Jump to content

VW GOLF VII


DMGCTRL

Postare recomandată

1. De unde sa stii daca a stat in conditii optime

2.In portbagaj nu sunt conditii optime(umiditate)

Link către comentariu

1. Nu stii decat ce-ti zice ce-l ce vinde.

2. Corect, dar mai bine decat depozitate afara.

 

:)

Modificat de TudorM
Link către comentariu
  • 2 weeks later...
  • 1 month later...
cristianionut

Din cate stiu eu jantele la golf 6 se potrivesc cu cele de golf 7.Dar daca vrei sigur un raspuns iti voi face o poza la roata de golf 6 (normala) care e pe balcon si la cea de golf 7 (mica) care e in portbagaj.Voi masura si dimensiunile ca sa iti confirm.Roata de rezerva mica are o presiune mult mai mare in pneu.

Si nu uita un lucru: nu masina este vinovata de profesionalismul unor oameni.Eu de multe ori, afara, am trait cu complexul emigrantului, dar de fapt nu e chiar asa.Sunt si acolo, oameni si oameni.In romania mi-a placut mai mult reprezentantele de la Skoda fata de VW, dar nu generalizez.In Italia mi-a placut reprezentanta Dacia (de fapt erau angajati romani).

Link către comentariu

Am tot amînat să-mi cumpar roata aia de rezervă, nu am cumparat-o încă. Am găsit multe, majoritatea de pe Golf V, unele în stare mai bună, chiar nefolosite. Am înțeles că de la Golf 5 la 7 se potrivesc toate. O să îmi comand una zilele ăstea, să o am în portbagaj cînd voi pleca în vacanță.

https://www.allabildelar.se/demonteringalt/1044798/7151?p=1

 

Legat de mașină: Azi i-am făcut primul schimb de ulei.  http://vwforum.ro/topic/107755-revizii-periodice-golf-7/page-8#entry2374537

După aproape 12000 de kilometri parcă a început să-i scadă un pic consumul, dar nu semnificativ. Ca minusuri... au început să se audă tot felul de greierași prin mașină. La anumite turații vibrează ceva și în ușă, dar și în stîlpul din stînga. Face zgomot ușița aia de sub consola centrală, de sub comenzile de la climă, atunci cînd este închisă. Ca să nu o mai aud, o las deschisă permanent. Cîteodată se aud niște chițăituri din bord, din fața mea de undeva... parcă din spatele ceasurilor ar veni... nu știu... Nu se aud tot timpul, dar sînt foarte enervante atunci cînd încep. De undeva dinspre motor, se aude cîteodată un țiuit continuu... Habar nu am ce o mai fi și ăla. Cîteodată tot dinspre motor aud un clinchet ca de clopoței, de obicei pe la viteze de 50km/h. Nu știu ce să zic, dar evoluţiile acelea majore la capitolul calitate la Golf despre care tot citesc sunt doar niște bălării din punctul meu de vedere. 

Eu sunt din ce în ce mai dezamăgit de mașina asta... și nu o am decît de jumătate de an.
Link către comentariu

Te consoleaza faptul ca si eu am greieri in masina? :)) Aproape identici, in usa, stalp, spatele ceasurilor, un tziuit cand merg pe pilot automat. Eu ma bucur ca nu i-am ascultat pe cei ce ziceau ca golful este mult peste leon, si asa m-am ales cu o masina destul de dotata.

 

Sa o stapanesti sanatos si sa te bucuri de ea asa cum e! Ca e buna si frumoasa :icon_thumleft: ... toate au probleme

Link către comentariu

Si la TSI-ul meu e prezent acel tiuit continuu care apare la mers constant. Daca apas sau ridic de pe acceleratie...dispare. Asa a facut din a doua zi cand am inceput sa ma obisnuiesc cu ea.

Link către comentariu

... golful este mult peste leon...

 

S-ar putea sa fie, fie el si la greieri. :winter:

Link către comentariu
  • 2 weeks later...

Mi-am comandat wheel spacers. Nu au sosit încă... revin cu poze și detalii după ce le montez pe mașină. Am o mică dilemă legată de montajul lor și al roților. Pe prezoanele distanțierelor și apoi pe cele ale roților se dă cu ceva? Unii zic să pui pe ele un pic de vaselină, alții zic de pastă de cupru sau de aluminiu... Într-un video de pe YouTube, un tip punea din abundență o pastă loctite pe fiecare prezon. În manualul mașinii scrie: "Never grease or lubricate the wheel bolts or the threads of the wheel hub. This could cause them to loosen while the vehicle is in motion, even if the required torque setting is used."

Păreri?

Link către comentariu

Pe prezoane nu. Pe distantier pe fata unde se intalneste cu butucul da. Plus de asta trebuie curatata bine suprafata butucului.

 

Doar distantierele de 20mm si peste vin cu prezoanele lor care se fixeaza pe butuc si roata se ataseaza de el cu prezoanele oem, practic distantierul functionand ca o flansa.

Link către comentariu

Am distanțiere de 20 mm pe față și de 30 mm pe spate. Toate se fixează cu șuruburi de butuc, iar apoi voi folosi aceleași prezoane să pun roțile la loc. Am văzut că butucul trebuie curățat bine înainte de montaj, dar apoi cu ce să-l ung? Cu vaselină e ok sau trebuie să cumpăr ceva și mai profi?

Link către comentariu

Sincer eu le.am uns cu putina vaselina, pentru ca anul trecut am avut norocul de nu reuseam sa le mai scot! Si stau foarte bine. Vaselia aia formeaza ca o pelicula intre butuc si janta/distantier, iar de la mizerie/noroi/sare face in asa fel incat metalul nu se mai sudeaza !

Link către comentariu
Azi mi-au sosit distanțierele și le-am și montat. 

 

20mm pe față... BEFORE & AFTER

 

post-130298-0-07192000-1402690922_thumb. post-130298-0-95496500-1402690965_thumb. post-130298-0-18761900-1402691015_thumb.post-130298-0-15619100-1402691036_thumb.

 

30mm pe spate... BEFORE & AFTER

 

post-130298-0-86532200-1402691210_thumb. post-130298-0-41002700-1402691232_thumb. post-130298-0-57847100-1402691329_thumb. post-130298-0-36353000-1402691389_thumb.

 

Să nu mă întrebați încă dacă se simte o îmbunătățire la condus... La mine efectul placebo este maxim... eu și cînd scot mașina curată din spălătorie am impresia că merge mai bine. :P Din punct de vedere estetic eu sînt foarte mulțumit, îmi place mai mult cum arată mașina acum.

Link către comentariu
marius1982.11

Is curios daca miapatesti ceva la masina nu o dau pe vina distantierelor? Apropo, mai mult ca sigur nu esti nici in legalitate cu masina, cel putin in austria, germania ti-ai lua amenda cu asa ceva.

Roata din spate la 60 de grade fata de verticala trebuie sa fie cel putin la nivelul aripii, pe cand la tine clar nu e, cred ca e e in totalitate in afara aripii. Daca pleci sa le spui ca se aude ceva la trenul de rulare iti fac vant cei de la Ericsson & co.

 

Am citit tot topicul, nasoala intamplarea.

Un prieten a mai scris tot asa la VW, insa aceleasi raspunsuri tipizate si reci, parca ca un "out of office", de parca ai vorbi cu niste roboti preprogramati cu texte standard si rigide.

Ei tot o dadeau cu porsche romania...cu toate ca le-a spus ca aia sunt incompetenti.

Asta e, se pare ca nu doar in ro se intampla de astea.

 

Legat de calitatea pieselor masinii,foarte trist sa aud asa ceva, greierasi? si imi dau seama ca nu o iei zilnic prin toate hartoapele de strazi cum e la noi in timisoara, un santier la fiecare a 2-a strada. Ci pe drumuri ca in plama sau aproape de asa ceva.

Link către comentariu
  • 2 months later...

Am ajuns la aproape 26000 km cu Golful. Am revenit la sentimente mai bune față de mașină. Am avut o vacanță frumoasă și am stat destul de mult la volan. Mașina s-a comportat foarte bine, n-am avut nici un fel de probleme cu ea și după vacanța asta pot spune că m-am îndrăgostit din nou de ea ( după ce cu cîteva luni în urmă eram foarte supărat și eram foarte aproape să renunț la ea ).

Cîteva observații, și cu plusuri și cu minusuri ( în ordinea în care-mi vin în minte ):

DSG-ul este superb. Am condus mașina în toate condițiile și sînt super mulțumit. Singura chestie negativă, minoră, pe care ar fi să o remarc este delay-ul pe care îl are atunci cînd pun pedala de accelerație brusc la podea. Am avut în cîteva rînduri, în Romania, nevoie să țîșnesc dintr-un sens giratoriu de exemplu și atunci am simțit delay-ul acela din plin... Pentru condusul mai agresiv schimb în S și atunci instant zîmbesc cu gura în jurul capului.

Motorul nu mi-a făcut probleme niciodată. Cei 140 HP sînt mai mult decît suficienți pentru viața de zi cu zi. Fie că sînt prin oraș sau că fac naveta pe autostradă... condusul e o plăcere. Însă la drumurile lungi, în vacanță, trebuie să recunosc că am vrut mai mult. Am alergat Golful cît a putut, mai ales cînd am traversat Germania, și mi l-aș fi dorit mai puternic.

Pînă în 180 km/h se conduce ok... cînd vrei mai mult... se simte că este totuși un motor mic... Pînă la 200 km/h durează ceva... Iar viteză maximă (două persoane în mașină, bagaje full, AC pornit...) a fost de 224km/h... Ai timp să faci un rebus pînă ajungi acolo... Următoarea mașină va fi cu siguranță un GTI.

Despre frîne nu aș fi avut nimic de spus dacă nu aș fi gonit prin Germania așa cum am făcut-o. Au fost exact două situații cînd de la viteză mare a trebuit să frînez la zero și în ambele situații am avut emoții mari. Mă întreb dacă ar merita să fac un upgrade la frîne, să le schimb cu cele de pe GTI... Ar costa oare prea mult?

ACC-ul este în continuare una dintre dotările mele preferate. În vacanța asta am descoperit că, din păcate, viteza maximă ce poate fi setată pe ACC este de 160 km/h. Probabil că ține de siguranță, însă atunci cînd conduci prin Germania noaptea și ești singur pe autostradă... 160 km/h pare o glumă...

Despre consum... Toată vacanța am condus vreo 6500 km în toate condițiile de trafic, cu pasageri, cu bagaje, în orașe și pe autostrăzi... fără să menajez deloc mașina și am avut un consum mediu de 7,6l / 100km. Acum că m-am întors în Suedia, am revenit la monotonie... la naveta zilnică la servici... Acum am consumul mediu de 5,7l / 100km... exact cît îl aveam după schimbul de ulei, la 12000 km... nu a mai scăzut deloc de atunci.

Trapa panoramică mi-a fost complet inutilă vara asta... Cînd sînt căldurile alea mari și soarele este deasupra ta mai toată ziua să te bată în cap... nu e nici o plăcere să conduci cu trapa deschisă. Arată foarte bine pe mașină, însă nu prea are nici un rol practic... este o fiță pînă la urmă. Să nu vă faceți probleme dacă nu ați optat pentru ea că nu ați pierdut nimic.

Mi-aș fi dorit ca reglajul volanului să-i permită să se apropie cu cîțiva cm mai mult de mine. Trebuie să fac compromis între a avea picioarele întinse/relaxate și mîinile întinse spre volan, obosite și chiar amorțite... sau scaunul tras mai în față cu mîinile pe volan în poziție perfectă, dar genunchii un pic îndoiți, destul cît să-mi fure comfortul la volan.

Cam atît îmi vine acum în minte... revin cum îmi mai amintesc cîte ceva...

Link către comentariu
bbogdanmircea

Imi place ca esti sincer si obiectiv cu masina. Drumuri bune in continuare si fara probleme.

Sent from my SGH-I897 using Tapatalk

Link către comentariu

Cat de opaca este trapa + acea perdea? 

Oricum scopul ei principal e sa iti ofere o suprafata vitrata mai mare, iar deschisa doar in spate nu cred ca sunt probleme decat daca stai pe loc in caldura.

Link către comentariu

Pentru că am cumpărat mașina în iarnă, abia în primăvară am folosit trapa pentru prima oară. Am deschis-o doar de cîteva ori cînd am condus în oraș. În afară, la viteză ceva mai mare, trapa deschisă devine zgomotoasă de la vînt... nu se poate merge cu ea deschisă la drum lung.

În vară, nu am putut să o deschid aproape deloc din cauza căldurii și a soarelui care mă bătea direct în cap... am condus numai cu trapa închisă și cu perdeaua trasă.

post-130298-0-18945600-1408376390_thumb.

post-130298-0-33332300-1408376400_thumb.

post-130298-0-11360700-1408376411_thumb.

post-130298-0-73847100-1408376421_thumb.

Modificat de DMGCTRL
Link către comentariu

Daca deschizi oricare geam 5-10mm, nu iti mai face zgomot. Iar zgomot face de pe la 90-100km/h, ceea ce e oricum ok, daca e sa comparam cu G5/G6 unde cu mai mult de 60 nu puteai sa mergi

Link către comentariu

Eu nu inteleg de ce nu vor sa puna un plafon panoramic si tot insista cu trapa aia "minuscula"...

Link către comentariu
  • 3 months later...

Salutare... Revin cu cîteva rînduri în jurnalul mașinii.

Am avut probleme cu ceva zgomote în interiorul mașinii, niște vibrații și niște țăcănituri se auzeau tot mai tare și unica sursă a zgomotelor ăstora s-a dovedit a fi ușița aia din bord care este chiar în fața schimbătorului de viteze. A fost ciudat pentru că vibrațiile se auzeau diferit dacă ușa era închisă sau deschisă și se propagau ciudat prin tot bordul... aveam permanent impresia că zgomotele vin de la ceasurile din bord sau din orice alt loc, numai de la ușa aia nu. A fost foarte enervant și în final cînd am identificat fără nici un dubiu care era sursa zgomotelor am dus mașina în service și a fost schimbată. Bineînțeles că nu se putea fără 3 programări în service și discuții nesfîrșite, dar au comandat piesa și au schimbat-o. S-a schimbat tot sertarul acela, nu doar ușița. Băiatul care a lucrat la mașină s-a chinuit 50 de minute să îl scoată pe cel vechi afară... Avea o sculă specială, un fel de cîrlig cu care trebuia să tragă sertarul afară și nu putea deloc să se descurce acolo... a vrut să demonteze ușa dar nu a putut și a spart-o. Abia apoi a tras tot sertarul ăla și l-a bagat înapoi pe cel nou. Așa am eu norocul, ca la mașina mea să lucreze numai n00bi dintr-ăștia de 18 ani care fac operațiunile respective pentru prima oară în viața lor. În fine... acum e altă viață cînd sunt la volan... de o săptămîna merg fără muzică, fără nimic și ascult după vibrații și alte zgomote suspecte... și e liniște. :D

 

În Suedia, conform legii, suntem obligați să echipăm mașinile cu anvelope de iarnă între 1 decembrie și 31 martie. Pînă acum nu a nins deloc, așa că nu m-am grabit să renunț la cauciucurile de vară. Mi-am comandat Continental TS850 P mărimea 205/50 R17. Am avut ochii pe modelul ăsta de la Continental și pe Nokian Hakkapeliita R2, model ce se bucură de multă atenție în Suedia, e lăudat și are review-uri bune... Pînă la urmă TS850 parcă era un pic mai sus cînd făceam comparație directă între cele două modele și am renunțat la Nokian. Cauciucurile de iarnă vor fi montate pe jantele Madrid cu care a venit mașina și vor rămîne definitiv în varianta asta... de roți de iarnă. La primăvara trebuie să cumpar cauciucuri noi de vară, cele pe care le dau jos acum sunt duse... și voi cumpara jante noi, urc de la 17" la 18" pentru roțile de vară.

 

Mi-am schimbat job-ul. De 2 săptămîni nu mai fac naveta, așa că voi conduce mult mai puțin de acum înainte. Mașina a ajuns la aproape 34000 km în 11 luni de cînd am cumpărat-o, dar în următorul an nu cred că o să fac mai mult de 10000 km. Mi-am schimbat datele din asigurare, am modificat la km din "nelimitat" la "pînă în 10000" pe an și prețul asigurării a scăzut cu aproape jumate.

 

Deși au trecut cîteva luni bune de cînd am avut vacanța de vară și nu m-am mai gîndit deloc la ea, prins fiind în rutina zilnică... austriecii au vrut să-mi reamintească faptul că am condus un pic cam tare pe autostrăzile lor și au început să-mi trimită amenzi acasă. Am traversat Europa de cîteva ori bune și este pentru prima oară cînd mi se întîmplă chestia asta. Nu știu dacă sunt ceva acorduri noi între autoritățile din Suedia și cele din Austria, habar nu am... dar se pare că se cam termină cu distracția din vacanțe cînd traversam Europa cu pedala de accelerație la podea. Amenzile mele nu sunt mari, una este de 30€ și alta este de 35€ și oricum nu intenționez să le plătesc, dar na... luați-o ca pe un avertisment... probabil că pe viitor nu mai scăpăm de contravențiile astea prin Europa.

 

Cam atît pentru acum... mai revin cînd voi mai avea noutăți.

Link către comentariu

Nu am pus faruri suplimentare si nici nu am de gind.

Am pe masina de servici, dar nu le folosesc aproape niciodata... poate doar cind sint pe vreun drum forestier, prin padure... Farurile de pe Golf sint super ok, sint foarte multumit de ele si nu am de gind sa umblu sa incerc sa imbunatatesc ceva la capitolul asta...

Link către comentariu

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!