Jump to content

Consum 2.0 FSI


xDaniel
 Share

Postare recomandată

Salutare, am tot cautat un topic, care sa vad mai multe pareri si mai multe consumuri. Dar nu prea am gasit, pentru Passat..si pentru acest motor...asa ca am zis ca fac eu unul.

 

Deci, mie mi se pare ca masina consuma destul de mult, in oras (destul de mic orasul)..nu sunt semafoare, consum de 11-12, uneori si 13% . Iar in exterior 7.5-8, cand mergi lejer..cand te dai la ea si mai mult. Trebuie sa te chinui sa scoti 6...

 

Sa fie de la benzina de 95? Insa am bagat si de 98/99+ dar nu am vazut diferenta..

 

Sau sa fie, ca nu am schimbat filtru de benzina niciodata? Adica, nu am, asa a zis mecanicul..ca nu se schimba.

 

Voi ce consum aveti? Sunt curios, oricum e mare diferenta fata de un TDI..

Modificat de xDaniel
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu un consum normal cel putin in bucuresti plus ca passatul e o masina grea.

 

Ca sa iti faci o idee eu la 90 km/h am un consum de 6% iar pe la 140 am 7.5-8.5

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Confirm si eu.

Pentru 2.0 TSI, 200 HP, in Bucuresti, consumul este undeva la 18 l/100km (trafic aglomerat).

Maximul atins a fost 24, cand am mers pentru 3 ore bara la bara (venind de la mare)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Omul vorbea de 2.0 FSI 150 cp , aspirat nu turbo; motoarele aspirate de la vw sunt slabute si destul de gurmande..este si cazul acestui motor ; in buc consuma ~13 urban

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Asta vroiam sa zic, ca are consum de TFSI. Oricum nu e chiar asa slabut, trage bine, la turatii ridicate..

La 60 kmh in a 6-a, am scos 3% :))

Voi la benzinarele voastre schimbati filtrul de benzina? (tfsi si fsi)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai daca il ai in rezervor stiu ca e pe viata. Daca il ai sub masina, deobicei pe partea dreapta iti sugerez sa il schimbi.

Send from my Nokia 3310

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sub roata spate, pe dreapta?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Urmareste conductele de benzina ce ies din rezervor. Filtru e cilindric si are in jur de 20cm. E bine sa-l schimbi la 30k de km sau chiar mai repede.

Oricum nu cred ca ai consum marit de la filtru de benzina.

Dc mergi in oras pe distante scurte e un consum normal.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

FSI-ul poate consuma mai mult decat un TFSI. Fiind aspirat trebuie dus sus in ture ca sa obtii cuplul pe care un T(F)SI in are del a 2500-3000rpm.

 

Filtrul de benzina se schimba pe la 60.000km dupa ce zice cartea (posibil sa difere in functie de motorizare).

Eu l-as schimba chiar mai devreme.

Nu e o imagine de la passat, dar cam asa arata.

fuel_filter-overview.jpg

Modificat de The_Ego
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Filtrul de benzina este in rezervor , deci nu se schimba. De cand a venit frigul am consum de 11,5 , Asa ca te incadrezi. In toamna aveam 10- 10,5.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut.

Eu am facut Roman - Bucuresti + Bucuresti - Roman cu un consum sub 7 (cam 6.5 am calculat eu) pt un regim de mers normal (cam 140-160 inafara localitatilor) - 2 persoane, iar altadata acelasi traseu cu un consum mediu de 7 dar cu un regim de mers mai rapid, adica am cam calcat-o de fiecare data cand imi permitea traficul si drumul. Cam 160-180 inafara localitatilor (220 dupa Buzau :tuktuk: pt cateva minute) si 60-90 in sate cu o singura persoana (adica doar eu, soferul)

Am avut cam 20% benzina ramasa in rezervor de 95 si restul 98 de la Rompetrol.

In oras cred ca ajung cam la 8-9 doar ca e prea mic orasul sa fie relevant consumul meu in discutia asta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

mie mi se par bau-bauri consumurile tale raportate la vitezele alea :).

My 2 cents.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In momentul asta toti cei cu 1.9 TDI isi taie venele :)))

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ti se pare bau-bau ?
Poate conteaza si stilul de mers, perioada zilei in care mergi, benzina folosita si mai ales drumul pe care mergi.

Traseul E85 mi se pare excelent comparativ cu alte drumuri din Romania ca si calitate a drumului, a posibilitatii de a depasi cu usurinta fara a fi nevoie sa incetinesti continuu pt ca ai destula banda pentru asta, nu ai dealuri, ai centuri ocolitoare, etc.... Si inca un lucru f. important: participantii din trafic de pe acest traseu sunt destul de decenti, civilizati incat sa te lase sa iti continui drumul fara a-ti pune "piedici" tot timpul.

Perioada cand am mers a fost seara+dimineata.

 

Acu unu cu motor diesel poate zice ca e mare consumul benzinarei dar raportat la cat de lin si linistit merg cu motorul de 2l pe benzina merita fiecare banut. Sa nu mai zic ca nu simt deloc neputiinta la acest motor: plutesti lin si nu simti ici urma de oboseala dupa trasee de 4,5 ore.

 

Vad ca ai motor de 1.4; ce consumuri ai pe el mike. ?

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Consumul meu de la Golf variaza foarte mult in exterior, de la 5.2 la 10.0, stabilizat la valoarea asta dupa 250+ km.

Eu nu cred ca la 160-180 km/h, cu un varf de 220 ai avut consum 7. Atat consuma 2.0d de la alti producatori renumiti pentru consum mic.

Si poti sa accelerezi oricat de incet, daca ai tinut masina la +200km/h si 10 secunde, cu greu mai scoti consum 7 dupa.

Modificat de mike.
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Calculezi la 100km parcursi sau 300 ?
Eu zic de Bucuresti - Roman si intors + drumurile prin Bucuresti ce au insumat cam peste 700 km.

160-180 km/h sunt vitezele de varf. Nu e posibil sa mergi constant cu vitezele astea decat daca ai autostrazi ca in Germania. Sunt doar vitezele maxime ce mi le-am permis in unele momente.

E greu de descris 700km sau 9 ore de mers. Din acest motiv am dat doar exemplele "bune".

Pentru varful de 220 atins pt o perioada scurta de timp  nu are cum sa nu se piarda in cei 700 km referitor la consum.

 

In fine ... sa fie mai clar pentru cel ce a deschis acest topic:

1. am acelasi tip de motor 2.0 FSI cod motor BVY an: 2007

2. nu am facut ecoomie la carburant prin stilul de condus niciodata, poti sa ma tai si nu pot sa ma abtin (dar nici nu ma arunc ca inecatul sa omor pe altii sau sa ma omor pe mine, riscand prin manevre tampite)

3. cu toate astea am un consum de 7% pt extern.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu am 2.0 FSI BLR, an 2006.

 

Ieri am facut 100 KM, adica 50 dus si 50 intors, cand am mers am avut consum de 9% (extern) insa am schimbat de multe ori doar la 6500.

 

Si cand am venit consum de 7.5..

 

Am avut linia la rezervor putin mai jos de unde arata 1/4 si cand am ajuns acasa, a fost aproape jos. mai puteam merge 60 KM.

 

Intradevar masina merge...dar a mea si consuma, intr-un oras relativ mic (Negresti Oas), consum de 10-11..cateodata si 12.

 

Pe afara, 8..

 

Trebuie sa maduc incet ca sa scot 6...greu scoti 6 cu a mea..

 

Poate ca schimb prea tarziu, la 3000 turatii schimb.

post-104622-0-64297800-1387831621_thumb.

Modificat de xDaniel
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ce dimensiuni ai la anvelope?

 

poate sunt roti mai mari si grele si de acolo mai creste consumul, mai ales extraurban la viteze mai mari.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Se pot scoate consumurile respective,  doar ca trebuie sa mergi subturat, si lumea nu stie asta, cand unu zice ca scoate 6,5 pe 2.0 , ce e asa de mirat? se poate, ideea ii sa stii cum sa conduci, majoritatea isi lasa picioru pe acceleratie, si spera sa scoata consum mic, se conduce preventiv, cu multa frana de motor, fara frane deloc, se accelereaza treptat si se schimba mai repede.  

 

eu pe diesel 1.9 5 trepte scot-  4.3 -4.4 afara, si stiu ca s-ar putea scoate si mai putin pe o distanta de 270km, testat cu 2 persoane si bagaje full.

Modificat de deenman
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ce dimensiuni ai la anvelope?

 

poate sunt roti mai mari si grele si de acolo mai creste consumul, mai ales extraurban la viteze mai mari.

 

R16 am..

 

As putea merge cu 70, in a 6-a...si nu mi se pare subturat, adica nu scutura...si nu cred ca ar fi o problema, nu am turbo.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Deci .. in cartea tehnica din cate imi aduc eu aminte scrie ca la motorul nostru, xDaniel, consumul pt extraurban este de 6.3 sau 6.4 nu mai stiu exact. Deci mai jos de cifrele astea nu are cum sa se duca. Mai sus da :D

Cauciucurile care le-am avut erau de 205x55xR16 Michelin iar schimbarea vitezelor o fac intre 2500 si 3200 ture in mod instinctiv fara sa imi impun asta. Intradevar si accelerarea o fac progresiv (intr-un mod normal zic eu), astfel incat ajunge la viteza dorita cu un efort mai mic din partea motorului si cu consum mai mic in consecinta.

 

Ar fi interesant sa vedem mai multi cu FSI-uri si ce parere au ei de masina/motor/consum.

Nu inteleg de ce fuge lumea de masinile pe benzina :scratch: : benzina e mai ieftina (daca pui 95), mai putin zgomotoasa, mai putine probleme cred, schimburi service mai rare si mi se pare ca fuge un pic mai repede raportat la efortul simtit in masina si de masina.

Da pana la urma cred ca e chestie de gust la fel ca si la mancare :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

De fugit fuge mai bine, ii clar :)

 

Nu prea sunt posesori de 2.0 FSI pe forum. Doar TDI-uri..(la Passat ma refeream)

 

Tu benzina de 95 bagi? Eu doar cateodata...mai multe ori bag de 98.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu am avut in trecut probleme cu reglarea distributiei, problema care s-a rezolvat si cu un zgomot ciudat la motor, ziceai ca e diesel (era de la filtrul de aer). In acele vremuri simteam o diferenta majora intre 95 si 98.

Dar de cand am scapat de acele probleme nu am mai vazut mari diferente mari intre 95 si 98, cel putin la benzina de la Rompetrol ca doar de la ei pun.

Acum alternez intre 95 si 98 (nu stiu daca e recomandat). Pun 98 pt drumuri mai lungi si 95 pt oras.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!