant dpmdv sa te intalnesti cu asa ceva in trafic.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cand se stinge DRL la semnalizare (pe partea respectiva) este datorita posibilitatii ca in anumite conditii de lumina, reflexii, etc sa nu observi lampa de semnalizare.

Este reglementare de siguranta - asa numita "turn signal masking"

 

La Audi de exemplu scade in intensitate DRL cand  e semnalizarea activa 

 

si daca te intrebi de ce nu au facut la fel si la Skoda...  probabil pentru ca Audi e audi.... 

Modificat de andrei_221
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Andrei, este disponibila si la Skoda, dar pe nava amiral Superb. Odata cu FL de pe ultimul Superb au implementat aceeasi chestie.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Bebeee a deschis acest topic
  • vdragos a închis acest topic

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!