Jump to content

Problema de incarcare alternator?


zonkkk
 Share

Postare recomandată

eu am depistat-o acum vre-un an si jumatate

atat timp cat masina porneste, merge OK, nu am probleme cu ea, nu-mi da nici un mesaj de eroare cu VAG-COM-ul legat de acest lucru ... nu-mi fac mari probleme

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...
  • Replies 75
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • saboteur

    8

  • aurelian_bln

    7

  • miriamtoyo

    5

  • cry3ty

    5

Salut CrisH,

M-am mai interesat si eu si mi s-a spus ca ar putea fi de la servodirectie, stii ceva in genu asta?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 11 months later...

salut,mai acum cateva zile m-a lasat bateria,am schimbat-o cea veche era de 41 a eu am luat de 45 a,dar cand m-am dus cu ea la garantie sti-ti ca tre sa verifice cum incarca alternatorul,automat asta stiam face si eu acea masutratoare,m-am dus la ei si cu aeroterma,casetofon si faza lunga aprinse avem 13,97v....cei de acolo mi-au zis ca am probleme la incarcare,cu toate ca eu stiu ca intre 13,50 si 14,50 e un alternator cu incarcare buna....problema e ca ei m-au lasat inca 2 zile sa vada clar problema am masurat-o eu inainte sa ma duc la ei nu mai aveam 13,97 aveam 13,60.....de ce aceasta schimbare si inainte cu o zi aveam 14,10 dc nu e constant aceasta ce cauzeaza aceasta schimbare la incarcare,va rog sa ma ajutati pt ca stiu ca sant cu incarcarea in parametri dar totusi sant la minim..13,60 sant minim..dc fluctueaza aceste masuratori?

Modificat de pancu.boss
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

un 13.8-14,4 e ok.

acum, in functie de consumatori, temperatura exterioara, etc - variaza.

poti avea probleme cu releul de incarcare sau la colector....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pai eu stiu ti-am zis ca de la13,50-14,50 e incarcare buna ce e trecut de 14 e excelent dar problema e ca la mn de ex azi a fost zi frumoasa dc aveam 13,60 ieri aveam 14,10 cand am fost la garantia bateriei aveam 13,97.....am mai facut proba pe masina fratelui la el sta mereu 14,30 ca e frig ca e cald....ma rog stiu ca 90% din cazuri acel releu e vinovat spune-mi daca il pot schimba fara sa dau jos alternatorul ai trecut prin faza asta vreodata?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca bateria era incarcata, daca afara era o anumita temperatura ( in Craiova au fost 20C azi) ca ca nu sulfateze o incarca cu mai putin ... poate gresesc dar asa mi se pare normal.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

poate ai si tu dreptate dar cred ca din 10 masini la mn incarca 13,60 azi dar maine daca masor iar ma si eu 14,10 sau 13,80....si la ei peste 14....nu gasesc o solutie plauzibila care sa ma faca intradevar sa umblu la alternator poate ai tu dreptate si e cm spui era incarcata si nu necesita incarcare....

Modificat de pancu.boss
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Salut.

Imi poate spune si mie cineva care ar fi tensiunea optima de incarcare a baterie la relanti si/sau turat la 2000 cu toti consumatorii.

Pentru ca la mine bateria da semne de obosela fiind din 2007(50Ah pt motor 1.4 16v 101cp AUB, an fab 2001). Am masurat bateria dupa o zi de stat in parcare inainte de a o porni si avea 12.2V, iar dupa pornire alternatorul nu incarca cu mai mult de 13.9-14.0 V.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 11 months later...

Am intalnit o problema bizara legata de incarcare la o skoda fabia din 2001 motor 1.6 16V cod motor AUB. Poveatea a inceput asa: Masina nu a vrut sa porneasca acum cateva zile decat cu imprumut de curent de la alta masina. Chestia asta m-a determinat sa verific bateria care era cat de cat ok ,in schimb, incarcarea nu era deloc buna; mai exact daca pornesc masina, alternatorul nu incarca. Daca accelerez scurt, alternatorul incepe sa incarce normal adica 14,10 - 14,20 V. Am desfacut bucati alternatorul: rotorul, statorul, diodele sunt bune, regulatorul de tensiune l-am schimbat dar nici un efect. Curios e faptul ca nici martorul din bord nu se aprinde, nici cand pun contactul si nici cand e motorul pornit. Ati mai intalnit problema asta? 

Modificat de aurelian_bln
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

la unele modele de masini daca e ars martorul de incarcare din bord, nu mai incarca alternatorul

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Martorul nu e ars ca am demontat ceasurile de bord si am verificat ledul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Verifica contactul (la ambele capete) si continuitatea  cablului (probabil albastru) care pleaca din borna D+ pana in bord. 

Modificat de dic
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

verifica caburile cele 2 subtiri de la alternator in mufa ce face trecerea dinspre caroserie pe motor sub lonjeronul stang.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am verificat doar cablul mov care duce la ECU si e bun dar cel maro nu imi dau seama unde se duce. Pe schema din autodata imi arata ca merge la mutifunction control module dar nu imi dau seama unde e mai exact.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

central electronics sau i se mai spune bordnetz

 

sub volan

Modificat de andrei_221
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Tu zici de centrala electrică?

Modificat de aurelian_bln
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Aha. O sa verific. Am observat ca uneori când pun contactul se aprinde pt o fracțiune de secundă becul de la baterie apoi se stinge.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Niciun efect...dar dupa ce ai inlocuit/verificat, incarcarea este ok?

Sau incarcarea este ok, numai martorul luminos este buclucas?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Încărcarea nu e ok carmina. Cu releul nou nu merge deloc, chiar daca accelerez. Merge încărcarea cu releul nou doar daca dau impuls de plus pe firul mov. Asta m-a determinat sa montez releul vechi inapoi ca macar cel vechi incarca daca accelerez usor.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...

A trecut craciunul si am rezolvat si problema la incarcare. Era rupt firul albastru de la mufa intermediara de sub baterie. Am lipit firul. Acum apare martorul bateriei in bord la punerea contactului, si incarca normal cand pornesc.

Modificat de aurelian_bln
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 months later...

salutare am nevoie de ajutorul dvs ,eu sant plecat din tara stiu cand am plecat ca alternatoru incarca undeva la 13,80-13,90...masina a stat mai mult parcata de doua ori a murit bateria,astazi i-a dat curent a pornit,a mers cu ea 10 km si apoi a pornit-o tot cu cabluri,bateria are 2 ani...40 amperi...e ceva normal sa se descarce asa,sau sa ai cumpar o baterie mai mare masina e cea din semnatura,ce-mi recomanda-ti sa fac...poate fi releul de incarcare?nici nu sant in tara sa verific ufff,va multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu zic ca nu trebuie sa sar direct sa schimbi bateria. Verifica ce voltaj ai pe la vreo 30 de minute dupa ce ai oprit motorul. Apoi verifica si incarcarea sa vezi daca esti in parametri. Cu bateria poti incerca sa o pui pe redresor si poate mai tragi cat e cald.

Din ce am observat descarcarile complete le termina deci daca are si ceva vechime si cateva descarcari complete se poate sa fie destul de obosita dar trebuie verificat inainte.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

detaliaza-mi te rog ce curent tre sa am dupa cele 30 min....si spune-mi te rog ce baterie sa ai iau din cate i-mi amintesc asta era de 40 A ..multumesc pt raspunsurile tale si aici si la problema placutelor si discurilor,la mine problema cea mai grava este ca sta masina parcata,cat timp sant eu plecat...detaliaza-mi te rog ce anume curenti sa am

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!