Jump to content

Titanic in varianta V8 diesel


Razvan Gavan

Postare recomandată

In primul rand felicitari pentru masina. In al doilea rand, daca nu scapi de fum complet verifica furtunele de turbo..e posibil ca unul sa fie crapat si astfel o sa scoata fum in talpa.

Link către comentariu
  • 7 months later...
  • Replies 93
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • Razvan Gavan

    23

  • rudiRUD

    12

  • bgd_b92

    9

  • MAS

    7

Top Posters In This Topic

Posted Images

  • 1 month later...

Masina a ajuns la mine de vreo juma de an. Ca si probleme a avut asa: firele de la mufa senzorului temperatura motor, firul de la senzorul de la temperatura combustibilului era si ala smuls... cineva care a lucrat la motor la un moment dat a avut mare ura pe masinuta asta si instalatia ei electrica; debitmetre (unul dintre ele era mort si i le-am luat pe amandoua noi, imediat ce le-am schimbat masina nu a mai fumegat ca un vapor) si cred ca va trebui sa-i curat geometriile turbinelor anul viitor. Pe vagcom am vazut ca injectorul 1 merge la 1.6 mg/Rev, restul fiind pe la 0.3-0.5... deci fie va fi cu buba acolo fie injectorul 1 compenseaza pentru restul. Momentan masina merge ok, trage frumos (cere mers pe autostrada cam o data pe luna, de-aia zic ca va fi nevoie de curatare a geometriilor) si se apropie vertiginos de schimb ulei+filtru cutie, schimb articulatii total+suspensii. 

Link către comentariu

e bine ca a ajuns pe maini bune se pare,  in legatura cu instalatia e posibil sa fie si din cauza varstei si a caldurii degajata in compartimentul motor, am observat si la mine la RS sub capota fire a caror izolatie incepe sa crape, din cauza ciclurilor de super cald/rece. Eu am cumparat preventiv un engine harness sa-l am de schimb cand o sa am timp si chef, e un pic de lucru :) .

Link către comentariu

Multumesc bgd :)

 

@mik15: mai ai 540-ul? ;)  la mine se observa delasarea sau incrancenarea cu care s-a lucrat la masina pentru ca firele se vedea c-au fost smulse iar unde nu era fir gol era dat cu banda izolatoare d-aia chioara care se desface singura la caldura. Am dat jos si am facut ca la carte cu banda de matisat insa mai am destule fire de refacut... arata diferit un fir cu izolatie crapata si unul care a fost smuls pur si simplu... engine harness i-as lua si eu, dar cred ca se gaseste mai greu si ar fi de munca o garla la ea (munca multa nu ma sperie). Mai intai sa-i rezolv cu uleiul cutiei, articulatii, suspensii si daca dau motorul jos anul viitor ca sa curat turbinele, atunci ma bag si la schimbul instalatiei ca oricum va fi totul dat jos si se va lucra lejer. 

Au lucrat la ea oameni care nici macar nu stiau cum se da bara jos (este super-simplu: are DOUA suruburi imbus si atat), pe cand ei au smuls bara de plastic de pe armatura din aluminiu iar acum i-am facut o improvizatie cu niste suruburi ca sa stea fixata mai sigur (o scoteai tragand de ea inainte si nu statea la linie) pana cand voi da jos armatura si o voi prinde ca lumea de bara si o voi alinia cu restul caroseriei. Asta ca sa nu zic ca atunci cand au smuls bara au rupt si amandoua telescoapele de la spalarea farurilor si trebuie sa le iau si p-alea. Traiasca mecanicii romani! :beer:

 

Daca are cineva ceva manuale de intretinere si reparatie a acestui model mi-ar fi de foarte mare folos

Modificat de MAS
Link către comentariu

In sfarsit noutati despre masina asta. Sa o stapanesti sanatos si posteaza cat mai mult, masina asta merita. Cat despre mecanicii romani, nu sunt de acord ca toti sunt ca cei pe care i-ai intalnit tu, dar sunt destul de multi si aia, din pacate.

Link către comentariu

Eu nu am intalnit prea multi mecanici aiurea, insa masina asta saraca da. Se vede dupa cum au lucrat la ea...

Am sa postez curand poze cu ea si va tin la curent. Ca si impresii, in vara am mers cu ea in Zakynthos si am fost foarte multumit: am scos consumul general pe 5000km de 9.2%, in conditiile in care pe autostrazile greciei am mers cu viteze intre 160 si 240 si am dormit o noapte in ea cu motorul pornit pentru clima din cauza faptului ca m-a intarziat mult ferry-ul la intoarcere. Eu zic ca este mai mult decat decent pentru un V8 biturbo. Am constatat ca la un moment dat imi urca temperatura prin munti la un mers mai alert pe la 104-105 grade. Suspectez un termostat lenes. Si am vazut ca la 6 luni trebuie sa completez cam cu 1L lichidul de racire. Are o pierdere, ceva... urmeaza sa descopar unde. Pe drum Bucuresti-Sinaia cu mers variat (inclusiv cateva varfuri de 200km/h) a scos consum uimitor de 6.7 calculat la pompa, nu pe bord...deci stie sa consume putin daca se merge cu ea civilizat fara forje inutile

Link către comentariu

Asteptam poze. Personal am condus si eu modelul asta, dar pot face aprecierea dpdv al confortului, pentru ca era un 2.5 cam lenes.

Link către comentariu

540 l-am dat destul de repede dupa ce l-am luat, a fost un moft masina, ceva ce mi-am dorit si am vrut sa am, nevoie de masina nu aveam, intamplarea a facut sa dau de specimenul acela impecabil si asta a fost motivul pentru care l-am luat.

 

Nu stiu cum e la tine, dar la mine se schimba relativ usor instalatia electrica a motorului, nu trebuie sa dau motorul afara, doar ridic capota, dau airbox-ul afara si ma apuc de scos mufe si apoi re-mufat :), am vazut un DIY si tipului i-a luat cateva ore bune dar se face...

 

cei care au tras de bara nu erau mecanici, erau probabil maimute dresate sa devina mecanici care insa au esuat :)

Link către comentariu

E super-confortabila insa ii lipseste tare de tot treapta a 6-a. Ar fi ajutat-o si la demaraj si la consum. Are cuplu de locomotiva dar cutia incurca tare de tot


pacat ca nu au oferit si manuala in 6 trepte, ca pe 2.5tdi,  ca imediat luam tot ce trebuia si o converteam

Link către comentariu

Ehh. Depinde cat de tare vrei manuala si cat de tare rezista buzunarul. Sigur se gaseste o solutie.

Link către comentariu

Pe deoparte sunt de vina mecanicii, iar pe de alta sunt de vina posesorii ; pt ca mereu incearca sa caute cat mai eftin...si nu se documenteaza in prealabil si probabil si ei au fost de acord cu mantocariile facute pe premiza " lasa ma ca o vand, sa se invarta roata " ; multi isi iau astfel de masini pt impresii..pt ca se vand foarte ieftin pe piata...gen cioarele borate..vor audi / mertz / bmw mari si late..sa le incapa burta si puradeii...si astfel de "oameni" nu au grija intretinerii unei masini...

Link către comentariu

As gasi solutie, insa nu mai fac d-astea... am facut conversie de la M5 la M6 pe BMW e34 pe care inca il am si mi-au iesit peri albi...d-apai p-asta care e gestionata de calcualtoare si trebuie reprogramat tot, nu se rezolva doar prin codare simpla, pentru ca nu a fost echipata de fabrica...

Iti dai seama sa iau un 6HP si sa m-apuc sa-l leg la instalatia masinii, dupa care sa fac calculatoarele si modulele sa se pupe??? Asta nu are un singur ECU. Are doua, ca-i mai motata :)))

Si cum nu sunt adeptul lasatului masinii pe mana oricui, iti dai seama ca ar trebui sa fiu implicat si la mecanica si mai ales la partea cu reprogramarea a jumatate de masina. Daca ma voi plictisi vreodata si banii vor curge fara sa muncesc, poate c-o sa ma bag :P

Link către comentariu

Asteptam cu interes evolutia masinii - este intr-adevar ceva deosebit - si e bine ca ajuns pe maini bune. Automata in 5 am condus pe A6 2.5tdi quattro -  nu sutiu daca sunt aceleasi rapoarte - dar si la acela mi s-a parut ca penalizeaza mult...

Link către comentariu

@mad_kat: daca era tot 5hp24, atunci erau fix aceleasi rapoarte. Am condus si eu un A6 2.5tdi de 163cp FWD cu aceeasi cutie si ma plictisea groaznic...eu la vremea respectiva conducand un bland E34 520i resoftat la 165cp. Si mi s-a parut ca este groaznic de plictisitoare. Situatia acum este salvata datorita celor 480Nm ai V8-ului, pentru ca altfel ar fi fost horror. Daca ar avea un M6 sau un 6HP pe ea, masina asta ar fi capabila de niste demaraje de-a dreptul fulminante fata de ce poate acum si un consum mega-decent, foarte asemanatoare cu A4 3.0TDI de 240cp datorita faptului ca au aproximativ aceeasi greutate si cam acelasi cuplu (480Nm vs 500Nm)

Link către comentariu

Nu stiu ce tip, insa sigur era in 5 - si cam aceeasi generatie. Dar da, era de 16x cp. Si simteai efectiv ca motorul ar putea insa cutia il "gatuie".

Tu ai ceva motor totusi - si sunt convins, compenseaza.

 

Oricum, si la A6 mi-a placut mult tinuta de drum de petrolier asezat bine, netulburat de nimeni si nimic - nu pot decat sa imi imaginez cum e la A8 :D

Link către comentariu
  • 4 weeks later...

:))))))) si eu care vroiam sa te intreb " de ce nu o resoftezi ?! " :)))

Urmeaza anul ce vine. Va beneficia de toate articulatiile si suspensiile noi si remap
Link către comentariu

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!