Jump to content

Golf mk2 Syncro


cristivw
 Share

Postare recomandată

lasa desenul. am auzit de la omul care pusese 1.6td pe caroserie de 1.8 8v syncro (ca asa am deschis thread-ul). nu este deloc greu. motoarele sunt aproape identice. chestia este urmatoarea: ai nevoie de una bucata golf 2 1.8 8v syncro (adica singurul syncro). ai 2 variante, cel putin asa vad eu: ori pui 1.6td, sa fie mai mic, diesel, sa iesi mai bine la consum, ori pui 1.8 16v 139 cai, sa ai putere la pedala. si acum: pt motorul de 1.6td, care este mai mic, nu trebuie modificat nimic. daca motorul era mai mare, eventual mult mai puternic decat cel original (1.8 8v), atunci trebuiau modificate/schimbate planetare, etc. pt motorul de 1.8 16v iarasi nu trebuie modificat nimic, deoarece are aceeasi capacitate, si aceleasi dimensiuni cu cel original.

deci treaba este relativ simpla: ori 1.6td pt consum, ori 1.8 16v pt putere/viteza. facut direct transplantul de motor, in rest nimic. vorba romanului: "pui benzina si merge" :blink:

so that's it

:)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

problema e ca masina mea nu e syncro :P, prin urmare, daca as vrea sa pun syncro va trebui sa modific caroseria :P, eu am 1.8 8v 90 calutzi puternici :P

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

problema e ca masina mea nu e syncro :o, prin urmare, daca as vrea sa pun syncro va trebui sa modific caroseria ;), eu am 1.8 8v 90 calutzi puternici :o

vaiii pai te apuca Pastele... nu, serios acum... n-are sens dupa parerea mea... daca aveai deja syncro era o treaba. dar asa ai de modificat planetare, pus cardan si toate cele aferente... mai mare daraua decat ocaua. si crede-ma, raspunde-ti intai la intrebarea "pentru ce?"

serios, nu cred ca isi au rostul banii care ii vei cheltui si munca de "n" ore.. unde n tinde lejer spre foarte mult :o

parerea mea... ai motor bun, ramai pe principiul asta. de un syncro nu stiu daca te vei putea bucura atat de tare in conditiile exploatarii la oras. parerea mea.

daca aveai posibilitatea sa iei un syncro, atunci se punea problema daca e ok.

nu stiu, faci cum vrei. eu unul nu prea mi-as bate capul. prea multe modificari de facut, prea multi bani de bagat, prea multe ore de munca pt. operatiune... si in + creste consumul :o

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sincer ar merita sa te gandesti la syncro cand vei sari de 250 cp.Pana atunci stai linistit ca mai mult pierzi! Parerea mea!! ;)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mai exista varianta ca vrei sa faci asta asa de sanchi.Atunci nu te ajuta parerile noastre!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

deja cred ca suntem mai multi aici care impartasim aceeasi parere :o

a, bine! mai e varianta in care folosesti golful la padure, vanatoare, munte, off-road, expeditii, camp, tara etc. aici s-ar aplica si ar fi bun ala pe care l-a avut tipul din constanta: 1.6td syncro ;)

hihi ce-am gasit eu utilitate :o

dar in rest, sunt de parere cu baietii. daca n-ai peste 200cp sa zicem, chiar nu merita. te legi la cap fara sa te doara.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 years later...
dupa cum arata in schema sigur trebuie modificat ceva si la caroserie....

oricum cine pune mana pe un syncro e norocos :)

salut baietzi

eu numai ce am achizitionat un golf mk2 syncro din 1991 cu ABS, MFA ,1781 cmc 98 cp dar trebuie sa bag ceva banuti in el... din ce am citit eu pe net s-au fabricat in jur de 4000 de bucati intre 1989-1991

sper sa am si noroc si timp sa-l pun putzin la punct

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Bafta cu el, sa ne tii la curent si pune si niste poze. Topicu trebuie mutat in alta arie ca lai creat intr-un loc nepotrivit.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ai tu Izo 90CP cum am eu 54 :rolleyes:

dupa umila mea parere, golful MK2 syncro e cotetz de masina. 4X4 ala nu face decat sa atarne greu, si e greu de tot sistemul pt un MK2, si poate , poate sa ajute ceva pe vreme de iarna. In rest, nu face decat sa creeze frecari si sa adauge greutate unei masini destul de usoare (avantaj). Daca vrei masina de vanatoare, iti iei Samurai. Daca insisti pe Golf, iti iei Country ca macar are garda la sol mare.

Plus ca se strica si atunci sa vezi bataie de cap.

La mai putin de 220-250CP nu e pont 4X4.

Unde mai pui ca e sistem cu vasco, deci oleak de fass la nivel de talpa. Raspuns destul de tardiv la intrare spate.

Nah, asta cred eu, nu inseamna ca trebuie sa fiti de acord cu mine.

Bafta.

PS : mai era unu cu motor de 2.0 si 115CP cu syncro la vanzare pe 4T. Nush ce motor e ala, poate unul din putinele 2.0 puse pe MK2.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

aveam 90 cp in 2006 :) in prezent e alta mancare de peste...

si pe mk2 nu s-a pus de fabrica 2.0 cu 115cp :) ala e motor de mk3 gti ;)

un golf syncro are 1090 kg fata de 968 kg ale unu mk2 gti deci nu e foarte multa greutate in plus, si daca sistemul este bine ingrijit nu apar probleme :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!