Jump to content

Pornire grea la rece si fluctuatii mari pe turometru


adyasu
 Share

Postare recomandată

La prima pornire dimineata cu motorul rece,rasucesc cheia,astept cateva secunde pana se sting becurile in bord ,dupa care pornesc.Invarte electomotorul de 2-3 ori ,porneste ,turometrul indica 1200 rotatii ,dupa care instant oscileaza intre 300-400 ,tinde sa moara motorul si se aud niste pocnituri in esapament.Dupa care ,in urmatoarele 3-4 secunde ,turometrul imi indica 1000 si incepe sa mearga normal.Citind pe forum anumite indicatii am curatat clapeta de acceleratie,supapa EGR ,am schimbat bujiile ,am schimbat senzorul G62 ,am curatat debitmetrul si dupa toate operatiunile astea,motorul tot asa face,precizez ca pe vag-com nu imi apar erori de nici un fel.Masina mea este un VW Passat , motor de 1.6 ALZ ,anul 2002......

 

Va rog frumos ajutati-ma cu orice informatie care imi poate fi de folos.Multumesc anticipat.

Modificat de adyasu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

verifica aprinderea sau cumva sa nu fie evacuarea (tobele infundate)

Modificat de ghitaTSI
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

verifica aprinderea sau cumva sa nu fie evacuarea (tobele infundate)

Salut,am si eu cam aceeasi problema,am un passat 1.8 benzina,92 kw din 2000,dupa ce a stat 1 saptamana nepornita am ramas fara baterie,am incercat sa o incarc cu cabluri si din greseala am pus bornele invers.Am fost la un service si mi-a schimbat un releu si cateva sigurante si a pornit.Problema este ca dimineata cand ii dau prima cheie oscileaza turometru,odata urca la 2000-2100 dupa care coboara la 400-500 rpm si se repeta de vreo 6-7 ori dupa care isi revine,iar la relanti imi sta la 800-900.Mentionez ca cei de la service au  curatat clapeta de acceleratie dar nu au putut sa o sincronizeze.Multumesc anticipat!!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Adyasu incearca prin a verifica cu un manometru presiunea din rampa de injectie si daca aceasta se mentine in timp, la relanti trebuie sa fie in jur de 3.5 bari, iar cu furtunasul de vacuum scos din regulatorul de presiune in jur de 4 bari. Daca presiunea nu ajunge la 4 bari pune manometrul direct pe turul de la pompa si vezi ce presiune ai la punerea contactului. Ce poti sa mai incerci e sa verifici daca ai scanteie la toate bujiile.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@alexg_20 - pune testerul pe ea si posteaza auto-scan

Modificat de ghitaTSI
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!