Jump to content

Problema de incarcare alternator?


zonkkk
 Share

Postare recomandată

Mi se intampla ceva 'ciudat'. Este ceva normal pentru Skoda?

Seara cand am farurile aprinse si motorul merge la relanti, in momentul in care invart de volan, observ o USOARA scadere de luminozitate la faruri.

(Bineinteles ca intra un nou consumator -servo- dar e normal sa se observe?)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Replies 75
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • saboteur

    8

  • aurelian_bln

    7

  • miriamtoyo

    5

  • cry3ty

    5

Mie mi se pare normal. Si la mine apar usoare fluctuatii cand parchez seara.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mie mi se pare normal. Si la mine apar usoare fluctuatii cand parchez seara.

si la mine se vede, e din cauza consumului de la pompa de servo, motorul fiind la ralanti, nu incarca nu stiu ce, iar consumul fiind mare oricum din cauza farurilor, cand mai intra si servo, se vede o scadere a puterii. E normal.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Servo nu este un consumator electric dar in momentul cand functioneaza opune rezistenta motorului mai ales la relanti scazandu-i putin turatia , si de aici si fluctuatia de curent, alternatorul nu se invarte suficient de puternic.Este normal si nu constiuie o problema.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Servo nu este un consumator electric dar in momentul cand functioneaza opune rezistenta motorului mai ales la relanti scazandu-i putin turatia , si de aici si fluctuatia de curent, alternatorul nu se invarte suficient de puternic.Este normal si nu constiuie o problema.

Aici greshesti, servo ESTE un consumator electric si NU opune rezistentza motorului. Fabia are directie electro-hidraulica, pompa servo nu e actionata de motor, e electrica!!!

Modificat de saboteur
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Depinde de anul de fabricatie! Exista si, si :banghead:

Modificat de cc_seat
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu stiam doar de cea hidraulica , dar de, omul cat traieste invata :offtopic:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Depinde de anul de fabricatie! Exista si, si :blink:

Da??? nu stiam! Zi'mi si mie pe ce Fabia, din ce an, ai vazut tu montata servodirectie hidraulica? Eu stiu doar de cea electro-hidraulica de tip EPHS (electrically powered hydraulic steering). :offtopic:

Modificat de saboteur
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai ori de care ar fi, tot are influenta asupra turatiei motorului. Pt ca motorashele noastre "e mici" si nu au putere atat de mare, incat sa fie insesizabile actiunile consumatorilor.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Fabia se fabrica din '99.

Si te intreb (retoric): ce masina (ieftina) din VAG fabricata in '99-'00 are servo electric ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Fabia se fabrica din '99.

Si te intreb (retoric): ce masina (ieftina) din VAG fabricata in '99-'00 are servo electric ?

FABIA

Primul model Skoda cu directie servoasistata electro-hidraulic a fost Fabia, oricat de ieftina si '99 ar parea.

Modificat de saboteur
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ia baga tu nenea un oki aici , http://www.telegraph.co.uk/motoring/main.j...0/emfskod20.xml e un articol din 20/11/1999 si daca ajungi la propozitia urmatoare: Equipment levels are still to be decided, but on offer are some decidedly un-Skoda features, such as electro-hydraulic power steering, split-folding rear seats, immobiliser, electronically adjustable door mirrors, air conditioning (including the glove box), drinks cooler and parking distance control, o sa constatzi ca e bine sa stai pe vwforum, pt ca invetzi lucruri bune si noi , pe care n'ai fi crezut ca le vei putea sti vreodata. :D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu unul nu am observat vreo schimbare la relanti rotind volanul..e drept am incercat ziua....ma voi uita la luminile de bord daca scad in intensitate in seara asta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca un proprietar/utilizator de Fabia "observa" un vas negru cu capac verde langa bateria masinii, il rog sa dea un semn aici. Merci :blink:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca cineva observa pompa mecanica de servofrana pe motor cu niste furtune de la borcanul cu pricina, sa-i scrie lu' cc_seat

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Saboteur-ul are dreptate: toate Fabiile cu servodirectie au asistare electro-hidraulica. Apoi mai exista unele Fabii Junior FARA servodirectie si cam atat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut tuturor.

Poate sunt :Driver: dar am si eu o problema asemanatoare.

Cand masina sta la relanti cu farurile aprinse fara sa misc de volan sau altceva imi scade intensitatea luminii din bord si din faruri ( cea din faruri e putin sesizabila ) cum o accelerez revine la normal.

Am fost in service si au zis la inceput ca nu incarca alternatorul bine bateria dar dupa ce au verificat mi-au zis ca alternatorul e ok si ca e din cauza bateriei ca nu tine! Bateria e c-am veche si nu are scris nimik pe ea!

Ma poate ajuta cineva cu un raspuns? E grav? E posibil sa fie din cauza bateriei sau e altceva?

Va multumesc anticipat tuturor.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Automotive Electronics
Salut tuturor.

Poate sunt :P dar am si eu o problema asemanatoare.

Cand masina sta la relanti cu farurile aprinse fara sa misc de volan sau altceva imi scade intensitatea luminii din bord si din faruri ( cea din faruri e putin sesizabila ) cum o accelerez revine la normal.

Am fost in service si au zis la inceput ca nu incarca alternatorul bine bateria dar dupa ce au verificat mi-au zis ca alternatorul e ok si ca e din cauza bateriei ca nu tine! Bateria e c-am veche si nu are scris nimik pe ea!

Ma poate ajuta cineva cu un raspuns? E grav? E posibil sa fie din cauza bateriei sau e altceva?

Va multumesc anticipat tuturor.

Enormal sa ai fluctuatii............deoarece pompa de servo consuma intre 4---------60A iar la relanti nici-un alternator nu face fata la un astfel de consum,chiar si la cele cu management de incarcare este necesar sa se creasca relanti-ul cu 2--300 rot/min :P

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am fost in service si au zis la inceput ca nu incarca alternatorul bine bateria dar dupa ce au verificat mi-au zis ca alternatorul e ok si ca e din cauza bateriei ca nu tine! Bateria e c-am veche si nu are scris nimik pe ea!

Salut

Teoretic bateria ar trebui sa suplineasca consumul supliemtar de curent. Pe masura ce bateria imbatraneste capacitatea ei de-a stoca curent scade, deci si curentul pe care il poate furniza scade, ceea ce poate fi o explicatie a fenomenului. Cu o baterie noua fenomenul nu ar trebui sa apara. Eu am masina de 5 luni si nu am observat un astfel de comportament.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut

Teoretic bateria ar trebui sa suplineasca consumul supliemtar de curent. Pe masura ce bateria imbatraneste capacitatea ei de-a stoca curent scade, deci si curentul pe care il poate furniza scade, ceea ce poate fi o explicatie a fenomenului. Cu o baterie noua fenomenul nu ar trebui sa apara. Eu am masina de 5 luni si nu am observat un astfel de comportament.

Hmm, se poate sa-mi fie bateria pe moarte? Cum imi pot da seama daca bateria e pe cale sa-si dea duhul?

La -15 grade nu am avut nici o problema cu pornitul. A pornit la sfert de cheie.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@zonkkk: Bateria ta are "ochi magic" ? Ce culoare vezi acolo ? Daca este incarcata bateria, "ochiul magic" trebuie sa fie VERDE ! Ce vechime are bateria ta ?

Modificat de DRAPAR
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@zonkkk: Bateria ta are "ochi magic" ? Ce culoare vezi acolo ? Daca este incarcata bateria, "ochiul magic" trebuie sa fie VERDE ! Ce vechime are bateria ta ?

Habar n-am. E bateria care era pe masina cand a venit din Germania acuma 2 sapt. Nu cred ca are ochi magic nu m-am uitat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@zonkkk: Daca nu exista acest "ochi magic" (care se afla in partea de sus a bateriei), poti afla starea acesteia numai cu un aparat de masurat...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut

Teoretic bateria ar trebui sa suplineasca consumul supliemtar de curent. Pe masura ce bateria imbatraneste capacitatea ei de-a stoca curent scade, deci si curentul pe care il poate furniza scade, ceea ce poate fi o explicatie a fenomenului. Cu o baterie noua fenomenul nu ar trebui sa apara. Eu am masina de 5 luni si nu am observat un astfel de comportament.

eu am bateria de o luna si face si acum si facea si inainte ( ce de si-uri ;) ;) ;) )

deci nu cred ca este de la baterie.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!