Jump to content

probleme cu g3 1.9 tdi 1z


slack
 Share

Postare recomandată

deasupra panoului de sigurante in partea dreapta se gaseste o siguranta mai mare de 50A ... am avut-o arsa .... ideea este ca la pornire pun contactul ... dau la automat , porneste motorul si dupa 2-3 secunde moare si se aprinde in acelasi timp in bord indicatorul de la bujiile incandescente ... daca in acel interval de 2-3 secunde turez putin motorul isi revine imediat singur si totul e ok ..... cand am schimbat siguranta aceea de 50A facea la fel dar nu mai eram eu nevoit sa turez motorul ci se tura singur cand se aprindea "beculetul de la bujii" .... acum face la fel ca la inceput , adica trebuie sa-l turez eu ca sa nu moara .... o idee ceva ? am tot cautat si nu gasesc nicaieri cu ce se ocupa acea siguranta buclucasa ... sau crede-ti ca ar fi o idee destul de buna sa ma duc la cineva sa puna vag-com pe masina sa-mi verifice eventuale erori ? sau s-a lovit cineva de aceasta problema? ????

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Incearca sa pui un VAG-COM si vezi ce erori ai - cel mai simplu.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Prin siguranta de 50A se alimenteaza bujiile incandescente

Pentru celelalte simptome consulta pe cineva cu vag-com. :banghead:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ok .. deci am schimbat siguranta de 50A , si am cumparat de pe net un cablu de vag-com .. am luat vag-com , l-am instalat pe laptop si mai departe ce sa fac ? cum sa scanez dupa erori ? i-am dat control module finder si nu mi-a gasit decat la 03-ABS si la 15-Airbags ... se poate ca modelul meu sa nu stie mai mult ? deci este un vw Golf 3 variant 1.9 TDI din '95 ... mai ma poate indruma cineva cam cum as putea face ceva cu vag-com ? sau sa ma las pagubas si sa plec la service cu ea ???

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

trebuie sa te poti conecta si la "Engine"

din ce oras esti?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

trebuie sa te poti conecta si la "Engine"

din ce oras esti?

bucuresti ;)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am fost la un service , mi-au pus aia acolo vag-com pe masina ... nimik ... se pare ca la mine problema ar fi de la "sorbul" de motorina care se gaseste in rezervor ... nu am inca idee cum se ajunge poate are cineva vreo idee . masina este un vw golf 3 '95 1.9 tdi 90hp variant ...... m-am uitat eu sub bancheta din spate dar nimik .... chiar sunt singurul norocos cu acest "defect" ... problema mea a aparut de la motorina de proasta calitate .... acum am facut plinu` si am pus si aditiv ... poate isi revine de la sine

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ca sa ajungi la sorb, in portbagaj, in partea dreapta spre partea din fata a portbagajului, ai o tabla ovala prinsa cu 3 suruburi.

le desfaci si vezi rezervolul, cu turul si returul.

la golf3 nu e nici un fel de filtru sau alt ceva pana la filtrul de motorina.

nu cred ca ai cum sa ai probleme cu sorbul

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ca sa ajungi la sorb, in portbagaj, in partea dreapta spre partea din fata a portbagajului, ai o tabla ovala prinsa cu 3 suruburi.

le desfaci si vezi rezervolul, cu turul si returul.

la golf3 nu e nici un fel de filtru sau alt ceva pana la filtrul de motorina.

nu cred ca ai cum sa ai probleme cu sorbul

atunci e pompa ... care din cate am aflat se afla impreuna cu cea de injectie .... ideea e ca la pornire nu am destul combustibil ... porneste si apoi moare din insuficienta volumului de combustibil ... asa ca .. cred ca o sa ma scarpin pe buzunare sa-mi iau alta pompa :offtopic:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

stie cineva codul de login la engine pentru modelu` meu de masina ? ???

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

si pentru immo ? il stie careva ? ;) sper sa nu fiu prea nesimtit cu intrebarile mele :offtopic:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

1. Nu te grabi sa scoti bani de o pompa noua (una reconditionata e vreo 1000 EUR si una noua peste 1500 EUR !!! ;) :o ) - mai ales ca se foarte poate sa nu fie de la ea problema

2. Ar fi fost util daca postai nu la G3 & Vento ci la TDi Forum pentru ca problema ta se leaga de motorul TDI ce echipeaza masina. Plus ca il vad mai multi oameni acolo (topicul).

Problema suna a alimentare dupa cum o descrii insa e dubioasa rau... Eu as face mai multe verificari:

a. Avansul static al pompei de injectie - sa fie in parametrii

b. Test injectoare - relativ rapid si simplu

c. Testat filtrul de motorina (nu schimbat!) cu un "vacuum gun". Mi se pare ca maxim 0,1 atm e caderea de presiune maxim admisa. Cu ocazia asta nu testezi doar filtrul ci intregul tur cu tot cu "sorbul" de care zici tu (:D).

M-as uita si pe partea de aer.. filtrul de aer sa nu fie total terminat (ca sa fie trebuie sa aiba macar 30.000 km), debitmetrul de aer nu prea cred ca sunt Pierburg si astea mor odata la o mie de ani. Galeria de admisie sa nu fie ultra-plina de jeg si ar mai fi niste chestii.

Dar face asa si daca e rece si daca e cald sau predominant in anumite conditii?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cand este rece porneste mai greu . adica nu o ia de la prima cheie .. cand e cald motorul porneste mai repede .. dar nu cum trebuie ... adica exact cum am mai spus la pornire ii taie alimentarea (din pompa cred ) cu combustibil ... daca accelerez putin in acel moment totul e ok ... iar in mers nu se simte minik . pe vag-com toate sunt normale , adik in parametrii de acolo singura chestie ciudata e ca nu-mi arata decat 3 injectoare in vag-com v 4.09 nu stiu daca e de la program sau e ceva normal la motorul ala .... iar cu pompa am ajuns acum sau mai bine zis trebuie sa ma duc la o firma expres diesel care cica se ocupa de asa ceva ... au acolo cam tot ce le trebuie sa o verifice si sa o reconditioneze daca este defecta ... si ce este mai ciudat la masina ; este faptul ca odata pornita nu are probleme de genu` ca nu mai "fuge" chiar am incercat azi sa vad daca mai sare de 120 km\h si testul din pacate a fost pozitiv ... nu sunt un cunoscator al acestui fenomen ... dar m-a pus un amic sa verific si asta ... filtru de aer nu are decat vreo 2000Km de cand a fost schimbat .. si poate ai foarte mare dreptate si trebuia sa postez la TDI ... dar nu am stiut .. pe viitor ....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am avut si eu ceva de genu ..........si dupa nenumerate incercari etc.......ce sa fei ? partea electronica din contact........imi intrerupea alimentarea la pompa de injectie......inceraca si asta e foarte simplu.......si costa 500 k dar incerca innainte sa dai banii

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

si de unde ai luat-o ca la mine mai am o mica problema cu contactul cand e motorul pornit si contactul pus daca deschid usa incepe sa-mi bazaie buzz-erul ala care ma atentiona ca am lasat pozitii sau orice altceva pornite .,,, asta inainte o facea chestia asta doar cu cheia scoasa din contact .... iar daca misc de cheie se opreste intr-o anumita pozitie .... ce sa fac ? sa cumpar alt contact de la dezmembrari ? tu cum ai rezolvat ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

A... pai de la contact cred ca e atunci...

NU DE LA DEZMEMBRARI. Fiind o piesa de uzura vei cumpara una uzata. Au luat prieteni de la magazine si au tinut 3-4 luni si tot degeaba. Eu am luat de la PBN (Porsche Bucuresti Nord) si nu am avut nici o problema. E adevarat ca e vreo 130 - 150 RON dar merita!

Daca vrei sa te ajut cu montajul sa imi spui! Insa presa pentru piesa canelata de pe coloana volanului o sa fie mai complicata un pic. Sau poti merge la un mecanic mai priceput (stiu eu unul). Ai airbag?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

problema cea mai mare e ca nu stiu sa-l demontez ... daca stiam incercam sa-l fac si eu

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Stiu eu dar presa aia de scos colierul de pe coloana de directie nu am.. Asta e un broblem. Mecanicul "meu" are, la el mi-am schimbat "contactul". In rest crede-ma e suuuuper-simplu.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pai sefu` ma duc la pbn cand prind putin timp si apoi poate apelez la mecanicu` tau :D

daca nu gasesc alta solutie intre timp

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

montajul electric din contact defect ... m-am jucat cu 5 fire la el si porneste imediat fara nici cea mai mica problema ... multumesc tuturor ... maine sper sa am timp sa cumpar unu nou ca m-am saturat sa tin masina in garaj :D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

e foarte simplu de schimbat...... dc era cineva ca mine sa-mi zica asta cind am avut problema asta........o rezolvam de mult..............da-mi 1 tel si te ajut si cu partea electronica....:) 0723.000.350/0747.10.98.86

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!