Jump to content

Incalzire Auxiliara Pe Passat (webasto)


cipos
 Share

Postare recomandată

masinuta mea are pachetul de iarna(scaune incalzite , spitiere incalzite) sio am citit undeva ca ar trebui sa aiba si webasto

daca am unde este amplasat?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Replies 139
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • C o s m i n

    17

  • pavy

    11

  • F l o r i n

    8

  • geotd

    7

Top Posters In This Topic

Posted Images

pt treaba aia...ai o telecomanda la chei ...si prin acea telecomnada folosesti incalzirea suplimentara :(

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

:(

dar iarna daca ai asa ceva stai cu, contactul pus si astepti sa-ti ridice temperatura la apa si dupa aia pornesti motorul, ca sa eviti pornirea motorului la o temperatura scazuta

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

parerea mea este sa intri la ei pe site, sau sa pui mina pe un caravelle t4 ca sa vezi exact ce si cum face acesta incalzire. este auxiliara, pentru van-uri....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

mai astept niste raspunsuri pe aceasta tema, oricum multumesc pentru pareri

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pt treaba aia...ai o telecomanda la chei ...si prin acea telecomnada folosesti incalzirea suplimentara :rolleyes:

din cate stiu eu nu trebuie neaparta sa ai acea telecomanda(de la cineva cu un sharan)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu are nimeni o carte sau ceva documentatie care sa arate punctul in care este amplasat pe masina?

ca am revenit la munte si e un frig....... si daca am asa ceva pe masina as vrea sa ma bucur de el :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pachetul de iarna la modelul tau de passat nu include si incalzitorul Webasto doar daca nu a fost montat ulterior.Daca ai o placuta de identificare pe undeva la compartimentul motor (seamana cu placuta unde e trecuta seria masinii) pe care scrie Webasto si e trecut modelul si seria aparatului inseamna ca ai asa ceva.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am avut pe BMW asa ceva... merita oricat ar costa. Nu aveam telecomanda, ci un mic ecran cu vreo 5 butoane de unde se putea programa in ziua de, ora cutare... sau "acum"...

Intrebarea este, se poate monta asa ceva ulterior in Romania?

La cat de greu se incalzeste passatul meu... ar fi ideal.

Modificat de silencer
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Se monteaza si in Romania iar pretul ar fi pe undeva pe la 1000eur cu tot cu montaj.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Am intrebat eu... costa 1.200 Euro cu tot cu montaj. Problema e ca nu prea am incredere.... trebuie instalat pe sistemul de racire al masinii...

Si-a montat cineva aftermarket?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 year later...

Stie cineva cum se foloseste sirocoul? Care e principiul de functionare? Am un programator in stanga langa volan....banuiesc io ca se programeaza ora la care sa porneasca....din cate am auzit cica ar preincalzi apa (lichidul de racire) din circuit si cand vii la masina, pornesti motorul si iti baga direct caldura!!! Io am facut o tentativa de programare pt. azi dimineata la ora 7:40....m-am dus la masina la 7:38 ca sa vad ce se intampla....am asteptat...intr-adevar la 7:40 a inceput un bazait (ca un motoras) sub capota motorului si dupa vreo 4 minute s-a oprit si n-a mai facut nimic!!! Am intrat in masina, am pornit motorul si am dat drumu la ventilator....bineinteles ca aerul era rece....nici nu cred ca avea cum sa incalzeasca apa la XX grade asa repede, nu? Acuma is bagat complet in ceata, ca is tare curios cum merge totusi.... Daca careva a mai vazut asa ceva, a mai manevrat asa o chestie, va rog spuneti-mi si mie sa nu mor prost.....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu am pe Audi. Difera cred programarea fata de Passat (la mine este prin BC) dar de facut face acelasi lucru. Incalzeste lichidul de racire SI interiorul masinii in functie de cate grade este setat pe climatronic. Este un dispozitiv care simplist vorbind se compune dintr-o pompa de carburant si un injector montate undeva jos in compartimentul motor (la mine sunt in partea stanga). La pornire, pompa trage carburant din rezervor si injectorul respectiv o pulverizeaza intr-o "camera de ardere" unde este aprinsa. Caldura rezultata este folosita la incalzirea habitaclului si a lichidului din circuitul de racire.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Administrator

ca sa simti ca baga caldura trebuie sa-l lasi macar 5 minute. Eu in general il pornesc pe al meu (la PLUS e cu programare dar si cu telecomanda) cu 20-30 minute inainte sa merg la masina. Astfel sunt convins ca este cald in masina (vorbim de iarna ca de o peste o luna nu l-am mai folosit deloc)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai si io l-as lasa sa mearga mai mult, dar s-a oprit singur (cel putin bazaitul ala) dupa vreo 3-4 minute si n-a mai facut nimic! Are cumva sa programezi si timpul de functionare, adica ora de inceput si ora de sfarsit? Si inca ceva: chiar este legat la ventilatorul (motorasul) ce sufla aerul in habitaclu? Daca da, pt. asta trebuie sa las io potentiometrul ventilatorului intr-o treapta de ventilatie (a doua, sa zicem) sau suflanta porneste singura chiar daca io las potentiometrul pe zero?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La mine ii setez climatronicul pe 24 de grade de ex si porneste singur ventilatorul (dar il pun pe AUTO climatronicul). Si da, ii pot seta 3 "timer-i" la fiecare putand seta data, ora si pentru cate minute sa mearga. Se opreste dupa ce expira timpul sau daca a reusit intr-un timp mai scurt de cat i-am dat eu sa faca temperatura ceruta. Daca se operste mai repede pentru ca a facut cat i-am spus, "monitorizeaza" temperatura iar in caz ca aceasta scade, porneste singur sa o aduca la loc (asta daca e iarna si i-am dat sa mearga o ora, de ex). Mai poti sa il pornesti si "manual" adica nu prin timer, ii spui ON sau ii dai drumul din telecomanda daca ai cum are Voinea (eu nu am telecomanda).

Functionarea depinde si de alti factori. De ex. nu merge (sau se opreste), daca voltajul bateriei scade sub o valoare prestabilita (11.8 V) sau esti cu carburantul "pe rezerva" (s-a aprins becul). In oricare din aceste cazuri dispozitivul se opreste daca era in timpul functionarii, sau nu porneste decat cateva secunde daca i-ai dat drumul manual. Mai sunt si niste considerente legate de temperatura de afara sau de diferentele intre temperatura exterioara si cea interioara.

Bazaitul ala e de la pompa de carburant. Daca s-a oprit singur, ori are o eroare stocata caz in care nu porneste (poti verifica cu un VAG-COM la modulul Aux. Heating), ori nu sunt indeplinite alte conditii de pornire (vezi mai sus).

Mie mi-a dat de 2 ori eroare si nu a pornit pana cand nu am sters-o. Era ceva "Flame autoextinguish" si "Recirculating Pump short to ground - Intermitent". Oricum dupa ce le-am sters a functionat OK. Deci am avut 2 erori in 8 luni de cand am masina (dar evident l-am folosit doar de prin Octombrie)

Modificat de Rapier
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai si io l-as lasa sa mearga mai mult, dar s-a oprit singur (cel putin bazaitul ala) dupa vreo 3-4 minute si n-a mai facut nimic! Are cumva sa programezi si timpul de functionare, adica ora de inceput si ora de sfarsit? Si inca ceva: chiar este legat la ventilatorul (motorasul) ce sufla aerul in habitaclu? Daca da, pt. asta trebuie sa las io potentiometrul ventilatorului intr-o treapta de ventilatie (a doua, sa zicem) sau suflanta porneste singura chiar daca io las potentiometrul pe zero?

daca are lipsa la flama de cel putin 4 ori intra in regim de avarie si se comporta exact cum ai zis tu

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 10 months later...

Eu am un sticker la compartimentul motor cu sigla Webasto (Passat 2006) dar nici un fel de comanda pentru el (telecomanda,display,indicatie pe computerul de bord) si nu am habar cum as putea sa-l pornesc (nu am instructiuni nici macar in germana).Ceva sfaturi?Multumesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu am sirocou Webasto pe masina din semnatura,a fost montat din fabrica pe masina(in Germania),are telecomanda cu care pot sa-l pornesc de la distanta( pana la aprox 500m),dar am si un display montat pe usa de la sofer care are vreo 4 butoane pe el si se pot seta timpi de ponire la anumite ore sau pornirea imediata.Eu il pornesc in fiecare dimineata inainte de a pleca la serviciu,in 15-20 min se face o caldura inauntru de numa,incalzeste si apa de la motor.Este o treaba de nota 20 sirocoul asta,merita toti banii.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@romeo.k : poti face o poza la comenzile de pe usa soferului si sa o postezi aici? Sunt foarte curios cum arata.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si eu sunt curios cum arata. Nu am vazut sau aflat de nici un sistem de incalzirea auxiliar montat pe o masina a grupului VAG care sa aiba display de control separat. Cele care au aceasta posibilitate (ca nu toate o au), se regleaza, pornesc/opresc din comenzi integrate in bord computer. Spui ca a fost montata in Germania. OK, dar esti sigur ca a fost montata DE FABRICA? Putea fi si aftermarket pentru motivul enuntat anterior (cele de fabrica sunt integrate cu BC-ul). Telecomanda are sigla marcii de masina (VW) pe ea?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sunt sigur ca a fost montata din fabrica din 2 motive:

1.am certificat de garantie cu stampila de Volkswagen pe ea

2.Data montarii a fost 16.04.2004 iar cartea de service a fost eliberata in dat de 24.06.2004

Pe telecomanda nu apare nimic inscriptionat VW doar Webasto.

Imi pare rau ca nu pot pune astazi poza cu displayul dar maine sigur o sa atasez una.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Punctul 1 nu e relevant, poate insemna si ca a fost montata intr-un service de reprezentanta nu neaparat in fabrica. 2 insa poate fi un argument. Asteptam cu interes pozele.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!