Jump to content

Intrebari tehnice despre Octavia 3


Makron
 Share

Postare recomandată

DA, se poate activa.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

si astazi de dimineata am intampinat problema cu bataia la cutie identica cu video postat de Alexandru P. Nu-i in regula..........Solutia constructiva din punctul meu de vedere pica.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Asta era si scopul meu, sa fac cunoscuta buba , sa vad cati mai au aceeasi problema .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

urmatorul pas este un memoriu colectiv la Skoda Romania. Sa vedem daca mai sunt si altii cu aceeasi problema.......

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cristiansen077

Eu momentan nu am observat aceasta problema, iar la mine mai mult o conduce sotia, un motiv in plus sa se fi manifestat pana acum...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Zgomotul se aude doar daca ai ceva noroc sa fie liniste in jur si sa nu denarezi imediat altfel il ratezi.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am si eu nevoie de un sfat. Am gasit in seara asta un holsurub in Energy Saver-urile de vara, pe spate dreapta, pe exterior. Era cam de vreo 2cm si intrat ca 1cm. L-am scos si normal ca a inceput sa piarda. Speram sa nu fii raspuns fiind in rid si nu intre. Fuga la o volcanizare unde aveam un feedback pozitiv. M-am interesat inainte, fiind prima pana de cand conduc...adica in 12 ani. Bafta s-a dus :)

Am reparat pana cu petec la rece...baiatul a lucrat frumos, nu a zgariat janta.

Anterior avea plumbul din fabrica vreo 50gr pe exterior si 10gr pe interior (mult).Am pus anvelopa cum am scos-o ca si pozitie, dar a mai cerut vreo 15gr. Am mai sucit anvelopa pana a scos-o la 40 pe exterior si 15 pe interior.

Intr-un final mi-am dat seama ca ar fi trebuit sa mut rezerva pe janta de aliaj si pe cea reparata sa o pun pe tabla de rezerva.

Mai are rost sa fac acum rocada? Mi-ar conferi un plus de siguranta si ar fi momentul ideal, pentru ca acum cele de pe spate sunt inca noi la 8000km si nu as avea diferenta de diametru. Mai tarziu...s-ar mari diferenta de diametru intre stanga si dreapta. In plus poate s-ar echilibra a.i. sa ceara mai putin plumb.

Astept un feedback ca poate fac maine interschimbarea.

Modificat de Aditu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cel mai bine ar fi sa muti anvelopa reparata pe rezerva,sa te folosesti acum de rezerva noua pentru ca la 8000km nu este mare si nu o sa ai diferente la rulaj.Este pacat sa imbatraneasca in porbagaj roata noua si sa rulezi cu aia vulcanizata.

 

Parerea mea !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru un holzsurub ți-a dat roata jos să-ți pună ditai petecul? Geez!

1. NU dai șurubul jos decât când ești sigur că ai ce să pui în loc imediat.

2. Soluția de reparație cu cordon de cauciuc e mult mai eficientă. Plus că nu dai roata jos, nu descalți guma dp jantă, nu încarci guma cu ditamai petecul.

Acum, dacă tot s-a întâmplat așa: ori pui pe aia de rezervă ori o mai păstrezi pentru vremuri și mai negre. Probleme de siguranță n-au de unde să fie...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca pui snur maresti gaura facuta de surub astfel ca peticul este mai bun pe termen lung

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Decât să dejantez roata pentru aplicare petec, prefer șnurul. Mai rapid, mai ieftin, mai comod, nu necesită reechilibrare.

Pe termen lung soluția cu șnurul a rezistat, în cazul meu, până am scos anvelopele din uz (doua de vară și una de iarnă). Dar, mă rog, e dreptul fiecăruia să aleagă...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

E mai sigur petectul si nu e chiar mare. Am vrut azi pun rezerva pe janta de aliaj, dar am fost sfatuit sa o pastrez asa...in urma unei discutii. Cum cum nu aveam chef sa mai dejanteze iar si inca 2 reechilibrari...am acceptat sa nu mai am emotii cu zgariatul jantei si sa le pastrez asa. Mi s-a garantat in 2 locuri de incredere ca nu o sa am probleme de siguranta cu petecul indiferent de viteza.

Merci pentru feedback-uri.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Adi, stai liniștit. Este o gaură de cui care NU a stricat structura de sârmă. Nici chiar scula de băgat șnur cu care lărgește gaura NU strică nimic. Singura chestie ar putea fi dezlipirea petecului dar aia se lasă cu pană și atât. Structura căii de rulare e extrem de solidă, o gaură de cui e nimica toată.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Are cineva idee ce firme de alarme sunt omologate de skoda ? Cand am dat comanda de masina am vorbit cu dealer-ul legat de alarma si a spus ca trebuie sa fie omologate de ei ca altfel pierd garantia pe electric daca pun de capul meu..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu cand mi-am montat alarma, am luat-o de la dealer si montajul mi l-au facut tot ei ca sa nu pierd garantia pe partea electrica. Nu inteleg ce anume trebuie sa fie compatibil, dar la masinile mai noi si electronica e mai complexa. Intreaba-i ce optiuni ai, probabil ca o sa-ti recomande ei o alarma comercializata de ei si o sa ti-o monteze tot ei.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La Brady de unde am luat masina mi-au recomandat Viper montata la ei. Cost 700 - 800 lei. Eu nu am avut timp sa montez si alarma.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Are cineva idee ce firme de alarme sunt omologate de skoda ? Cand am dat comanda de masina am vorbit cu dealer-ul legat de alarma si a spus ca trebuie sa fie omologate de ei ca altfel pierd garantia pe electric daca pun de capul meu..

 

Nu are ce sa fie omologat. In cel mai bun caz agreat.

In schimb montajul trebuie sa-l faci intr-un service autorizat Skoda, daca vrei sa pasrtezi garantia masinii. Orice service autorizat Skoda.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu am pus VIPER 5704 LC3 fara modulul de pornire motor. Cu tot cu montaj si interfata dball a fost 1650 la Brady. Montajul a fost 150. Mai exista o varianta de la viper, pana in 900.

 

Nu cred ca trebuie neaparat in service skoda. Cu viper cred ca se poate merge si in service-urile lor (mie imi spusesera de magheru si inca unul prin vitan, unde e sediul viper) dar trebuie vorbit inainte la un service skoda. Eu am ceva probleme cu softul alarmei si cei de la Brady voiau sa ma trimita la falcon, desi instalarea o facusem la Brady.

Modificat de florino2
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu vreau sa imi pun alarma cu telecomanda.. Desi e enervant sa cari dupa tine si telecomanda.. Insa daca o loveste cineva sa stiu ca e masina mea ca sa scot capul pe geam..

Nu vreau sa dau peste 5-6 mil..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am si eu o intrebare: Daca masina are kessy si dsg se poate monta alarma cu pornire motor? Stiu ca trebuie calcata frana la pornire. Multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai si la manuală trebuie ambreiajul călcat. Fac ei un strap sau anulează cumva treaba asta pentru a porni !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In ultima vreme am observat o mica problema ...... in urma ploiilor am observat ca se strange apa intre chederele usi in partea de jos pe prag stanga fata si dreapta fata cand deschid usa aud cum cade multa apa dintr-o data ....... cineva a mai observat problema asta ???

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@catalin_1986 am remarcat peoblema, la usa sofer cade brusc apa cand deschizi , cade dinspre coltul cu aripa fata

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dar in interior se vede umezeala? Pe plastice? Plasticul interior prag :)

Modificat de cipriantinu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@cipriantinu---nu trece apa in interior. Mie personal imi este frica de un inghet, maimult ca sigur se indoaie usa daca ingheata apa acolo, presupun ca se formeaza o camera intre cele doua chedere si prag. Ciudat este ca la usa dr nu face.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Bebeee a deschis acest topic
  • vdragos a închis acest topic

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!