Jump to content

Senzor axul cu came


mihai_d_85
 Share

Postare recomandată

Salutari. Am o istorioara hilara de povestit in dulcele stil amar tipic romanesc. Acum ceva timp (sa fie vreo luna jumatate de atunci) am avut o mica problema cu bazdagania de polonic. Cand era umiditate ridicata afara mergea innecata in a doua si a treia.Deci am cerut sfaturi. Am bagat-o pe tester si altetele. I-am schimbat capacul delco-ului si a mers bine.... o perioada. Apoi iar a inceput sa faca figuri dar numai atunci cand ploua sau e umed afara. La tester mi-a spus mecanicul ca senzorul de la axul cu came e defect (scria FAULT pe vag-com). Asa ca mi-a cerut sa ridic capota ca sa mi-l arate (ca,spunea el, se schimba usor). Ridic capota,il cauta vreo 5 minute si senzorul .... lipsa la apel. Asa ca il cheama pe Nea Costica care cica e mai mecanic ca primul mecanic si il cauta amandoi ca sa-mi spuna ca :" NU AI SENZOR PE AXUL CU CAME" !!!!!!!!! 

   Intrebarea mea pentru voi care aveti Polo Classic din 1996,benzina,motor de 1.6 ,  55 kw   :

                 Am senzor pe axul cu came sau nu???????????

        Daca am,unde draci baltzatzi este localizat????????     Ca eu nu l-am gasit......

   Multumesc anticipat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ce scria pe tester, camshaft sau crankshaft poate e vorba de senzor arbore cotit nu arbore cu came.

Daca ar fi sa fie, In delcou l-au cautat? Nu ai precizat ce cod motor ai.

Modificat de dic
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

codul motor este AEE sau AEA

 

in delcou este senzorul de aprindere

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Haha ! Amuzanta faza cu mecanicii.

 

 

ce iti pot spune cu certitudine e ca eroarea cu senzorul de ax de came apare intotdeauna cu motorul oprit. Daca motorul e pornit si interoghezi motorul ar trebui sa dispara eroarea.

 

Deci ma gandesc ca mecanicul a vazut eroarea cu motorul oprit ceea ce e perfect normal la VW din generatia ta. Si senzorul acela e in delcou integrat .

 

 

Parerea mea e sa nu te arunci sa schimbi senzorul/delcoul . Intai verifica daca eroarea nu dispare cu motorul pornit .

Modificat de Tracto
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

bad post

Modificat de Al Bundy
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca e polo clasic..cod motor 1F(1995-1997) BOSCH  1 237 031 296.

Sunt 2 sisteme de echipare la astfel de aprindere...

 

post-64586-0-05419300-1386240324_thumb.j

post-64586-0-89054700-1386240324_thumb.j

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

codul motor este 1F . Scria " camshaft senzor fault" pe vag-com. L-a resetat,a pornit motorul si aceeasi eroare dadea.... Deci,revin la intrebarea initiala: UNDE ESTE SENZORUL???????????????????????????

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

piesa nr 6 din delco,senzor impulsuri aprindere sau senzor HALL.

 

post-64586-0-07109000-1386253007_thumb.j

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

   Intrebarea mea pentru voi care aveti Polo Classic din 1996,benzina,motor de 1.6 ,  55 kw   :

                 Am senzor pe axul cu came sau nu???????????

        Daca am,unde draci baltzatzi este localizat????????     Ca eu nu l-am gasit......

   Multumesc anticipat.

Mecanicii tai au dreptate, NU ai senzor la axul cu came... pentru ca nu se numeste asa, se numeste senzor hall :)

 

Asa cum au spus si antevorbitorii, acesta este dispus in distribuitor. Eroarea de pe VAG-COM apare pentr ca scanarea s-a facut cu motorul oprit. Cu certitudine acesta nu este defect de tot pentru ca daca ar fi asa n-ar mai porni motorul, intrucat nu ai senzor de viteza dispus pe vilbrochen.

Asadar daca ala nu merge deloc, motorul nu porneste. Daca vrei sa te convingi, scoate mufa senzorului de pe delcou si incearca sa pornesti motorul.

 

Totusi, avand in vedere simptomele tale senzorul hall poate fi totusi vinovat. Daca cauti niste posturi de-ale mele de acum vreo 8-9 ani ai sa vezi cum am verificat si gasit senzorul meu ca fiind defect, desi el mergea ok de cele mai multe ori.

Ar mai putea fi vinovata bobina de inductie sau cablurile spre distribuitor

piesa nr 6 din delco,senzor impulsuri aprindere sau senzor HALL.

Ha. pe vremuri ii spuneau senzor hall si atat. Acum vad ca il denumesc senzor impulsuri, insa la cautare dupa hall il gaseste corect

Modificat de Valentin
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ii spuneau senzor hall pentru ca functioneaza dupa principiul efectului hall

 

Avand in vedere ca delcoul se invarte impreuna cu arborele cu came, senzorul hall poate fi numit fara a gresi si senzor pozitie arbore cu came.

 

Ma abtin sa spun ax/axa cu came.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Observatia mea era legata de faptul ca au schimbat denumirea piesei, nu ma intrebam de ce au denumit-o initial asa.

 

Mihai, demontarea senzorului este relativ usoara, insa imi amintesc ca aceasta era prinsa de o piesa confectionata dintr-un material asemanator cu ebonita. Era un fel de disc. Pentru ca n-am vrut s-o rup, am fost la un service, la fix pentru a mi-o sparge ei. La motorul meu acea piesa din ebonita nu putea fi comandata separat, asa ca am cumparat un delcou SH cu senzorul defect, montandu-l pe al meu in loc.

 

Daca umbli pe acolo si sitemul ese asemanator, ai grija la piesa aia

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!