Jump to content

Intrebari tehnice despre Octavia 3


Makron
 Share

Postare recomandată

stai linistit, nu sunt suparat pe tine absolut deloc, doar ca, sincer, ma gandesc sa`mi schimb masina dupa ce termin leasingul la actuala si urmaresc zilnic ce se scrie in aria O3 pentru ca e o masina pe care o iau in calcul si daca o iau, o sa vreau sa pot sa gasesc informatii intr`un loc. Imi pare rau cand se inchid topic-uri pentru ca nu reusim sa ne 'organizam' nitel si sa nu incalcam regulamentele.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Glumeam cu supararea, am inteles de ce ai reactionat si de aia am pus totul intr-un singur post. Sunt de acord ca informatiile sunt greu de gasit in zeci de pagini de discutii, poate ar trebui sa ne organizam pe bune si sa sintetizam totul intr-un sticky inchis sau ceva de genul...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Posesorii de DSG7, în măsura în care ați simțit vreo modificare în comportamentul transmisiei puteti exprima un feedback?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

MAKRON, ce-ntelegi prin comportamentul transmisiei? Ce anume vrei sa stii, fii te rog mai specific.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

În topicul Jurnal DSG7, colegii cu modele mai vechi, se plângeau că în timp simțeau o schimbare în comportamentul cutiei.  Apăreau zgomote smuncituri trepidații etc. Unii rezolvau problema prin o noua versiune a softului iar alții erau informați că trebuie schimbat mecatronicul sau ambreiajele ori chiar cutia integral.

Ar fi interesant de știut daca vag a ameliorat acele probleme.

E posibil ca întrebarea să fie prematură, să fie prea mic rulajul pentru a sesiza vreo problemă.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cristiansen077

Daca erau probleme sigur apareau persoane care sa le mentioneze..ca au fost probleme la vechile 1.2 tsi si 1.4 tsi este adevarat, dar acum, desi sunt motoare noi (1.2 si 1.4) oamenii raman ancorati in trecut nerealizand ca sunt total diferite iar pb cunoscute nu mai suntde actualitate.

Facand o paranteza si revenind la subiect, dc cele vechi au avut probleme, ar trebui sa aiba si octavia 3, nu?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Întrebarea vizează cutiile de viteze, nu motoarele.(v.Jurnal DSG 7 în Tehnic)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Era cineva aici cu probleme..si i se vor schimba ambreiajele parca(daca nu s au schimbat deja)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

A gasit cineva lista cu tipurle de becuri pentru O3 (faruri, stopuri, interior)?

 

LE: tot eu... Astea sunt?

post-17144-0-81415800-1397804947_thumb.j

post-17144-0-82762700-1397804953_thumb.j

Modificat de Aditu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Statistic, avem 11 utilizatori pe forum. Dacă deja a apărut o problemă...e destul de aiurea. Sunt curios dacă e o cauză nouă pentru care s-a schimbat ambreiajul sau tot una din cele vechi.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Aditu ....sa vezi ce fain o sa fie cand o trebui gaurit farul pentru becul de semnalizare!!! Si la celelalte faruri (bixenon simplu si cu LED) presupun ca tot asa sunt gandite. Nu i-am inteles de ce au recurs la metoda asta. Da-l draq de bec de semnalizare ca doar n-o fi FOR LIFE !!!

 

Ce bine era la O2 cand dadeai faru' jos si plecai cu el sub brat in casa la caldurica :D

 

Apropo: am intrebat miercuri la Brady daca imi pot schimba chederele perii de la geamuri cu unele cromate si nici macar nu au pret in sistem dar vazand ca cele de pe spate vin incorportate cu gemuletul ala mic m-am linistit instant. Poate ca vor aparea kituri aftermarket de benzi chromate ....pana atunci merge si asa.

 

Ah ... aditu ... m-am jucat cu butoanele de la geamuri la O3 Ambition si pana si aia avea dublu click la ele :P Nu ai ajuns pe la ei sa le schimbi ? 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ionut, eu as vrea chedere fara santuletul ala in care se aduna de toate. Alea cromate tot asa sunt?

Nu am luat seama cum se schimba becurile, desi ma uit destul de des sub capota.

Nu am ajuns cu geamurile, desi e frunstrant. Totusi nu e deranjant pt ca nu prea le deschid...mai ales ca evit datorita chederelor astea nesuferite. Dar tre' sa rezolv.

Modificat de Aditu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Citisem pe forum referitor la becul de semnalizare si am si aruncat ochii sub capota sa vad daca are capac de vizitare. Cica ar exista un kit de shimbare bec semnalizare. Trebuie gaurit farul in spate schimbat becul si apoi se pune un capacel special.....Bleah !!!

 

Chedere diferite nu cred ca o sa gasesti. Toate au fanta aceea ce aduna de toate :D Eu vroiam sa le pun cromate dar m-am linistit. Am studiat putin logica acestor chedere si chiar se inchid destul de bine cand geamul e deschis, partea proasta e ca aduna ele in santuletul format dupa inchidere dar nah ...dai cu jetu' si se curata.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Aditu, multam fain de postarea cu becurile la Octavia 3. Totusi pentru spate nu imi este clar. De exemplu Back-up nu cred ca e H7, caci nu e specificat clar. Apropo de H7 LL - LL e altceva decat un H7 normal? Ma gandeam sa cumpar ca rezerve H7 Night Vision de la Philips.

Cat despre H15, ca inlocuitor nu am gasit nimic altceva decat OSRAM, care are si un pret "special".

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

H15 sunt cele care inglobeaza pe langa faza luna si luminile de zi. Speram sa nu le schimbam prea curand. La Polo am schimbat in 6 ani doar 2 becuri de pozitie si unul de faza scurta.

H7LL sunt LongLife...sunt pentru faza scurta, desi eu as fi inteles ca luminile de zi sa fie LL.

Eu am vazut pe forum un coleg cu Osram Nightbraker Unlimited parca, si ma batea gandul sa pun si eu pe faza scurta (cea mai des folosita pe timp de noapte). Totusi nu sunt LL si nu stiu ce sa zic. Or mai fi si alte diferente...o fi doar marketing...

Modificat de Aditu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

NIght breaker sunt bune, iar ca si durata de viata, as ptuea zice ca sunt destul de eficiente. Minim 2 ani de zile te tin....

 

la O3, pe spate becurile sunt P21W - 3 bucati ( frana, mers inapoi, ceata, pozitie), W5W - 1 buc ( pozitie as presupune) si Py21W - 1 bucata ( semnalizare, bec portocaliu).

La cele cu triple LED, avem doar 2 bucati P21W si 1 bucata PY21W

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ce noutati mai aveti vis-a-vis de zgomotul ce apare in zona cutiei de viteze la relanti fara ambreiaj calcat? a ajuns cineva in service cu problema asta. la mine persista

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Zgomotul fiind un usor zdranganit metalic?

Daca da, atunci acel zgomot este specific cutiilor de viteze manuale cu volant monomasic. Micile vibratii produse de motor (mersul motorului nu este un mers rotund cu viteza constanta) sunt transmise mai departe in cutie unde determina mici zgomote in angrenajele treptelor de viteze (pinioanele sunt tot timpul in contact unul cu celalalt, doar ca atunci cand se introduce cutia intr-o viteza un manson de cuplare "uneste" pinionul de pe arborele de iesire din cutie cu arborele de iesire).

Au aparut astfel de zgomote DUPA ce pe masinile mai vechi s-a trecut de la volant bimasic la kitul de ambreiaj cu volant monomasic. Practic micile vibratii n-am mai fost absorbite de volantul bimasic, ele ajungand direct in cutie.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai si TSI-urile au volant monomasa? Care cum sunt? Eu stiam aveam impresia ca si 1.2 TSI-ul are bimasic. Vorbim de MQB/EA211 - ca sa fie clar sa nu deviem.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In afara de 2.0 TDi nu are niciun motor volant bimasic. Pana si 1.6 CR are monomasic.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Blitz nu mai induce lumea in eroare, teoria ta este valabila doar la diesel sau benzinare extrem de tunate care au axe cu came sport. Eu nu am gasit la nimeni aceasta explicatie cu zgomotul pt tsi 1.2 1.4 . Pe tsi cu dsg exista volant dublu masa

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ca tot se discuta de cutii de viteze , ambreaje si alte zgomote , in 70-80 % din cazurile cand fac manevre in marsarier , masina iese foarte greu pe liber , mai pateste careva treaba asta? ms

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@kyu...mi se intampla mai ales daca bag in marsariere si la un moment dat apas ambreiaju lasand masina sa mearga din inertie dar nu o scot pe liber imediat. Mai pateam asa la golful 4 cutie sase trepte dar acolo dadeam vina pe cei 13 ani si 280.000 km romanesti , se pare ca nu vechimea conteaza

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

P A E, discuția este despre cutii manuale cu zgomot la ralanti și fără amnreiaj călcat, dar dacă 10 ani de service Skoda și VW consideri că nu-mi sunt de ajuns ca să emit o părere pertinentă, te rog să-mi permiți să mă retrag.

P.S. Când treci odtată prin Brașov să-mi dai un semn că te duc într-un atelier si-ți arăt una alta, nu de pe google/forumuri.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

LE: P_A_E, m-ai enervat!

Tu ai citit ce-am scris eu? Ai văzut că vorbesc despre cutii manuale, despre volant monomasic și despre un zgomot metalic în cutie?

Iar ce ne povestești tu e o poveste pe care-ai citit-o pe forumuri cu volante bimasice care, în vremuri demult apuse, se duceau si zdrăngăneau?

Cred că tonul tău este cam impertinent la adresa mea și nu-ți permit decât atunci când îmi dovedești concret cum e cu tehnica din ambreiaje și cutii de viteze.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Bebeee a deschis acest topic
  • vdragos a închis acest topic

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!