Jump to content

MOLDOTRANS AUTO


panteraroz
 Share

Postare recomandată

Buna seara,
Nu am vrut sa deschid acest topic, dar neprofesionalismul Moldotrans ma obliga.
Sa incepem in ordinea cronologica a masinilor:
1. Seat Cordoba, schimbat in aprilie 2012 discuri si placute de frana la Moldotrans (fata-spate). Mentionez ca schimbarea s-a facut ca urmare a uzurii celor precedente (4-5 mm carne pe placute, discuri originale si masina de ±90.000 la vremea respectiva) cu care nu am avut probleme in conditiile in care o condusesem vreo 30,000 km din momentul achizitiei. Am mers cu noile frane 2.200 km pana in tara unde domiciliam, iar ulterior am plecat intr-o vacanta. Cu aproximatie la 2 luni dupa schimbare si maxim 6000 km s-au ovalizat discurile in conditiile condusului pe drumuri bune in occident. Cum a fost posibil asa ceva, nu stiu, stilul meu de condus nu s-a schimbat de-a lungul anilor si masinilor, iar frane am mai schimbat fara astfel de patanii, inclin sa incriminez calitatea proasta a pieselor si a montarii (daca era butucul se ovalizau si precedentele).
2. Un Seat mai vechi, schimbat macara la Moldotrans. Nu este masina mea si nu intru in detalii, dar prestatia a fost jalnica si soldata cu 2 reveniri in conditiile unei "reparatii" banale. 
3. Seat Leonul propriu si personal, schimbat distributie la Moldotrans (reprezentanta) acum 1 an, singura si unica interventie la blocul motor. Astazi dimineata in drum spre servici mi s-a parut ca se aude mai tare zgomotul motorului, dar cum era muzica pornita si stau aproape nu am avut timp sa analizez. Cand am plecat de la servici, zgomot era mai pronuntat, o huruiala care se accentua la acceleratie, cloncanitul motorului mult intensificat. M-am panicat instant si, inspiratie de moment, am sunat si m-am dus direct la un service cu oameni normali (Coso Garaj). La 100 m de service masina a inceput sa trepideze ca toti dracii de m-am oprit in mijlocul drumului nestiind ce se intampla. Au venit baietii, au mutat-o si ridicat capota...surpriza, motorul se misca cu mana. Ulterior s-a dovedit ca erau rupte suruburile care tin suportul motorului (cred ca asa se cheama, nu sunt mecanic) si care se scot in momentul schimbarii distributiei. Cum s-au putut rupe acele suruburi la o masina de 7 ani vechime?! Daca ar fi fost slabite, fisurate etc. anul trecut mi s-ar fi semnalat (normal?) la schimbarea distributiei; cum aceasta este singura interventie realizata la blocul motor presupun ca exista o relatie directa intre cele 2 respectiv strangerea incorecta a acestora, joc si cedare in cele din urma. In final, daca mai mergeam cativa km riscam sa raman fara masina, motorul fiind in miscare libera (norocul meu ca nu a atins distributia). 

Concluzia mea este ca voi evita reprezentata Seat din Iasi, poate am avut eu si cunostinta mea ghinion, dar nu vreau sa se mai repete.

Modificat de Bwwlan
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Moldotrans Auto SEAT

Buna ziua!

 

Ne pare rau pentru problemele pe care le-ati intampinat si ne cerem scuze, desi nu consideram ca acestea au aparut din cauza neprofesionalismului service-ului nostru.

 

In legatura cu prima problema: daca discurile dumneavoastra s-au ovalizat, cauza este fie un defect de fabricatie, fie supraincalzirea sistemului de franare. Daca v-ati fi adresat service-ului nostru si ati fi reclamat aceasta problema, iar lucrarea s-ar fi aflat inca in garantie, pe baza constatarii, acestea ar fi fost inlocuite fara niciun fel de obligatii financiare din partea dumneavoastra. Din pacate, aceasta solicitare din partea d-voastra nu a aparut. Asadar, puteti reclama in mod oficial acest lucru, iar daca mai exista garantie valabila pentru piese, noi vom face tot posibilul sa vi le schimbam.

 

Referitor la problema a doua: inlocuirea kit-ului de distributie s-a efectuat la data de 16.11.2012. Problema pe care o mentionati a aparut dupa mai mult de un an de zile si noua ne este destul de greu sa credem ca acel zgomot a aparut brusc si a escaladat totul in mai putin de o zi. Totusi, chiar daca ar fi asa, trebuia sa va adresati service-ului nostru si mai mult ca sigur primeati consilierea necesara. 

 

Asadar, trebuie sa intelegeti ca nu fugim de responsabilitatea lucrarilor efectuate de catre noi si intotdeauna incercam sa rezolvam pe cale amiabila toate problemele aparute. Ramanem in continuare deschisi spre a rezolva toate solicitarile clientilor nostri, dar pentru a putea exista o reactie din partea noastra vis-a-vis de problemele aparute, trebuie sa va prezentati la showroom cu documentele de garantie.

 

Poate ca postarea unui mesaj pe diverse forumuri vi s-a parut o solutie pentru a va rezolva problemele, dar din pacate nu este. Daca v-ati fi adresat service-ului nostru si am fi refuzat dialogul, atunci poate ca aceasta era solutia cea mai potrivita. Totusi, din moment ce nu ati facut  acest lucru, noi nici nu aveam de unde sa stim, deci nici nu am avut ocazia sa ne asumam responsabilitatea.

 

Va dorim o zi buna! Daca va mai putem ajuta cu ceva, puteti lua legatura cu noi direct la showroom-ul SEAT din Sos. Bucium, Nr. 11E sau la 0232.225.125.

 

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Un punct de vedere valabil si bine argumentat.

 

Nu stiu unde se afla adevarul (de regula, cliseul zice ca e la mijloc), insa vad ca Moldotrans sta bine pe partea de PR si comunicare. Bine ar fi daca si alte reprezentante ar invata ceva din asta.

 

My two cents...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...

Buna ziua. Sa va povestesc din experienta mea avuta la Moldotrans Iasi.

 Ca tot omul cu masina noua se duce la reprezentanta din oras. Inginerul a luat masina a bagat-o in fundul salii. A spus ca pot sa vin dupa cateva ore. Am refuzat  si am spus ca astept. De pe geamul lor nu am vazut absolut nimic , si nici nu mi-au prezentat piesele ce urmau sa le platesc si fie schimbate.

Am revenit al doilea an, si am patit la fel. Au dus masina in fundul salii. Am vrut sa stau langa masina sa vad pe ce dau banii, sa vad bidonul de ulei ca e sigilat , filtrele de ulei si benzina ca sunt noi, si daca chiar le schimba. Am uitat sa mentionez ceva, faceam pe an cam 6.000 km.

 

Ca masura inainte de a intra in service am verificat pe un servetel culoarea uleiului care nu era cam buna , aveam dubii ca nu mi-au l-au schimbat prima oara. Dupa doi ani aveam 11.000 km la bord, si am presupus ca voi pati la fel.. Cand a adus inginerul masina i-am propus sa verificam impreuna uleiul. Dupa ce am verificat, nu era nici o diferenta  la culoare, dupa revizie . Pus in fata faptului atunci inginerul in loc sa fie calm sa incerce sa rezolve problema a devenit nervos ca nu se poate asa ceva ..... i-am spus ca dupa 20 metri uleiul nu poate avea asa o culoare. Aspus ca daca vreau sa mergem undeva in oras sa verific eu analiza uleiului, adica niste proceduri anevoioase... Tot atunci am vorbit sa mi se regleze alarma , data si montata de ei , ca suna de una  singura dupa 30 sau 60 min dupa ce inchideam masina. A stat tipul ala vreo doua ore si nu-i dadea de capat. Intr-un final dupa ce porneam masina, mi se inchideau usile si porbagajul automat, dar nu mai putem sa o deschid usile din butonul portierei ca inainte. Daca aveam nevoie sa folosesc portbagajul trebuia sa opresc motorul ca sa pot dezactiva inchiderea centralizata. Au spus ca atat au reusit sa regleze.

MORALA

Al treilea an am mers la un seervice particular care repara numai din grupul Volkswagen, si inginerul a ramas uimit ca am fitru de ulei original pe masina dupa doua revizii. Spunea ca si-ar dori sa achizitioneze si el acel model, dar spunea ca numai din fabrica se livreaza asa, ca nu se comercializeaza . Dupa culoarea uleiului, spunea ca nu mi-a fost schimbat niciodata, avand in vedere ca mergeam 6.000 km/ an in comparative cu altii care fac 25.000 km/an.

 

Si apoi se plang ca nu au clienti.

Am mai observat ca mecanicii din service-urile de la reprezentante sunt tinerei care practic fac practica. Pentru ca cei buni , mai in varsta si-au deschis propriile service-uri, in care au adoptat alta politica fata de clienti.

 

Deci cu masina mea personala, pe banii mei, cu piesele achitate de mine cu preturi de service .., pe care nu mi le arata, cu manopera exagerata platita tot de mine, pe care nu ma lasa sa o vad, imi pun in pericol viata mea si a familiei mele ducandu-ma la un sercice ca Moldotrans Iasi.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!