Jump to content

Golf mk2 Syncro


cristivw
 Share

Postare recomandată

salut! in cautarea mea de mk2-uri, eliminand ceea ce mi-as fi dorit eu cel mai mult (gti 16v) am dat peste un TD in 2 usi, cica syncro (4x4). eu unul n-am mai auzit de asa ceva. este cumva un GTD? ce imi puteti spune despre asa ceva? este model '88. merita? ma duce? motorul cam ce putere are? apar probleme la sistemul de tractiune integrala syncro?

astept parerile, sfaturile si impresiile voastre, eventual si poze cu acest tip de golf 2.

va multumesc

:P

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut! in cautarea mea de mk2-uri, eliminand ceea ce mi-as fi dorit eu cel mai mult (gti 16v) am dat peste un TD in 2 usi, cica syncro (4x4). eu unul n-am mai auzit de asa ceva. este cumva un GTD? ce imi puteti spune despre asa ceva? este model '88. merita? ma duce? motorul cam ce putere are? apar probleme la sistemul de tractiune integrala syncro?

astept parerile, sfaturile si impresiile voastre, eventual si poze cu acest tip de golf 2.

va multumesc

:P

...Golf-ul de care zici tu este intr-adevar 4x4. Golf Syncro a fost o serie limitata fabricata de catre VW si a fost lansat concomitent cu Golf-ul Country. Motorul este dupa cum zici un TD iar daca zici ca-i din '88 probabil ca este de 70 CP (eu stiu ca numai din '89 s-a introdus intercooleru' pe TD), suficienti cat sa te "duca". Probleme majore cu transmisia nu cred ca apar...eventual cardanul, insa din cate am auzit (cunosc pe cineva care detine unul), sistemul este destul de fiabil. O singura problema ar putea sa fie...consumul care este mai ridicat ca la restul Golf-urilor diesel, asta datorita faptului ca sistemul 4x4 angreneaza mai multe piese. Exista totusi o solutie...decuplarea cardanului vara si recuplarea lui iarna :P. Totusi nu cred ca te-ar deranja foarte mult aceasta problema, luand in considerare faptul ca ai vrut sa te bagi la un GTI 16V. Poze nu cred ca are rost sa pun pentru ca nu exista diferente vizibile la exterior.

...Daca pretul este bun eu zic ca merita... :P

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

eu stiam ca golf syncro este si benzinar..mai exact cod motor GX, poate ma insel :P

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

De acord cu ce a zis Golfuletz, cu mentiunea ca nu e diferenta asa mare intre cum trage motorul de 80 de cai fata de cel cu 70 de cai. Parerea mea ca daca prinzi un motor bun o sa fii multumit. Eu am avut 1.6 benzina 75cp inainte, acum 1.6 td 70cp si pot spune ca trag comparabil, cu 0-100 mai slab la diesel, dar 80-110 mai bun.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

mmm suna bine. multumesc baieti! devine interesant.. imi fac mai multe variante si o sa vad pe care o aleg. cea mai tare dupa mine era cea cu gti 16v, dar am o listoaie imensa cu piese ce trebuie schimbate la el... + aspectul :offtopic: daca mai stie cineva golf mk2 de vanzare prin constanta, dati-mi si mie un pm :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sfatul meu-- Omule ia-ti GTI 16v o sa ai satisfacti imense :offtopic:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sfatul meu-- Omule ia-ti GTI 16v o sa ai satisfacti imense :offtopic:

La benzinarie! :scratch:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Se vede ca nu ati avut legatura nici o data cu un 16v

Consumul este max 11% si asta bara la bara in trafic si afara daca esti linistit ajungi sub 8%

Modificat de eugen_zim
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

baieti, nu va certati! ii dau dreptate lui eugen_zim desi nimeni nu crede. eu am testat un golf 2 gti 16v, am vrut sa-l cumpar. m-am lasat de afacere pt ca trebuiau mult prea multi bani bagati in el. am postat la "ce se mai vinde prin oras" tot ce trebuie inlocuit. dar tin sa va zic... este o senzatie extrema la 139 cai pe golf2.. si consumul, desi are computer de bord, a ramas in limite (exact cat scria pe el). asta tinand cont ca motorul era ok, in rest toate de sub capota zob!! ;)

deci se poate. apropo, cine vrea sa-l cumpere (2000 euro) poate sa ma intrebe, sa-i dau detaliile vanzatorului. eu nu il mai cumpar, cu regret, deoarece nu am banii necesari pt a investi in el ;) masina este la techirghiol, langa constanta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Se vede ca nu ati avut legatura nici o data cu un 16v

;) ...eugene, nu cred ca era nevoie sa generalizezi ;)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

;) am dat-o urat de tot in offtopic!!

ideea pornise de la GOLF 2 1.6TD SYNCRO.

si am aflat chestia. un tip super bun in golfuri a facut treaba asta. a pastrat sistemul syncro de la un 1.8 si a pus pe el motorul 1.6TD. ce a iesit a fost incredibil de util. cuplu bun, se descurca masina super bine in orice conditii. 1.6TD SYNCRO nu a iesit din fabrica.

asa ca cine are intentii de a face o masinuta 4x4 buna rau cu consum mic si extrem de utila, aveti nevoie de una bucata golf 1.8 syncro + una bucata motor 1.6td.

have fun ;)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

:D ...eugene, nu cred ca era nevoie sa generalizezi :D

Am de 6 ani mk2-ul si sa sti ca din 10 insi, 6 sunt de parere cu cel de sus.

Asa ca ar mege bagat la general.

XANu -- omule ai dreptate

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@Eugen_zim...felicitari pentru cei 6 ani de Mk2, la fel si eu si imi mai doresc cel putin inca pe-atatia. Sunt convins ca poate mai mult de 6 din 10 ar fi de-acord cu ce-i scris mai sus, insa nu mi se pare corect sa vorbesti in numele altora si sa spui ca nu am avea noi habar de ce inseamna un 16V. Am condus si eu cateva 16, si mai multe 8V, imi doresc nespus sa-mi cumpar unul care sa-mi satisfaca "talpa", insa am avut si un Audi cu un motor benzinar peste bugetul meu in benzinarie asa ca mai astept sa-mi revin financiar :offtopic: . Eu nu m-am referit ca un 16 valve ar consuma enorm(ba chiar dimpotriva eu zic ca are un consum in limite normale pentru o sportiva - "hot hatchback") insa tot ce-am vrut sa fac ii sa sugerez omului o solutie pentru un consum mai redus, iar faptul ca ar fi dorit initial un 16v este un un indiciu ca omul poate are puterea financiara sa suporte un consum ridicat si poate nu i-ar folosi sugestia mea, iar daca nu este asa poate nu stie exact care sunt consecintele.

Consumul care l-ai dat tu, probabil este real insa imi vine greu sa cred ca daca ai un 16 V poti sa mergi "linistit" cu el. :blink:

Totusi hai sa ramanem in acord cu topicul si venim cu informatii despre Golf Syncro!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

:offtopic: hihi treaba cu consumul :P cine stie cunoaste. pai eu unul am mers 2 ani cu oltcit club 12trs (1.3 boxer, carb bicorp, 5 viteze) si ma credeti ca intr-un timp eram uimit de ce rup la *** cielo, supernova, solenza, dacii sa nu mai zic, opel astra 1.4 din '93, vw passat 1.6 din '90 etc :P am fost la reglat cu carbul si aveam consum de 17 :blink: mai putin de 12si ceva la oras nu l-am scazut, ca nu s-a putut face nimic (dom'le, atata ia masina) si cred ca m-as descurca pe un 16v. ca diferenta de cai faceti calcul: 139-65=74. pai la 74 cai diferenta, nu m-ar deranja acelasi consum :P

cu syncro treaba sta in felul urmator: la modelul de care vbeam mult mai sus (1.6td pus pe golf2 syncro, ex 1.8) consumul se ridica pana intr-un litru %.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

si daca bagi GPL la motorul 1800cm,oare cat scade consumul?

paaaai, la gpl care-i treaba cu consumul: consumul ti-l reglezi tu, ii dai debitul pe care-l vrei. in functie de asta, masina e mai lenesa sau mai nervoasa. in majoritatea cazurilor, la punerea instalatiei gpl pe masina, consumul este crescut cu ~ 1L, pt. a obtine aceleasi performante ca benzina. avantajul este pretul gazului. este mult mai ieftin, deci chiar si cu un consum mai mare de gaz, iesi mai bine de "n" ori decat la benzina.

Modificat de cristivw
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

paaaai, la gpl care-i treaba cu consumul: consumul ti-l reglezi tu, ii dai debitul pe care-l vrei. in functie de asta, masina e mai lenesa sau mai nervoasa. in majoritatea cazurilor, la punerea instalatiei gpl pe masina, consumul este crescut cu ~ 1L, pt. a obtine aceleasi performante ca benzina. avantajul este pretul gazului. este mult mai ieftin, deci chiar si cu un consum mai mare de gaz, iesi mai bine de "n" ori decat la benzina.

cat e un litru de gaz acum?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

serios ca n-am idee... parca 13.000 sau 15.000 lei vechi? ;) serios, chiar nu stiu. mai mult sigur nu este.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

serios ca n-am idee... parca 13.000 sau 15.000 lei vechi? :huh: serios, chiar nu stiu. mai mult sigur nu este.

Are efecte negative?daca folosesti gaz(asupra motorului ca la buzunar nu are:)))

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pai ce pot sa spun... eu personal nu mi-as pune gaz nici sa ma tai. multi spun ca ii salveaza la consum. insa, am auzit ca gazul are o compozitie chimica diferita fata de cea a benzinei, ce in timp poate duce la deteriorarea motorului sau la nefunctionarea in parametri a acestuia. chiar nu stiu ce sa zic. oricum, e diferenta mare intre dacia si vw (dacia-taxi - se fac praf), dar nu as "chinui" motorul cu gaz. acum depinde de mai multi factori. o instalatie buna de gaz nu strica mai nimic. de exemplu, cielo venite cu gpl din fabrica. depinde si cine iti monteaza instalatia, cum se pricep oamenii, cine ti-o regleaza etc.

your choice :huh:

:huh: parca deschisesem thread-ul pt. golf syncro. hai sa facem altul pt instalatii gpl.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a mai reveni la subiect...am vazut de vanzare in TM acuna vreo jumate de an un golf sincro 1,6 benzinar desi si eu stiam ca s-a facut numa de 1,8 (probabil ca a schimbat si asta motoru, dar de ce sa schimbi 1,8 cu 1,6? sigur consumu nu scade ba chiar din potriva urca deoarece forteaza nai mult)

Da ce ziceti de 1,8 16V sincro?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

1.8 16v syncro, numa daca schimbi motorul unui syncro normal, care din auzite am inteles ca are serie motor gx, cum are si al meu, deci 8v , dar in principiu are fi senzatie tare :huh:, sa ai 139 de cai si tractiune pe 4 roti :huh:

o intrebare, daca nu am syncro, si vreau sa-mi pun trebuie modificat ceva la caroserie??

normal stiu ca trebuie sa schimbi puntea spate, si sa vezi cum faci cu arborele cardanic de la transmisie pana la punte spate, si eventual sa modifici putin circuitul de evacuare .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

1.8 16v syncro, numa daca schimbi motorul unui syncro normal, care din auzite am inteles ca are serie motor gx, cum are si al meu, deci 8v , dar in principiu are fi senzatie tare :), sa ai 139 de cai si tractiune pe 4 roti :D

o intrebare, daca nu am syncro, si vreau sa-mi pun trebuie modificat ceva la caroserie??

normal stiu ca trebuie sa schimbi puntea spate, si sa vezi cum faci cu arborele cardanic de la transmisie pana la punte spate, si eventual sa modifici putin circuitul de evacuare .

am un desen nu stiu daca te ajuta

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

dupa cum arata in schema sigur trebuie modificat ceva si la caroserie....

oricum cine pune mana pe un syncro e norocos :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!