Jump to content

Titanic in varianta V8 diesel


Razvan Gavan

Postare recomandată

  • Replies 93
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • Razvan Gavan

    23

  • rudiRUD

    12

  • bgd_b92

    9

  • MAS

    7

Top Posters In This Topic

Posted Images

Ti-am zis parerea mea ; fumul in general e de la turbina ; ori poate fi softata si e facut prost...presupun ca mergi mai mult extraurban nu?

te superi daca te intreb cat a costat masina, daca are taxa platita si fiscal?

Link către comentariu

Merg mai mult urban, o folosesc zilnic. O sa merg la Voinea sa se uite la soft..

Da are taxa, fiscal, etc, pretul aproape 6mii eur.

Uite aici un film de azi dimineata:

Sent from my iPhone using Tapatalk

Link către comentariu

In general de la 1500 rpm in sus. In oras sta numai la turatia asta daca e pe drive.

Sent from my iPhone using Tapatalk

Link către comentariu

Nu stiu ce sa zic.. ca nu am experienta cu cutiile automate.. dar totusi parerea mea e ca ii dai cam de jos..eu unul ii dau dupa 2000 incolo

Link către comentariu

Foarte frumoasa masina, sa o stapanesti sanatos.

Asteptam cu nerabdare si poze cu interiorul.

Fumul precum au spus si antepostatorii mei poate fi de la turbina insa poate si f bine si de la soft.

Eu am intalnit la un golf 4 1.9 tdi o astfel de intamplare, masina mergea perfect, nu avea erori sau alte cele insa, la talpa sau in subturare scotea fum de nu mai vedeai in spate.

A fost de la o resoftare proasta, deci e si varianta asta.

Link către comentariu

Am facut niste poze la stop, pentru ca nu prea am alta varianta.

 

Ca si planuri pe termen lung vreau sa reimbrac volanul in alcantara, si sa tai padurea din masina (nu imi place mahonul) si sa le fac piano black.

 

post-6138-0-75056500-1386233236_thumb.jppost-6138-0-89872100-1386233262_thumb.jppost-6138-0-75327800-1386233271_thumb.jppost-6138-0-12996800-1386233282_thumb.jppost-6138-0-84282400-1386233298_thumb.jppost-6138-0-60928700-1386233317_thumb.jppost-6138-0-82165300-1386233338_thumb.jp

Link către comentariu

Nu pot sa zic decat atat .. ce masini facea Audi in 2002, arata mai bine ca multe masini din 2013, bine e si nava amiral Audi, au pus ce e mai bun .. sa o stapanesti sanatos si sa o conduci cu placere :icon_thumleft:

 

De curiozitate care sunt costurile anuale de intretinere?

Link către comentariu

nu prea e combinatie cu volan in alcantara, se murdareste repede, absoarbe grasime de pe palme.

Link către comentariu

Am mai avut pe S6. Nu s-a distrus. Important e sa ai grija... Cred ca voi merge totusibpe piele nappa ca sa nu ma complic.

Costuri anuale:

Impozit - mare

Asigurare anuala - 1000 lei

Revizii - 1000 lei (toate filtrele si uleiul si alte aspecte)

In rest, ca la orice alta masina. Piesele sunt mai ieftine in unele cazuri decat cele de logan.

Sent from my iPhone using Tapatalk

Link către comentariu

Misto rau vaporul. Doua chestii insa nu imi plac: lemnul din interior, si impozitul...

 

Fumul e intr-adevar cam mult - n-ar strica o revizie a turbinei si tubulaturii acesteia - sa nu ai ceva pierderi de presiune, si d-aia sa fumege. La motoare normale s-ar simti si o usoara lipsa de putere, insa la tine fiind atat de mare diferenta e minora.

Link către comentariu

Am mentionat si eu ca vreau sa tai padurea. O sa le fac Piano Black. Nici eu nu agreez imitatia de lemn, desi e o masina de lux.

Sent from my iPhone using Tapatalk

Am reusit sa raman fara un capac la jante. Am fost prin targ si nu am reusit sa gasesc nimic. Averi idee unde sa mai caut?

Sent from my iPhone using Tapatalk

Link către comentariu

frumoasa masina, si mie imi plac "clasicele" astea iar D2-ul e in top :). Ce nu prea imi place la a ta sunt jantele, care nu s-au pus pe D2, as merge pe ceva OEM si rama RNS-E, care cred ca este de A3, nu se incadreaza bine in bord, cauta una de A6 C5, cred ca aceea se va potrivi, de A8 nu exista ca nu s-a pus RNS-E pe D2.

E bine ca ai cutia cu S, mai buna fata de cea clasica 4,3,2, si da, i-as face un schimb de ulei.

 

Altfel sa te bucuri de ea, e o masina frumoasa si de cursa lunga!  :icon_thumleft:

 

P.S. mai ai E39-le?

Link către comentariu

Rama este de S3, adevarat. O sa incerc sa caut una de A6. Se potriveste perfect ca dimensiune, ideea e ca in colturi are niste distantiere de plastic care nu prea imi plac. D2-ul este si la mine in top. Aveam posibilitatea sa iau modelul mai nou care imi place ca design, insa il urasc din punct de vedere al fiabilitatii si al calitatii interiorului.

 

Da, cutia e geniala, si mie imi place,si e mult superioara fata de cea cu 4,3,2. Imi poti recomanda unde sa pot face schimbul de ulei in conditii optime?

 

Jantele sunt cele de iarna, pentru vara va avea ceva OEM.

 

Nu mai am E39, l-am vandut unui pasionat, care a apreciat toti banii si timpul pe care l-am investit in masina si a realizat ca mai bine da bani mai multi, dar are o masina in care nu va baga bani cativa ani de acum.

Link către comentariu

Foarte frumoasa " ORCA" , jantele nu sunt reusite, in rest :icon_thumleft: .

Link către comentariu

D3 nu sta rau deloc la fiabilitate, a fost un model reusit din punctul asta de vedere comparativ cu E65/66, punctele slabe au fost suspensia pe aer si vopseaua de 2 lei cauciucata folosita pe plasticele din interior care se exfoliaza in timp, chestie de altfel intalnita si la BMW din ani respectivi. Schimbul de ulei la cutie il poti face si tu daca ai un Vagcom si un canal, e destul de simplu daca resecti preocedura si iei ulei si filtru originale.

Link către comentariu

Iti dai seama ca daca aveam canal o faceam singur. Problema, din cate o cunosc eu, este ca procedura nu e asa simpla. Ca sa poti schimba tot uleiul (aprox 8 litri) trebuie sa faci niste manevre - pus ulei nou, pornit motor, incalzit la o temperatura, dat jos, iar pus, iar pornit,, etc..pana scoti totul din convertizor. As prefera sa ma duc la cineva care a mai facut, nu sa fac experiemente.

Referitor la D3, mi se pare mai frumos la interior, dar calitatea materialelor lasa de dorit- exact ca la E65 sau E60 din acelasi an.

Link către comentariu

din convertizor nu vei reusi sa scoti totul, poti intr-adevar face cateva schimburi succesive si astfel inlocui aproape tot uleiul vechi. Procedura e: dai baia si filtrul jos, lasi sa se raceasca pana ajunge la temperatura mediului ambiant, evident nu -10C :) , pui baia si filtrul la loc, pui ulei cat intra, dupa care conectezi Vagcom-ul, dai drumul la motor, cu frana calcata tot timpul treci prin toate P,R,N,D(S nu-i nevoie fiind doar o comanda electronica nu si mecanica), tii in fiecare cateva secunde, repeti asta de cateva ori si cand uleiul in cutie ajunge la 35C-40C, dai drumul la busonul de umplere si daca nu curge nimic inseamna ca mai trebuie pus, si pui pana incepe sa dea afara. In timul asta temperatura nu trebuie sa treaca de maxim 45C, sau 50C in tari cu clima calda.

 

Temperatura e importanta deoarece daca e prea rece va intra prea mult ulei iar daca e prea cald prea putin, de asta trebuie sa te incadrezi intre 30C-40C . Nici eu nu am facut personal operatiunea dar am asistat cand am facut la RS6 anul trecut. Mecanicul meu zicea ca nici nu ai nevoie de vagcom, te poti foarte simplu ghida dupa metoda empirica a antebratului lipit de baia de ulei, ca si cu apa de baie a  nou nascutului, daca depaseste temperatura de 36-37C va incepe sa iti friga antebratul si iti dai seama ca e prea mare :).

 

Eu mai luam piese de aici, hcsale.com, e o companie din Olanda, eu ieseam bine la bani pentru ca le luam fara TVA, de la ei mi-am luat multe piese pentru RS6, printre care si filtrul de ulei cutie si garniturile aferente.

Modificat de mik15
Link către comentariu

Am mai facut niste poze la interior inainte sa se intunece. Calitatea nu e exceptionala, sunt facute cu iphone-ul.

post-6138-0-70525800-1386255993_thumb.jppost-6138-0-24244500-1386256004_thumb.jppost-6138-0-06979000-1386256017_thumb.jppost-6138-0-12709500-1386256026_thumb.jppost-6138-0-19474100-1386256033_thumb.jppost-6138-0-43093800-1386256044_thumb.jppost-6138-0-20387100-1386256054_thumb.jppost-6138-0-43674000-1386256063_thumb.jp

Link către comentariu

Merci, si eu o ador :)

 

In weekendul asta ma apuc de consola centrala. Ma gandeam sa imi fac ornamentele gri - argintiu. O sa incerc de curiozitate sa vad cum ies.

Link către comentariu

fa treaba calumea, e pacat sa iasa carpeala.

arata f bine masina pt varsta ei, nu iai arata deloc varsta la interior. ai grija de piele, sunt solutii care o curata si hidrateaza sa fie mai elastica , sa nu se crape.

 

cu ornamentele, sfatul meu ar fi sa le demontezi si sa le acoperi cu folie 3m ce imita aluminiu.

Link către comentariu

Pacat ca tara in care traim e impotriva masinilor nemuritoare @ impozite + asigurari imense comparativ cu veniturile populatiei.
Ai o masina super!

Link către comentariu

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!